Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Zacznijmy od tego, kto przy takiej zmianie zechce wyzwać fort, wiedząc że nie ma szans :)

a np. ja na dzisiaj ::DD:::DD: czy muszę zdobyć fort??? nieeee

fusek założę się że te zmiany zostaną na stałe.., wyobrażasz sobie mnogość błędów jakby cofnęli to ?? ::DD:::DD:::DD:::DD:::DD:
 
Naprawdę muszę pochwalić IG to jedna z najlepszych zmian, wreszcie ograniczono patologiczny wpływ HP. Tylko z jednym poszli po bandzie - bonusy umocnień muszą zostać na starym poziomie i będzie gitarka. :I:
 

DeletedUser7810

Gość
Gość
To są testy... nie musi wejść do gry na wszystkich wersjach językowych w tej samej postaci jak jest teraz.

Skoro testy to dajcie ludziom napój do reskilu i można testowa a nie wydawać swoje ciężko zdobyte obligacje.Po kilku dniach nastąpi kolejna zmiana i co?Znowu gracze mają wyłożyć z własnej kiermany?
 
Boby teraz są w raju na s10 wodolej 86 uników,ciapciuszek 85 uników, a żołnierze maks 35 uników mieli :eek:
Bob na swojej baszcie ma około 210 ataku i 190 obrony.
Atak wybiliśmy zbyt łatwo.
Mamazlizakiem zdobyliście flagę,jakbyście nie poszli to by was wybili..
 

DeletedUser26911

Gość
Gość
nie wiem co bierzesz, ale bierz połowę. :D :D

Na szczęście świat literacki i nie tylko, nie został sprowadzony wyłącznie do tak lub nie, do dosłownego postrzegania otaczających nas rzeczy, sprowadzenia wszystkiego tylko do stanu czysto fizycznego. Żądają by im podać wszystko na tacy.
Jaki nasz świat byłby ubogi, bez metafor, alegorii, personifikacji, aluzji, przenośni,
peryfrazy i synekdochy.
Skoro są tacy którzy, nie potrafią tej formy zrozumieć, to specjalnie dla nich żeby było jasne, w swoim tekście użyłem znaczeń zawartych w tych terminach (pojęcie).
 
Oczywiście, ze nie trzeba zdobywać fortu, ale z tego co czytałam po czatach, to mało kto chce atakować :D Wczoraj sama namawiałam sojusz, żeby wyzwał atak, bo na przeciwnika nie było co liczyć :p

A skoro to są testy, to czy nie Gonzales miał być serwerem testowym? Pvp testowaliście właśnie tam, a teraz jedno wielkie zamieszanie.

Huron złociutka :D :mel:

Mamusiu, Huron, to w ogóle inna bajka :p
 
Ty to poważnie mówisz? Czy se jajca robisz?o_Oo_Oo_O

Całkiem poważnie. Jestem bobem i po aktualce strzelam sobie do żołnierzy, poszukiwaczy i zawadiaków jak do kaczek. Nadszedł czas zapłaty za lata upokorzeń. HP było patologią i przez lata dawałem propozycję, pisałem i walczyłem o to, żeby coś z tym zrobili. Nareszcie to się stało. Jedynie ten bonus umocnień. A tak reszta ok. :I:
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Skoro testy to dajcie ludziom napój do reskilu i można testowa a nie wydawać swoje ciężko zdobyte obligacje.Po kilku dniach nastąpi kolejna zmiana i co?Znowu gracze mają wyłożyć z własnej kiermany?

Z fortami od wieków nie mam nic wspólnego, ale tu się zgadzam, jak zmieniali um pojedynkowe dali możliwość ponownego rozdania um, tu powinno być tak samo.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Całkiem poważnie. Jestem bobem i po aktualce strzelam sobie do żołnierzy, poszukiwaczy i zawadiaków jak do kaczek. Nadszedł czas zapłaty za lata upokorzeń. HP było patologią i przez lata dawałem propozycję, pisałem i walczyłem o to, żeby coś z tym zrobili. Nareszcie to się stało. Jedynie ten bonus umocnień. A tak reszta ok. :I:

hp zawsze bylo patologia, patologia bylo robienie zawa full hp, dlaczego bo reszta klas miala problem z tym ze jakis zawa stoi z tylu i zadaje dmg. Powtarzałem to zawsze, nie poto są klasy postaci żeby wszystko robić na jedna modłę, ale do tej pory tak było, z uśmiechem na ustach patrzyłem na tych bieda żołnierzy co mieli po 20k hp a w następnej rundzie już 10k bo zebrali 3 kryty. W tym aspekcie gra nareszcie może się unormuje ale baszty to przegięcie po całości
 

DeletedUser26911

Gość
Gość
Kiedy tu zaczynałem a było to bodajże 5 lat temu. To było właśnie krótko przed aktualizacją, tą aktualizacją która z HP zrobiła okręt flagowy na bitwy fortowe, i doprowadziła do pełnej degeneracji świata bitew fortowych i całkowitego zwyrodnienia klasy postaci, zamieniając każdą klasę postaci w ABS, co się tłumaczy na Absolutny Brak Szyi. Tak jak ktoś już tu wcześniej napisał, że ostania aktualizacja z tak poważnymi zmianami była 4 czy 5 lat temu, obecnie mamy drugą tak dużą zmianę, to kolejna jak już ktoś wyżej nadmienił będzie za kolejne 5 lat.

Ale do rzeczy, wtedy poznałem tu grojkę podpisującą się nickiem kaman77. (Pewnie starzy gracze muszą ją pamiętać)
Mam do tej pory do niej głęboki szacunek i bardzo dużo sympatii. Ona mnie i zresztą nie tylko mnie wszystkiego co najważniejsze nauczyła. Pamiętam że zawsze po bitwie, na spikerii była do naszej dyspozycji i zawsze miała czas dla nas świerzaków wysłuchać, nauczyć, wytłumaczyć itp i itd.
Pamiętam bardzo dokładnie, każdego pytała jaką ma klasę postaci i pod jakim kątem dalej ma się rozwijać. Jeszcze właśnie wtedy HP nie było bożkiem, z którego późniejsi megakarki zrobili sobie kapliczki do modlenia. Przymuszając i wymuszając na innych oddawanie czci bóstwu jakim stało się hp.
Hp było wtedy ważne, ale nie była to supremacja, względem innych umiejętności, co się stało później po tej pierwszej ważnej aktualizacji.
I pamiętam jej słowa do tej pory jak mam budować swoją klasę żołnierza:
dowodzenie, hp, unik i celowanie. Tak więc, hp szło jako drugie.

I tak jak ktoś tu już powiedział wcześniej i ja też tu pisałem wcześniej o tym,
skoro mamy cztery klasy postaci i cztery rodzaje cech, tak więc każda klasa postaci jest przypisana do konkretnej cechy i to jest normalność. Umiejętności rozdajemy według własnego widzimisię.
A tu zalągł się patogen pod postacią hp i zainfekował całe TW, doprowadzając do degeneracji każdej klasy postaci.

Dziś znów mamy sytuacje, że choć hp zostało strącone z tronu, to pojawiło się nam nowe zjawisko, los jaki czeka każdy atak jest statusem Bloody Omaha.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
ja juz dawno mówiłem że to jest idiotyzm, jakby liczyło się tylko hp to nie było by klas postaci tylko każdy by grał nowicjuszem. Problem jest tylko taki że ci co wybierają PP i zolnierzy sami nie decydując się na wybranie klasy zawa po prostu tej klasie zazdroszczą dmg, że może zadać kryta, więc jedynym sposobem upodlenia osób wybierających zawa jest zmuszenie ich do robie nie się pod hp, co jednocześnie obniża drastycznie ich wartość bojową.

nie wieżycie to ( teraz w sumie już to nie jest możliwe) ale przed tą tragiczną aktualką można było sobie sprawdzić robiąc atak na malym składający się np z 20 zawa cechy pod dowo i reszta zolnierze + pp_ bob, to taki atak wymiatal, srednio tacy zawa zadaja przy takich ustawieniach po 15k dmg to jest 300k, obrona moze skladac sie z samych karkow i nic nie zrobi, ale nie lepiej zainwestujmy wszyscy w hp i rotujmy sie jak pajace pod murem, na czele z zolnierzami full hp co w jednej rundzie zostaje mu 50%hp.

powtorze to raz jeszcze do blokowania sektora wysylacie pp, czemu nie zolnierza? tak sam zawa jest od zadawania dmg, a zolnierz od tego zeby zbierac ten dmg. Wygrywa nie ten kto ma wiecej hp, ale kto zada wiecej dmg. Byly takie walki co przeciwnik mial przewage w hp po 70k a itak przegrywal bo zawa zamiatali jak trzeba.

ale dzieki tej chorej aktualce moze co niektórzy zaczną mysleć
 

DeletedUser32507

Gość
Gość
Buff jaki dostajemy z baszt oraz umocnień powinien być dokładnie taki jak przed aktualizacją> pozostawiony bez ŻADNYCH zmian. Wzmocnienie Robotnika premią do celowania i uniku jak najbardziej trafne (chociaż nie 25% a 15% już by wystarczyło gdyż inne klasy zostają mocno w tyle przy 25% i 50% na premce postaci). Rozdzielenie HP oraz wytrzymałości również uważam za dobry pomysł i WYSTARCZAJĄCY do wyrównania szans ataku i obrony(po co wzmacniać basztami obronę o 100% ? aż taką przewagę miał atak?). Teraz kwestia ekwipunku (itemy dające czyste bonusy, wszelkie ulepszenia oraz wspomagacze) który stracił na wartości gdyż przez zwiększenie bonusu z baszt o 100% spadł proporcjonalnie o połowę. Wiedząc o tym nie wydawał bym takiej kasy i tylu bryłek na ulepszanie.
Dla jakiegoś tam (obecnie) +5 lub +7 z Broni Tancerza Tlingit (kpina myślę, że idąc w zmiany bonusów z baszt i te bonusy powinny zostać podwojone aby były tym produktem który ludzie kupowali> chodzi mi tu o procentowy stosunek do buffa z baszt i umocnień). Dziwię się , że nie ma jeszcze protestów ze strony ludzi którzy wygrali tegoroczny event wielkanocny:>

>W przypadku podwojenia bonusów do ataku i obrony z evetówek (w celu zwrócenia graczom produktu który kupili) buff ten będzie miał ogromny wpływ na przygody po prostu będą 2x mocniejsi( a to pociąga za sobą konsekwencje w postaci konieczności kolejnych zmian). The West pokazał tą aktualizacją, że potrzebne są zmiany na każdej płaszczyźnie wręcz fundamentalne jeżeli gra ma być przyjemna, wyrównana i adekwatna do poświęconego czasu i pieniędzy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
wiesz co szczerze, nie protestuję bo mi to wisi, zerknąłem na wczorajszą walkę na lui na nierozbudowanym gdzie atak przegrał a obrona straciła 8os, i to są te dobre zmiany. ja już nawet nie widze sensu rozbudowywania fortów, a na rozbudowane to powinno przyłazić z 20 max obrńców inaczej taka gra nie będzię miała żadnego sensu. To jest taka wasz tkz: dobra zmiana
 

DeletedUser32380

Gość
Gość
Dziś częściowo potestowałem atak, jutro mam nadzieję na obronę i powiem Wam, że nie wiem skąd ta panika. Zmiany całkiem do ogarnięcia i podtrzymuję to co mówiłem - zmniejszyć jedynie bonus umocnień o ok 70%.

Co do tego, że jesteśmy królikami doświadczalnymi to tutaj niestety Inno się nie popisało - ideałem byłoby otworzenie świata fortowego, gdzie przeniosłoby się graczy chętnych na forty, dało potki na reskille i pozwoliło im testować.
Nie chce mi się sprawdzać na Westforts, ale zastanawiam się jakby sytuacja wyglądała na średnich, dużych fortach, a na obecnych światach chyba nigdzie nie ma możliwości na takie akcje.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Beerman ja nie wiem czy ty czytasz co tu ludzie piszą? nikt nie ma pretensji o zmianie na chowanie i pułapki, ani o przywileje dla boba, ale każdy jedzie po tym że umocnienia są x2. Więc raczej Ameryki tu nie odkryłeś. I paniki żadnej nie ma, po prostu ludzie przestaną grać na fortach, o ile wiem na starych światach już jest padaka 20vs30 więc może być jeszcze gorzej. A testować nie ma czego bo to jak do wyścigu ferrari wystawić maluch wiadomo kto wygra, chyba że ferrari się rozwali. To nie mogło się udać zmainy są bez sensu nic za sobą nie niosą, no chyba że mamy latać dookoła fortu i modlić się że gdzieś wbujemy na umocnienia.

Kretyńska zmiana, poważnie chyba to inno zostało przejęte przez muslimów
 

DeletedUser32507

Gość
Gość
Na Jicarilla wczoraj miała miejsce prawdopodobnie ostatnia bitwa(nie licząc nocki na nierozbudowanym kompletnie forcie).

Jeszcze raz chcę zwrócić uwagę na straty bonusów z ulepszeń eq> znając podstawy matematyki i proporcję każdy powinien zauważyć, że 1^ to nie 10% bonus w zestawieniu z basztami ale 1/2 tego. W taki razie item na 4^ można porównać wartością do 2^ w zestawieniu z basztą. I nie ma teraz znaczenia czy ktoś ma eq ulepszone na 4^ czy samą podstawę gdyż różnice dzięki basztom są zatarte niemal do kilku procent całości. Dzięki temu wpływ EQ na bitwę>mogę powiedzieć śmiało jest bliski 0. Podobnie ma się to z poziomem postaci: między 150 lvl a 100lvl jest max 10% różnicy w bonusach! Kij, że ktoś się nagrał, wbijał poziom długimi miesiącami jak teraz wystarczy założyć konto i w miesiąc wbić 100 lvl i być 10-15% słabszym posiadając podstawowe nieulepszone EQ od gracza który na EQ wydał przykładowo 30.000.000$ (30kk- wzrokowo mniej przemawia do czytelnika :D)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry