Aktualizacja 1.30

  • Rozpoczynający wątek Booski
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
A zobacz na innej przeglądarce, jeżeli można, ten skrypt na innej zainstalować (nie znam się :kak:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Filip nie tylko Ty masz taki problem, ja kilka prac mogę wykonywać a soloon bar twierdzi, że brakuje mi ~60pkt.
 

DeletedUser

Gość
Gość
No nie wiem. Mi ten saloon bar działa z dokłądnością do jednego punktu pracy. Być może został stworzony tlyko na daną wersje firefoxa? Spróbujcie zaktualizować przeglądarke czy cos.. LEpszego narzedzia nie ma wg. mnie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dlaczego gdy mam aktywny ten skrypt otwieram ekwipunek klikam oblicz wartości i jest napisane obliczanie, proszę czekać. około 15 minut czekam nic, dalej się ładuje.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dlaczego gdy mam aktywny ten skrypt otwieram ekwipunek klikam oblicz wartości i jest napisane obliczanie, proszę czekać. około 15 minut czekam nic, dalej się ładuje.

Odznacz lub zaznacz jedną z opcji lub wysuń to coś (nie wiem jak to nazwać) gdzie pisze że liczy, dopiero wtedy tak naprawdę zacznie obliczać.

Edit. Eh chyba trochę źle to przeczytałem, nie wiem czy o to chodzi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser624

Gość
Gość
No nie wiem. Mi ten saloon bar działa z dokłądnością do jednego punktu pracy. Być może został stworzony tlyko na daną wersje firefoxa? Spróbujcie zaktualizować przeglądarke czy cos.. LEpszego narzedzia nie ma wg. mnie.

Są dużo lepsze narzędzia, chociażby Przybornik Dariusa. The Saloon Bar od początku posiadał błędy i nadal je ma.

Dlaczego gdy mam aktywny ten skrypt otwieram ekwipunek klikam oblicz wartości i jest napisane obliczanie, proszę czekać. około 15 minut czekam nic, dalej się ładuje.

1. Otwierasz Ekwipunek
2. Klikasz na "trójkącik w dół" obok napisu " Oblicz wartości..."
3. Pojawi się: "Obliczanie, proszę czekać"