DeletedUser
Gość
Gość
Proponuję dziś aby co jakiś czas odbywało się wydarzenie polegające na wspólnej budowie obiektów, które nie miałyby zastosowania (choć nie jest to wykluczone), a w ich powstawaniu mogliby uczestniczyć wszyscy gracze.
Jakie byłyby to obiekty? Najzwyklej pasujące do klimatu dzikiego zachodu. Duże kasyna, odcinki kolejowe, rezerwaty indiańskie, osady, forty. Może być nawet tak, że powstanie duże miasto, które w każdym wydarzeniu będzie powiększane.
Po co? Gracze mieliby coś do robienia, ich codzienne czynności dawałyby zwiększone korzyści, a mapa byłaby bardziej urozmaicona.
Co mieliby robić gracze? Bobowie nie robiliby nic jak tylko budowali ścigając się w tym kto wprowadzi więcej punktów w rozbudowę obiektu. Pojedynkowicze w czasie wydarzenia mogliby ścigać się w pokonywaniu NPC, a fortowcy w zadawaniu obrażeń na specjalnych fortach, w których bronią się NPC. Zbieracze oczywiście zbieraliby produkty do budowy (bobowie nie musieliby czekać z budową aż ktoś je dostarczy).
Pojedynkowicze będą mieli do wyboru kilku NPC o różnym poziomie trudności (mniej więcej z taką siłą jaką ma przeciętny pojedynkowicz na danym poziomie). Wybierają tego, który im odpowiada i staczają z nim pojedynek. Im lepszy przeciwnik tym więcej dostaje się punktów za jego pokonanie.
Fortowcy będą walczyli na losowo pojawiających się fortach. W fortach bronią się bandyci o hp 4000-10 000 Każde miasto będzie mogło wyzwać 1 fort dziennie. Za zsumowane uniki i trafienia fortowcy otrzymają punkty dające nagrody pod koniec wydarzenia.
Nagrody pod koniec byłyby dwie: jedna za osiągnięcie odpowiedniego pułapu, a druga za dokonania w porównaniu z innymi graczami. Tzn. bob dostaje 5000$ 10k expa za wprowadzenie X punktów rozbudowy, a za większą ilość losowy przedmiot unikatowy, a jeżeli znajdzie się w pierwszej 100 bobów to dostanie dodatkowo przedmiot o wartości powyżej 5000$.
Nagrody rosną w następujący sposób za indywidualne osiągnięcia:
1. 1000$, 2000 exp
2 5000$, 7 000 exp
3. Skrzynia ze stalowymi okuciami + 15 000 exp
4. Przedmiot o wartości powyżej 5000$ + 20 000 exp
5.Przedmiot o wartości powyżej 10 000$ + 25 000 exp
Wymagania na nagrody są następujące:
:mel: W budowie:
1. 3000 pkt rozbudowy
2. 9000 pkt rozbudowy
3. 15000 pkt. rozbudowy
4. 27000 pkt. rozbudowy
5.40000 pkt. rozbudowy
:traper: Na fortach:
1. 50 uników/trafień
2. 90 uników/trafień
3. 150 uników/trafień
4. 250 uników/trafień
5. 400 uników/trafień
pif paf W pojedynkach:
1. 5000 pkt.
2. 10 000 pkt.
3. 25 000 pkt.
4. 50 000 pkt.
5. 100 000 pkt.
W przypadku zbieraczy powinno to być bardziej skomplikowane ponieważ każdy przedmiot ma inną wartość i trudność zdobycia.
Nagrody za miejsce w rankingu udzielających się w wydarzeniu:
top 200 - przedmiot o wartości powyżej 2000$
top 50 - przedmiot o wartości powyżej 5000$
Top 15 - przedmiot o wartości powyżej 10 000$
top 3 - cenne unikaty, możliwe ubrania do setów z loterii
Na mapie pojawiłby się nowy obiekt cieszący oko graczy na serwerze gdy wydarzenie się zakończy. Oczywiście obiekt nie powstanie jeżeli gracze się wystarczająco nie przyłożą. Trudność wykonania zadania dla społeczności będzie spadała jeżeli poprzednie zadania się nie powiodą.
Całe wydarzenie trwa miesiąc.
Pomysł powinien zarówno zaciekawić nowych jak i starych graczy. Gdyby ktoś zajął się takim urozmaiceniem to gra nie znudziłaby się jeszcze na długo.
Jakie byłyby to obiekty? Najzwyklej pasujące do klimatu dzikiego zachodu. Duże kasyna, odcinki kolejowe, rezerwaty indiańskie, osady, forty. Może być nawet tak, że powstanie duże miasto, które w każdym wydarzeniu będzie powiększane.
Po co? Gracze mieliby coś do robienia, ich codzienne czynności dawałyby zwiększone korzyści, a mapa byłaby bardziej urozmaicona.
Co mieliby robić gracze? Bobowie nie robiliby nic jak tylko budowali ścigając się w tym kto wprowadzi więcej punktów w rozbudowę obiektu. Pojedynkowicze w czasie wydarzenia mogliby ścigać się w pokonywaniu NPC, a fortowcy w zadawaniu obrażeń na specjalnych fortach, w których bronią się NPC. Zbieracze oczywiście zbieraliby produkty do budowy (bobowie nie musieliby czekać z budową aż ktoś je dostarczy).
Pojedynkowicze będą mieli do wyboru kilku NPC o różnym poziomie trudności (mniej więcej z taką siłą jaką ma przeciętny pojedynkowicz na danym poziomie). Wybierają tego, który im odpowiada i staczają z nim pojedynek. Im lepszy przeciwnik tym więcej dostaje się punktów za jego pokonanie.
Fortowcy będą walczyli na losowo pojawiających się fortach. W fortach bronią się bandyci o hp 4000-10 000 Każde miasto będzie mogło wyzwać 1 fort dziennie. Za zsumowane uniki i trafienia fortowcy otrzymają punkty dające nagrody pod koniec wydarzenia.
Nagrody pod koniec byłyby dwie: jedna za osiągnięcie odpowiedniego pułapu, a druga za dokonania w porównaniu z innymi graczami. Tzn. bob dostaje 5000$ 10k expa za wprowadzenie X punktów rozbudowy, a za większą ilość losowy przedmiot unikatowy, a jeżeli znajdzie się w pierwszej 100 bobów to dostanie dodatkowo przedmiot o wartości powyżej 5000$.
Nagrody rosną w następujący sposób za indywidualne osiągnięcia:
1. 1000$, 2000 exp
2 5000$, 7 000 exp
3. Skrzynia ze stalowymi okuciami + 15 000 exp
4. Przedmiot o wartości powyżej 5000$ + 20 000 exp
5.Przedmiot o wartości powyżej 10 000$ + 25 000 exp
Wymagania na nagrody są następujące:
:mel: W budowie:
1. 3000 pkt rozbudowy
2. 9000 pkt rozbudowy
3. 15000 pkt. rozbudowy
4. 27000 pkt. rozbudowy
5.40000 pkt. rozbudowy
:traper: Na fortach:
1. 50 uników/trafień
2. 90 uników/trafień
3. 150 uników/trafień
4. 250 uników/trafień
5. 400 uników/trafień
pif paf W pojedynkach:
1. 5000 pkt.
2. 10 000 pkt.
3. 25 000 pkt.
4. 50 000 pkt.
5. 100 000 pkt.
W przypadku zbieraczy powinno to być bardziej skomplikowane ponieważ każdy przedmiot ma inną wartość i trudność zdobycia.
Nagrody za miejsce w rankingu udzielających się w wydarzeniu:
top 200 - przedmiot o wartości powyżej 2000$
top 50 - przedmiot o wartości powyżej 5000$
Top 15 - przedmiot o wartości powyżej 10 000$
top 3 - cenne unikaty, możliwe ubrania do setów z loterii
Na mapie pojawiłby się nowy obiekt cieszący oko graczy na serwerze gdy wydarzenie się zakończy. Oczywiście obiekt nie powstanie jeżeli gracze się wystarczająco nie przyłożą. Trudność wykonania zadania dla społeczności będzie spadała jeżeli poprzednie zadania się nie powiodą.
Całe wydarzenie trwa miesiąc.
Pomysł powinien zarówno zaciekawić nowych jak i starych graczy. Gdyby ktoś zajął się takim urozmaiceniem to gra nie znudziłaby się jeszcze na długo.
Ostatnio edytowane przez moderatora: