42800+

  • Rozpoczynający wątek Steelknee
  • Data rozpoczęcia

Co wy na to?(Swoją odpowiedź UZASADNIĆ)

  • Jestem za całością.

    Głosy: 295 70,2%
  • Tylko nowe budynki

    Głosy: 79 18,8%
  • Tylko opcja 2

    Głosy: 37 8,8%
  • Tylko opcja 3

    Głosy: 40 9,5%
  • Tylko opcja 4

    Głosy: 34 8,1%
  • Tylko opcja 5

    Głosy: 37 8,8%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 37 8,8%
  • Nie jestem za niczym, lepiej, gdyby były same 42.800

    Głosy: 50 11,9%

  • W sumie głosujących
    420
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
42800+(UPDATE)

Witajcie! Wiem, że było mnóstwo takich tematów, ale cóż, mój jest oryginajnielszy, i z oprawą graficzną.

Przeczytaj całe zanim ocenisz!

42800+

Wyobrażacie sobie np. świat 1 za 2 lata? Same miasta z 42.800 punktów. Nie ma co dalej robić, tylko kształcić własną postać. Miasto jest wtedy tylko po to, żeby mieć gdzie spać i sprzedawać itemy. Kolonie nic nie dadzą, gdyż każde miasto i tak dojdzie do 42.800 punktów. Więc proponuję zmniejszyć nieco limit. Długo zastanawiałem się nad zrobieniem tego tematu, i oto jest! Oprawę graficzną robiłem w paincie, ale uważam, że wyszła całkiem nieźle.

1.Zwiększenie limitu poprzez rozbudowę nowych budynków:

Chciałbym wprowadzić kilka nowych budynków oraz te zawarte w temacie "Budynki specjalne"(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=12748&highlight=budynki+specjalne. Są to: Akademia, gildia łowców oraz dworzec. Mój pomysł zawiera się w: zwiększeniu maksymalnej liczby mieszkańców(http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=13164&highlight=zwi%C4%99kszenie+limitu, Siedziba szeryfa oraz Kasyno. Zwiększyłyby(razem) maksymalną liczbę punktów do około 60k, więc nie aż tak mało i miasta nie rozbudowywałyby się tak szybko.

1.1.Opisanie nowych budynków

Budynki specjalne opisane są w linku, który przy nich podałem, zwiększenie poziomu BM także w linku.

Siedziba szeryfa:

Trudność: 15 i rośnie tak jak sklepy lub hotel
Cel: możliwość łapania graczy na 12h, rozbudowa do 10 poziomu
Jak?: Prosto. Gracz, który atakuje mieszkańców miasta z SS(tutaj nie wstawiłem podtekstu nazistowskiego, chodzi mi o skrót: Siedziba Szeryfa), i za długo siedzi w danym mieście, może zostać zgarnięty przez szeryfa na 12h. Ryzyko to 10% na godzinę i rośnie co 10% co godzinę(przy spełnionych warunkach tzn. więcej chowania się niż limit szeryfa). A przy niespełnionych warunkach jest to 20% na godzinę i rośnie 15% co godzinę. Szeryf mógłby łapać na 1lvl do 7 chowania się ze zwiększonym ryzykiem agresora i zwiększałoby się o 7 co poziom, czyli na koniec byłoby do 70 chowania się. Poprawiłoby to także poziom wykwalifikowania się pojedynkowiczów, bo może jest te 20% ryzyka, ale w tych 20% można zostać złapanym.

Kasyno:

Trudność: 30 i rośnie jak bank czy ratusz
Cel: Gry hazardowe, rozbudowa do 3 poziomu
Jak? Kilka gier: Poker, Poker Texas Hold'em, Tysiąc; i jeszcze wyścigi konne. We wszystkich można obstawiać od początku, jednak wraz ze wzrostem poziomu możnaby obstawiać więcej. Maksymalna stawka to 1200$(400$ więcej co poziom). Gry odbywałyby się wg. losowości oczywiście. Jednak gracze z większą ilością cech charyzmy będą mieli większe szanse na wygraną. Procent sukcesu rośnie 2% na 5 punktów cech, czyli jeden punkt cech dałby 0,4% szansy więcej. Wyścigi konne powinny oczywiście odbywać się wg. losowości, np.
Zawodnicy: Kłusak Loony'ego, Arab Tanheima, Aztek Hardheima etc.(przypuśćmy, że jest 8 zawodników)
1 wyścig wygrywa Kłusak Loony'ego, drugi Aztek Hardheima, ale dziewiąty wyścig np. Osiołek Sanczo Pansy(xP).

W ratuszu wyglądałoby to mniej więcej tak:

my.php
[/URL][/IMG]

Co do budynków specjalnych...

Chciałbym, aby można było wybrać tylko jeden budynek specjalny wśród Gildii Łowców, Dworca i Akademii. Możnaby było je budować, kiedy miałoby się 42.800 punktów i wynosiłyby 400 trudności(żeby żadne n00by nie mogły tego budować, bo jeszcze zbudowałyby nie ten budynek i czapa. Na obrazku zrobiłem błąd, bo nie zapisałem maksymalnych poziomów budynków(drobny szczegół). Po rozpoczęciu rozbudowy jednego z budynków reszta blokowałaby się(to jest coś na zasadzie wyboru w RPG Maker - chodzi mi tu o kod w grze).

my.php
[/URL][/IMG]

2.Zwiększenie limitu punktów poprzez punkty od ilości graczy

Mieliście kiedyś tak, że kiedy miasto, w którym byliście od początku osiągneło 42.800 i zostaliście z niego wyrzuceni, bo "tylko kumple zostają" albo "musimy mieć miejsca dla zakupowiczów"? Albo dlatego, że "zupa była za słona"(bez podawania powodu)? Tak więc, aby oszczędzić nerwów graczom, którzy naprawdę dużo inwestowali w rozbudowę, proponuję wprowadzić punkty od ilości graczy! Ilość punktów zmieniłaby się do 750, jeśliby uwzględnić BM do 15 poziomu i 10 punktów od gracza. Przecież każde miasto chce być w czołówce, a skoro cel uświęca środki, to w miastach zostaliby gracze, aby zwiększyć ilość punktów. Co prawda byłaby to udręka dla małych miasteczek(jak moje na s4, w którym jestem ja i mój kumpel - chodzi mi o de_westwood), ale 750 punktów to z kolei nie tak dużo.

3.Zwiększenie limitu punktów poprzez statystyki grabarza

Co dają statystyki w grabarzu, poza szpanem lub wstydem(wynik ujemny)? Praktycznie nic. A mogłoby dawać punkty miasta. W końcu miasto, które umie się bronić, to silniejsze miasto. Działałoby to na zasadzie: 1 wygrana=25 punktów, 1 przegrana= -10 punktów. Czyli np. 487 wygranych i 318 przegranych to: 487*25-318*10=12175-3180=8995 punktów do miasta. Tak więc miasta nie rezerwowałyby miejsc dla bobów, bo dobrzy żołnierze i zawadiacy także byliby przydatni(chyba, że boby inwestują tylko w umiejętności do walki). Na dodatek dawałoby to nieskończoną ilość punktów!

4.Dzienna premia punktów

Chodzi mi tutaj o czas istnienia miasta. Gdyby tak miasto dostawało premię np. 3 punkty/dzień. Dwa warunki to min. 4 osoby w mieście i co najmniej 4 miesiące istnienia.

5.Punkty za strzelaniny między miastami

Wprowadzone by to było tylko pod warunkiem wprowadzenia strzelanin między miastami. Dostawałoby się tyle punktów, ile wynosi 2x średnia poziomów POJEDYNKÓW przegranych, np. 4 mieszkańców. Każdy ma 20 poziom pojedynków, czyli 20x2=40 punktów do miasta.

6.Zwiększenie kosztów

Jak napisał x4r01, miasta są zbyt tanie i bobem na 50lvl można zrobić kompletne miasto w około miesiąc. Tak więc proponowałbym zwiększenie kosztów 5-krotnie, aby podnieść poprzeczkę i uczynić grę chociaż na poziomie 12-latków(bez obrazy). Czemu? Bo gra teraz jest za łatwa.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
dobra ankieta już jest, a Binek napisałeś za późno(kilka sekund po wstawieniu ankiety xP). A i żeby nie było offtop, to nie spadłem z konia ani krzesła pisząc ten temat, nie uderzyłem "ziemią w twarz" ani nie rzuciła mnie dziewczyna.
 
nawet fajnie - ale co do tych budynkow specjalnych
lepiej zeby byly w osobnym oknie (tym okraglym okienku po lewej :p) albo chociaz w innej ramce , bo tak to jest taki lekki... burdel:eek:

@edit

i jeszcze jedno.. z ta strzelnica to totalne dno :<
 

DeletedUser

Gość
Gość
czemuż to? Zjeżdżasz na sam dół i masz uporządkowane(trzy w porządku)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Genialny pomysł! Szczególnie, że uwzględnia moją propozycję:p

Naprawdę narobiłeś się chłopie, jestem pełen uznania! : )
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem za całością będzie SUPER jeśli to wstawią i bardziej realistycznie:D
Ale mam pytanie czy ty grasz w heroes of might and magic :):):)
 

DeletedUser10066

Gość
Gość
podoba mi sie to tylko gdzie to bedzie na mapce miasta? (w podgladzie) :confused: bo mi sie zdaje ze troche mniejsca by to zajmowalo a tam niema zbytnio duzo wlasnie go ;/ :D jesli wymyslisz cos z tym to bd na tak :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo mi się podoba ten pomysł. Dobrze że o tym pomyślałeś. Tylko i tak pewnie nie zrobią tak i tak.. :( Bo raczej żadna propozycja nie była spełniona..
 

DeletedUser

Gość
Gość
Człowieku to jest beta !!! Takie pomysły z resztą nie zabardzo pasują do Dzikiego zachodu
 

DeletedUser

Gość
Gość
Strzelnica
Trudność: 15 punktów
Cel: Zwiększanie celowania, rozbudowa 1 poziom(jak grabarz)
Jak? Przychodziłoby się na strzelnicę i ćwiczyłoby się swoje umiejętności. W ten sposób możnaby zwiększyć sobie celowanie, strzelanie lub siłę uderzenia(zależy, jaką broń mamy na sobie, ale celowanie zawsze ćwiczymy). Wymyśliłem działanie pozwalające obliczyć przyrost: <poziom postaci>:2 +<siła uderzenia/strzelanie>:2 <odwrotność ćwiczonego czasu>x8)(jak mamy pół godziny, to dzielimy przez 16, bo 2x8=16). Celowanie przyrasta stale 1 punkt na godzinę strzelania.

Tzn można by bez końca ładować sobie punkty do walki tylko spędzając czas na ćwiczeniach? Żołnierz nie potrzebowałby już pkt doświadczenia.
Moim zdaniem akurat ten budynek jest bez sensu - w dodatku faworyzuje walczących bo budowniczy też mógłby chcieć tak zdobywać punkty ale np punkty budowania...
 

DeletedUser

Gość
Gość
to jest oczywiste, że traciłoby się energię. Najmocniej przepraszam, że zapomniałem o tym nadmienić.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Całość dobrze wyszła a najlepiej opcja z grabarzem.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Świetny pomysł, ale strzelnica jest do kitu. Po prostu możnaby było mieć nieskończoność celowania, co powodowałoby że pojedynkowicze byliby nie do pokonania, co przekładałoby się na punkty miasta, i tak dalej...
Ogólnie 8/10 - 10/10 dałbym gdybyś nie ściągał tego okropnego pomysłu ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
to jest oczywiste, że traciłoby się energię. Najmocniej przepraszam, że zapomniałem o tym nadmienić.

To nic nie zmieni akurat w odniesieniu do strzelnicy.

Żeby dostać 4 punkty umiejętności celowanie (liczę 3 pkt plus cecha) trzeba przejść cały poziom postaci a to na wyższych poziomach ponad 2000 exp do zdobycia.

Tymczasem w Twojej propozycji taką ilość dałoby się zdobyć w ciągu jednego dnia treningu. I tak jak wspomniałem - zburzy to równowagę klas postaci...
 

DeletedUser7946

Gość
Gość
Człowieku to jest beta !!! Takie pomysły z resztą nie zabardzo pasują do Dzikiego zachodu

to ogarnij jesli to jest beta to chyba trzeba pchac cos do przodu zeby ta beta ruszyla i ta gra miala lepsza fabule bo jak narazie na tych 42800 gra dla budowniczych jest bez sensu jestem za tematem bardzo mi sie podoba stary jestes kozak ze sie tak meczysz dla lepsza tej gry support powinien cie wziasc do swojego skladu:) a co do tego ze nie pasuja do dzikiego zachodu to ciebie cos powalilo ogladales film
dokumentalny"jak zdobyto dziki zachod"? tam wszystko masz jak bylo i on to wlasni wykorzystal:) brawo jeszcze raz
 

DeletedUser7946

Gość
Gość
To nic nie zmieni akurat w odniesieniu do strzelnicy.

Żeby dostać 4 punkty umiejętności celowanie (liczę 3 pkt plus cecha) trzeba przejść cały poziom postaci a to na wyższych poziomach ponad 2000 exp do zdobycia.

Tymczasem w Twojej propozycji taką ilość dałoby się zdobyć w ciągu jednego dnia treningu. I tak jak wspomniałem - zburzy to równowagę klas postaci...

dobra nie zwazaj na szczegoly.. poprawilo by sie to sam bys lepiej nie wymyslil.. tylko sie bledow doszukujesz a zadnej strony dobrej nie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł mnie się podoba, tylko nie rozumiem co dawałby gildia łowców, dworzec i akademia.:confused: Czy mógłby mnie ktoś oświecić?
 
Status
Zamknięty.
Do góry