Zróżnicowanie odzieży

  • Rozpoczynający wątek Herelius
  • Data rozpoczęcia

Ocena pomysłu

  • Jestem na tak!

    Głosy: 29 43,3%
  • Do poprawy (napisz co)

    Głosy: 6 9,0%
  • do kitu, try again :)

    Głosy: 32 47,8%

  • W sumie głosujących
    67
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Witam, powodem mojego napisania tutaj jest nuda w w odzieży...
Przykład? Ubiór 3/4 graczy pojedynkujących sie bronią białą powyżej 40lvl to szlachecki skórzany kapelusz, szlachecki żakiet, szlacheckie kozaki jeździeckie. żadko spotykam pojedynkowiczów z bronią białą ubranych inaczej dlatego wysuwam się z moją propozycją:
Przedmioty w sklepach zostajątak jak są z bonusami ustalonymi i ze wszystkim tak jak jest, ale przedmioty które znajdujemy w pracy było by inaczej. Miały by one losowe bonusy, mogły by trafić się nam idealne potrzebne nam bonusy, ale też coś całkiem niepotrzebnego. Wprowadziło by to zróżnicowanie, 3/4 graczy nie biegało by tak jak teraz w żakieciku czy szlach. płaszczu tylko w szarej koszuli do której trafiły mi się dobre bonusy do walki. Przedmioty wyglądały by tak samo ale różniły by się od oryginałów. Ceny sprzedaży w sklepach również by sie nie różniły. Tyle że w sklepach nie można było by ich kupić.
Przykład!:
Szary melonik:
w oryginale dodaje:
+1 charyzma
+11 handel
Ale w przykładowo Transporcie amunicji pofarciło mi się i dostałem
szary melonik, ale:
+2 charyzma
+5 dowodzenie
+12 zaskoczenie
lub trafiłem w tej samej pracy
szary melonik ale:
+3 handel
+2 obchodzenie się ze zwierzętami
!przykład!
I tu wychodzi nam ciekawa sytuacja już po aktualizacji z handlem między graczami. Pojedynkowicze będą poszukiwać żeczy z pokaźnymi bonusami do potrzebnych umiejętności, budowniczowie dobrych żeczy do budowania miasta czy potrzebnych prac itp. itd.

Proszę o przeczytanie pomysłu i ocenę



krytyki się nie boję
 

DeletedUser10308

Gość
Gość
zrób ankietę
pomysł taki na 2+ nie bardzo mi to pasuje bo np szara podkoszulka +1 zakładanie pułapek nagle dodaje +5 zaskoczenie +2 charyzma
po dopracowaniu było by dobre :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł całkiem niezły chociaż wolę by była troszkę mniejsza różnica w punktach

_______________________




<----------------Teraz już wiesz jakiej drużynie kibicuję
 

DeletedUser

Gość
Gość
zrób ankietę
pomysł taki na 2+ nie bardzo mi to pasuje bo np szara podkoszulka +1 zakładanie pułapek nagle dodaje +5 zaskoczenie +2 charyzma
po dopracowaniu było by dobre :)

to był przykład
jak teraz ałożyc ankiete jak juz jest post?
 

DeletedUser

Gość
Gość
A wiesz jaki byłby z tym chaos? Nie wiadomo by było co właściwie kupować. Strona http://www.weststats.com z wypisanymi przedmiotami do danych prac nie miałaby sensu, bo właściwie nie byłoby określonych przedmiotów.

Jestem na nie, to jest naprawdę niepotrzebne kombinowanie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
A wiesz jaki byłby z tym chaos? Nie wiadomo by było co właściwie kupować. Strona http://www.weststats.com z wypisanymi przedmiotami do danych prac nie miałaby sensu, bo właściwie nie byłoby określonych przedmiotów.

Jestem na nie, to jest naprawdę niepotrzebne kombinowanie.

Moim zdaniem to dobry pomysł.
Dałoby spory powiew świeżości do tej gry.

Co do Weststats i problemów z kupowaniem jest proste rozwiązanie.

Każdy przedmiot miałby ZAKRES dostępnych bonusów
Np wspomniany szary melonik
od +9 do +13 handlu
od +0 do +2 charyzmy
cena od 300 do 480$ (w zależności od bonusów)

Moim zdaniem jedno z najciekawszych urozmaiceń!
 

DeletedUser

Gość
Gość
@up

No chyba, że tak...... mimo to nie jestem zbyt przekonany.Mimo to przyznaje, że autor pomysłu na pewno wymyślił coś oryginalnego i za to na pewno należy go pochwalić.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak muszę przyznać że podoba mi sięten pomysł tylko może te róznice mogły by być minimalnie większe :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bez urazy ale jakoś sobie nie wyobrażam że jednen będzie miał czarną chustę na przykład +5 charyzmy a drugi +1 do zakładania pułapek :p

Jest dużo rzeczy, każdy ma wyznaczoną ilość punktów, bonusów i niech tak zostanie!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bez urazy ale jakoś sobie nie wyobrażam że jednen będzie miał czarną chustę na przykład +5 charyzmy a drugi +1 do zakładania pułapek :p

Jest dużo rzeczy, każdy ma wyznaczoną ilość punktów, bonusów i niech tak zostanie!

przeczytaj post bukimiego i napisz ponownie :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A więc przeczytałam i nadal jestem na NIE!

Każda rzecz powinna mieć konkretną ilosć punktów nie jakie kto ma szczęście, bo od szczęścia to już w tej grze za dużo zależy!!
Ja akurat nigdy szczęścia nie mam więc założę się że zawsze by mi wypadały te z mniejszą iloscią bonusów, a tak to jest sprawiedliwie.

A sklepy to już by całkiem upadły, nie mieszajmy tej gry za dużo, jest fajna i niech taka zostanie!

Wymyślają też aktualizacje, niedługo te faorty nie wiadomo po co potrzebne, jestem na nie!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Oryginalna propozycja to faktycznie wszystko wywróciła by do góry nogami ale dyby dać na to jakieś ograniczenia czy losowe prawdopodobieństwo i dopuszczalny zakres modyfikacji to może...
 
tak, ale lepiej by bylo jakby ten bonus wynosil max 30% dodatkowych umiejetnosci, czyli
Szary Melonik (normalny)
+1 charyzma
+11 handel

jakbysmy trafili na taki ktory dodaje 30%
to by bylo:
+1 charyzma
+14 handel ( 30% z 11 to 3,3 , ale trzeba zaokraglic)

a gdy jakis przedmiot dodaje punkty do wiecej niz do jednej umiejetnosci, bonus moze byc tylko do jednej !!! (nie wiedzialem jak to opisac xd)
 

DeletedUser

Gość
Gość
tak, ale lepiej by bylo jakby ten bonus wynosil max 30% dodatkowych umiejetnosci, czyli
Szary Melonik (normalny)
+1 charyzma
+11 handel

jakbysmy trafili na taki ktory dodaje 30%
to by bylo:
+1 charyzma
+14 handel ( 30% z 11 to 3,3 , ale trzeba zaokraglic)

a gdy jakis przedmiot dodaje punkty do wiecej niz do jednej umiejetnosci, bonus moze byc tylko do jednej !!! (nie wiedzialem jak to opisac xd)

Czyli widzicie że pomysł ma potencjał. Dużo nie namiesza a będzie ciekawie :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Do stworzenia tego pomysłu trzeba by zrobić jakiś nowy silnik który by losowo zmieniał wartości przedmiotów. Pomysł dobry ale trudny do zrealizowania.
Podać Ci lepszy komplet dla pojedynkowiczów z bronią białą czerwona koszula w kratę + 16 siły uderz. meksykańska chusta na szyję +17 i czapka armii + 11.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
to po prostu po to by odciążyć serwery by ci owi gracze 40lvl + mieli stałego ekwa
przydało by się urozmaicenie w grze bo nie długo to będzie gra typu sprawdź swoją spostrzegawczość i znajdź 3^.
Moja propozycja by stworzyć specjalne ubrania do dawania własnych umiejętności im droższy lub wyższy poziom równa większym urozmaiceniem.
Takie proponuję rozwiązanie.
Lub żeby te przedmioty się zużywały czyli traciły te bonusy. Robiłyby się dziury, łaty, nitki odstający, itp. itd.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem czemu, ale to ciekawe.
Już wiem czemu! Bo mnie tak samo to nudzi jak widze wszędzie te same ubrania.

Szkoda też, że jest tak mało twarzy. Ktoś miał kiedyś fajny pomysł co do przerabiania swojej postaci.
 

DeletedUser

Gość
Gość
tak jak z żółtymi i niebieskimi itemami w Diablo II - idealnie! Jestem na tak! Takie przedmioty poprawiłyby tylko rozgrywkę
 

DeletedUser9412

Gość
Gość
Nie bo z kolei jak poleci nam coś dobrego to będziemy żałować że np. dostaliśmy tylko +2 ob. ze zwierzętami.
 
Status
Zamknięty.
Do góry