DeletedUser25764
Gość
Gość
Dobry wieczór,
Gram od 5 lat, pamiętam TW sprzed wersji 2.0, poświęciłem trochę czasu na analizę nowych wzorów fortowych i pozwolę podzielić się wrażeniami.
(1) nie rozumiem narzekań na wysokość premii fortowej budowniczego (25%), gdy PP ma 25% szans na niewidzialność.
(2) zmiany we wzorach fortowych są dobre, powodują od odejścia od buildów full HP czy full dowodzenie na rzecz bardziej zróżnicowanych. Gra zmusza do myślenia i wyważenia ile umiejętności poświęcić na PŻ a ile na pozostałe umiejetności fortowe.
(3) zmiany w bonusach sektora i za odległość strzału chyba zbyt duże. W opisie zmian zaprezentowanym przez etriel nie zostały one wymienione, ale doświadczenie z bitew pokazuje iż jest znaczna różnica czy strzela się spod muru czy z 5 linii. Co do bonusów umocnień to może warto je do 150% poziomu sprzed zmiany.
(4) duży minus za brak napojów umożliwiających reskill (w rozsądnej cenie, 1000 obligacji czy 1000 bryłek to nie jest rozsądna cena). Przy zmianach dotyczących pojedynków był napój umożliwiający ponowne rozdanie cech
(5) najgorzej poszło wyrównanie szans obrony i ataku. Jeżeli obrona nie popełni rażących błędów to atak nie ma szans. Drobne błędy obrony są do naprawienia, wybicie atakujących w środku fortu jest całkiem realne. Rozwiązania na przywrócenie bilansu widzę dwa. (1) opisaną w pkt 3 korektę bonusów umocnień, (2) zwiększenie liczby atakujących
Gram od 5 lat, pamiętam TW sprzed wersji 2.0, poświęciłem trochę czasu na analizę nowych wzorów fortowych i pozwolę podzielić się wrażeniami.
(1) nie rozumiem narzekań na wysokość premii fortowej budowniczego (25%), gdy PP ma 25% szans na niewidzialność.
(2) zmiany we wzorach fortowych są dobre, powodują od odejścia od buildów full HP czy full dowodzenie na rzecz bardziej zróżnicowanych. Gra zmusza do myślenia i wyważenia ile umiejętności poświęcić na PŻ a ile na pozostałe umiejetności fortowe.
(3) zmiany w bonusach sektora i za odległość strzału chyba zbyt duże. W opisie zmian zaprezentowanym przez etriel nie zostały one wymienione, ale doświadczenie z bitew pokazuje iż jest znaczna różnica czy strzela się spod muru czy z 5 linii. Co do bonusów umocnień to może warto je do 150% poziomu sprzed zmiany.
(4) duży minus za brak napojów umożliwiających reskill (w rozsądnej cenie, 1000 obligacji czy 1000 bryłek to nie jest rozsądna cena). Przy zmianach dotyczących pojedynków był napój umożliwiający ponowne rozdanie cech
(5) najgorzej poszło wyrównanie szans obrony i ataku. Jeżeli obrona nie popełni rażących błędów to atak nie ma szans. Drobne błędy obrony są do naprawienia, wybicie atakujących w środku fortu jest całkiem realne. Rozwiązania na przywrócenie bilansu widzę dwa. (1) opisaną w pkt 3 korektę bonusów umocnień, (2) zwiększenie liczby atakujących