Zmiany zasad wywoływania ataków.

  • Rozpoczynający wątek triglav77
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł ?


  • W sumie głosujących
    26
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Jak wielu z nas zauważyło, fejki, czyli wywoływanie kilku bitw w celu zmylenia przeciwnika stały się plagą. Psują one całą zabawę jaką są bitwy fortowe.
Mój pomysł polega na wprowadzeniu kilku zmian w wywoływaniu bitw:
1) Jedno miasto może wypowiedzieć tylko jeden atak w ciągu 24h.
2) Jeśli jest atakowany fort należący do danego miasta, miasto to nie może wypowiedzieć nikomu bitwy do czasu zakończenia obrony własnego fortu.

Punkt drugi może wydawać się dość radykalny, ale też ma on sens, gdyż często wygląda to tak:
Miasto X atakuje fort miasta Y, miasto Y w odwecie atakuje fort miasta X, miasto Y olewa atak i broni własnego fortu, miasto X olewa atak, broniąc swojego fortu. W rezultacie są dwie słabe bitwy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co do pomysłu 1:
1.Jedno miasto może wypowiedzieć jeden atak w ciągu 24h ale może iść na inny atak/obronę?(jeśli tak to już jest możliwość fejku)
2.Jeśli jest atakowany fort należący do danego miasta, miasto to nie może wypowiedzieć nikomu bitwy do czasu zakończenia obrony własnego fortu ale może iść na atak/oronę innego fortu?(np atakują nam mały fort, a inne miasto naszej koalicji zaatakowało przeciwnikom duży fort;co się bardziej opłaca?)


Jeśli jest to tak jak napisałem to miasto i tak może iść na inna atak a jak u nas w koalicju jest 600 osób/50ludzi w mieście=12 miast. Czyli można wywołać około 6 ataków(w tym około /4 fejki zakładając, że rówież 6 ataków wywoła koalicja przeciwników)
Ogólnie mówiąc(jeśli dobrze ten pomysł zrozumiałem) twój pomysł i tak da możliwość robienia fejku/ów więc byłby chyba nieprzydatny. Po 2 według mnie fejki to element bitw o fort, pewna strategia więc jak na razie głosowałbym na "Nie, całość jest zła" ale czekam, aż mi to wszystko wytłumaczysz i dopiero wtedy zagłosuję.



ps.Dżizas ale się rozpisałem
 

DeletedUser19932

Gość
Gość
Jak zwykle ktoś zagłosuje na nie, nie wytłumaczy dlaczego, i robi się lawina głosów na nie...

A ja wyjątkowo na tak, choć może zamiast punktu pierwszego można zastosować " wzrastające ceny za każdy kolejny atak ( w ciągu określonego czasu, np. tydzień, dwa tygodnie.... ). Szybciej wyczerpie się kasa miejska, i wtedy może być ciekawie, kiedy takim typowo fejkującym miastom zabraknie kasy na bitwę a będzie ona kosztowała z ok. 160k.
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
ja mam takie pytania:
miasto X wypowiedziało bitwę miastu Y, a kilka minut potem miasto Z wypowiedziało bitwę o fort miastu X. wówczas kasa miasta X przepadnie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co do pomysłu 1:
1.Jedno miasto może wypowiedzieć jeden atak w ciągu 24h ale może iść na inny atak/obronę?(jeśli tak to już jest możliwość fejku)
2.Jeśli jest atakowany fort należący do danego miasta, miasto to nie może wypowiedzieć nikomu bitwy do czasu zakończenia obrony własnego fortu ale może iść na atak/oronę innego fortu?(np atakują nam mały fort, a inne miasto naszej koalicji zaatakowało przeciwnikom duży fort;co się bardziej opłaca?)


Jeśli jest to tak jak napisałem to miasto i tak może iść na inna atak a jak u nas w koalicju jest 600 osób/50ludzi w mieście=12 miast. Czyli można wywołać około 6 ataków(w tym około /4 fejki zakładając, że rówież 6 ataków wywoła koalicja przeciwników)
Ogólnie mówiąc(jeśli dobrze ten pomysł zrozumiałem) twój pomysł i tak da możliwość robienia fejku/ów więc byłby chyba nieprzydatny. Po 2 według mnie fejki to element bitw o fort, pewna strategia więc jak na razie głosowałbym na "Nie, całość jest zła" ale czekam, aż mi to wszystko wytłumaczysz i dopiero wtedy zagłosuję.



ps.Dżizas ale się rozpisałem

Nie ma chyba sposobu by zlikwidować fejki, ale im więcej przeszkód, tym mniej ich będzie. Fejki były swojego rodzaju strategią, jakieś pół roku temu, gdy przejęcie fortu było bardzo trudne, ale teraz jest to całkiem realne, więc po co psuć grę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem za pomysł dobry z ty m że i tak będą fejki... przydało by się do tego sojusze wprowadzić i miasta z sojuszu nie mogą wypowiadać bitew bo tak to ktoś ma 20 miast po 3 graczy (lol) a inna koalicja ma 6 miast po 40 graczy i jedni noga 20 ataków a drudzy tylko 6... Przydało by się wprowadzić do tego gigantyczne zmiany aby całkowicie zapobiec tym fejkom ale i tak jestem za ::D:
 
Status
Zamknięty.
Do góry