Zniknięcie itemów ...

Status
Zamknięty.
Tak jak w temacie znikneły mi itemy 5 rzeczy z indianca w tym pasek indianina z zadania + GWIZDEK SĘDZIEGO który można było nabyć za zł
Włamu nie było logi sprawdzałem zreszta gwizdka i tak nie mozna sprzedać , pisalem do suportu ale jak zawsze czas odpisania graniczy z cudem a jak juz odpisano to takie brednie , że nie idzie czytać tego...

proszę o naprawienie błędu i zwrócenie mi tego co miałem a czego nie mam , bo z tego co widziałem tylko ja mam takie problemy bo inni mają gwizdki i nic im nie ucieklo z eq ...
 
Jedni mają czarnego Moskwicza, inni błędy, w wyniku których wybrani gracze tracą itemy.
Podpadłeś adminowi, albo na prawdę mamy do czynienia z błędem... ale żeby kasowało itemy tylko jednej osobie... ja bym nawet celowo nie potrafił takiego błędu zrobić.

Poproś o daty i godziny pozbycia się przedmiotów (jeśli straciłeś je w tej samej sekundzie, to wiadomo, że w ciągu sekundy ich równocześnie nie sprzedałeś). Ewentualnie o zwrot cennych itemów (gwizdek i pasek Indiańca)
 
pisałem ale nie odpisują pewnie mają błędy i niechcą tego powiedzieć
ale bez przesady jak nie umią aktualek wprowadzić to niech tego nie robią bo to już nudne się zrobiło co chwila poprawki w których ludzie coś tracą
 
dałem już im dowód w postaci importu ktory zrobiłem kilka h wczesniej przed zniknieciem jak widać na tym gwizdek i itemy były bo inaczej nieda się podrobić zreszta godzine i date też tam mają :)
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Jak że rozmów z supportem nie można wrzucać na forum (chyba że wyrażą zgodę co jest mało prawdopodobne ) to nic nie zdziałasz Selux tutaj .


Było i ni ma , ktoś się nie bał i ;;)
 

DeletedUser30011

Gość
Gość
Mi swego czasu koń weterana zamienił się na konia Volka[coś takiego, dokładnej nazwy nie pamiętam], ticket do supportu szybko i bezproblemowo Onufry przywrócił mi moją własność.
 
własnie Onurfy on przynajmniej robił to co do niego należało a nasza CM niestety przykro to mówić ale wgl . nie wywiazuje się ze swoich obowiązków ale jak to mówią ciepła posada dobra pensja i po co cos robić lepiej miec rece i nogi w spokoju.

Mają protokoły jakieś savy z eq czy coś takiego muszą mieć i nwm czemu ale dalej nie dostałem itemów moich to już jest kpina.

Ja jestem za tym żeby zgłosić skarge na cała polska ekipe (naszą CM i jej "pomocników") niech wywalą ich po kolei i wkoncu dadza kogos kto się tym zajmie jak należy a nie trzymać darmozjadów bo taka jest prawda
 

DeletedUser27311

Gość
Gość
Mają protokoły jakieś savy z eq czy coś takiego muszą mieć i nwm czemu ale dalej nie dostałem itemów moich to już jest kpina.

Selux, jeżeli zgłosiłeś sprawę do supportu w postaci ticketa - sprawa na pewno zostanie wyjaśniona.
Osobistych backupów z danymi gracza nie ma - są na cały świat. Lecz Twój ekwipunek powinien być w logach i po sprawdzeniu osoba z TWT która zajmuje się tą sprawą wyjaśni rzekome zniknięcie ekwipunku.
 
bartosz nie mozna tak odrazu napisać tylko krzyzakodpisuje mi jakieś brednie że niby tego nie mialem ? On wgl coś sprawdził czy tak sobie napisał bo mu wygodniej było ?

Obiecuje wam jeśli zachowanie co poniektórych osób się nie zmieni to wielkanocny event oglosi nam ktos inny bo starej obsady nie będzie już , ile można nerwów tracić na czyta nie glupich odpisek przez osoby z góry ?

A wgl , to nie z mojej winy znikneły mi itemy (gwizdka nie mozna sprzedać a go niemam więc wyparował innej opcji nie widze) a itemów z indianca nie sprzedałem napewno bo bym pamietal i wiedzaił co robię a wgl tych itemów używam/uzywałem ciągle
 
All od skarg to chyba każdy jest i pewnie kto pierwszy zobaczy odpisuje tylko niektore odpisania to jest komedia jakaś , i ja wiem czemu itemy znikneły zapewne wgrywali aktualke która ma te osiagniecie swiateczne naprawić i coś się schrzaniło tylko przyznać się nie idzie
 

DeletedUser4138

Gość
Gość
Proszę o podanie namiarów na osoby, które przyjmują skargi na TWT. Z pominięciem CM (pozwolę nie wypowiedzieć się, dlaczego)

Z pominięciem CM to zostaje Ci bezpośredni kontakt z IG :) Danych kontaktowych chyba nie muszę podawać bo wiesz gdzie można je znaleźć. Przypominam tylko, że wiadomość musi być napisana w języku angielskim lub niemieckim.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Z pominięciem CM to zostaje Ci bezpośredni kontakt z IG :) Danych kontaktowych chyba nie muszę podawać bo wiesz gdzie można je znaleźć. Przypominam tylko, że wiadomość musi być napisana w języku angielskim lub niemieckim.

Z tym że wszelkie skargi napisane do IG i tak wracają do CMa Naszego.

Więc sensu w pisaniu skarg nie widzę , no chyba że zebrało by się z 200 osób i każdy by taką samą skargę wysłał.

Ps. A czy w protokole tam gdzie zakupuje się bryły nie będzie widać że ten gwizdek był nabyty ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
dałem już im dowód w postaci importu ktory zrobiłem kilka h wczesniej przed zniknieciem jak widać na tym gwizdek i itemy były bo inaczej nieda się podrobić zreszta godzine i date też tam mają :)

a czy to nie jest wystarczającym dowodem ???
 

DeletedUser23856

Gość
Gość
a czy to nie jest wystarczającym dowodem ???

pewnie nie, bo jak już kiedyś bywało importy na tą ową stronę pewnego scryptu nie są jasną informacją gdyż ta strona nie jest oficjalną stroną IG.

Co do gwizdka to mogę potwierdzić że selux go miał. Pewne jest to że nie pozbył się go osobiście gdyż gracz itemy zakupione za złotówki nie może wyprzedać u handlarza czy też przez targ.
 
Drodzy Gracze,

Witam Was po kilku dniach urlopu.
Przypominam, że w naszym zakresie, nie jest odpisywanie na tickiety w ciągu minuty, ba nawet w ciągu 24h.
Rozumiem, że stary rok, macie ochotę zakończyć w takiej atmosferze, ale mi ona nie przypada do gustu.

Więc kilka informacji:
- tickiety/zgłoszenia są robione na bieżąco
- członek TWT ma prawo do urlopu, bez zgłaszania tego graczom
- gracz może otrzymać odpowiedź w postaci (przykład): sprawa została przyjęta. Po dokładnym zapoznaniu się, damy odpowiedź.
- gracz, powinien zaczekać na odpowiedź, która na pewno nadejdzie.

Drodzy gracze,
w sprawie przedmiotów, który znikneły, jest prowadzona sprawa. Nie bagatelizujemy tego.

Skargę, jeśli chcecie, możecie zgłaszać do LCM. Informację znajdziecie na głównej stronie InnoGames.

Serdecznie pozdrawiam
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
- członek TWT ma prawo do urlopu, bez zgłaszania tego graczom

Nie no troszkę chyba nie ten tego.
To co ja np. mam ważną sprawę Admina a on sobie na urlopie siedzi ?


Support powinien informować kogo i kiedy nie będzie można zastać bo to też ułatwi sprawę i powinien support podać kto będzie zastępować danego członka supportu.



Z moich źródeł wiem że na na odpowiedź na ticketa dopuszczalny czas wynosi 48 godz a po tym czasie to jest już totalne olewanie graczy.

A pisanie skarg jak już wcześniej napisałem nie ma sensu bo IG ma to gdzieś a LCM Brtft wiadomo po której stronie stanie więc to też mija się z celem.
 
Status
Zamknięty.
Do góry