DeletedUser
Gość
Gość
w ankiecie chodziło oczywiście o liczbę rund, a nie graczy
Od dłuższego czasu na serwerze 11 dzieje się tak, że gdy walczy się o duży fort i są oba komplety po każdej ze stron barykady HP jest w przedziale
500 000 - 750 000. Przykład: http://www.westforts.com/pl11/battles/battle/20194 (zainteresowanych zapraszam na zobaczenie replay'u, a takze zwrócenie uwagi na początkowe HP) I oczywiście ta liczba cały czas się zwiększa, kto wie, czy za miesiąc, dwa na tym świecie 4000 hp to będzie podstawa. I z tym przychodzi moja propozycja, gdyż ostatnio przy prawie każdym ataku na duży fort nie jest możliwe by wybić wszystkich i jedynym wyjściem jest flaga, bądź stanie ataku na górze a obrony na dole. Dlatego 55 rund to za mało na ten świat, a 60 by idealnie pasowało na ubicie wszystkich (z ataku czy obrony)
Swoją drogą rozwiązaniem na ten problem są złote strzelby, tylko że gdy ktoś zdobędzie złotą strzelbę w tym samym czasie ktoś na tym serwerze zwiększa znacznie swoje hp, co prowadzi do swego rodzaju wyrównania stron obrażenia<->hp.
Proszę o wasze sugestie, jeżeli jesteście obojętni (bo nie gracie na tym serwerze) wybierzcie odpowiednią opcję
Od dłuższego czasu na serwerze 11 dzieje się tak, że gdy walczy się o duży fort i są oba komplety po każdej ze stron barykady HP jest w przedziale
500 000 - 750 000. Przykład: http://www.westforts.com/pl11/battles/battle/20194 (zainteresowanych zapraszam na zobaczenie replay'u, a takze zwrócenie uwagi na początkowe HP) I oczywiście ta liczba cały czas się zwiększa, kto wie, czy za miesiąc, dwa na tym świecie 4000 hp to będzie podstawa. I z tym przychodzi moja propozycja, gdyż ostatnio przy prawie każdym ataku na duży fort nie jest możliwe by wybić wszystkich i jedynym wyjściem jest flaga, bądź stanie ataku na górze a obrony na dole. Dlatego 55 rund to za mało na ten świat, a 60 by idealnie pasowało na ubicie wszystkich (z ataku czy obrony)
Swoją drogą rozwiązaniem na ten problem są złote strzelby, tylko że gdy ktoś zdobędzie złotą strzelbę w tym samym czasie ktoś na tym serwerze zwiększa znacznie swoje hp, co prowadzi do swego rodzaju wyrównania stron obrażenia<->hp.
Proszę o wasze sugestie, jeżeli jesteście obojętni (bo nie gracie na tym serwerze) wybierzcie odpowiednią opcję
Ostatnio edytowane przez moderatora: