Mapa drogowa 2010

  • Rozpoczynający wątek BlackJack
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser15126

Gość
Gość
Więc może ja się wypowiem :)

Punkty życia i szansa na śmierć.
Nie rozumiem, co za blokada pojedynków ?
Omdlenie zostanie osłabione...
Z tego co ja rozumiem, to z 2 dni na 1 ?

Limit Banku
Ograniczenie, wpłat do banku dziennie...
Niepotrzebne.
Jeśli ktoś dostanie dużo $$$ w zadaniu, a nie będzie mógł wpłacić bo za dużo, to co wtedy ?
Będzie musiał opuścić miasto specjalnie żeby go nikt nie zaatakował ?
Chyba, że to polega na tym, że będzie ograniczone na ilości, czyli:
że dziennie można wpłacić do banku np. 3 razy zarobioną gotówkę...

Pojedynki na mapie
To może być ciekawe, gdyby tylko nie było zmienionych wymagań pojedynkowych...

Pojedynki z NPC'ami
Czy za nich będzie wbijał również i exp do rankingu pojedynków?
Żeby zaatakować jakiegoś zbira, trzeba posiadać miasto ?
To jest nie jasno wyjaśnione...

Zasadzki
Bez sensu trochę...
Bo gdy 10 ludzi z 1 miasta będzie przy jednej pracy a gracz zaatakuje 1 z tych 10 osób...
Tooo, Porażka...
Tego nie powinno być.

Pieniądze i szczęście.
I tak za dużo się nie zarabia, a tym bardziej nie znajduje, więc też nie potrzebne...

Listy gończe.
To może być :D
Tylko żeby, gracze się nie umawiali tak na kasę...
[ty zaatakujesz, a ja ci w ten sposób oddam gotówkę;)]

Poziom 100+ i nowe prace.
Ok, mają być poziomy 100+, więc jeśli takie poziomy, to na te poziomy trzeba i nowe bronie...
bo na 150 poziomie, chyba nikt nie będzie nawalał bronią od 78 lvl'u...
I dla tych graczy co mają 99 było by nie sprawiedliwe...
Tak jak już ktoś napisał, że powinno być tak:
Jeśli 1 osoba w rankingu wbiła 99 poziom np. 1 stycznia 2009r. a druga 3 stycznia 2009r. to ta 1 osoba powinna 2 dni wcześniej wystartować z wbijaniem kolejnych poziomów...
Wtedy moim zdanie było by to sprawiedliwe.

Zakup punktów umiejętności
Trzeba się modlić, aby tylko tego nie wprowadzili, to by była katastrofa...
zupełnie niepotrzebne, bo gracz na tym samym poziomie np co ja mógłby mieć 2 razy więcej rozdanych umiejek ode mnie...
Z tym naprawdę przesadzili...

Użycie produktów i Limit Plecaka
Buzia w plecaku ? Hahah, dobre, i nie potrzebne :)
A co do Plecaka...
Tego bym nie chciał, bo znowu jak ktoś pisał...
Jeśli się ma w plecaku najlepsze rzeczy do danej pracy, a bez nich wykonywanie jej będzie nie możliwe, to dla większości graczy będzie to nie Fer.
A bawoły raczej szybciej by się nie poruszały, chyba że wielbłądy :D

Handel przedmiotami.
To popieram, znacznie by ułatwiło graczom szybsze zakupienie lepszej broni, lub ubrań, niektórym nie chce się odchodzić na zakupy :p

Poker
To jest dobre, tylko żeby każdy umiał w niego grać :D
Bo ja np. nie Umiem ;)

Nowy system pojedynków
Beznadzieja, jakieś kopniaki, ośmieszenia przeciwnika, po co to ?
Ludzie to jest The West ! ! - czyli dziki zachód, więc po co jakieś kopniaki, na dzikim zachodzie raczej nie ma Karate czy tekwondo [czy jak to tam]...

Surowce do budowania budynków.
Podobne jak w fortach, ale dobre, bo sam się dziwie jak można ulepszać budynki bez surowców...

Większe bonusy postaci.
Co 10 poziomów, bonus, podoba mi się, przynajmniej graczom bardziej by zależało na poziomach :)

Gazeta.
To by raczej zastąpiło tego pokera ;), ale jak jest napisane będzie wydawana co 3-7 dni...;)

Spodnie i paski.
Też jest Fajne, Zawsze jakoś więcej bonusów :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Zakup punktów umiejętności
Trzeba się modlić, aby tylko tego nie wprowadzili, to by była katastrofa...
zupełnie niepotrzebne, bo gracz na tym samym poziomie np co ja mógłby mieć 2 razy więcej rozdanych umiejek ode mnie...
Z tym naprawdę przesadzili...

Jak rozumiem ten gracz na tym samym poziomie to będzie postać na 99 levelu grająca 10 lat żeby mogła uzbierać te 26 milionów dolarów na dwudziestą umiejkę, a Pan będzie przez te 10 lat pilnował tylko żeby postać się Panu nie skasowała? Pomijając fakt że 20 umiejek to nie jest dwa razy więcej niż postać może posiadać, oraz że 20 pewnie nikt nie kupi w ciagu najbliższych kilku lat, jeśli w ogóle będzie się komuś chciało zbierać na nie pieniądze? :>
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
Jak rozumiem ten gracz na tym samym poziomie to będzie postać na 99 levelu grająca 10 lat żeby mogła uzbierać te 26 milionów dolarów na dwudziestą umiejkę, a Pan będzie przez te 10 lat pilnował tylko żeby postać się Panu nie skasowała? Pomijając fakt że 20 umiejek to nie jest dwa razy więcej niż postać może posiadać, oraz że 20 pewnie nikt nie kupi w ciagu najbliższych kilku lat, jeśli w ogóle będzie się komuś chciało zbierać na nie pieniądze? :>


No dobra przesadziłem ;)
Ale to w przenośni napisałem, i chyba każdy wie o co chodzi :p
Ale na pewno znajdą się tacy co będą do nie zbierać...:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem bardzo podoba mi się pomysł z wprowadzeniem pasków i spodni, rzecz genialna, bo zawsze moi koledzy się z tego śmiali, że się bez spodni wszędzie lata :D. Dobry jest też pomysł z pomocą graczy z miasta w zasięgu miasta w pojedynku. Dzięki TWT, nareszcie się doczekałem :).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Potem się wypiszę szerzej w tym temacie, ale pisanie o tym, że czat jest bez sensu bo będą bezsensowne wiadomości i spam jest głupie. Nie podoba się i wolisz bez czatu? Wyłącz sobie!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Potem się wypiszę szerzej w tym temacie, ale pisanie o tym, że czat jest bez sensu bo będą bezsensowne wiadomości i spam jest głupie. Nie podoba się i wolisz bez czatu? Wyłącz sobie!

Masz rację, nie wiem co jest głupiego w pomyśle o czat, już nie będzie trzeba wysyłać wszystkim linku do czata i hasła i problemu, że on-line nie wchodzą.
 

DeletedUser10665

Gość
Gość
Też coś dodam od siebie...

CZAT:
Doskonały pomysł, lecz nie wiem, czy mądre jest wprowadzanie czatu w hrabstwie... Będzie spam, oferty uśpienia kogoś itp...

PUNKTY ŻYCIA I SZANSA NA ŚMIERĆ:
Jaka śmierć?? Ludzie, którzy nie przepadają za wieczną walką, albo ci, którzy aktualnie wstrzymują się od walk, na rzecz questów lub zarobku, mają po każdym omdleniu 48h spokoju i szanse na zrealizowanie swych zamierzeń. Znosząc to ograniczenie, uniemożliwimy im to, uważam, że powinno ono zostać, tak jak jest.

LIMIT BANKU:
Uważam, że teraz jest dobrze... Rzeczywiście będzie to trudne w przypadku kończących questy klasowe, poza tym obecny limit pozwala radnym ograniczać fundusze innych mieszkańców, co w konsekwencji powoduje przyrost kasy miejskiej.. Z doświadczenia wiem, że czasem ciężko namówić graczy do wpłacania na miasto(chociaż na początku), a wyrzucać każdego też nie jest mądrze...

SPRZEDAŻ PRZEDMIOTÓW W SKLEPACH DLA OBCYCH:
Doskonały pomysł... Zbyt dużo miast nie raczy wrzucać ofert, poza tym niektóre oferty na WS są nieaktualizowane i w ten sposób nieprzydatne.

POJEDYNKI NA MAPIE:
Dobry motyw, urozmaici grę, podniesie rangę biednego zawadiaki... Może być ciekawie. Można odpowiedzieć na ogień ogniem, a nie trzeba latać po całej mapie...

POJEDYNKI Z NPC'AMI:
Też ciekawe urozmaicenie ;)

ZASADZKI:
Pojedynki nabiorą nowego wymiaru, może być fajnie... Zniszczy to cwaniaków, którzy atakują tylko i wyłącznie bobów, a pojedynkowiczów omijają szerokim łukiem(a niestety takich trochę jest...)

NIEOGRANICZONE POZIOMY BUDYNKÓW:
Uważam, że jest to bez sensu... Lepiej po prostu dodać kilka poziomów więcej. np. więcej poziomów budynków mieszkalnych zmniejszyłoby liczbę miast na światach, bo niestety czasem to jest wręcz śmieszne. Wschodnie tereny map na starych światach są odrażające i nie realne.

PIENIĄDZE I SZCZĘŚCIE:
No nie wiem... Niby lepiej dla gry, jednak gorzej dla graczy... Ja bym wolał zrobić tak, by prace pozmieniać. Chodzi mi o to, że pojedynkowicz idący w siłę uderzenia, stosunkowo wcześnie ma dobrze płatne prace(karczowanie lasu, wydobycie srebra, wydobycie żelaza), pojedynkowicz idący w strzelanie, musi się nieźle namęczyć, by sięgnąć w końcu konowała, a w międzyczasie nie ma dobrze płatnych prac(bo nie uważam, żeby trumny były super hiper mega multi bomba atrakcyjne)

LISTY GOŃCZE:
Nie mogę się doczekać!

POZIOM +100 I NOWE PRACE:
OK. Tylko questy nowe też by się przydały...

UŻYCIE PRODUKTÓW:
Patrzę na to najobiektywniej jak tylko mogę i za każdym razem uważam to za zbędny, a nawet fatalny dodatek. Eliksirom mówię stanowcze NIE! Psuje absolutnie klimat, rozgrywkę i zabawę... Skoro już mamy jeść i pic, to może od razu urealnimy grę i wprowadzimy WCty?? No bo w końcu wszyscy wiedzą co się dzieje w kiszkach po fasoli, po butelce whisky każdy powinien być pijany, a nie dostawać większe zdrowie(swoją drogą to także powoduje wymioty w niektórych przypadkach)..

ZAKUP PUNKTÓW UMIEJĘTNOŚCI:
Dobry pomysł, bo często zdarza się, że do odkrycia jakieś pracy brakuje nam np 1 lub 2 ptk, a lvlup trwać może bardzo dużo. Niekiedy także z przedmiotów nie da się już wykrzesać nic... Na dłuższą metę nikt by nie korzystał z tej opcji nagminnie, z racji kosztów... A jeżeli ktoś będzie chciał zbierać 20mln na kolejny punkt umiejętności, to jego sprawa... Wiadomy jest fakt, że taki ktoś nie myśli logicznie, bo przez ten czas, który poświęci na zbieranie 20mln, zdąży kupić sobie każdy potrzebny item, zdąży awansować z 10lvli, jak nie więcej... Po prostu strata czasu.... Aczkolwiek kto chce, niech już zbiera, najlepiej niech nosi tę kasę przy sobie i poda mi swój nick, chętnie go wtedy zaatakuję...

LIMIT PLECAKA:
Absolutnie nie na starych światach. Na nowych można sprawdzić...
Co do tych koni i wołów... Mamy biegać z karawaną? Czy może te konie by w plecaku były?? Bo jeden koń to by nam raczej nic nie ułatwił na dłuższą metę...

HANDEL PRZEDMIOTAMI:
Tylko przedmiotami!!! Jeśli będzie dobrze przemyślany i wprowadzony to będzie fajnie...

POKER:
Świetny pomysł! Zarówno klimatyczny, jak i przydatny, gdy odliczamy do końca pojedynku, pracy...

NOWY SYSTEM POJEDYNKÓW:
Lubię ten stary system... Nowy mnie szczerze mówiąc przeraża... Ja osobiście bym go sobie podarował...

SUROWCE DO BUDOWANIA BUDYNKÓW:
Jak najbardziej za, bo urozmaiciłoby rozgrywkę, lecz mam nadzieję, iż nie okażą się one tak kosmiczne, jak w fortach... Tzn. żadnych dzwonów, whisky, naboi itp... Powinny to być takie produkty, które śmiało może znajdować 100% bob(skrzynki z narzędziami, gwoździe, młotki, kamienie, drewno, pręty...) Po prostu, żeby to miało sens, a nie tak jak w fortach... Bo na logikę, budują budynek potrzebujemy pułapkę na bobry, albo mapę??

WIĘKSZE BONUSY POSTACI:
Brzmi ciekawie. Oczywiście jeśli te bonusy okażą się przydatne danej klasie(czego nie można powiedzieć o niektórych klasowych questach)... Pomoże to wyciągnąć konsekwencje z wyboru danej klasy, a nie ofensywny bob, żołnierz z medalami za budowę(!?) itp...

MIASTO/DEGRADACJA BUDYNKÓW:
Darowałbym sobie to szczerze mówiąc. Jak wyżej pisali, bob zawsze może sobie znaleźc coś do roboty. Wyobraźcie sobie sytuację, kiedy to idziecie do miasta położonego baaardzo daleko od was, bo chcecie kupić sobie... hmm... dajmy na to cylinder Lincolna. Zbieracie kasę, wyruszacie... Po kilku godzinach dotarliście do miasta, prosicie się o zaproszenie, bo okazuje się, iż radny, do którego trza się zgłaszać w sprawie zakupów nie jest online cały dzień. W końcu dostajecie zaproszenie, wchodzicie i... okazało się, że akurat ten poziom, tego budynku się... zburzył!?

HAZARD:
Ciekawe, lecz nie w tej wersji, jaka jest opisana... Na chwilę obecną ja tam nie widzę hazardu... Gdyby losowo można wygrać unikatowy itemek lub strasznie beznadziejny, to byłby prawdziwy hazard...

WEST OTRZYMA NOWA STRONĘ GŁÓWNĄ:
Oj bardzo chętnie...

GAZETA:
Tu odniosę się przede wszystkim do administracji:
Proszę, błagam... Gdy wprowadzicie gazetę na TW, to powołajcie osoby, które na każdym świecie zajmowałyby się jej sprawnym funkcjonowaniem, bo przypominając sobie teksty i profile niektórych graczy, po prostu boję się, co mogą zrobić z gazetą. A trzeba przyznać, że pomysł jest fajny.

SPODNIE I PASKI:
Mam nadzieję, że to zbytnio nie zepsuje widoku ekwipunku... Pomysł sam w sobie doskonały... Już dawno przemarzły mi pośladki... Jak ktoś wyżej napisał... Ciekawi mnie, jak rozwiną listę tych spodni i pasków, lecz wierzę w twórców...

REASUMUJĄC:
Rozważając wszelkie ZA i PRZECIW, dochodzę do wniosku, iż administracja powinna poważnie przemyśleć proponowane zmiany... Dlaczego? Bo strasznie dużo kontrowersji, spora krytyka ze strony graczy... A musicie mieć na celu przede wszystkim ich dobro i liczyć się z ich zdaniem, bo ta gra w końcu jest dla nich... BŁAGAM! Zanim cokolwiek z w.w. wprowadzicie w życie, przemyślcie to dobrze, czy naprawdę warto... Pozdrawiam administrację!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16834

Gość
Gość
Fakt... Pojedynki są beznadziejnym pomysłem... Uważam jeszcze, że powinno to dotyczyć nowych światów, a na starych tylko wprowadzić nowe prace, lvl 100+ i w ostateczności Handel, ale co do tego, nie jestem również na 100% przekonany... Zresztą co będzie z panteonem... Straci to troszkę sens, rywalizacji o zaszczytne miejsce...

 

DeletedUser

Gość
Gość
To ja też się wypowiem, na forum się nie udzielam ale czytam je regularnie ale gram już dobra kilka miesięcy....


Zakup punktów umiejętności – totalny bezsens. Po co to, lepszym rozwiązaniem jest np. stworzyć ekstremalnie trudne zadania, które zajmą sporo czasu i pieniędzy a dają bardzo opłacalne nagrody. Już widzę początek gry na nowych światach, każdy idzie w prace mocno zarobkowe, aby kupować sobie umiejki a potem się przekwalifikować, początek gry będzie strasznie nudny. Ocena 0 – wiem, że takiej nie zakładałem ale to najgorsza zmiana jaka może być

LOL Ty grasz kilka miesięcy ? Hmmm nie przewiduje Tobie wielkich sukcesów w tej grze :eek:

Początek gry gdzie każdy idzie w mocno zarobkowe prace... Większej głupoty napisać nie mogłeś, bo:

1) zakładając przyrost 50 -100 -200 -400 ... Żeby zarobić na 5 umiejke to trzeba będzie pracować i pracować i pracować

2) wysoko zarobkowe zadania daja mało expa - 1 level up to 1 cecha i 3 umiejki hmmm ciekawe w co pójdą rozsądni ludzie hmmm :D

3) Kupić umiejke (1) czy może lepiej kupić sobie ubranie co da mi umiejek przydatnych z 5 / 7 / 10 (nie potrzebne skreślić)

4) Zapowiadają zmniejszenie zarobków w jak to napisałeś wysoko zarobkowych pracach - zatem zarabiasz mniej i znajdujesz mniej cennych przedmiotów (patrz pkt. 3)

5) Mase innych propozycji na co wydać kase (poker ^^, kupno cennego unikalnego przedmiotu, gazeta, produkty które daja hp ..itp. itd.)

6) przeczytaj wszytskie poniższe pkty .... i teraz wyobraź sobie że każdy wybiera inną ścieżke, jeden faktycznie będzie zbierął kase i kupował umiejki (imho "głupol"), drugi tylko pojdize w exp, trzeci bedzie szedl w exp i zbierniae na ciuchy, inny w luck, a inny bedzie przegrywal wszystko w pokera :)
Czy nie jest to plus właśnie, że dadzą nam tyle możliwości rozwoju a nie tylko 1/2 noo może 3 ścieżki jak jest teraz ? Think!

No dobra przesadziłem ;)
Ale to w przenośni napisałem, i chyba każdy wie o co chodzi :p
Ale na pewno znajdą się tacy co będą do nie zbierać...:D

Znajdą się tacy którzy kupią 10 umiejek ... no może 11 czy 12 ... ale jeśli myślisz, że później na levelu np 80 czy 90 ma się dużo kasy z którą nie ma co robić to się mylisz :) .... jeśli chce się walczyć i robić zadania to reskile robi się na okrągło ... a kasy ciągle brak (choć bywają okresy że ma się tej kasy full) :)

To tyle... generalnie powtarzam słowa Ciasteczkowego ... to są ogólnie nakreślone plany ... czy nie za bardzo i nie za szybko je skreślacie bo już wiecie, że będa beee ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kolega wyżej ma absolutną rację , Nie dość że nie będzie tak nudno że wchodzisz ustawiasz prace lub pojedynek i wychodzisz , a teraz jak będzie tyle możliwości to ustawisz prace na 2h i nawet nie będziesz wiedział jak szybko zleci. Fakt wszystkie propozycje nie są dobre bo np. te eliksiry ktoś ma już wysoki lvl wszystkie rzeczy kupione które potrzebuje i skille dobrze rozdane to może teraz spokojnie zbierać kasę na wszystko co wprowadzą , a taki średni gracz to zbytnio nie będzie miał tyle $$$ , ale to zobaczymy jak wprowadzą bo teraz nie ma co mówić jak jeszcze dokładnie nic nie wiemy
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
Tak, dla niektórych może to być Cud TW, a dla niektórych może to być porażka, więc należałoby zrobić tak, aby się wszyscy z tym zgadzali, ale tak się niestety nie da...[każdy ma swoje zdanie]

a teraz jak będzie tyle możliwości to ustawisz prace na 2h i nawet nie będziesz wiedział jak szybko może ktoś Ci przetrzepać tyłek :)

Wszystko ma swoje plusy i minusy;)
Zasiedzisz się na grze w pokera, a nawet nie zdążysz zobaczyć jak by Cie ktoś zjechał...
 

DeletedUser

Gość
Gość
wiecie zmienilem zdanie co do umiejek :) jesli bedzie kosztowao w ten sposob ze 20 umiejka to 26 mln baksow to czemu nie ;]
 

DeletedUser

Gość
Gość
ogólnie to nie moge sie juz doczekac pierwsza aktualka powinna byc juz w tym miesiacu na becie wprowadzili juz kilka zmian
 

DeletedUser10545

Gość
Gość
Jeżeli zdąrzą ze wszytkim to będzie super:D Osobiście cieszę się z zajęcia dla bobów, pasków i spodni, urozmaiconych pojedynków i wykorzystania kasy na wszytkie możliwe sposoby^^
 

DeletedUser

Gość
Gość
LOL Ty grasz kilka miesięcy ? Hmmm nie przewiduje Tobie wielkich sukcesów w tej grze :eek:

Początek gry gdzie każdy idzie w mocno zarobkowe prace... Większej głupoty napisać nie mogłeś, bo:

1) zakładając przyrost 50 -100 -200 -400 ... Żeby zarobić na 5 umiejke to trzeba będzie pracować i pracować i pracować

2) wysoko zarobkowe zadania daja mało expa - 1 level up to 1 cecha i 3 umiejki hmmm ciekawe w co pójdą rozsądni ludzie hmmm :D

3) Kupić umiejke (1) czy może lepiej kupić sobie ubranie co da mi umiejek przydatnych z 5 / 7 / 10 (nie potrzebne skreślić)

4) Zapowiadają zmniejszenie zarobków w jak to napisałeś wysoko zarobkowych pracach - zatem zarabiasz mniej i znajdujesz mniej cennych przedmiotów (patrz pkt. 3)

5) Mase innych propozycji na co wydać kase (poker ^^, kupno cennego unikalnego przedmiotu, gazeta, produkty które daja hp ..itp. itd.)

6) przeczytaj wszytskie poniższe pkty .... i teraz wyobraź sobie że każdy wybiera inną ścieżke, jeden faktycznie będzie zbierął kase i kupował umiejki (imho "głupol"), drugi tylko pojdize w exp, trzeci bedzie szedl w exp i zbierniae na ciuchy, inny w luck, a inny bedzie przegrywal wszystko w pokera :)
Czy nie jest to plus właśnie, że dadzą nam tyle możliwości rozwoju a nie tylko 1/2 noo może 3 ścieżki jak jest teraz ? Think!



Znajdą się tacy którzy kupią 10 umiejek ... no może 11 czy 12 ... ale jeśli myślisz, że później na levelu np 80 czy 90 ma się dużo kasy z którą nie ma co robić to się mylisz :) .... jeśli chce się walczyć i robić zadania to reskile robi się na okrągło ... a kasy ciągle brak (choć bywają okresy że ma się tej kasy full) :)

To tyle... generalnie powtarzam słowa Ciasteczkowego ... to są ogólnie nakreślone plany ... czy nie za bardzo i nie za szybko je skreślacie bo już wiecie, że będa beee ?

Po pierwsze każdy zmianę rozpatrywałem osobno nie patrząc na inne wiec nie było założenia, że mniej zarabiasz - tak w woli wyjaśnienia. Co do zmiany to każdy ma swoje zdanie bronie się tylko przed Twoją wypowiedzią, która zaznaczyłem na czerwono.

Ad 1) "Zakładając przyrost" - tak napisałem, w mapie drogowej jest napisane "np." Wniosek jest jest tak naprawdę nikt nie wie ja będzie to wyglądać cenowo równie dobrze może zaczynać się od 1$. Dlaczego wszyscy myślą, że to będzie 50, 100, 200, 400? Bo tak napisano w przykładzie? Śmiech.... równie dobrze może to być 50, 100, 150, 250, 400, 650, 1050. Widzisz znaczącą różnicę? Zrobi się z tego gladiatus i kupowanie nie wiadomo ilu puntów umiejętności.

Ad 2) Patrz swój punt 3. Spokojnie wypośrodkujesz to tak aby z ekwipunku (zdobytego za kasę) otwierać nowe prace dające lepszy exp. Nie zapnij, że wchodzą spodnie i paski czyli łatwiejsze odblokowywanie kolejnych prac(większe sumaryczne bonus) - co jak co ale tą zmianę wg mnie na pewno wprowadzą bo tej sprawie nie ma żadnych kontrowersji (chodzi o nowe ubrania).

Ad 3) A co wolisz mieć ubranko, które daje Ci bonus gdy je nosisz czy może 1 punkt więcej na stałe? Ja wole mieć na stałe a na ubranie i tak wcześniej czy później zarobię.

Ad 4) Mniej wartościowe przedmioty? Chyba w zmianach jest tak:

"Pieniądze i szczęście.
Prace z wysokim współczynnikiem zarobku, będą dawać mniej pieniędzy. Zostanie obniżona szansa na znalezienie przedmiotu, ale przedmioty będą bardziej wartościowe."

Dla mnie jest bardzo jasno to napisane - z resztą przypuszczam, ze ludzie grający na premium i tak nie odczują jakiś większych zmian jeżeli chodzi o szanse znalezienia czegoś w końcu po to są zmiany... by więcej zarabiać (jako firma) - nie mam nic przecinko temu bo sam np. korzystam z automatyzacji czy regeneracji (wole wejść na kompa raz na 8h niż raz na 4h).

Ad 5) Całe wydatki są do wypośrodkowania i tyle. Teraz też to robisz i jakoś nie widzę oporu z Twojej strony, zastanawiasz się czy wydać kasę na nowy sprzęt, wpłacić na miasto, na fort, czy może użyć ich w zadaniu. To raczej będzie kolejny powód by iść w wysoko zarobkowe prace niż w exp. Jedni grają dla TOP wtedy decydują się na pracę z wysokim % exp ale są tacy, którzy maja inne cele wiec nie praw mi, że pisze głupoty bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Każdy ma swoje cele i tyle. Z resztą wczytaj się we wszystkie zmiany i zwróć uwagę co w nich często się pojawia w sposób pośredni lub bezpośredni ... albo nie pomogę Ci:

- Używanie jedzenia i eliksirów życia
- Łatwiejsze zakupy
- Nieograniczone poziomy budynków
- W grze jest za dużo pieniędzy (w miarę rozwoju światów)
- Wykorzystanie pieniędzy graczy
- Wyciągnięcie pieniędzy z powrotem ze świata
- Zakup punktów umiejętności
- Wykorzystanie nadwyżek finansowych
- Wykorzystanie prac z dużym zarobkiem
- Handel przedmiotami
- Poker
- Miasto/degradacja budynków
- Hazard
- Gazeta

Wszystko to ma na celu używanie gotówki wiec gotówka stanie się bardziej pożądana bo będzie na co ją wydawać. A najłatwiejszy sposób na jej zdobycie to opłacalna praca.

Ad 6) W sumie nie wiem do czego tu zmierzasz. Jedyne rozsądne wyjaśnienie, że źle zrozumiałeś moją wypowiedz - trochę źle też to napisałem. Powinno być "zdecydowanie więcej" a nie "każdy". W tym sformułowaniu bardziej chodziło mi o to, ze więcej ludzi zdecyduje się na pracę, pracę, pracę i jeszcze raz pracę (oczywiście poza miastem) niż na aktywną grę w mieście. Przykładowo po co mam się pojedynkować jak mogę wyznaczyć nagrodę za Twoją głowę - odpowiednia cena i połowa pojedynkowiczów będzie się za Tobą uganiać.

Co do ścieżek rozwoju to zobacz co napisałem tutaj:

"Większe bonusy postaci – jestem bardzo ciekawy tego pomysłu. Chciałby tylko, żeby bonusów było dużo więcej do wyboru a można wybrać tylko kilka np. do wyboru jest 10 a wybieramy tylko 5. Będzie większa różnorodność postaci. Ocena 5"

Widzę, że o to samo nam chodzi ale nie możemy sie zrozumiec no ale moge się mylić.

Każdy może skreślać te plany tak ja chce w końcu to jest forum i tu się dyskutuje. Dla mnie akurat ta zmian jest totalnie bezsensu (z resztą jak widać nie tylko dla mnie). Jest tez kilka bardzo dobrych wiec nie sugeruj, że skreślamy wszystkie.

Jeszcze jedno pytanie na koniec, co rozumiesz przez słowo SUKCES? Bycie TOP 1, TOP 10 w expie czy jakimś innym rankingu? Jak tak to ja Ci życzę powodzenia i w grze i w życiu. Ja mam inną definicje sukcesu.

Pozdrawiam
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czat- dobry pomysł
Punkty życia i szansa na śmierć.- za mało informacji
Limit Banku- trochę to dziwne wyjdzie w praniu
Pojedynki na mapie- zbędne choć to pomaga tym którzy się bronią
Pojedynki z NPC'ami- może być
Zasadzki- fajne jeżeli to będzie działać w obie strony że atakujący ma to samo i wtedy można uśpić jakiegoś natręta
Nieograniczone poziomy budynków- bez komentarza
Pieniądze i szczęście.- zbędna rzecz teraz jest dobrze
Listy gończe.- świetny pomysł tylko to wyjdzie że kto ma $$$ ten ma władze
Poziom 100+ i nowe prace.- zależy jak to zrobią
Użycie produktów.- bardzo urealni grę zobaczymy jak to wyjdzie
Zakup punktów umiejętności.- mi pasuje i tak nikt dużo nie kupi
Limit plecaka.- urealnia grę ale ludziom którzy mają wszystkie rzeczy setowe i do każdej pracy najlepsze rzeczy to trochę utrudni grę
Handel przedmiotami.- to jest bardzo dobre
Poker.- wreszcie jakaś rozrywka jak komuś się nudzi
Nowy system pojedynków- to zależy jak zrobią
Surowce do budowania budynków.- dobry pomysł
Większe bonusy postaci.- to jest fajne
Miasto/degradacja budynków.- może być
Hazard.- dobre
West otrzyma nową stronę główną.- mi tam bez różnicy
Gazeta.- bardzo dobre
Spodnie i paski.- najlepsza rzecz jaką zrobią

A co do eliksirów tak narzekacie a przecież nie jeden z was pracował jako konował i jakie są tam produkty?

Moja ocena co do tych zmian 4.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Widać, będzie dużo nowych rzeczy. Według mnie listy gończe to będzie coś EXTRA.:rolleyes: Jednak nie podoba mi się to kupowanie umiejętności.:(
 

DeletedUser

Gość
Gość
Się rozpisaliśmy troszkę oboje więc tylko wybiórczo Ci odpowiem.

mIndw0rm napisał:
To tyle... generalnie powtarzam słowa Ciasteczkowego ... to są ogólnie nakreślone plany ... czy nie za bardzo i nie za szybko je skreślacie bo już wiecie, że będa beee ?

Każdy może skreślać te plany tak ja chce w końcu to jest forum i tu się dyskutuje. Dla mnie akurat ta zmian jest totalnie bezsensu (z resztą jak widać nie tylko dla mnie). Jest tez kilka bardzo dobrych wiec nie sugeruj, że skreślamy wszystkie.

Hmm gdzie ja napisałem (sugerowałem), że skreślacie wszystkie ? Moje zdanie było poniekąd podsumowaniem mojej wypowiedzi, a wypowiedź ta dotyczyła tylko praktycznie jednego spornego punktu (z lekkimi tylko nawiązaniami do innych planów). I oczywiście, że po to jest forum żeby o tym dyskutować. Ale wiesz jak piszesz, że coś jest bez sensu i że dajesz ocenę 0 (choć takiej sam nawet nie zakładałeś :) ) to chce mi się troszkę śmiać bo nic dokładnie nie wiadomo jeszcze ale NIEEE pomysł jest do bani i w ogóle ocena -10 najlepiej. Równie dobrze może to być zakup umiejętności za 10k - 50k - 100k ... dalej będziesz miał z tym taki problem ?

Sam pierwszy "rzucę kamieniem" w pomysłodawce tego pkt. jeśli zakup umiejek będzie za 5$ wzwyż :) Póki co pomysłu nie skreślam, może przy wysokich levleach będzie to jakieś urozmaicenie ? ... a może nie, zobaczy się ... na skrytykowanie pomysłu będę miał jeszcze czas jak będzie więcej wiadomo).

Jeszcze jedno pytanie na koniec, co rozumiesz przez słowo SUKCES? Bycie TOP 1, TOP 10 w expie czy jakimś innym rankingu? Jak tak to ja Ci życzę powodzenia i w grze i w życiu. Ja mam inną definicje sukcesu.

Pozdrawiam

Nie wiem gdzie pisałem o jakimś sukcesie, ale ok odpowiem. Sukces dla mnie to wyciągnięcie maksimum przyjemności z gry, inaczej mówiąc dobra zabawa :cool:
Jeśli przy okazji dobrej zabawy poznaje fajnych ludzi, jeśli przy okazji tej dobrej zabawy okazuje się, że jestem np. w najlepszym mieście na świecie, czy sojuszu, czy koalicji, czy nie wiem w mieście najlepszych pojedynkowiczów albo należę do tajemniczej 50-tki ludzi wyspecjalizowanych w walkach fortowych którzy są tak ze sobą zgrani, że mogą decydować kto fort będzie miał a kto nie, jeśli jestem najlepszym pojedynkowiczem, albo jestem najlepszy w rankingu ogólnym to tylko tym lepiej / przyjemniej nic więcej i nic mniej... mam nadzieję że w pełni odp. na Twoje pytanie.

Pozdrawiam,
mIndw0rm

Edit: Aaaa żeby nie było te powyższe przykłady to są właśnie przykłady, a nie że uważam, że na którymś śiwecie jestem w najlepszym mieście czy sojuszu, czy w jakiejś tajemniczej grupie trzymającej władzę :p

Edit 2: Jestem ślepy, a opcja szukaj nie gryzie :) Znalazłem u siebie w poście gdzie pisałem o "sukcesie" ... no wiesz to była tylko taka przenośnia ;) po prostu nie wydaje mi się żeby doświadczony gracz napisał, że po wprowadzeniu nawet tego kupowania umiejętności ludzie od początku gry rzucą się na prace z dużą kasą, a nie expem. Każdy rozsądny gracz wie, że są różne etapy gry gdzie się zmieniają priorytety (ale ok tu mam na myśli graczy którzy zakładam chcą być jak najlepsi levelowo i szybko awansować, a nie takich co sobie wejdą kilka razy na tydzień np. po strzelać albo zapolować na bizony, a zgadzam się z Tobą tacy też mogą być i świetnie się przy tym bawić... tutaj zwracam honor).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser12617

Gość
Gość
dla mnie wszystko BOMBAA :) kupywanie omiejętnosci !! To jest TO :) właśnie zbieram na to kase jak to ma wejsc , handel super :) pojedynki z npc ;) GIT :) Wszystko Super Super :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
"Będzie można wyznaczyć nagrodę za głowę innego gracza. Jak ktoś pokona gracza w pojedynku to otrzyma nagrodę. Za każde ogłoszenie będzie pobierana przez system opłata. Pokonanie: 25% opłaty; uśpienie: 50% opłaty."

Dwie uwagi - podatek zdecydowanie za wielki, no i - moim zdaniem - list powinien dotyczyć tylko uśpienia. A trzecia uwaga, najważniejsza - bedzie to niestety metoda transferu pięniedzy miedzy graczami, co będzie równie fatalne, jak handel. Nie wiem, jak to rozwiązać...
 
Status
Zamknięty.
Do góry