współczynnik śczęścia

  • Rozpoczynający wątek *michu-PL*
  • Data rozpoczęcia

???

  • TAK!

    Głosy: 58 85,3%
  • NIE

    Głosy: 5 7,4%
  • popraw (co?)

    Głosy: 5 7,4%

  • W sumie głosujących
    68
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Poszukiwać przygód:
Korzyść:
Szansa na znalezienie produktu podczas pracy wzrasta o 10%.
Szansa na znalezienie przedmiotów podczas pracy wzrasta o 10%.
Możesz spać bezpłatnie w obcym hotelu do jego 2 poziomu.
Ryzyko zranienia podczas pracy spada o 10%.

ale te bonusy nie są pokazane podczas pracy. wiec nie wiadoo ile wynosi nasze szczęście ile ryzyko???

Przed zmianami



po zmianie:


wiem że Bonusów pisze sie przez "u" ale już mnie te poprawki zaczęły wkurzać i nie chciało mi się poprawić.


to mały zabieg ale ułatwi życie.
i masz jak na tacy ile masz procent.
to samo tyczy się innych klas
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
I oby we wszystkich klasach postaci to zrobili! Mnie też to wkurza!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Michu pomysł mi się podoba tylko że te procenty się nie dodają tylko to jest procen z tej liczby np jeżeli zranienie wynosi 21% to po obniżeniu o 10% to będzie 19,9:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
na pewno?? jak tak to sory ale i tak chodzi tu głównie o to żebyśmy wiedzieli ile procent mamy. a jeśli masz racje to jest to jeszcze trudniejsze.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Super

na pewno?? jak tak to sory ale i tak chodzi tu głównie o to żebyśmy wiedzieli ile procent mamy. a jeśli masz racje to jest to jeszcze trudniejsze.

tak ja też na początku tak myślałem :) na 2 ss jest źle zaznaczone - zaznaczyłeś motywacje a nie Zagrożenie xD
po za tym fajnie byłoby widzieć (tak z premką większy zarobek) więc jestem na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
Znowu się nie zgadzam "wraz z wzrastającym szczęściem możesz znajdywać lepsze przedmioty"
 

DeletedUser

Gość
Gość
a dobra, masz racje, poprawie błędy żeby nie było nie domówień;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tylko że procenty przy koniczynce (szczęście) to NIE JEST szansa na znalezienie przedmiotu!

Tylko na to JAKI przedmiot znajdziemy.

Dlatego nasz bonus że znajdujemy przedmioty 10% częściej nie da się wpisać w ten pasek w żaden sposób!

A procenty przy zagrożeniu informują nas jak duże "boom" dostaniemy a nie jak często...

Ale przy produktach mogliby dać aktualną liczbę...
 

DeletedUser

Gość
Gość
ahaaaaa, Dzięki bukimi mam boba na 5ś i właśnie męczyło mnie to że pomimo tego że ugaszałem pożar(65% sczeście) przez jakies 10h znalazłem tylko kucyka :p
 

DeletedUser7941

Gość
Gość
No jest ok ale by to troche inaczej wyglądało jeśli by dali to do gry. (projekt graficzny)
 

DeletedUser3957

Gość
Gość
Michu pomysł mi się podoba tylko że te procenty się nie dodają tylko to jest procen z tej liczby np jeżeli zranienie wynosi 21% to po obniżeniu o 10% to będzie 19,9:)

Nie do końca, pomyliłeś się :D
21% x 10% = 2,1
21 - 2,1 = 18,9, a nie 19,9 :D

Ale można by to wprowadzić :/
 

DeletedUser

Gość
Gość
Świetny pomysł. Jestem traperem i mnie to bardzo wkurza. Zdecydowanie jestem na TAK ! :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
I oby we wszystkich klasach postaci to zrobili! Mnie też to wkurza!

Giertych! Naucz się czytać ze zrozumieniem! chodzi o to aby pokazywał "Prawidłowy" współczynnik szczęścia a nie dodanie tego do postaci poszukiwacza! Ten bonus dla "nas" już był. I co Cię wkurza? Poprawki michu? Przecież jak on DODAŁ poprawki to chyba dobrze nie?
Jestem na tak pomysł fajnie dopracowany i do wykonania. Ładna grafika.
 
Status
Zamknięty.
Do góry