zmiany w rzemiosle - ocena graczy

Jak oceniasz zmiany w rzemiosle?(bonusy od nowego rzemiosla)

  • zadowalająco

    Głosy: 3 10,7%
  • niezadowalająco

    Głosy: 6 21,4%
  • tragicznie

    Głosy: 16 57,1%
  • nie mam zdania

    Głosy: 3 10,7%

  • W sumie głosujących
    28
Status
Zamknięty.
w zwiazku z tym, co etriel zamiescila w opisie aktualizacji 2.29:
2. Ulepszenie dla rzemiosła z wysokim poziomem.
Przedmioty, wprowadzone w wersji 2.28 będą posiadały bonusy. Sprawdźcie czy Wam się podobają i zostawcie swoją opinie lub napiszcie, jakie bonusy chcielibyście mieć w przyszłości

postanowilem zalozyc ten temat jako nie ogolny na temat aktualizacji, a konkretny tylko i wylacznie na temat rzemiosla, tak aby inno mialo od nas jasny i klarowny feedback na ten temat

dzisiejsza aktualka wprowadzila nastepujace bonusy:

znachor: http://prntscr.com/8iudrm 15% expa na 3 uzycia, nie dziala na kosciol , moim zdaniem kompletnie beuzyteczne, szczegolnie ze wymaga z 30 produktow(w tym i tych ktore maja szanse na dropa ponizej 50% w ciagu godziny). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h

kowal: http://prntscr.com/8iuf3g 20% powodzenia na 3 uzycia. cos jeszcze gorszego niz ma znachor, no ale przynajmniej nie wymaga az tyle produktow. bonus niezauwazalny(ubierz na 3 prace zaprzeg Carta lub ubranie AQ, ktore daja az 50% powodzenia i porownaj z 3 pracami bez nich). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h(a moze i dluzej bo exp jest namacalny, a powodzenie niekoniecznie, jedynie o ułamek zwiekszamy swoja szanse na dropa)

kucharz: http://prntscr.com/8iugbq 150pp na 3 uzycia. jedyny z bonusow z nowego rzemiosla, o ktorym mozna powiedziec: ujdzie. czasem sie przyda jesli ktos full hp lub z wyjatkowo niepasujacym buildem chce zrobic kilka h pracy do questa i są to np gangi i ma na nich 5pp na +. oczywistym jest iz kilka zakolejkowanych noca prac by go zabilo, natomiast korzystajac z tego dopalacza mozna spokojnie dozyc do rana. Moja sugestia: zwiekszyc delikatnie liczbe uzyc do 5-10

rymarz: http://prntscr.com/8iuhj9 3 do napadu, 3 uzycia. bez watpienia najbardziej pokrzywdzona klasa. nie dosc, ze ten bonus jest tozsamy z chusta do chlodzenia(250pkt kowal) to o wiele gorszy od westernera. nie dosc ze kompletnie bezuzyteczny to jeszcze uwaga uwaga: wumaga leciutkiej skory, ktora mozna robic raz w tygodniu!(sic!) Moja sugestia: jesli ma to byc cos, co mozna zrobic maksymalnie raz w tygodniu, to poza tym bonusem +3 do napadu powinien miec jeszcze przynajmniej +60-60 do dmg, liczba uzyc 5(tak aby wystarczylo owemu rymarzowi na prawie caly tydzien bitew)


poza owymi czterema przepisami wypadaloby poruszyc kwestie np uzdrawiajacej marionetki, ktora NIE uzdrawia, co tez wymagaloby zmiany :gwizd:


A jak Wy oceniacie aktualizacje rzemiosla? Jakie macie sugestie odnosnie zmian owych bonusow? Zapraszam do dyskusji.
 
KsF09, słusznie, że poruszyłeś ten temat! Te bonusy to absolutna żenada! Rymarz to już całkiem nieprzemyślany "trik", zatem do jak najszybszej poprawki! Kto wpadł na pomysł, żeby do schowka na amunicję dać zapotrzebowanie na leciutką skórę?! Ludzie, poprawcie to! :&:
 
te bonusy to tragedia. kompletnie nic nie dają. jestem rymarzem, już lepiej sobie kupić 3x chuste do chłodzenia niż ten pas na amunicję. wędrowny powóz i notatnik nic nie daje. Nie wiem kto to wymyśla ale jest do ****. Mam nadzieje że bonusy ulegną jeszcze drastycznej zmianie.

Pozdrawiam.
 
w sumie to pochwalic sie na filmie do innotv takim niewypalem to juz wyzsza szkola abstrakcji ::DD:

zaraz zaraz nad czym ona miala pozniej pracowac... aaa no tak, nad itemkami na oktoberfest, pewnie dlatego ciuszki maja bonusy w stylu: 5% do $$, 10% do expa a wszystkie zestawy broni 20% regeneracji. no ale to taki drobny offtopic ::)):
 
Dajcie mi do niej nr tel to zadzwonie ;)

Realne bonusy rymarza wg mnie powinny wyglądać następująco:

Pas do amunicji +10 do ataku na fort i +70 obrażeń do broni
Wędrowny powóz +500% prędkości, ilość użyć x25.
Związany notatnik +300pkt pracy, ilość użyć x5.

Nie wiem jak w innych profesjach ale w mojej takie bonysy by mnie nawet satysfakcjonowały.

Pozdrawiam.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
KSF serio ? Myślisz że te Twoje sugestie dotrą stąd do IG . Już lepiej gdybyś to na forum bety wrzucił. Tam przynajmniej ktoś Ci odpisze z supportu a tutaj to możesz liczyć na skasowanie kliku postów.
 
na forum bety tez ludzie narzekaja i na rzemioslo i na precle zamiast oup i na fortowki ktore daja tylko regeneracje ;)

w temacie odnosnie aktualizacji etriel napisala ze zawsze przekazuje opinie graczy, a skoro cos ja rzadko na forum widujemy udzielajaca sie, to stwierdzilem ze zagladajac w taki konkretny watek widzac ankiete i czytajac kilka postow szybko bedzie widziala co przekazac do IG


jesli nie wierzysz w to, ze cokolwiek mozna zyskac pisaniem na tym forum to nie rozumiem skad u Ciebie az 1600 postow, a udzielasz sie czesto w prawdziwej walce z wiatrakami czyli wytykajac bledy TWT :I:
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Wiesz na becie narzekają ale tam przynajmniej kto z kolorowych się udziela . U na natomiast wszelkie ankiety są zapełnione "hejtem"graczy a z supportu praktycznie nie widać postów. Zauważ że niektóre propozycje wiszą na forum już kilka miesięcy , nawet są zaakceptowane ale głosu z supportu tam nie widać.

A to że walczę z wiatrakami i pisze , sorry hejtuje to trzeba dać coś do roboty moderatorom.
 

DeletedUser30194

Gość
Gość
Nawiązując do początkowej propozycji KsF09:
znachor: zmienić na 1h ok
kowal: jw, lub 2-3h
kucharz: absolutnie nie! 5x 150pp dostajesz w sklepie za 49oup. Moim zdaniem 1-3h
rymarz: 1/tydz to albo każde rzemiosło, albo żadne. Dużo lepszy bonus były mile widziany, albo to co już napisałem w temacie aktualizacji: motywacja 150 przez godzinę (tak jak na szybkim świecie bonus motywacji), lub dłużej.

Tutaj nasuwa się pytanie co z balansem. Nie będę podawał wartości, bo nie analizowałem potrzebnych półproduktów u wszystkich. Napiszę tylko, że osobiście wolałbym skomplikowanie (przybliżony czas prac) na poziomie tych wcześniejszych przepisów (z których dostawało się bronie) w zamian za to, że ten bonus byłby powyżej godziny, np. 3h.

150pp przez 3h (choćby raz na tydzień!) byłoby świetnym powodem do wybrania kucharza, a nie jakimś tańszym zamiennikiem papierka za 49oup

edit: Żeby to podkreślić: mam odczucie, że te "najlepsze" wytwory rzemiosła są po prostu warte 20-30 oup i to podłamuje po zrobieniu 600pkt
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser30194

Gość
Gość
wybaczcie 2 posty ale chcę odnowić temat
nowe przedmioty doczekały się modyfikacji bonusów

znachor:
+20% xp z prac, pvp, bitew
+100pp
8 użyć

niezły i spójny bonus, ale jak na prace - mogłoby być więcej użyć (łęk ma 25, a co!) wydaje mi się, że ten bonus jest nawet bardziej celowy pod pvp+forty

kowal:
+300% prędkość /5 użyć
+20% motywacji pvp
+20% hp

bonus wydaje się niespójny chyba, że ktoś mocno zużywa hp w pojedynkach. Dla zawadiaki mało przydatny, ale może inne klasy zainteresowane. Jeśli ktoś to wytwarza proszę się pochwalić, czy biorą to pod pvp.

kucharz:
+5 charyzma
+20 handel
+20% szansy powodzenia
trwanie 8godzin

jeśli to prawda - wreszcie kucharz dostał wysoce atrakcyjny przepis

rymarz:
+40-60 obrażeń na fort
+4 +4 atak i obrona multiplayer
5 użyć

najlepsze wzmocnienie z rzemiosła zarówno na forty jak i na przygody

/*****/
Zapraszam do weryfikacji wcześniejszych wypowiedzi w tym temacie.
 
jaja sobie robisz?
Dla mnie to kpina! Wysoce atrakcyjny przepis? Miałem +150pp, a teraz mam jakiś szajs podobny do wytrzymałej kabury? +25p do handlu??? KPINA!

Ten "wysoce atrakcyjny przepis" dał mi cały JEDEN dolar (godzinna praca) zarobku więcej i zwiększył przedział o całe 75$!!!

Żałuję, że nie mogę tu napisać dosadniej, co myślę o tej zamianie.

Z pomocą +150pp można było puścić prace z wysokim ryzykiem zranienia - czy to do zadań, czy do dziennych, czy jakiś produkt czy cokolwiek.
Teraz mogę sobie zwiększyć zarobek o dolara i dodać kolejne fatamorganowe procenty do znalezienia przedmiotu hah. Żart prosto w oczy.

Proszę przekazać temu komuś kto tych zmian dokonał, ze ja napisałem, że może sobie teraz ten miód wsadzić do... ciemnej czeluści groty Nessie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
1 słowem bagno, i yo jest łagodne określenie,

jak twoim zdaniem kabura ma być znacznie lepsza od westernera? żeby ją zrobić to trzeba masę produktów wydać to b ędzię ile kosztować 15-20k?
a westerner 4-5k
 
O czym Ty piszesz?
Gdzie użyłem nazwy Westerner?
przyrównałem bonusy miodu do kabury!
+5 charyzma + 20 handel
do
+4 sprawność + 20 handel

kpina....
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
napracowałem sie nad rzemiosłem aby dobić do 700
miód miał być nagrodą
po zmianie bonusu delikatnie mówiąc miód można sobie wsadzić głęboko w eq i zapomnieć bo pożytku z niego nie ma

co dobrego to spierdzielicie brak mi słów co to sie dzieje hmpf
 

DeletedUser

Gość
Gość
O czym Ty piszesz?
Gdzie użyłem nazwy Westerner?
przyrównałem bonusy miodu do kabury!
+5 charyzma + 20 handel
do
+4 sprawność + 20 handel

kpina....

a gdzie ja odniosłem się do twojej wypowiedzi? chyba ciebie nie cytowałem, czy mamy uznać że każdy kto napisze po tobie ciebie ma zamiar komentować?

powiedziałem o kaburze że jest nie warta zachodu, zbyt wiele wymaga pracy, zbyt wysoki lvl a daje raptem minimalnie lepiej niz westerner
 

DeletedUser30194

Gość
Gość
jaja sobie robisz?
Dla mnie to kpina! Wysoce atrakcyjny przepis? Miałem +150pp, a teraz mam jakiś szajs podobny do wytrzymałej kabury? +25p do handlu??? KPINA!

Ten "wysoce atrakcyjny przepis" dał mi cały JEDEN dolar (godzinna praca) zarobku więcej i zwiększył przedział o całe 75$!!!

Żałuję, że nie mogę tu napisać dosadniej, co myślę o tej zamianie.

Z pomocą +150pp można było puścić prace z wysokim ryzykiem zranienia - czy to do zadań, czy do dziennych, czy jakiś produkt czy cokolwiek.
Teraz mogę sobie zwiększyć zarobek o dolara i dodać kolejne fatamorganowe procenty do znalezienia przedmiotu hah. Żart prosto w oczy.

Proszę przekazać temu komuś kto tych zmian dokonał, ze ja napisałem, że może sobie teraz ten miód wsadzić do... ciemnej czeluści groty Nessie.

Absolutnie nie robię sobie jaj. +150pp można kupić w sklepie, wydropić w cyrku. Żeby dorwać zwiększenie szansy powodzenia, trzeba na lekko kilka skrzynek wyjętego kupić.
Są ludzie full handel klepiący 15s na każdej loterii i chętnie kupią takie wzmocnienie na 8h po 10k$/szt. Nie wiem jak duże będzie zapotrzebowanie, ale na mój nos jakieś będzie. A to, że bonus '+20% szansy powodzenia' jest trudny do wycenienia, to inna sprawa.

Oczywiście z każdym rokiem istnienia serwera ten produkt traci, ale w pierwszym roku będzie w dobrej cenie. Zapieczone mają podobnie.
 
Wujku, po prostu wspomniałeś o kaburze zaraz po moim porównaniu bonusów kabury do bonusów miodu. Nie wiem, dlaczego i skąd wytrzasnąłeś akurat kaburę (nie zauważyłem, może gdzieś wcześniej ktoś coś pisał, nie tylko ja). Sądziłem, że piszesz o niej na fali mojego porównania.

Paweł: oczywiście, że mogę kupić zaawansowane wskazówki do prac za około (akurat jest przecena, nie znam normalnej ceny) 60 obligacji, ale obli są cenniejsze dla mnie niż dolary, których każdy grający ma od zatrzęsienia. Miód na S10 kosztuje 15.000-20.000$ (sam sprzedaję), to są grosze ;)

Bonus % szczęścia.... Lubię mierzalne rzeczy. Dla mnie to zmiana na duży minus.
 
Status
Zamknięty.
Do góry