DeletedUser
Gość
Gość
42800+(UPDATE)
Witajcie! Wiem, że było mnóstwo takich tematów, ale cóż, mój jest oryginajnielszy, i z oprawą graficzną.
Przeczytaj całe zanim ocenisz!
Wyobrażacie sobie np. świat 1 za 2 lata? Same miasta z 42.800 punktów. Nie ma co dalej robić, tylko kształcić własną postać. Miasto jest wtedy tylko po to, żeby mieć gdzie spać i sprzedawać itemy. Kolonie nic nie dadzą, gdyż każde miasto i tak dojdzie do 42.800 punktów. Więc proponuję zmniejszyć nieco limit. Długo zastanawiałem się nad zrobieniem tego tematu, i oto jest! Oprawę graficzną robiłem w paincie, ale uważam, że wyszła całkiem nieźle.
1.Zwiększenie limitu poprzez rozbudowę nowych budynków:
Chciałbym wprowadzić kilka nowych budynków oraz te zawarte w temacie "Budynki specjalne"(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=12748&highlight=budynki+specjalne. Są to: Akademia, gildia łowców oraz dworzec. Mój pomysł zawiera się w: zwiększeniu maksymalnej liczby mieszkańców(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=13164&highlight=zwi%C4%99kszenie+limitu, Siedziba szeryfa oraz Kasyno. Zwiększyłyby(razem) maksymalną liczbę punktów do około 60k, więc nie aż tak mało i miasta nie rozbudowywałyby się tak szybko.
1.1.Opisanie nowych budynków
Budynki specjalne opisane są w linku, który przy nich podałem, zwiększenie poziomu BM także w linku.
Siedziba szeryfa:
Trudność: 15 i rośnie tak jak sklepy lub hotel
Cel: możliwość łapania graczy na 12h, rozbudowa do 10 poziomu
Jak?: Prosto. Gracz, który atakuje mieszkańców miasta z SS(tutaj nie wstawiłem podtekstu nazistowskiego, chodzi mi o skrót: Siedziba Szeryfa), i za długo siedzi w danym mieście, może zostać zgarnięty przez szeryfa na 12h. Ryzyko to 10% na godzinę i rośnie co 10% co godzinę(przy spełnionych warunkach tzn. więcej chowania się niż limit szeryfa). A przy niespełnionych warunkach jest to 20% na godzinę i rośnie 15% co godzinę. Szeryf mógłby łapać na 1lvl do 7 chowania się ze zwiększonym ryzykiem agresora i zwiększałoby się o 7 co poziom, czyli na koniec byłoby do 70 chowania się. Poprawiłoby to także poziom wykwalifikowania się pojedynkowiczów, bo może jest te 20% ryzyka, ale w tych 20% można zostać złapanym.
Kasyno:
Trudność: 30 i rośnie jak bank czy ratusz
Cel: Gry hazardowe, rozbudowa do 3 poziomu
Jak? Kilka gier: Poker, Poker Texas Hold'em, Tysiąc; i jeszcze wyścigi konne. We wszystkich można obstawiać od początku, jednak wraz ze wzrostem poziomu możnaby obstawiać więcej. Maksymalna stawka to 1200$(400$ więcej co poziom). Gry odbywałyby się wg. losowości oczywiście. Jednak gracze z większą ilością cech charyzmy będą mieli większe szanse na wygraną. Procent sukcesu rośnie 2% na 5 punktów cech, czyli jeden punkt cech dałby 0,4% szansy więcej. Wyścigi konne powinny oczywiście odbywać się wg. losowości, np.
Zawodnicy: Kłusak Loony'ego, Arab Tanheima, Aztek Hardheima etc.(przypuśćmy, że jest 8 zawodników)
1 wyścig wygrywa Kłusak Loony'ego, drugi Aztek Hardheima, ale dziewiąty wyścig np. Osiołek Sanczo Pansy(xP).
W ratuszu wyglądałoby to mniej więcej tak:
[/URL][/IMG]
Co do budynków specjalnych...
Chciałbym, aby można było wybrać tylko jeden budynek specjalny wśród Gildii Łowców, Dworca i Akademii. Możnaby było je budować, kiedy miałoby się 42.800 punktów i wynosiłyby 400 trudności(żeby żadne n00by nie mogły tego budować, bo jeszcze zbudowałyby nie ten budynek i czapa. Na obrazku zrobiłem błąd, bo nie zapisałem maksymalnych poziomów budynków(drobny szczegół). Po rozpoczęciu rozbudowy jednego z budynków reszta blokowałaby się(to jest coś na zasadzie wyboru w RPG Maker - chodzi mi tu o kod w grze).
[/URL][/IMG]
2.Zwiększenie limitu punktów poprzez punkty od ilości graczy
Mieliście kiedyś tak, że kiedy miasto, w którym byliście od początku osiągneło 42.800 i zostaliście z niego wyrzuceni, bo "tylko kumple zostają" albo "musimy mieć miejsca dla zakupowiczów"? Albo dlatego, że "zupa była za słona"(bez podawania powodu)? Tak więc, aby oszczędzić nerwów graczom, którzy naprawdę dużo inwestowali w rozbudowę, proponuję wprowadzić punkty od ilości graczy! Ilość punktów zmieniłaby się do 750, jeśliby uwzględnić BM do 15 poziomu i 10 punktów od gracza. Przecież każde miasto chce być w czołówce, a skoro cel uświęca środki, to w miastach zostaliby gracze, aby zwiększyć ilość punktów. Co prawda byłaby to udręka dla małych miasteczek(jak moje na s4, w którym jestem ja i mój kumpel - chodzi mi o de_westwood), ale 750 punktów to z kolei nie tak dużo.
3.Zwiększenie limitu punktów poprzez statystyki grabarza
Co dają statystyki w grabarzu, poza szpanem lub wstydem(wynik ujemny)? Praktycznie nic. A mogłoby dawać punkty miasta. W końcu miasto, które umie się bronić, to silniejsze miasto. Działałoby to na zasadzie: 1 wygrana=25 punktów, 1 przegrana= -10 punktów. Czyli np. 487 wygranych i 318 przegranych to: 487*25-318*10=12175-3180=8995 punktów do miasta. Tak więc miasta nie rezerwowałyby miejsc dla bobów, bo dobrzy żołnierze i zawadiacy także byliby przydatni(chyba, że boby inwestują tylko w umiejętności do walki). Na dodatek dawałoby to nieskończoną ilość punktów!
4.Dzienna premia punktów
Chodzi mi tutaj o czas istnienia miasta. Gdyby tak miasto dostawało premię np. 3 punkty/dzień. Dwa warunki to min. 4 osoby w mieście i co najmniej 4 miesiące istnienia.
5.Punkty za strzelaniny między miastami
Wprowadzone by to było tylko pod warunkiem wprowadzenia strzelanin między miastami. Dostawałoby się tyle punktów, ile wynosi 2x średnia poziomów POJEDYNKÓW przegranych, np. 4 mieszkańców. Każdy ma 20 poziom pojedynków, czyli 20x2=40 punktów do miasta.
6.Zwiększenie kosztów
Jak napisał x4r01, miasta są zbyt tanie i bobem na 50lvl można zrobić kompletne miasto w około miesiąc. Tak więc proponowałbym zwiększenie kosztów 5-krotnie, aby podnieść poprzeczkę i uczynić grę chociaż na poziomie 12-latków(bez obrazy). Czemu? Bo gra teraz jest za łatwa.
Witajcie! Wiem, że było mnóstwo takich tematów, ale cóż, mój jest oryginajnielszy, i z oprawą graficzną.
Przeczytaj całe zanim ocenisz!
42800+
Wyobrażacie sobie np. świat 1 za 2 lata? Same miasta z 42.800 punktów. Nie ma co dalej robić, tylko kształcić własną postać. Miasto jest wtedy tylko po to, żeby mieć gdzie spać i sprzedawać itemy. Kolonie nic nie dadzą, gdyż każde miasto i tak dojdzie do 42.800 punktów. Więc proponuję zmniejszyć nieco limit. Długo zastanawiałem się nad zrobieniem tego tematu, i oto jest! Oprawę graficzną robiłem w paincie, ale uważam, że wyszła całkiem nieźle.
1.Zwiększenie limitu poprzez rozbudowę nowych budynków:
Chciałbym wprowadzić kilka nowych budynków oraz te zawarte w temacie "Budynki specjalne"(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=12748&highlight=budynki+specjalne. Są to: Akademia, gildia łowców oraz dworzec. Mój pomysł zawiera się w: zwiększeniu maksymalnej liczby mieszkańców(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=13164&highlight=zwi%C4%99kszenie+limitu, Siedziba szeryfa oraz Kasyno. Zwiększyłyby(razem) maksymalną liczbę punktów do około 60k, więc nie aż tak mało i miasta nie rozbudowywałyby się tak szybko.
1.1.Opisanie nowych budynków
Budynki specjalne opisane są w linku, który przy nich podałem, zwiększenie poziomu BM także w linku.
Siedziba szeryfa:
Trudność: 15 i rośnie tak jak sklepy lub hotel
Cel: możliwość łapania graczy na 12h, rozbudowa do 10 poziomu
Jak?: Prosto. Gracz, który atakuje mieszkańców miasta z SS(tutaj nie wstawiłem podtekstu nazistowskiego, chodzi mi o skrót: Siedziba Szeryfa), i za długo siedzi w danym mieście, może zostać zgarnięty przez szeryfa na 12h. Ryzyko to 10% na godzinę i rośnie co 10% co godzinę(przy spełnionych warunkach tzn. więcej chowania się niż limit szeryfa). A przy niespełnionych warunkach jest to 20% na godzinę i rośnie 15% co godzinę. Szeryf mógłby łapać na 1lvl do 7 chowania się ze zwiększonym ryzykiem agresora i zwiększałoby się o 7 co poziom, czyli na koniec byłoby do 70 chowania się. Poprawiłoby to także poziom wykwalifikowania się pojedynkowiczów, bo może jest te 20% ryzyka, ale w tych 20% można zostać złapanym.
Kasyno:
Trudność: 30 i rośnie jak bank czy ratusz
Cel: Gry hazardowe, rozbudowa do 3 poziomu
Jak? Kilka gier: Poker, Poker Texas Hold'em, Tysiąc; i jeszcze wyścigi konne. We wszystkich można obstawiać od początku, jednak wraz ze wzrostem poziomu możnaby obstawiać więcej. Maksymalna stawka to 1200$(400$ więcej co poziom). Gry odbywałyby się wg. losowości oczywiście. Jednak gracze z większą ilością cech charyzmy będą mieli większe szanse na wygraną. Procent sukcesu rośnie 2% na 5 punktów cech, czyli jeden punkt cech dałby 0,4% szansy więcej. Wyścigi konne powinny oczywiście odbywać się wg. losowości, np.
Zawodnicy: Kłusak Loony'ego, Arab Tanheima, Aztek Hardheima etc.(przypuśćmy, że jest 8 zawodników)
1 wyścig wygrywa Kłusak Loony'ego, drugi Aztek Hardheima, ale dziewiąty wyścig np. Osiołek Sanczo Pansy(xP).
W ratuszu wyglądałoby to mniej więcej tak:
Co do budynków specjalnych...
Chciałbym, aby można było wybrać tylko jeden budynek specjalny wśród Gildii Łowców, Dworca i Akademii. Możnaby było je budować, kiedy miałoby się 42.800 punktów i wynosiłyby 400 trudności(żeby żadne n00by nie mogły tego budować, bo jeszcze zbudowałyby nie ten budynek i czapa. Na obrazku zrobiłem błąd, bo nie zapisałem maksymalnych poziomów budynków(drobny szczegół). Po rozpoczęciu rozbudowy jednego z budynków reszta blokowałaby się(to jest coś na zasadzie wyboru w RPG Maker - chodzi mi tu o kod w grze).
2.Zwiększenie limitu punktów poprzez punkty od ilości graczy
Mieliście kiedyś tak, że kiedy miasto, w którym byliście od początku osiągneło 42.800 i zostaliście z niego wyrzuceni, bo "tylko kumple zostają" albo "musimy mieć miejsca dla zakupowiczów"? Albo dlatego, że "zupa była za słona"(bez podawania powodu)? Tak więc, aby oszczędzić nerwów graczom, którzy naprawdę dużo inwestowali w rozbudowę, proponuję wprowadzić punkty od ilości graczy! Ilość punktów zmieniłaby się do 750, jeśliby uwzględnić BM do 15 poziomu i 10 punktów od gracza. Przecież każde miasto chce być w czołówce, a skoro cel uświęca środki, to w miastach zostaliby gracze, aby zwiększyć ilość punktów. Co prawda byłaby to udręka dla małych miasteczek(jak moje na s4, w którym jestem ja i mój kumpel - chodzi mi o de_westwood), ale 750 punktów to z kolei nie tak dużo.
3.Zwiększenie limitu punktów poprzez statystyki grabarza
Co dają statystyki w grabarzu, poza szpanem lub wstydem(wynik ujemny)? Praktycznie nic. A mogłoby dawać punkty miasta. W końcu miasto, które umie się bronić, to silniejsze miasto. Działałoby to na zasadzie: 1 wygrana=25 punktów, 1 przegrana= -10 punktów. Czyli np. 487 wygranych i 318 przegranych to: 487*25-318*10=12175-3180=8995 punktów do miasta. Tak więc miasta nie rezerwowałyby miejsc dla bobów, bo dobrzy żołnierze i zawadiacy także byliby przydatni(chyba, że boby inwestują tylko w umiejętności do walki). Na dodatek dawałoby to nieskończoną ilość punktów!
4.Dzienna premia punktów
Chodzi mi tutaj o czas istnienia miasta. Gdyby tak miasto dostawało premię np. 3 punkty/dzień. Dwa warunki to min. 4 osoby w mieście i co najmniej 4 miesiące istnienia.
5.Punkty za strzelaniny między miastami
Wprowadzone by to było tylko pod warunkiem wprowadzenia strzelanin między miastami. Dostawałoby się tyle punktów, ile wynosi 2x średnia poziomów POJEDYNKÓW przegranych, np. 4 mieszkańców. Każdy ma 20 poziom pojedynków, czyli 20x2=40 punktów do miasta.
6.Zwiększenie kosztów
Jak napisał x4r01, miasta są zbyt tanie i bobem na 50lvl można zrobić kompletne miasto w około miesiąc. Tak więc proponowałbym zwiększenie kosztów 5-krotnie, aby podnieść poprzeczkę i uczynić grę chociaż na poziomie 12-latków(bez obrazy). Czemu? Bo gra teraz jest za łatwa.
Ostatnio edytowane przez moderatora: