Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.
john petarda
Tyle lat grasz w tę grę i masz o niej znikome pojęcie
Będąc full hp mogłeś wykonywać wszystkie ważniejsze pracki (wystarczyło mieć odpowiednie ciuchy)
Co wiecej nie musialeś się martwić o tto że jak pracujesz ktoś Cie omdli
Owszem zarobić na srebrach czy zlotach nie pozwolili ale przynajmniej między bitwami mogłem pozbierać komuś produkty i dostać za to parę groszy
A jak mi się nudziło to mogłem zalożyć bejkera i obijać niewinnych jagodziarzy
Full Hp dawało wszechstronność w działaniach a nie jak mówisz prosty build dla nieskomplikowanych ludzi
 

DeletedUser32507

Gość
Gość
Reskill pozwoli ci robić inne prace, niż miałeś w zasięgu do tej pory. Żaden jagodziarz nie trafi cię pomidorem między oczy za 500, już tak łatwo nie będzie fortowca obić. Gra zacznie przypominać tą kiedy forty startowały, bo skończą się ścisłe specjalizacje i można zbudować build uniwersalny do prac i fortów, a nawet na cienkich pojedynkowiczów. Tak ci radzi stara pseudoelita ze świata 1.

Dodają jakieś nowe pracki na środku? :> Do tej pory robiłem wszystkie kwestia eq (na loteriach były wydawane zestawy wyspecjalizowane pod konkretne prace lub grupę prac). Obijał mnie zbieracz? Nawet mnie to nie interesowało, nigdy nie zwracałem na to uwagi będąc fortowcem (zawsze zapewniałem sobie ochronkę i mogłem mieć to w poważaniu) więc dlaczego teraz ma mnie to w jakikolwiek sposób obchodzić :D. Jeszcze raz powiem chodzi nam głownie o BONUS Z BASZT I UMOCNIEŃ a nie rozdzielnie i zmianę umek fortowych...Więc dla mnie jak i wielu graczy takie argumenty w obronie aktualizacji są lekko mówiąc wątłe :)
 

DeletedUser32507

Gość
Gość
Gdzieś czytałem wątek o latach upokorzeń boba itd, że teraz strzela jak do kaczek, że czas zemsty(nie chce mi się szukać cytatu). Absolutny brak profesjonalizmu oraz wyobraźni na temat równowagi klas. Egoistyczne podejście tym razem na korzyść Robotnika nie mające na celu wyrównania przydatności na walkach. W dalszym etapie pociągające za sobą zażalenia innych klas postaci o niedowartościowanie na bitwach oraz napędzanie kolejnych zmian (prawdopodobnie na początku tak samo niedopracowanych jak i ta). Reasumując robotnikowi wystarczy bonus 15% oraz 30% na premce postaci. W ten sposób nie będzie przerośniętą maszyną do zabijania a równorzędną klasą postaci. Zmiany bonusów w Robotniku mają na celu wyrównanie go do innych klas a nie rekompensatę za poprzednie lata co w takim przypadku może skutkować jedynie zażaleniami oraz dalszą dysproporcją> obiektywnie na to patrząc.
 

DeletedUser

Gość
Gość
część to plecie bzdury 3 po 3 nie czytając co inni mówią. To gadanie że ktoś narzeka że umki zostały zmianione to nie wiem skąd się bierze

może zrobię inaczej żeby ci co mają problem z czytanie dużej ilości spójnego tekstu:

Chodzi o to że umocnienia mają teraz bonus x2

może dla osób słabo widzących, bądź mających problem z czytaniem to coś da
 

DeletedUser32426

Gość
Gość
KSF w ataku poprawienie celności i uniku o 10 % to strata hp o jedną trzecią gdzieś, teoretycznie można by się pobawić w build w sprawność i umiejętności w zależności od setu ale poprawi się tylko obrażenia, padać będziemy szybciej.
3 więcej celne strzały czy 15 więcej przyjętych? Chyba jednak to drugie.
Od lat nie miałem full hp na max ale teraz to mnie kusi :)
 

DeletedUser30194

Gość
Gość
Sprawność może pomóc koksom, faktycznie w setach z hp jest lipa. Zwróćcie jednak uwagę na topkę ataku (średniak lvl.baszt = 4):
-ciężko znaleźć kogoś z 50% celności...
mam grubo ponad 200 chowania, kto mocniej szmaty ulepszył może mieć prawie 300 chowania.
Czyli żeby atakować w zwiadowcy żołnierz ma odpuścić 300pż i dzięki temu trafić 50%. A co na dużym forcie?
Oczywiście piszę tu o bitwach, gdzie obrona trzyma baszty do końca.
 
to powinni wprowadzić za bryłki zmianę klasy ::DD:::DD:::DD:::DD:::DD:
Nie ma takiej możliwości. Pod klasę postaci macie zrobione zadania, tak dla przykładu.

Kilka słów ode mnie.
Jeśli chodzi o reskile, być może coś będzie, jeśli zdecydujemy się na stałe zmiany, jednak nie mogę nic obiecać. Mogą pojawią się na fortach GM. Obecnie macie szansę na otrzymanie ich wraz z kodem u GMów na czatach (jeśli wygracie kod, macie 15% szansy na otrzymanie reskilu).
Pamiętajcie, że nikt nie prosi Was o testowanie na reskilach i wydawanie pieniędzy, a o Wasze opinie przy codziennej grze. Polskie serwery to najbardziej fortowe miejsca w The West, dlatego to Was wyróżniono i zapytano o zdanie. Możecie razem z nami decydować, jak będzie wyglądała bitwa.

To co mnie zaskoczyło, to część fortowców faktycznie pograła na fortach i postawiła swoje opinie (bardzo cenne), a część jest oburzona, że już nie zawsze będą wygrywać (i przy tym trzeba pomyśleć, bo full HP nie działa jak dawniej).

Pozwolę sobie zostawić moją opinię. Zmiana HP jak i wzmocnienie znaczenia boba to trafna zmiana. Zmiany w formułach przy celowaniu/uniku również na plus. Na becie było zbyt mało chętnych do udziału w bitwach i pozostawieniu swojej opinii, co spowodowało, że zbyt mocny bonus fortyfikacji (umocnień) otrzymaliśmy na polskich serwerach. Przez pierwsze dwa dni pojawiały się dziwne ujemne umjejki, co dało nam np ujemną absorpcję, dlatego wstrzymywaliśmy się z wysłaniem pełnej Waszej oceny.
Dziś zebrałam wszystkie Wasze opinie, pomysły (dodałam też dwa ważne aspekty) i przedstawiłam naszym kolegom, którzy nadal będą pracować nad zmianami.
Te dwa dodatkowe aspekty, to kolejność doboru graczy na fort (w pierwszej kolejności mieli by pierwszeństwo gracze online) oraz brak możliwości gry dla osób z rangą zdrajcy. Oczywiście nie obiecuję, że zostanie to wprowadzone, choć zmiana kolejności dobory graczy ma dość dużą szansę.

Dziękuję za Wasze komentarze i zapraszam do dalszej dyskusji.
Miłego weekendu.
Etriel
 
Te dwa dodatkowe aspekty, to kolejność doboru graczy na fort (w pierwszej kolejności mieli by pierwszeństwo gracze online) oraz brak możliwości gry dla osób z rangą zdrajcy. Oczywiście nie obiecuję, że zostanie to wprowadzone, choć zmiana kolejności dobory graczy ma dość dużą szansę.
Wyeliminowanie osób z rangą zdrajcy z bitwy uważam za pomysł priorytetowy do wprowadzenia.
Aczkolwiek nie ma potrzeby wg mnie reorganizować całego systemu gwiazdkowania gdyż funkcjonuje on należycie.
 
Jaki jest przewidywany termin zakończenia tego cyrku z fortami i nadanie jakotakiej grywalności? Bonusy z umocnień powinny zostać natychmiast przywrócone do pierwotnych, a ewentualnie zmiany sprawdzane stopniowo (dodać po 3 punkty, a nie podwoić).
 
A po co zmieniać bonusy baszt? Bitwy obecnie są zbalansowane w podobny sposób, jak w początkowej fazie TW... Obrona nareszcie ma szansę realnej obrony i realnego wykorzystania umocnień, a nie Obrony Częstochowy wewnątrz fortu. Dla mnie, jako gracza Starej Gwardii, ta aktualka jest miodem na moje serce, pomimo umoczeń bitew w ataku na moim dowodzeniu. Nareszcie jest równowaga, a dla osób, które dowodzą od TW 2.x to jest moment do nauki bitew...

Rewolucyjna zmiana, w zasadzie przywracająca to, co InnoGames spitoliło przez apele pseudo "graczy", o przewadze obrony... Wielka szkoda, że tak późno komuś wyżej zaświeciła się lampka, że tamtejsze zmiany są bezsensowne...
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser29607

Gość
Gość
A po co zmieniać bonusy baszt? Bitwy obecnie są zbalansowane w podobny sposób, jak w początkowej fazie TW...

Początkowa faza TW to faza gdzie wszystko powstawało, mam rozumieć, że TW na nowo powstaje?

Bitwy obecnie są gorzej zbalansowane niż kiedykolwiek wcześniej.

Obrona nareszcie ma szansę realnej obrony i realnego wykorzystania umocnień, a nie Obrony Częstochowy wewnątrz fortu.

Warto dodać, że atak nie ma realnych szans na wygranie.
Wcześniej powalczyć można było, teraz jak flagą nie weźmiesz to nie wygrasz.
-----
Co do samej aktualizacji...
Bonus boba zmniejszyć, a bonusy baszt to najlepiej przywrócić do wcześniejszego bytu. Nie żeby coś, ale jak offy na basztach zdobywają po 100 uników, a przy dobrych wiatrach prawie 150 to już lekka przesada.

Pozdrawiam
 
Cherry1991 - ja rozumiem że jako kolorowy nick jesteś niejako z urzedu zmuszony aby chwalić wszystkie nowości ale teraz to głupoty gadasz.
Nie chcę tego powiedzieć dosadniej żeby Cię nie obrazić

Po co zdejmować baszt? Bo są przesadzone
Zyber już to wyniuchał i wyzwał nam wszystkie forty o tej samej porze
Zgadnij dlaczego? Bo na pewno część z nich przejmie a potem liczy na to,
że z powodu bonusu na obronie nie będzie nam się chciało atakować i pewnie tak będzie

Jeśli tak mają wyglądać bitwy na dako to ja dziękuję
Swoją drogą zyber po raz kolejny udowodnił że jego przypadek nadaje się do leczenia szpitalnego :)
 
A po co zmieniać bonusy baszt? Bitwy obecnie są zbalansowane w podobny sposób, jak w początkowej fazie TW... Obrona nareszcie ma szansę realnej obrony i realnego wykorzystania umocnień, a nie Obrony Częstochowy wewnątrz fortu.
https://www.westforts.com/pl10/battles/battle/81904
Mając 21 graczy więcej i dwa razy więcej hp nie potrafimy wybić obrony.
Tak wygląda topka pudeł u atakujących http://scr.hu/56x8/utw8r
Tak wygląda topka uników u broniących http://scr.hu/56x8/17zwm
Teraz przeciwnicy boją się atakować :(
Trzeba te bonusy zmniejszyć.
Zostawić bonus boba tylko.
 

DeletedUser

Gość
Gość
A po co zmieniać bonusy baszt? Bitwy obecnie są zbalansowane w podobny sposób, jak w początkowej fazie TW...

piłeś coś ?? bo klepiesz takie bzdety że głowa mała.. bitwy ::DD:::DD:::DD:::DD: zbalansowane ::DD:::DD:::DD:::DD: dobre



w czym to zbalansowanie ma się przejawiać? w tym, że nikt nie chce atakować? ze top 40 pudeł to atak ??
 

DeletedUser

Gość
Gość
na klonie to juz nawet walk nie ma bo to najmniejszego sensu nie ma i mysle ze to teraz ogarnie wszystkie swiaty, urzadziliscie sobie u nsa bete to teraz ludzie kompletnie zrezygnują z fortów GJ
 

DeletedUser

Gość
Gość
i'm italian and i don't know a single word of polish, i'm here because innogames update the new changes in fort battles only here in PL. i have to ask you a question that i haven't fully understand:

this is a quote from the beta forum:
Worker bonus changed to a 25% bonus to the attack/defend value calculations

3 options:

-workers increase their value of attack/defense by 25% only in their tower
-workers increase their value of attack/defense by 25% on every sector where there are bonus(every tower, wall, ecc)
-workers increase their value of attack/defense by 25% everywhere, also on the grass

and for character class premium, 25% increase to 50%?

some toughts:
-^0.5 for aim/dodging is too much
-right now defending a fort is too much simple
 

DeletedUser

Gość
Gość
Trochę skopali jak zwykle :D Pytanie czy ta beta to pic czy tam nikt pojęcia niema co robi. Najpierw wymyślili wytrzymałość do ataku, teraz zmiana i wzmocnili obronę, balansu niema kto tak twierdzi ma coś porządnie z głową.

Na kij tyle zmian ?? Jak chcieli osłabić atak to mogli tylko umiejętności zmienić już to by w jakimś stopniu poprawiło bitwy od graczy by zależało czy woli robić się na atak czy na obronę. Mogli też zostawić umiejętnoścvi a dać te podwójne bonusy z umocnień i sprawdzić na becie jak to by wypadło.

Co tam GM nie mogą wywalić 140 botów na 120 botów ustawić ich i zrobić sobie szybką bitwe ?? Teraz zawadiacy nabijają po 150 uników ba z kilka osób po 150 nabija.

Niema co porównywać tej aktualki z starą wersją. Kiedyś były płacze że obrona wygrywała chociaż, atak dawał sobie radę wszystko zależało od wielu czynnikjów online/hp itd. Teraz gdy atak miał przewagę też obrona jak miała graczy online hp itp mogła się wybronić.


Osłabili Atak zabierając wytrzymałośc i niepotrzebnie podwoili bonusy. Teraz co kolejne lata wyczekiwania na zmiany aż się przyzwyczaimy nowe taktyki zostaną zrobione na wygrywanie w ataku i znów zmiana :D

Czemu np. nie zmiejszyli liczby atakujących ?? Było to sprawdzane na becie jakby wyglądały bitwy gdy byłoby np 120:120 na dużym przy starych um czyli wytrz w ataku ??

Sprawdzaliście jkaby wyglądały bitwy gdyby tylko zmienić um wytrz na chowanie itd, albo zostawic um i zwiekszyc bonusy z umocnien ??


Teraz atak niby szans niema bo sporo osób lata w starych bulidach, średniaku chyba patrzyłem jak niektorzy stojąc na trawie maja bonusy 66 na cel i z 50 na unik, wiec jak koles na baszcie ma z 200/150 to ciężko trafić nie mówiąc o uniku. Ja maiłem 108/100 miałem 29 celnych i 17 pudeł 15k zadanych ale uniki mizerne całe 21 majac 15k hp :p

Więc bym proponował otworzyć świat PL tzw Beta :p Wywalić rozbudowane forty i pozwolić Polakom testować zmiany darmowe reskille itd. a my obczaimy to a nie jakaś pseudo beta która kija robi.

Już widzę MIstrzostwa gdy gracze po fazie grupowej trzaskają reskille z sprawnosci w zrecznbosc i na odwrót :p
 
Status
Zamknięty.
Do góry