Tak sobie myślę ostatnio nad tym w jaki sposób można by ulepszyć bonusy pozostałych klas postaci.
Wiadomo, że robotnik na obecną chwilę wymiata ale nie od dziś wiadomo, że pozostałe klasy również potrzebują gruntownej przebudowy. (zwłaszcza Pepek)
Podzielę się z Wami moją skromną wizją na temat tego co bym zmienił albo ulepszył w pozostałych postaciach.
Poszukiwacz Przygód
Tutaj sprawa jest prosta - Darmowy Hotel zamienił bym u niego na Całkowite zwolnienie z opłat targowych.
Dlaczego? Większość z nas gra nimi pod wymiankę kasy między serwerami i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogły by po prostu trafiać na nasze główne postacie.
Poza tym poszukiwacz ma zawsze mnóstwo produktów i zwolniony z wszelkich opłat rynkowych nie musiałby ich pokrywać w postaci wyższych cen za "jagody".
(przynajmniej w teorii bo z praktyki wiem, że są i skąpe kutwy)
A teraz coś dla tych co grają nimi fortowo. Pelerynę -niewidkę zamieniłbym na stały, (bez względu na rodzaj noszonego setu) "wrodzony" bonus do absorbcji.
Bez premium 100, z premium 200. Dlaczego? Nie raz nie dwa czytałem opinie grających, że "peleryna" w zasadzie nie wiadomo jak działa, nie wlicza uników do tabelki.
(co osobiście uważam za niesprawiedliwe) Część z poszukiwaczy- fortowców mogłaby dzięki temu bonusowi zagrać bardziej ofensywnie zakładając sety bądź bronie ukierunkowane stricte pod zadawanie obrażeń czy też bonusy sektorowe.
Ale co z rasowymi kulochwytami, którzy lubią blokować sektory i wrodzony bonus do absorbcji połączyli by z klamotami?
Już wyjaśniam. Tutaj do akcji wkraczają zawadiacy i żołnierze. Tym pierwszym zwiększyłbym szansę na kryta z 10 do 15% (z premką 30%)
A żołnierzowi wywaliłbym całkowicie zbędną możliwość zakładania broni na wyższe poziomy. Ale za to mogli by oddać w czasie bitwy o fort
dwa strzały w jednej rundzie.
Dzięki czemu mogliby zagrozić opancerzonemu poszukiwaczowi i sprytnemu robotnikowi. (zwłaszcza będąc full dowodzenie)
Co o tym myślicie? starałem się to wszystko wyważyć i za bardzo nie kombinować.
Wiadomo, że robotnik na obecną chwilę wymiata ale nie od dziś wiadomo, że pozostałe klasy również potrzebują gruntownej przebudowy. (zwłaszcza Pepek)
Podzielę się z Wami moją skromną wizją na temat tego co bym zmienił albo ulepszył w pozostałych postaciach.
Poszukiwacz Przygód
Tutaj sprawa jest prosta - Darmowy Hotel zamienił bym u niego na Całkowite zwolnienie z opłat targowych.
Dlaczego? Większość z nas gra nimi pod wymiankę kasy między serwerami i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogły by po prostu trafiać na nasze główne postacie.
Poza tym poszukiwacz ma zawsze mnóstwo produktów i zwolniony z wszelkich opłat rynkowych nie musiałby ich pokrywać w postaci wyższych cen za "jagody".
(przynajmniej w teorii bo z praktyki wiem, że są i skąpe kutwy)
A teraz coś dla tych co grają nimi fortowo. Pelerynę -niewidkę zamieniłbym na stały, (bez względu na rodzaj noszonego setu) "wrodzony" bonus do absorbcji.
Bez premium 100, z premium 200. Dlaczego? Nie raz nie dwa czytałem opinie grających, że "peleryna" w zasadzie nie wiadomo jak działa, nie wlicza uników do tabelki.
(co osobiście uważam za niesprawiedliwe) Część z poszukiwaczy- fortowców mogłaby dzięki temu bonusowi zagrać bardziej ofensywnie zakładając sety bądź bronie ukierunkowane stricte pod zadawanie obrażeń czy też bonusy sektorowe.
Ale co z rasowymi kulochwytami, którzy lubią blokować sektory i wrodzony bonus do absorbcji połączyli by z klamotami?
Już wyjaśniam. Tutaj do akcji wkraczają zawadiacy i żołnierze. Tym pierwszym zwiększyłbym szansę na kryta z 10 do 15% (z premką 30%)
A żołnierzowi wywaliłbym całkowicie zbędną możliwość zakładania broni na wyższe poziomy. Ale za to mogli by oddać w czasie bitwy o fort
dwa strzały w jednej rundzie.
Dzięki czemu mogliby zagrozić opancerzonemu poszukiwaczowi i sprytnemu robotnikowi. (zwłaszcza będąc full dowodzenie)
Co o tym myślicie? starałem się to wszystko wyważyć i za bardzo nie kombinować.