Patelkowa
Członek obsługi gry
Na poniedziałek 15 stycznia zaplanowaliśmy aktualizację do wersji 2.214. Miejcie na uwadze, że data oraz treść aktualizacji może ulec zmianie.
Płaszcz Ruperta Walkera
Płaszcz Ruperta Walkera można było sprzedać, jednak jest on niezbędny do wykonania powtarzalnego zadania. Zmieniliśmy ustawienia, aby zapobiec sprzedaży przedmiotu, który blokuje ukończenie zadania.
Przedmioty ze starych zestawów
Zmieniliśmy bonusy ze statycznych na dynamiczne (na poziom). Ustawiliśmy bonusy dla starych przedmiotów i zestawów wymienionych poniżej:
Grafika | Nazwa | Stary bonus | Nowy bonus |
---|---|---|---|
| Strzelba Franka Eatona | Obrażenia: 250 - 350 +2 Zręczność +2 Charyzma +5 Unik +1 Taktyka +1 Zaskoczenie | Obrażenia: 250 - 350 +0.02 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.28 Unik (na poziom) +0.15 Taktyka (na poziom) +0.15 Zaskoczenie (na poziom) |
| Tomahawk Franka Eatona | Obrażenia: 101 - 139 +2 Charyzma +2 Celowanie +4 Taktyka +4 Zaskoczenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.02 Charyzma (na poziom) +0.19 Celowanie (na poziom) +0.26 Taktyka (na poziom) +0.26 Zaskoczenie (na poziom) |
| Colt Franka Eatona | Obrażenia: 101 - 139 +2 Charyzma +2 Celowanie +4 Taktyka +4 Zaskoczenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.02 Charyzma (na poziom) +0.19 Celowanie (na poziom) +0.26 Taktyka (na poziom) +0.26 Zaskoczenie (na poziom) |
| Chusta Franka Eatona | +1 Charyzma +8 Unik +15 Taktyka | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.34 Unik (na poziom) +0.42 Taktyka (na poziom) |
| Kurtka Franka Eatona | +1 Zręczność +1 Charyzma +10 Unik +10 Celowanie +10 Taktyka +12 Zaskoczenie | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) +0.38 Taktyka (na poziom) +0.39 Zaskoczenie (na poziom) |
| Buty Franka Eatona | +2 Zręczność +2 Charyzma +9 Unik +10 Taktyka | +0.02 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.36 Unik (na poziom) +0.38 Taktyka (na poziom) |
| Pas Franka Eatona | +15 Unik +5 Celowanie +15 Zaskoczenie | +0.42 Unik (na poziom) +0.28 Celowanie (na poziom) +0.42 Zaskoczenie (na poziom) |
| Spodnie Franka Eatona | +1 Charyzma +15 Celowanie +5 Taktyka +10 Zaskoczenie | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.42 Celowanie (na poziom) +0.28 Taktyka (na poziom) +0.38 Zaskoczenie (na poziom) |
| Tradycyjny krawat bawarski | +1 Sprawność +1 Zręczność +10 Budowanie +5 Refleks +5 Dowodzenie | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.38 Budowanie (na poziom) +0.28 Refleks (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) |
| Tradycyjna kurtka bawarska | +1 Siła +1 Sprawność +10 Punktów życia +10 Dowodzenie +10 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.38 Punktów życia (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) +0.38 Handel (na poziom) |
| Tradycyjne buty bawarskie | +1 Zręczność +1 Charyzma +5 Punktów życia +5 Refleks +5 Chowanie się +5 Dowodzenie | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.28 Punktów życia (na poziom) +0.28 Refleks (na poziom) +0.28 Chowanie się (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) |
| Tradycyjny pas bawarski | +1 Siła +1 Sprawność +5 Budowanie +10 Refleks +10 Zakładanie pułapek | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.28 Budowanie (na poziom) +0.38 Refleks (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Tradycyjne spodnie bawarskie | +1 Sprawność +1 Zręczność +5 Wytrzymałość +5 Punktów życia +10 Chowanie się +5 Handel | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.28 Wytrzymałość (na poziom) +0.28 Punktów życia (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.28 Handel (na poziom) |
| Wół zaprzęgowy | +1 Sprawność +1 Zręczność +5 Wytrzymałość +5 Zakładanie pułapek | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.28 Wytrzymałość (na poziom) +0.28 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Kufel Oktoberfest | +1 Sprawność +1 Zręczność +5 Budowanie +5 Handel | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.28 Budowanie (na poziom) +0.28 Handel (na poziom) |
| Naszyjnik Kinga Fishera | +1 Charyzma +7 Jazda konna +8 Strzelanie +10 Naprawa | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.32 Jazda konna (na poziom) +0.34 Strzelanie (na poziom) +0.38 Naprawa (na poziom) |
| Kurtka Kinga Fishera | +1 Siła +1 Sprawność +10 Handel +10 Jazda konna +15 Strzelanie +15 Siła uderzenia | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.42 Siła uderzenia (na poziom) +0.38 Jazda konna (na poziom) +0.42 Strzelanie (na poziom) +0.38 Handel (na poziom) |
| Buty Kinga Fishera | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +10 Siła uderzenia +9 Jazda konna | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Siła uderzenia (na poziom) +0.36 Jazda konna (na poziom) |
| Pas Kinga Fishera | +8 Siła uderzenia +4 Jazda konna +15 Strzelanie +17 Naprawa | +0.34 Siła uderzenia (na poziom) +0.26 Jazda konna (na poziom) +0.42 Strzelanie (na poziom) +0.46 Naprawa (na poziom) |
| Spodnie Kinga Fishera | +1 Zręczność +15 Budowanie +10 Strzelanie +9 Handel | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.42 Budowanie (na poziom) +0.38 Strzelanie (na poziom) +0.36 Handel (na poziom) |
| Strzelba Kinga Fishera | Obrażenia: 250 - 350 +1 Siła +1 Charyzma +5 Budowanie +7 Strzelanie +11 Naprawa +5 Dowodzenie | Obrażenia: 250 - 350 +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.28 Budowanie (na poziom) +0.32 Strzelanie (na poziom) +0.39 Naprawa (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) |
| Srebrny sztylet Kinga Fishera | Obrażenia: 101 - 139 +1 Siła +1 Charyzma +4 Siła uderzenia +2 Strzelanie +4 Naprawa | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.26 Siła uderzenia (na poziom) +0.19 Strzelanie (na poziom) +0.26 Naprawa (na poziom) |
| Pistolet Kinga Fishera | Obrażenia: 101 - 139 +1 Siła +1 Charyzma +2 Siła uderzenia +4 Strzelanie +4 Naprawa | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Siła uderzenia (na poziom) +0.26 Strzelanie (na poziom) +0.26 Naprawa (na poziom) |
| Chusta Georga McJunkina | +1 Charyzma +7 Chowanie się +10 Zakładanie pułapek +8 Dowodzenie | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.32 Chowanie się (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.34 Dowodzenie (na poziom) |
| Kurtka Georga McJunkina | +1 Siła +1 Sprawność +10 Punktów życia +10 Unik +10 Chowanie się +12 Zakładanie pułapek | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.38 Punktów życia (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.39 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Buty Georga McJunkina | +2 Siła +2 Sprawność +9 Punktów życia +10 Zakładanie pułapek | +0.02 Siła (na poziom) +0.02 Sprawność (na poziom) +0.36 Punktów życia (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Pas Georga McJunkina | +15 Punktów życia +5 Unik +15 Chowanie się | +0.42 Punktów życia (na poziom) +0.28 Unik (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) |
| Spodnie Georga McJunkina | +1 Sprawność +15 Unik +15 Zakładanie pułapek | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.42 Unik (na poziom) +0.42 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Strzelba Georga McJunkina | Obrażenia: 250 - 350 +2 Siła +2 Sprawność +5 Punktów życia +1 Chowanie się +1 Zakładanie pułapek | Obrażenia: 250 - 350 +0.02 Siła (na poziom) +0.02 Sprawność (na poziom) +0.28 Punktów życia (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Nóż myśliwki Georga McJunkina | Obrażenia: 101 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +4 Pływanie +4 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.26 Pływanie (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Rewolwer Georga McJunkina | Obrażenia: 101 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +4 Pływanie +4 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.26 Pływanie (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Krawat Jeremiaha Johnsona | +1 Sprawność +8 Unik +15 Chowanie się | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.34 Unik (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) |
| Płaszcz Jeremiaha Johnsona | +1 Sprawność +1 Zręczność +10 Unik +10 Chowanie się +12 Zakładanie pułapek +10 Dowodzenie | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.39 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) |
| Buty Jeremiaha Johnsona | +2 Sprawność +2 Zręczność +9 Unik +10 Zakładanie pułapek | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.02 Zręczność (na poziom) +0.36 Unik (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Pas Jeremiaha Johnsona | +15 Unik +15 Chowanie się +5 Dowodzenie | +0.42 Unik (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) |
| Spodnie Jeremiaha Johnsona | +1 Zręczność +15 Zakładanie pułapek +15 Dowodzenie | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.42 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.42 Dowodzenie (na poziom) |
| Strzelba Jeremiaha Johnsona | Obrażenia: 250 - 350 +2 Sprawność +2 Zręczność +5 Unik +0.15 Chowanie się +0.15 Zakładanie pułapek | Obrażenia: 250 - 350 +0.02 Sprawność (na poziom) +0.02 Zręczność (na poziom) +0.28 Unik (na poziom) +0.15 Chowanie się (na poziom) +0.15 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Nóż myśliwski Jeremiaha Johnsona | Obrażenia: 101 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +2 Unik +4 Chowanie się +4 Zakładanie pułapek | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.19 Unik (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Rewolwer Jeremiaha Johnsona | Obrażenia: 101 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +2 Unik +4 Chowanie się +4 Zakładanie pułapek | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.19 Unik (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Chusta Elfego Baca | +1 Charyzma +7 Wytrzymałość +10 Chowanie się +8 Strzelanie | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.32 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.34 Strzelanie (na poziom) |
| Płaszcz Elfego Baca | +1 Siła +1 Zręczność +10 Wytrzymałość +15 Pływanie +15 Dowodzenie +10 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.38 Wytrzymałość (na poziom) +0.42 Pływanie (na poziom) +0.42 Dowodzenie (na poziom) +0.38 Handel (na poziom) |
| Buty Elfego Baca | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +9 Wytrzymałość +10 Dowodzenie | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.36 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) |
| Pas Elfego Baca | +4 Wytrzymałość +17 Chowanie się +15 Pływanie +8 Dowodzenie | +0.26 Wytrzymałość (na poziom) +0.46 Chowanie się (na poziom) +0.42 Pływanie (na poziom) +0.34 Dowodzenie (na poziom) |
| Spodnie Elfego Baca | +1 Sprawność +15 Siła uderzenia +10 Pływanie +9 Handel | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.42 Siła uderzenia (na poziom) +0.38 Pływanie (na poziom) +0.36 Handel (na poziom) |
| Strzelba Elfego Baca | Obrażenia: 250 - 350 +1 Sprawność +1 Zręczność +5 Siła uderzenia +11 Chowanie się +7 Pływanie +5 Strzelanie | Obrażenia: 250 - 350 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.28 Siła uderzenia (na poziom) +0.39 Chowanie się (na poziom) +0.32 Pływanie (na poziom) +0.28 Strzelanie (na poziom) |
| Siekiera Elfego Baca | Obrażenia: 101 - 139 +1 Siła +1 Charyzma +4 Chowanie się +4 Pływanie +2 Dowodzenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Pływanie (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Rewolwer Elfego Baca | Obrażenia: 101 - 139 +1 Siła +1 Charyzma +4 Chowanie się +4 Pływanie +2 Dowodzenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Pływanie (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Chusta Willa Munnyego | +1 Charyzma +15 Chowanie się +8 Celowanie | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) +0.34 Celowanie (na poziom) |
| Płaszcz Willa Munnyego | +1 Sprawność +1 Charyzma +10 Chowanie się +10 Celowanie +12 Zakładanie pułapek +10 Dowodzenie | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) +0.39 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) |
| Buty Willa Munnyego | +2 Sprawność +2 Charyzma +10 Chowanie się +9 Celowanie | +0.02 Sprawność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.36 Celowanie (na poziom) |
| Pas Willa Munnyego | +15 Celowanie +15 Zakładanie pułapek +5 Dowodzenie | +0.42 Celowanie (na poziom) +0.42 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) |
| Spodnie Willa Munnyego | +1 Charyzma +5 Chowanie się +10 Zakładanie pułapek +15 Dowodzenie | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.28 Chowanie się (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.42 Dowodzenie (na poziom) |
| Strzelba Willa Munnyego | Obrażenia: 250 - 350 +2 Zręczność +2 Charyzma +1 Chowanie się +5 Celowanie +1 Zakładanie pułapek | Obrażenia: 250 - 350 +0.02 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.15 Chowanie się (na poziom) +0.28 Celowanie (na poziom) +0.15 Zakładanie pułapek (na poziom) |
| Szalbla Willa Munnyego | Obrażenia: 101 - 139 +2 Charyzma +4 Chowanie się +4 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie | Obrażenia: 101 - 139 +0.02 Charyzma (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Rewolwer Willa Munnyego | Obrażenia: 101 - 139 +2 Charyzma +4 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +4 Chowanie się | Obrażenia: 101 - 139 +0.02 Charyzma (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) |
| Walentynkowa wstążka z bykiem | +1 Charyzma +8 Unik +15 Handel | +0.01 Charyzma (na poziom) +0.34 Unik (na poziom) +0.42 Handel (na poziom) |
| Walentynkowa koszula | +1 Zręczność +1 Charyzma +10 Wytrzymałość +10 Unik +12 Chowanie się +10 Celowanie | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.39 Chowanie się (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) |
| Walentynkowe buty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +10 Wytrzymałość +9 Unik | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Wytrzymałość (na poziom) +0.36 Unik (na poziom) |
| Walentynkowy pas z dziurami | +15 Unik +5 Celowanie +15 Handel | +0.42 Unik (na poziom) +0.28 Celowanie (na poziom) +0.42 Handel (na poziom) |
| Walentynkowe skórzane spodnie | +1 Zręczność +5 Wytrzymałość +10 Chowanie się +15 Celowanie | +0.01 Zręczność (na poziom) +0.28 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.42 Celowanie (na poziom) |
| Walentynkowa strzelba | Obrażenia: 222 - 338 +3 Siła +2 Sprawność +9 Unik +8 Handel | Obrażenia: 222 - 338 +0.02 Siła (na poziom) +0.02 Sprawność (na poziom) +0.36 Unik (na poziom) +0.34 Handel (na poziom) |
| Walentynkowy tomahawk | Obrażenia: 91 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +4 Wytrzymałość +4 Chowanie się +2 Celowanie | Obrażenia: 91 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.26 Wytrzymałość (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.19 Celowanie (na poziom) |
| Walentynkowy rewolwer z kości słoniowej | Obrażenia: 91 - 139 +1 Sprawność +1 Zręczność +4 Wytrzymałość +4 Chowanie się +2 Celowanie | Obrażenia: 91 - 139 +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.26 Wytrzymałość (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.19 Celowanie (na poziom) |
| Walentynkowy ogier | Prędkość: +150% +1 Siła +1 Sprawność +1 Charyzma +2 Unik +2 Celowanie | Prędkość: +150% +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Unik (na poziom) +0.19 Celowanie (na poziom) |
| Walentynkowa torba na listy | +8 Wytrzymałość +8 Chowanie się +8 Handel | +0.34 Wytrzymałość (na poziom) +0.34 Chowanie się (na poziom) +0.34 Handel (na poziom) |
| Zimowy amulet | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +23 Wytrzymałość +22 Jazda konna +22 Refleks +22 Sprawność manualna | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.55 Wytrzymałość (na poziom) +0.55 Jazda konna (na poziom) +0.55 Refleks (na poziom) +0.55 Sprawność manualna (na poziom) |
| Zimowy płaszcz | +4 Siła +4 Sprawność +4 Zręczność +4 Charyzma +24 Refleks +23 Chowanie się +24 Sprawność manualna +20 Naprawa | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) +0.56 Refleks (na poziom) +0.55 Chowanie się (na poziom) +0.56 Sprawność manualna (na poziom) +0.54 Naprawa (na poziom) |
| Zimowe buty | +2 Siła +2 Sprawność +2 Zręczność +2 Charyzma +24 Pływanie +22 Strzelanie +14 Znajomość zwierząt | +0.02 Siła (na poziom) +0.02 Sprawność (na poziom) +0.02 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.56 Pływanie (na poziom) +0.55 Strzelanie (na poziom) +0.42 Znajomość zwierząt (na poziom) |
| Zimowy pasek | +19 Chowanie się +22 Pływanie +22 Znajomość zwierząt | +0.51 Chowanie się (na poziom) +0.55 Pływanie (na poziom) +0.55 Znajomość zwierząt (na poziom) |
| Zimowe spodnie | +4 Siła +4 Sprawność +4 Zręczność +4 Charyzma +22 Wytrzymałość +20 Jazda konna +22 Strzelanie +26 Handel | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) +0.55 Wytrzymałość (na poziom) +0.54 Jazda konna (na poziom) +0.55 Strzelanie (na poziom) +0.56 Handel (na poziom) |
Bronie Franka Eatona | ||
2 przedmioty | +3 Charyzma +10 Unik +10 Celowanie +20% Prędkość +20% Regeneracja | +0.02 Charyzma (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) +20% Prędkość +20% Regeneracja |
Ubrania Franka Eatona | ||
2 przedmioty | +10 Taktyka +10 Zaskoczenie | +0.38 Taktyka (na poziom) +0.38 Zaskoczenie (na poziom) |
3 przedmioty | +15 Unik +10 Taktyka +10 Zaskoczenie | +0.42 Unik (na poziom) +0.38 Taktyka (na poziom) +0.38 Zaskoczenie (na poziom) |
4 przedmioty | +30 Celowanie | +0.57 Celowanie (na poziom) |
5 przedmiotów | +20 Charyzma | +0.042 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +20% Regeneracja | +20% Regeneracja |
Tradycyjne Bawarskie ubrania | ||
2 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
3 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
4 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
5 przedmiotów | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
6 przedmiotów | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
7 przedmiotów | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +2 Budowanie +2 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +2 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +2 Handel | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.19 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.19 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.19 Handel (na poziom) |
8 przedmiotów | +2 Siła +2 Sprawność +2 Zręczność +2 Charyzma +2 Budowanie +4 Wytrzymałość +2 Punktów życia +2 Refleks +4 Chowanie się +2 Zakładanie pułapek +2 Dowodzenie +4 Handel | +0.02 Siła (na poziom) +0.02 Sprawność (na poziom) +0.02 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +0.19 Budowanie (na poziom) +0.26 Wytrzymałość (na poziom) +0.19 Punktów życia (na poziom) +0.19 Refleks (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.19 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.19 Dowodzenie (na poziom) +0.26 Handel (na poziom) |
Ubrania Kinga Fishera | ||
2 przedmioty | +10 Budowanie +10 Jazda konna | +0.38 Budowanie (na poziom) +0.38 Jazda konna (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Strzelanie +10 Dowodzenie | +0.38 Strzelanie (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) |
4 przedmioty | +15 Siła uderzenia +20 Naprawa +10 Handel | +0.42 Siła uderzenia (na poziom) +0.54 Naprawa (na poziom) +0.38 Handel (na poziom) |
5 przedmiotów | +5 Siła +5 Sprawność +5 Zręczność +5 Charyzma | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +10% Doświadczenia z prac, pojedynków i walk fortowych | +10% Doświadczenia z prac, pojedynków i walk fortowych |
Bronie Kinga Fishera | ||
2 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +23 Siła uderzenia +5 Dowodzenie +11 Handel +20% Pieniędzy z prac i pojedynków | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.55 Siła uderzenia (na poziom) +0.28 Dowodzenie (na poziom) +0.56 Handel (na poziom) +20% Pieniędzy z prac i pojedynków |
Ubrania Georga McJunkina | ||
2 przedmioty | +10 Punktów życia +10 Zakładanie pułapek | +0.38 Punktów życia (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Punktów życia +15 Chowanie się +15 Zakładanie pułapek | +0.38 Punktów życia (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) +0.42 Zakładanie pułapek (na poziom) |
4 przedmioty | +10 Chowanie się | +0.38 Chowanie się (na poziom) |
5 przedmiotów | +10 Siła +10 Sprawność | +0.042 Siła (na poziom) +0.042 Sprawność (na poziom) |
6 przedmiotów | +25.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) | +25.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) |
Bronie Georga McJunkina | ||
2 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +10 Punktów życia +10 Unik +3.000000 Multiplayer Defense (Bonus w bitwach o fort) +2.000000 Multiplayer Defense (Bonus do sektorów w bitwach o fort) | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.38 Punktów życia (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +3.000000 Multiplayer Defense (Bonus w bitwach o fort) +2.000000 Multiplayer Defense (Bonus do sektorów w bitwach o fort) |
Ubrania Jeremiaha Johnsona | ||
2 przedmioty | +10 Chowanie się +10 Zakładanie pułapek | +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
3 itemsprzedmioty | +15 Chowanie się +15 Zakładanie pułapek +15 Dowodzenie | +0.42 Chowanie się (na poziom) +0.42 Zakładanie pułapek (na poziom) +0.42 Dowodzenie (na poziom) |
4 przedmioty | +20 Unik | +0.54 Unik (na poziom) |
5 przedmiotów | +10 Sprawność +10 Zręczność | +0.042 Sprawność (na poziom) +0.042 Zręczność (na poziom) |
6 przedmiotów | +35.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) | +35.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) |
Bronie Jeremiaha Johnsona | ||
2 przedmioty | +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +10 Unik +10 Dowodzenie +25.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) | +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.38 Unik (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) +25.000000 Absorpcja (Bonus w bitwach o fort) |
Ubrania Elfego Baca | ||
2 przedmioty | +10 Siła uderzenia +10 Strzelanie | +0.38 Siła uderzenia (na poziom) +0.38 Strzelanie (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Wytrzymałość +10 Handel | +0.38 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Handel (na poziom) |
4 przedmioty | +20 Chowanie się +10 Pływanie +15 Dowodzenie | +0.54 Chowanie się (na poziom) +0.38 Pływanie (na poziom) +0.42 Dowodzenie (na poziom) |
5 przedmiotów | +5 Siła +5 Sprawność +5 Zręczność +5 Charyzma | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +25% Pieniędzy z prac i pojedynków | +25% Pieniędzy z prac i pojedynków |
Bronie Elfego Baca | ||
2 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma +5 Strzelanie +23 Dowodzenie +11 Handel +100 punktów pracy | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) +0.28 Strzelanie (na poziom) +0.55 Dowodzenie (na poziom) +0.39 Handel (na poziom) +100 punktów pracy |
Ubrania Willa Munny | ||
2 przedmioty | +10 Chowanie się +10 Zakładanie pułapek | +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Chowanie się +15 Celowanie +10 Zakładanie pułapek | +0.38 Chowanie się (na poziom) +0.42 Celowanie (na poziom) +0.38 Zakładanie pułapek (na poziom) |
4 przedmioty | +30 Dowodzenie | +0.57 Dowodzenie (na poziom) |
5 przedmiotów | +20 Charyzma | +0.05 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +35.000000 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort) | +35.000000 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort) |
Bronie Willa Munny | ||
2 przedmioty | +3 Charyzma +10 Celowanie +10 Dowodzenie +15.000000 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort) | +0.02 Charyzma (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) +0.38 Dowodzenie (na poziom) +15.000000 Obrażenia (Bonus do sektorów w bitwach o fort) |
Zestaw ubrań Walentynkowy | ||
2 przedmioty | +15 Unik +10 Celowanie | +0.42 Unik (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Celowanie +15 Handel | +0.38 Celowanie (na poziom) +0.42 Handel (na poziom) |
4 przedmioty | +15 Wytrzymałość +15 Chowanie się +10 Celowanie | +0.42 Wytrzymałość (na poziom) +0.42 Chowanie się (na poziom) +0.38 Celowanie (na poziom) |
5 przedmiotów | +5 Siła +5 Sprawność +5 Zręczność +5 Charyzma | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +10% Regeneracja | +10% Regeneracja |
Bronie walentynkowe | ||
2 przedmioty | +1 Siła +1 Sprawność +1 Zręczność +1 Charyzma | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Sprawność (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.01 Charyzma (na poziom) |
3 przedmioty | +4 Wytrzymałość +4 Unik +4 Chowanie się +4 Celowanie +4 Handel | +0.26 Wytrzymałość (na poziom) +0.26 Unik (na poziom) +0.26 Chowanie się (na poziom) +0.26 Celowanie (na poziom) +0.26 Handel (na poziom) |
4 przedmioty | +1 Siła +1 Zręczność +2 Charyzma +20% Prędkość +20% Pieniędzy z prac i pojedynków | +0.01 Siła (na poziom) +0.01 Zręczność (na poziom) +0.02 Charyzma (na poziom) +20% Prędkość +20% Pieniędzy z prac i pojedynków |
Zimowe przedmioty | ||
2 przedmioty | +10 Wytrzymałość +10 Chowanie się | +0.38 Wytrzymałość (na poziom) +0.38 Chowanie się (na poziom) |
3 przedmioty | +10 Refleks +10 Pływanie | +0.38 Refleks (na poziom) +0.38 Pływanie (na poziom) |
4 przedmioty | +10 Sprawność manualna +15 Naprawa +20 Handel | +0.38 Sprawność manualna (na poziom) +0.42 Naprawa (na poziom) +0.54 Handel (na poziom) |
5 przedmiotów | +5 Siła +5 Sprawność +5 Zręczność +5 Charyzma | +0.026 Siła (na poziom) +0.026 Sprawność (na poziom) +0.026 Zręczność (na poziom) +0.026 Charyzma (na poziom) |
6 przedmiotów | +15% Doświadczenia z prac, pojedynków i walk fortowych | +15% Doświadczenia z prac, pojedynków i walk fortowych |
Linia zadań "Chleb dla zmarłych"
Ze względu na stary błąd niektórzy gracze nie byli już w stanie ukończyć powtarzalnej wersji tego zadania. Wprowadziliśmy poprawki i od tego momentu problem powinien zostać rozwiązany.
Mamy nadzieję, że aktualizacja przypadnie Wam do gustu. Czekamy na Wasze opinie!
Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
Ostatnio edytowane przez moderatora: