Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
ee to ja nie wiedziałem że jesteśmy teraz betą, gratulacje

widać już nie można znaleźć frajerów na becie co chcą bulić za wasze głupie pomysły.

myslę że wszytskie światy powinny olać forty niech się inno udławi swoją durną polityką

ja idę full handel wale taką gre , nie dość że wprowadzacie durne zmiany to jeszcze chcecie na tym zarobić
 
i'm italian and i don't know a single word of polish, i'm here because innogames update the new changes in fort battles only here in PL. i have to ask you a question that i haven't fully understand:

this is a quote from the beta forum:


3 options:

-workers increase their value of attack/defense by 25% only in their tower
-workers increase their value of attack/defense by 25% on every sector where there are bonus(every tower, wall, ecc)
-workers increase their value of attack/defense by 25% everywhere, also on the grass

and for character class premium, 25% increase to 50%?

some toughts:
-^0.5 for aim/dodging is too much
-right now defending a fort is too much simple

Give me a break man - this update is just a piece of s (you now what I mean)
People don't want to attack forts at all coz as you noticed defending is so simple now.
Worker's bonus is an overall bonus -even on the grass, I think but Im gonna ask some workers to be sure.
 
Ci co to wprowadzili to chyba nie grają w The Westa, a na pewno nie wiedzą co to są bitwy fortowe.

Zrobili z nas "bete" do testowania bitw a napojów do zresetowania statystyk nie dali.. śmiech na sali. Gwizdy po całości.

Wczesniej wyzywaliśmy że bob jest najslabszy. Bo był nasłabszy. Tak teraz bob jest 2 jak nie 3 razy lepszy od pozostałych klas. Premke sobie walnie to unika żołnierz, wali jak zawadiaka, bloczy jak ppk.

Ale to nie wszystko. Zwiększyli dwukrotnie bonus umocnień! To teraz mamy skoksowanego boba z premką, na skoksowanej baszcie. 9 takich bobów wystoi 55 rund na 50 atakuących.

Zmiany już nie są na becie tylko tu :D ja pier... masakra. Ta gra już nie jest na dnie.. jest pod dnem, pod piachem i jeszcze 100m niżej.

Gdzie są wypisane wszystkie zmiany dot. fortów? Krew mi sie gotuje jak to widze.
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
Etriel jak już chcecie żebyśmy cokolwiek testowali to powinniście dać nam eliksiry bo chyba mało kto będzie testować coś za swoje pieniądze ;)

Piszesz i zaszczycie testowania jaki nam przypadł. Trochę to śmieszne bo ta aktualka przyniosła tylko nerwy dla graczy.

Aktualizacja jak dla mnie na minus dla was
 
Ten włoch też uważa że obrona teraz jest zbyt prosta - tylko na podstawie tego co wyczytał z aktualki - inteligentny chłopak :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Give me a break man - this update is just a piece of s (you now what I mean)
People don't want to attack forts at all coz as you noticed defending is so simple now.
Worker's bonus is an overall bonus -even on the grass, I think but Im gonna ask some workers to be sure.

i notice that you, PL guys, don't know that innogames update the new changes on fort battles only here in PL, but it's true, and you are obviously disappointed with that. In the italian forum, innogames say to us that they want to do more test in real worlds, and they selected yours

i personally like the move to delete stamina and bring setting traps, it's more balanced and it may bring to reduce the overall HealtPoints amount. what i can't understand is why they change aim/dodging(now ^0.5) and leadership(now ^0.55) in the formula and why the hell they doubled the bonus sector of towers and walls. also the worker's bonus, if it's overall, is way too much
 
i notice that you, PL guys, don't know that innogames update the new changes on fort battles only here in PL, but it's true, and you are obviously disappointed with that.
Yes, we are coz we feel like one big "guinea pig". They've got BETA SERVER to do such tests so why us?
i personally like the move to delete stamina and bring setting traps, it's more balanced and it may bring to reduce the overall HealtPoints amount.
Here opinions are different but in my opinion healt points are still the most important thing on forts
and why the hell they doubled the bonus sector of towers and walls. also the worker's bonus, if it's overall, is way too much
For us that change is also terrible but what can we do? We can forget abaut forts for a whlile ( I hope they gonna repair that back)
 
Tak sobie teraz myśłe - to żołnierz bedzie teraz najgorszy. Wcześniej ta profesja miała wiecej ataku i obrony kosztem HP, tak teraz bob w tym momencie wychodzi znacznie lepiej! A zwłaszcza przy full dowo... bardzo częste trafianie + duże obrażenia. Chyba IG chce byśmy i my rzucili tą gre.
 
w żołnierzy to teraz wszystko będzie wchodzić jak w masło... a bob przy full dowo będzie dorównywał w DMG zawadiakom bo jednak 25% do cela to stały bonus a kryt wejdzie albo nie... no paranoja :)
///edit

Zapomniałem o premce
25x2 = 50% do cela i uniku - jaja normalnie :)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Gość
Gość
Here opinions are different but in my opinion healt points are still the most important thing on forts

of course they are, and that's why inno suggest this change..HP aren't that affected, but i think is not impossible with this change to see a skillset like that: 50% mobility 50% dexterity and all the skill in HP..of course you have less total HP but better attack/defense value

i think this is the right direction to reduce HP
 
0e020b02241247ff9be8f222720787c0.jpg


Witamy w gimbusolandii, a to jeszcze nie wszystkie forty, ciągle dochodzą nowe :D
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Ludzie... to tylko gra... Czy nie możecie umówić się z sojuszem na bitwy? Czy tylko na huronie jest to ogarnięte i potrafimy się jako tako dogadać?
Rozumiem... na nowych światach jest jakaś rywalizacja, ale na tych starszych bitwy powinny być przyjemnością i raz ty atakujesz, a raz przeciwnik... Z tego co tu czytam to na innych światach są dowódcy, którzy pragną zdobyć wszystkie forty i zamiast zabawy na fortach stać 1h i patrzyć się jak się wybija ludzi :gwizd:
 
Jak widać :) Dwa dni nie było bitw (tylko nocki), a nagle fejki więc o czymś to świadczy :)

Własnie skończyła się bitwa komplet na komplet, atak pokonany w 38 rund....
 

DeletedUser

Gość
Gość

because with this new formula isn't convenient to set the attribute points in strenght, which means at least 150 less in HP(of course at 150 level)..3000 less HP for premium soldier, 2250 for non premium soldier, 1500 for all the other class
 
Ludzie... to tylko gra... Czy nie możecie umówić się z sojuszem na bitwy? Czy tylko na huronie jest to ogarnięte i potrafimy się jako tako dogadać?
Rozumiem... na nowych światach jest jakaś rywalizacja, ale na tych starszych bitwy powinny być przyjemnością i raz ty atakujesz, a raz przeciwnik... Z tego co tu czytam to na innych światach są dowódcy, którzy pragną zdobyć wszystkie forty i zamiast zabawy na fortach stać 1h i patrzyć się jak się wybija ludzi :gwizd:

Na dakocie nie da się dogadać. Generalnie przez jedną osobę, która od lat psuje ten świat. Co bardziej ogarnieci odpuścili tam forty (w tym i ja)
Została tylko banda fejkujących fanatyków:I:

Jeżeli idzie o huron to rzeczywiście byłem pod wrażeniem gry fair play
na fortach. W porównaniu do hurona dakota to dziki kraj :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
juz nie da sie tu normalnie grac, rozwaliliscie jak przedmówca powiedział ostatnią rzecz w tej grze która mogła przyciagać, no ale czemu mamy się dziwić kiedy cm samotnie lubi przemierzać prerię. Smutne ale smutne jest to że z Polaków zrobiliście poligon dosw. i liczycie że na tym jeszcze zarobicie a ja wam powiem: kij wam w oko
 
Ale tu nawet nie chodzi o te fejki bo były są i będą (sam czasem lubię "ukraść" fort żeby podrażnić zybcia)
Chodzi o to, że tą aktualką skopali balans fortowy i masowe fejki są tego konsekwencją

Zastanówmy się teraz co nam zostało? Pojedynki dla atakujących nudne - dla atakowanych irytujące. Przygody jeszcze nudniejsze, forty zwalone. Zostało kisić kapuche w nadziei, że chociaż nasze konta bankowe zostawią w spokoju ale coś czuję, że i do nich się dobiorą :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry