UP za pojedynki, moja propozycja

Oceń propozycję

  • Tak

    Głosy: 13 48,1%
  • Nie

    Głosy: 11 40,7%
  • Nie wiem

    Głosy: 0 0,0%
  • A co to znaczy?

    Głosy: 0 0,0%
  • Do poprawy

    Głosy: 3 11,1%

  • W sumie głosujących
    27
Status
Zamknięty.
Tego typu propozycje były, ale takiej metody nie znalazłem, więc podaję:

Propozycja taka: żeby pojedynki były trochę bardziej opłacalne, proponuję, by za każdy wygrany pojedynek zwycięzca otrzymywał 1 obligację.

Wyjątek jest jeden: obligację daje tylko pierwszy atak na danego gracza w danym miesiącu*. Drugi i kolejny atak nie byłyby nagradzane obligacją. Tak więc łowcy obligacji by musieli obijać różnych graczy... gdy zdobędą po jednej obligacji za wszystkich fortowców i zbieraczy z okolicy, będą się musieli szukać dalej po mapie, albo bić innych pojedynkowców.

Wyzwany gracz również otrzymuje obligację, jeśli wygra

*niekoniecznie miesiąc, mogą być 2 lub 3.

Uzasadnienia, dlaczego należy doceniać pojedynkowców w podobnych tematach ::P:
 

DeletedUser16834

Gość
Gość
Tego typu propozycje były, ale takiej metody nie znalazłem, więc podaję:

Propozycja taka: żeby pojedynki były trochę bardziej opłacalne, proponuję, by za każdy wygrany pojedynek zwycięzca otrzymywał 1 obligację.

Wyjątek jest jeden: obligację daje tylko pierwszy atak na danego gracza w danym miesiącu*. Drugi i kolejny atak nie byłyby nagradzane obligacją. Tak więc łowcy obligacji by musieli obijać różnych graczy... gdy zdobędą po jednej obligacji za wszystkich fortowców i zbieraczy z okolicy, będą się musieli szukać dalej po mapie, albo bić innych pojedynkowców.

Wyzwany gracz również otrzymuje obligację, jeśli wygra

*niekoniecznie miesiąc, mogą być 2 lub 3.

Uzasadnienia, dlaczego należy doceniać pojedynkowców w podobnych tematach ::P:

Pomysł... beznadziejny i mało przemyślany. Wysokie lvle pojedynkowiczów, którzy naprawdę sporo poświęcili czasu na rozwój postaci nie mieliby kogo lać.
Miesiąc, dwa, czy trzy? Wiesz ile to czasu jest? Ile jest graczy do bicia? Ja sam, mając zaledwie 290 lvl pojedynków mogę lać 150 graczy. A ludzie co mają 600, ile? 20? 30? To kolejny ukłon w stronę fortowca, który założy ciuszki pod unik i celowanie i będzie lać niskie lvle. Na N I E
 

DeletedUser29720

Gość
Gość
Wysokie lvle pojedynkowiczów, którzy naprawdę sporo poświęcili czasu na rozwój postaci nie mieliby kogo lać.
Miesiąc, dwa, czy trzy? Wiesz ile to czasu jest? Ile jest graczy do bicia? Ja sam, mając zaledwie 290 lvl pojedynków mogę lać 150 graczy. A ludzie co mają 600, ile? 20? 30?

ale co to Ci przeszkadza?
Teraz atakujesz i masz tylko exp i kase, a takto byś miał jeszcze 1 oup za każdego gracza na miesiąc, więc twoimi wyliczeniami 150 OUP / miesiąc. To jest mało? By dali coś za nic to jeszcze narzekają...
 

DeletedUser7069

Gość
Gość
ale co to Ci przeszkadza?
Teraz atakujesz i masz tylko exp i kase, a takto byś miał jeszcze 1 oup za każdego gracza na miesiąc, więc twoimi wyliczeniami 150 OUP / miesiąc. To jest mało? By dali coś za nic to jeszcze narzekają...

Coś było niezrozumiałego we wcześniejszym poście ? Jedni wg. pomysłu mogli by wbijać np. 500 UOPów (bo maja niski lvlp) inni 30-50 UOPów (bo mają wysoki lvlp).

Ja przy stosunkowo niskim lvlp będąc fortowcem mogę śmiało utrzymywać się na 0 motywacji i trzaskać UOPy w wolnym czasie.

Inna sprawa że już niemiaszki majstrują przy fortach i niedługo pewnie pojedynkowicze przestaną marudzić że UOPów brak.
 

DeletedUser25442

Gość
Gość
a ja bym se chetnie zarobil pare OUP :D wiec na tak
 

DeletedUser30723

Gość
Gość
A nie lepiej dać tak

0 oup za przegrany pojedynek
1 oup za wygrany pojedynek
2 oup za dużo kasy w pojedynku
3 oup za dużo expa w pojedynku
4 oup za omdlenie przeciwnikia

czyli jakby gracz a wygrał dużo kasy i expa to by miał z 5 oup a jakby omdlał i dostał dużo kasy i expa to by miał 9 oup
 
Status
Zamknięty.
Do góry