w zwiazku z tym, co etriel zamiescila w opisie aktualizacji 2.29:
postanowilem zalozyc ten temat jako nie ogolny na temat aktualizacji, a konkretny tylko i wylacznie na temat rzemiosla, tak aby inno mialo od nas jasny i klarowny feedback na ten temat
dzisiejsza aktualka wprowadzila nastepujace bonusy:
znachor: http://prntscr.com/8iudrm 15% expa na 3 uzycia, nie dziala na kosciol , moim zdaniem kompletnie beuzyteczne, szczegolnie ze wymaga z 30 produktow(w tym i tych ktore maja szanse na dropa ponizej 50% w ciagu godziny). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h
kowal: http://prntscr.com/8iuf3g 20% powodzenia na 3 uzycia. cos jeszcze gorszego niz ma znachor, no ale przynajmniej nie wymaga az tyle produktow. bonus niezauwazalny(ubierz na 3 prace zaprzeg Carta lub ubranie AQ, ktore daja az 50% powodzenia i porownaj z 3 pracami bez nich). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h(a moze i dluzej bo exp jest namacalny, a powodzenie niekoniecznie, jedynie o ułamek zwiekszamy swoja szanse na dropa)
kucharz: http://prntscr.com/8iugbq 150pp na 3 uzycia. jedyny z bonusow z nowego rzemiosla, o ktorym mozna powiedziec: ujdzie. czasem sie przyda jesli ktos full hp lub z wyjatkowo niepasujacym buildem chce zrobic kilka h pracy do questa i są to np gangi i ma na nich 5pp na +. oczywistym jest iz kilka zakolejkowanych noca prac by go zabilo, natomiast korzystajac z tego dopalacza mozna spokojnie dozyc do rana. Moja sugestia: zwiekszyc delikatnie liczbe uzyc do 5-10
rymarz: http://prntscr.com/8iuhj9 3 do napadu, 3 uzycia. bez watpienia najbardziej pokrzywdzona klasa. nie dosc, ze ten bonus jest tozsamy z chusta do chlodzenia(250pkt kowal) to o wiele gorszy od westernera. nie dosc ze kompletnie bezuzyteczny to jeszcze uwaga uwaga: wumaga leciutkiej skory, ktora mozna robic raz w tygodniu!(sic!) Moja sugestia: jesli ma to byc cos, co mozna zrobic maksymalnie raz w tygodniu, to poza tym bonusem +3 do napadu powinien miec jeszcze przynajmniej +60-60 do dmg, liczba uzyc 5(tak aby wystarczylo owemu rymarzowi na prawie caly tydzien bitew)
poza owymi czterema przepisami wypadaloby poruszyc kwestie np uzdrawiajacej marionetki, ktora NIE uzdrawia, co tez wymagaloby zmiany :gwizd:
A jak Wy oceniacie aktualizacje rzemiosla? Jakie macie sugestie odnosnie zmian owych bonusow? Zapraszam do dyskusji.
2. Ulepszenie dla rzemiosła z wysokim poziomem.
Przedmioty, wprowadzone w wersji 2.28 będą posiadały bonusy. Sprawdźcie czy Wam się podobają i zostawcie swoją opinie lub napiszcie, jakie bonusy chcielibyście mieć w przyszłości
postanowilem zalozyc ten temat jako nie ogolny na temat aktualizacji, a konkretny tylko i wylacznie na temat rzemiosla, tak aby inno mialo od nas jasny i klarowny feedback na ten temat
dzisiejsza aktualka wprowadzila nastepujace bonusy:
znachor: http://prntscr.com/8iudrm 15% expa na 3 uzycia, nie dziala na kosciol , moim zdaniem kompletnie beuzyteczne, szczegolnie ze wymaga z 30 produktow(w tym i tych ktore maja szanse na dropa ponizej 50% w ciagu godziny). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h
kowal: http://prntscr.com/8iuf3g 20% powodzenia na 3 uzycia. cos jeszcze gorszego niz ma znachor, no ale przynajmniej nie wymaga az tyle produktow. bonus niezauwazalny(ubierz na 3 prace zaprzeg Carta lub ubranie AQ, ktore daja az 50% powodzenia i porownaj z 3 pracami bez nich). Moja sugestia: zmienic z liczby uzyc na dlugosc trwania np 1h(a moze i dluzej bo exp jest namacalny, a powodzenie niekoniecznie, jedynie o ułamek zwiekszamy swoja szanse na dropa)
kucharz: http://prntscr.com/8iugbq 150pp na 3 uzycia. jedyny z bonusow z nowego rzemiosla, o ktorym mozna powiedziec: ujdzie. czasem sie przyda jesli ktos full hp lub z wyjatkowo niepasujacym buildem chce zrobic kilka h pracy do questa i są to np gangi i ma na nich 5pp na +. oczywistym jest iz kilka zakolejkowanych noca prac by go zabilo, natomiast korzystajac z tego dopalacza mozna spokojnie dozyc do rana. Moja sugestia: zwiekszyc delikatnie liczbe uzyc do 5-10
rymarz: http://prntscr.com/8iuhj9 3 do napadu, 3 uzycia. bez watpienia najbardziej pokrzywdzona klasa. nie dosc, ze ten bonus jest tozsamy z chusta do chlodzenia(250pkt kowal) to o wiele gorszy od westernera. nie dosc ze kompletnie bezuzyteczny to jeszcze uwaga uwaga: wumaga leciutkiej skory, ktora mozna robic raz w tygodniu!(sic!) Moja sugestia: jesli ma to byc cos, co mozna zrobic maksymalnie raz w tygodniu, to poza tym bonusem +3 do napadu powinien miec jeszcze przynajmniej +60-60 do dmg, liczba uzyc 5(tak aby wystarczylo owemu rymarzowi na prawie caly tydzien bitew)
poza owymi czterema przepisami wypadaloby poruszyc kwestie np uzdrawiajacej marionetki, ktora NIE uzdrawia, co tez wymagaloby zmiany :gwizd:
A jak Wy oceniacie aktualizacje rzemiosla? Jakie macie sugestie odnosnie zmian owych bonusow? Zapraszam do dyskusji.