DeletedUser
Gość
Gość
Witam, powodem mojego napisania tutaj jest nuda w w odzieży...
Przykład? Ubiór 3/4 graczy pojedynkujących sie bronią białą powyżej 40lvl to szlachecki skórzany kapelusz, szlachecki żakiet, szlacheckie kozaki jeździeckie. żadko spotykam pojedynkowiczów z bronią białą ubranych inaczej dlatego wysuwam się z moją propozycją:
Przedmioty w sklepach zostajątak jak są z bonusami ustalonymi i ze wszystkim tak jak jest, ale przedmioty które znajdujemy w pracy było by inaczej. Miały by one losowe bonusy, mogły by trafić się nam idealne potrzebne nam bonusy, ale też coś całkiem niepotrzebnego. Wprowadziło by to zróżnicowanie, 3/4 graczy nie biegało by tak jak teraz w żakieciku czy szlach. płaszczu tylko w szarej koszuli do której trafiły mi się dobre bonusy do walki. Przedmioty wyglądały by tak samo ale różniły by się od oryginałów. Ceny sprzedaży w sklepach również by sie nie różniły. Tyle że w sklepach nie można było by ich kupić.
Przykład!:
Szary melonik:
w oryginale dodaje:
+1 charyzma
+11 handel
Ale w przykładowo Transporcie amunicji pofarciło mi się i dostałem
szary melonik, ale:
+2 charyzma
+5 dowodzenie
+12 zaskoczenie
lub trafiłem w tej samej pracy
szary melonik ale:
+3 handel
+2 obchodzenie się ze zwierzętami
!przykład!
I tu wychodzi nam ciekawa sytuacja już po aktualizacji z handlem między graczami. Pojedynkowicze będą poszukiwać żeczy z pokaźnymi bonusami do potrzebnych umiejętności, budowniczowie dobrych żeczy do budowania miasta czy potrzebnych prac itp. itd.
Proszę o przeczytanie pomysłu i ocenę
krytyki się nie boję
Przykład? Ubiór 3/4 graczy pojedynkujących sie bronią białą powyżej 40lvl to szlachecki skórzany kapelusz, szlachecki żakiet, szlacheckie kozaki jeździeckie. żadko spotykam pojedynkowiczów z bronią białą ubranych inaczej dlatego wysuwam się z moją propozycją:
Przedmioty w sklepach zostajątak jak są z bonusami ustalonymi i ze wszystkim tak jak jest, ale przedmioty które znajdujemy w pracy było by inaczej. Miały by one losowe bonusy, mogły by trafić się nam idealne potrzebne nam bonusy, ale też coś całkiem niepotrzebnego. Wprowadziło by to zróżnicowanie, 3/4 graczy nie biegało by tak jak teraz w żakieciku czy szlach. płaszczu tylko w szarej koszuli do której trafiły mi się dobre bonusy do walki. Przedmioty wyglądały by tak samo ale różniły by się od oryginałów. Ceny sprzedaży w sklepach również by sie nie różniły. Tyle że w sklepach nie można było by ich kupić.
Przykład!:
Szary melonik:
w oryginale dodaje:
+1 charyzma
+11 handel
Ale w przykładowo Transporcie amunicji pofarciło mi się i dostałem
szary melonik, ale:
+2 charyzma
+5 dowodzenie
+12 zaskoczenie
lub trafiłem w tej samej pracy
szary melonik ale:
+3 handel
+2 obchodzenie się ze zwierzętami
!przykład!
I tu wychodzi nam ciekawa sytuacja już po aktualizacji z handlem między graczami. Pojedynkowicze będą poszukiwać żeczy z pokaźnymi bonusami do potrzebnych umiejętności, budowniczowie dobrych żeczy do budowania miasta czy potrzebnych prac itp. itd.
Proszę o przeczytanie pomysłu i ocenę
krytyki się nie boję