Zmiany w systemie prac 2.04

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182

Gość
Gość
Witam.

W wersji 2.04 planowane są spore zmiany w systemie prac.
Prace będą odblokowywane w zależności od poziomu postaci a nie od posiadanej ilości punktów pracy.
Nastąpi również zmiana w obliczeniach nagród za prace. Aby umiejętności nadal były istotne, sporo prac będzie miało obniżone wartości (doświadczenia, zarobku, szans na znalezienie produktu/przedmiotu). Restrykcje te znikną, gdy osiągniemy odpowiedni poziom punktów pracy (czyli moment w którym obecnie praca jest dla nas normalnie dostępna).
Zmianie ulegnie również okno pracy. Gwiazdki będą wskazywać jak dobrzy jesteśmy w wykonywaniu prac. Np. gracz będzie miał 3 srebrne gwiazdki w jakiejś pracy a jedną brązową w innej pracy. Podczas osiągania kolejnych gwiazdek (do tego będą potrzebne punkty pracy) zwiększać się będą nagrody z pracy.
Zalety zmiany: nie utknie się przy wykonywaniu zadań, ponieważ na określonym poziomie, prace będą dostępne, nawet jeżeli wiele z nich nie dostaniemy z uwagi na obniżone wartości. Będzie prościej zbalansować zadania, ponieważ będą ściśle powiązane z poziomem postaci. To na pewno ułatwi grę nowym postaciom.
Wady: straci na znaczeniu "build pod prace", ponieważ prace będą odblokowywane w zależności od poziomu. Nie mniej jednak taki build pod prace nadal będzie przydatny, aby wykonywać prace bez kar.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Proszę mieć na uwadze, że nowy system jest obecnie w fazie beta i niekoniecznie musi zostać wprowadzony w takim kształcie do gry.

newjobsystem.png


Kolejna zmiana w systemie prac to w głównej mierze odpowiedź na krytykę graczy z jaką spotkał się obecny system.

Będą trzy czasu prac: 15 sekund, 30 minut i 2h
15 sekund dostępne jest dla każdego, 30m i 2h są odblokowywane na 10 i 20 lvlu.
Ikony kilofów pokazują nam jak dobrzy jesteśmy w danej pracy. Idą one od jednego brązowego do pięciu złotych. Gdy mamy 5 brązowych to zaczynamy "zbierać" srebrne od 1. Ilość i kolor kilofów zależą od wnoszonej ilości punktów pracy. Kilofy nie są to po to aby porównywać ze sobą jakieś prace, tylko aby pokazać nam jak dobrzy jesteśmy w konkretnej pracy. Zielony pasek pod kilofami pokazuje ile potrzebujemy punktów do kolejnego kilofa.

Zmieni się też motywacja. Na dole widzimy dwa koła. Prawe koło to motywacja. Koło ma 4 kropki, każda kropka odzwierciedla 25% motywacji. Po najechaniu myszką pokaże nam się dokładna wartość motywacji. W ciągu nocy odzyskujemy 25% motywacji do wszystkich prac. Dwie godziny pracy zużywają 25% motywacji.
System zagrożenia się nie zmienił, ale również jest przedstawiany w formie koła.System oblicza wysokość obrażeń i szansę na zranienie. Im więcej zielonych kulek, tym praca jest bardziej niebezpieczna.
Doświadczenie zarobki i szczęście pozostaną bez zmian.

Jak już wspominaliśmy prace będą odblokowywane na podstawie poziomu gracza a punkty pracy będą wpływały na doświadczenie, zarobki i szczęście, tak więc nadal będzie się opłacało tworzyć buildy pod prace. Dodatkowo szansa na znalezienie produktu będzie mniejsza, jeżeli tylko odblokujemy pracę a nie będziemy mieli do niej odpowiedniej ilości punktów pracy. Gracze, którzy będą specjalizować się w pracach i będą posiadali odpowiednią ilość punktów pracy, będą mogli odblokować dane prace wcześniej, tak więc można powiedzieć, że prace będzie można odblokować albo poprzez osiągnięcie odpowiedniego poziomu postaci, albo poprzez osiągnięcie odpowiedniej ilości punktów pracy.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
W wersji finalnej będzie mała zmiana.
Za godzinę pracy tracimy 12 motywacji.
W nocy motywacja wraca do 100% dla wszystkich prac.
 
Status
Zamknięty.
Do góry