IG ma szeroki wachlarz tego co może w sprawie bonusów klasowych zrobić. Miejmy nadzieję, że zrobią coś ciekawego. Sam chciałbym by coś dodali w tej kwestii, coś zmienili, ulepszyli, gdyż większość (nie wszystkie) bonusy klasowe są po prostu zbyt słabe na obecne realia gry. Kiedyś może były to bonusy cokolwiek warte, jednak obecnie nie wytrzymują starcia z setami.
Zobaczyć chciałbym również nowe zadania klasowe, a także sety tylko dla wybraych klas postaci z tychże zadań (oczywiście niemożliwe do sprzedaży).
W rzemiośle mogliby dodać dodatkowe przepisy, mogliby zrobić tak samo jak z przepisami których później produkt końcowy wymieniamy na broń pojedynkową, stworzyć fortówkę, drugą broń pojedynkową, zaprzęg, ciuchy, inymi słowy mogliby nam dać kolejne kilkanaście przepisów
Ogółem wszystko rozbija się o to co napisał
@speedy911
Muszę przyznać Ci rację, dawno już nie widziałem na Weście jakiejś naprawdę wymagającej linii zadań do zrobienia. Gram na Nawaho dokładnie rok i już nie mam nic do roboty, bo wszystkie zadania mam zaliczone, wymaksowałem rzemiosło, mam praktycznie wszystkie ciuchy ze wszystkich eventów... kurna nudno się robi :/
Czy jest możliwość przełączenia poziomu trudności w tej grze? Bo chyba gram na poziomi easy
Zostały mi de facto do zrobienia osiągnięcia z budowania i przygód, a także karty kolekcjonerskie z cyrku. Ale ani budowania ani przygód nie chce mi się robić z prostej przyczyny: jest to dla mnie zbyt nudne. Jeśli IG zmieniłaby mechanikę budowania i byłaby to de facto zwykła praca z wynagrodzeniem i dropem (przy oczywiście równoczesnym spadku doświadczenia za nie) to pewnie bym się pokusił o to. A przygody? Po prostu jakoś mi ta rozgrywka nie pasuje. Grałem jedynie na samym początku, a obecnie gram tylko jeśli wymaga tego zadanie. Ach zadania, tutaj też IG ma szerokie pole do popisu, gdyż zgadzam się z tym co speedy napisał. W grze de facto nie ma trudnych wymagających zadań. Mało tego, jest mało zadań na poziom 100+, obecnie większość z nich jest robiona tak do poziomu 80-tego. Gdzie umówmy się, większość aktywnych graczy ma ten maksymalny poziom... ach maksymalny poziom, kolejna sprawa. Ludzie chcą kolejnych wyzwań, a tym wyzwaniem na pewno nie jest zadanie, które zrobi się w 2-3 dni. Jeśli wejdą nowe, trudne zadania, nie nie takie które robi się w tydzień, bo to też szybko, a powiedzmy miesiąc (rzecz jasna z odpowiednio wysokimi nagrodami), to będzie to jakieś wyzwanie, sądzę jednak, że warto byłoby odblokować kolejne poziomy, już nawet nie trzeba przy tym kolejnych ciuchów sklepowych, niech IG ma mniej roboty z odblokowaniem kolejnych poziomów, bo nie trzeba nam kolejnych ciuchów w sklepach, choć wewnętrzny kolelcjoner chciałby
A co do zadań to masa tematów jest nietknięta, nawet jako historyk, który na zajęciach na uczelni nie miał w ogóle tkniętego okresu dzikiego zachodu, a w podręcznikach do danego okresu było tego niewiele, to widzę jakie pole do popisu ma IG: życiorysy wielu rewolwerowców, jak Billy Kid, Wyatt Earp. Wiele konfliktów jak: wojny z indianami dla przykładu little big horn, wojna króla Filipa (można wygooglować, sam znalazłem podczas nudów w bibliotece uczelnianej czytajac na portalu zajmującym się szeroko pojętymi militariami), liźnięta w praktyce jest wojna o niepodlgegłość poprzez zadanie West Point, można dodać resztę.
Niby Dziki Zachód to krótki i zamknięty okres, ale można oj można jeszcze coś w nim znaleźć.
Oczywiście my jako członkowie Teamów możemy szefowi Westa podpowiadać, dawać pomysły, co sam wielokrotnie robiłem, czasami jednak reaserch (ach, piękne angielskie słowo) jest dość czasochłonny