DeletedUser
Gość
Gość
Witajcie!
Nadchodzi Wielkanoc a to oznacza, że czterech łotrów: Big Fred, Van Cliff, Brinson i Westwood, powraca na kolejną wielkanocną rozgrywkę.
Ponownie możecie pojedynkować się z tymi czterema bandytami. Z jednym za darmo, z pozostałymi odpowiednio za 25, 150 i 800 bryłek. Z każdym można się pojedynkować raz na 8 godzin. Możecie jednak skrócić ten czas za 25 bryłek, bądź 500 wielkanocnych jajek.
Bandyci nie są silnymi przeciwnikami. Jednakże, jeśli przegracie, możecie ich zaatakować za darmo po 8 godzinach lub przekupić bandytę i otrzymać nagrodę natychmiastowo. Pojedynkując się z bandytami nie tracicie punktów życia, tak więc nie musicie się martwić o omdlenia.
Cztery nowe zestawy zostały utworzone z okazji rozgrywki: trzy z nich są nagrodami za wygranie pojedynków rozgrywki, jeden jest nagrodą za pobicie bandytów pewną liczbę razy.
Jajka wielkanocne są podobne do serc, które zbieraliście podczas Walentynek. Możecie je zebrać wykonując czynności takie jak prace, pojedynki, lub otrzymać od przyjaciół. Jajek używamy do zredukowania czasu oczekiwania na kolejny pojedynek.
Na koniec wydarzenia gracz z najdłuższym pasmem wygranych pojedynków otrzyma specjalny zestaw "Para i Punk". Swoją aktualną rangę oraz postęp osoby, która jest na pierwszym miejscu na danym świecie, możesz zobaczyć na dole okienka rozgrywki. Jeśli przegrasz pojedynek, możesz ocalić swoją passę wygranych pojedynków przez przekupienie bandyty. W przeciwnym wypadku twoja passa zostanie zresetowana do zera. Rozgrywka wielkanocna zakończy się 4 maja o 23:59.
Zestaw wielkanocnej rozgrywki
+20% doświadczenia z prac, pojedynków i fortów
+0.08 Charyzma (na poziom)
+0.08 Zręczność (na poziom)
+0.08 Sprawność (na poziom)
+0.08 Siła (na poziom)
+0.4 Handel (na poziom)
+0.4 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.4 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.4 Srzelanie (na poziom)
+0.4 Chowanie się (na poziom)
+0.4 Pływanie (na poziom)
+0.4 Siła uderzenia (na poziom)
+0.4 Wytrzymałość (na poziom)
Zestaw Cullena Bakera
2 przedmioty
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Refleks (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Odporność (na poziom)
+0.1 Refleks (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
+0.1 Odporność (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+25% prędkość
+25% pieniędzy z prac i pojedynków
Bronie
+0.2 Celowanie (na poziom)
+0.2 Zaskoczenie (na poziom)
+0.04 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+10% prędkość
+10% pieniędzy z prac i pojedynków
Zestaw Bassa Reevesa
2 przedmioty
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+20% prędkość
+20% regeneracja
Bronie
+0.2 Wytrzymałość (na poziom)
+0.2 Chowanie się (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.04 Siła (na poziom)
+10% prędkość
+10% regeneracja
Zestaw Pata Desmonda
2 przedmioty
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Jazda konna (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Jazda konna (na poziom)
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+20% pieniędzy z prac i pojedynków
+20% szansy powodzenia
Bronie
+0.2 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.2 Handel (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.04 Siła (na poziom)
+10% pieniędzy z prac i pojedynków
+10% szansy powodzenia
Zestaw Punk i Para
Bonusy
+150 punktów pracy
+20% szansy powodzenia
+20% pieniędzy z prac i pojedynków
+20% doświadczenia z prac, pojedynków i fortów
+25 Absorpcja (Bonus do bitew o fort)
+25 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort)
+5 Napad (Bonus do bitew o fort)
+5 Obrona (Bonus do bitew o fort)
Nadchodzi Wielkanoc a to oznacza, że czterech łotrów: Big Fred, Van Cliff, Brinson i Westwood, powraca na kolejną wielkanocną rozgrywkę.
Ponownie możecie pojedynkować się z tymi czterema bandytami. Z jednym za darmo, z pozostałymi odpowiednio za 25, 150 i 800 bryłek. Z każdym można się pojedynkować raz na 8 godzin. Możecie jednak skrócić ten czas za 25 bryłek, bądź 500 wielkanocnych jajek.
Bandyci nie są silnymi przeciwnikami. Jednakże, jeśli przegracie, możecie ich zaatakować za darmo po 8 godzinach lub przekupić bandytę i otrzymać nagrodę natychmiastowo. Pojedynkując się z bandytami nie tracicie punktów życia, tak więc nie musicie się martwić o omdlenia.
Cztery nowe zestawy zostały utworzone z okazji rozgrywki: trzy z nich są nagrodami za wygranie pojedynków rozgrywki, jeden jest nagrodą za pobicie bandytów pewną liczbę razy.
Jajka wielkanocne są podobne do serc, które zbieraliście podczas Walentynek. Możecie je zebrać wykonując czynności takie jak prace, pojedynki, lub otrzymać od przyjaciół. Jajek używamy do zredukowania czasu oczekiwania na kolejny pojedynek.
Na koniec wydarzenia gracz z najdłuższym pasmem wygranych pojedynków otrzyma specjalny zestaw "Para i Punk". Swoją aktualną rangę oraz postęp osoby, która jest na pierwszym miejscu na danym świecie, możesz zobaczyć na dole okienka rozgrywki. Jeśli przegrasz pojedynek, możesz ocalić swoją passę wygranych pojedynków przez przekupienie bandyty. W przeciwnym wypadku twoja passa zostanie zresetowana do zera. Rozgrywka wielkanocna zakończy się 4 maja o 23:59.
Zestaw wielkanocnej rozgrywki
+20% doświadczenia z prac, pojedynków i fortów
+0.08 Charyzma (na poziom)
+0.08 Zręczność (na poziom)
+0.08 Sprawność (na poziom)
+0.08 Siła (na poziom)
+0.4 Handel (na poziom)
+0.4 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.4 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.4 Srzelanie (na poziom)
+0.4 Chowanie się (na poziom)
+0.4 Pływanie (na poziom)
+0.4 Siła uderzenia (na poziom)
+0.4 Wytrzymałość (na poziom)
Zestaw Cullena Bakera
2 przedmioty
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Refleks (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Odporność (na poziom)
+0.1 Refleks (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.1 Zaskoczenie (na poziom)
+0.1 Odporność (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Celowanie (na poziom)
+0.1 Unik (na poziom)
+0.1 Taktyka (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+25% prędkość
+25% pieniędzy z prac i pojedynków
Bronie
+0.2 Celowanie (na poziom)
+0.2 Zaskoczenie (na poziom)
+0.04 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+10% prędkość
+10% pieniędzy z prac i pojedynków
Zestaw Bassa Reevesa
2 przedmioty
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Zakładanie pułapek (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Chowanie się (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Punkty życia (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+20% prędkość
+20% regeneracja
Bronie
+0.2 Wytrzymałość (na poziom)
+0.2 Chowanie się (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.04 Siła (na poziom)
+10% prędkość
+10% regeneracja
Zestaw Pata Desmonda
2 przedmioty
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Jazda konna (na poziom)
3 przedmioty
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
4 przedmioty
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Jazda konna (na poziom)
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
5 przedmiotów
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Wytrzymałość (na poziom)
+0.1 Naprawa (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
6 przedmiotów
+0.1 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.1 Handel (na poziom)
+0.1 Srzelanie (na poziom)
+0.02 Siła (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.02 Charyzma (na poziom)
+20% pieniędzy z prac i pojedynków
+20% szansy powodzenia
Bronie
+0.2 Znajomość zwierząt (na poziom)
+0.2 Handel (na poziom)
+0.02 Sprawność (na poziom)
+0.02 Zręczność (na poziom)
+0.04 Siła (na poziom)
+10% pieniędzy z prac i pojedynków
+10% szansy powodzenia
Zestaw Punk i Para
Bonusy
+150 punktów pracy
+20% szansy powodzenia
+20% pieniędzy z prac i pojedynków
+20% doświadczenia z prac, pojedynków i fortów
+25 Absorpcja (Bonus do bitew o fort)
+25 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort)
+5 Napad (Bonus do bitew o fort)
+5 Obrona (Bonus do bitew o fort)