Zmniejszona utrata motywacji w pojedynkach

  • Rozpoczynający wątek Virtuals
  • Data rozpoczęcia

:)

  • Tak

    Głosy: 30 88,2%
  • Nie

    Głosy: 4 11,8%

  • W sumie głosujących
    34
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Witam,
chciałbym przedstawić mój pomysł :)

A więc, proponuje pomniejszenie dwukrotne utraty motywacji w pojedynkach jak atakuje się silniejszego od siebie gracza, tzn. większego poziomem pojedynków.

Jeśli gracz XXX z poziomem pojedynków 30 zaatakuje gracza ZZZ z poziomem pojedynków 40 to np. zamiast stracić 4% motywacji to straci 2%

Jeśli to zostało by wprowadzone to pomniejszyły się by pewnie ataki na Bobów i poszukiwaczy przygód. A zwiększyły na żołnierzy i zawadiaki :)

Dodam jeszcze że ten pomysł jest opłacalny dla każdej klasy

Jeśli chcesz głosować na nie to prosiłbym abyś to uzasadnił :]
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Na TAK. Ja osobiście bobów nie atakuję, ale na innych światach pojedynkowiczem nie gram i rzeczywiście każdy sposób jest dobry na to, żeby pomniejszyć ataki na klasy nieprzygotowane do walki. W ogóle powinno być tak, że jak się zaatakuje jakiegokolwiek żołnierza i zawadiakę to pomniejsza się utrata motywacji. Popieram też pomysł bukimiego 3 posty niżej - za atakowanie boba może być tracone 2x więcej motywacji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Cóż, przedstawiłeś pomysł od jego dobrej stony, nie mówiłeś nic o ułatwieniach, które nie są dobre i o proporcjonalnym przyćmieniu korzyści z bonusów postaci dla zawadiaki, mimo tego sama propozycja mówiąca o zmniejszonej ilości traconej motywacji po zaatakowaniu lepszego przeciwnika jest bardzo dobrym pomysłem, duży plus.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Cóż, przedstawiłeś pomysł od jego dobrej stony, nie mówiłeś nic o ułatwieniach, które nie są dobre i o proporcjonalnym przyćmieniu korzyści z bonusów postaci dla zawadiaki, mimo tego sama propozycja mówiąca o zmniejszonej ilości traconej motywacji po zaatakowaniu lepszego przeciwnika jest bardzo dobrym pomysłem, duży plus.

Szczerze mówiąc, moim zdaniem to ułatwienie też jest plusem, a te przyćmienie zawiadaki... jeśli będzie mu mniej motywacja spadała i jeszcze szybko ładowała...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja bym jednak wolał aby to atakowanie słabszych kosztowało 2x więcej motywacji niż żeby atakowanie mocniejszych kosztowało 2x mniej...

Ale i tak popieram.
 

DeletedUser

Gość
Gość
na tak bo bardziej popularna będzie zawadiaka
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na tak. Często atakuje mocniejszych i mi motywacja szybko spada. Ale za słabszego przeciwnika powinno spadać więcej motywacji i boby w końcu będą mieć spokój :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na tak. Często atakuje mocniejszych i mi motywacja szybko spada. Ale za słabszego przeciwnika powinno spadać więcej motywacji i boby w końcu będą mieć spokój :)

Jeśli potrzebujesz kasy to kogo atakujesz? Boba lub poszukiwacza jakby spadało więcej motywacji niż tera to po paru pojedynkach musisz czekać parę dni żeby znowu ją odnowić
a co z tym idzie? Potrzebujesz kasy na lepsze przedmioty do pojedynków ale nie opłaca ci się już pojedynkować bo za mało motywacji... jednak jakby zmniejszyć utratę motywacji to ataki na bobów i poszukiwaczy pomniejszyły się i atakowano ich tylko wtedy kiedy potrzeba kasy na przedmioty...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem na nie-dlaczego?
-bobowie zawsze byli do lania i będę ,przecież to od nich można zarobić najwięcej kasy
-nie widzę w tym problemu,że mocniejszy atakuje słabszego
-prawie nic to nie zmieni,bo słabszych atakują głównie ci ,którzy nie mogą wygrać z mocniejszymi(dostaną parę razy i wrócą do atakowania słabszych)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na NIE!

Po pierwsze- pojedynki są losowe.
Po drugie- znajdujesz mocniejszego levelem gracza, lecz słabego w pojaedynkach. Lejesz go non stop, a motywa nie spada...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na NIE!

Po pierwsze- pojedynki są losowe.
Po drugie- znajdujesz mocniejszego levelem gracza, lecz słabego w pojaedynkach. Lejesz go non stop, a motywa nie spada...

Jak nie spada?!
TUTAJ CHODZI O ZMNIEJSZENIE UTRATY MOTYWACJI...

Ja jestem na nie-dlaczego?
-bobowie zawsze byli do lania i będę ,przecież to od nich można zarobić najwięcej kasy
-nie widzę w tym problemu,że mocniejszy atakuje słabszego
-prawie nic to nie zmieni,bo słabszych atakują głównie ci ,którzy nie mogą wygrać z mocniejszymi(dostaną parę razy i wrócą do atakowania słabszych)

Tutaj nie chodzi o to żeby Bobów nie lać tylko żeby motywacja mniej spadała gdybyś załatwił silniejszego przeciwnika... Za ataki na słabszych, Bobów i poszukiwaczy motywacja by pozostała bez zmian.Przeczytaj parę postów wyżej ;]

@down
Nie powiedziałbym, motywacja i tak ładuje się dość długo uniemożliwiając postacią pojedynkowym wbijanie poziomu
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ale to zmieniejszenie i tak spowoduje za dużą korzyść ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem na TAK
Dobre jest jak czasem ustawi się 2-3 żołnierzy aby uspać jakiegoś boba czyli mnie jak zaatakowało mnie 2 żołnierzy i przegrywają. Nie będę podawał ich nicków bo to wstyd przegrywać cały czas co mnie zaatakują :D
A kiedy było to co napisałeś już by nie było tak dużo ataków na słabych graczy...
 
Status
Zamknięty.
Do góry