Animacje

  • Rozpoczynający wątek szymek3095
  • Data rozpoczęcia

Animacje


  • W sumie głosujących
    388
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Witam Mam Propozycje , Mianowicie Animacje Do Odpowiednich prac np. podczas pracy koszenie pastwiska nasza postać będzie machać kosą lub sierpem a nie walić młotem bez skutku.:cool:
Póki Co nie mam projektu graficznego ale się zrobi ;D:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
ta,do wszystkich prac animacje?
może jjak pracujemy to coś zbieramy, a jak budujemy to to co teraz?
 

DeletedUser

Gość
Gość
poprawka

no właśnie chodzi o to że zbieranie zboża , fasolki to będzie się schylał
budowa rancza , fortu i w mieście to może walić tym młotem
polowanie na bobry kojoty , indyki to będzie się czaił ;D itp...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie jestem przekonany co do tego pomysłu ale czekam na wypowiedzi bardziej doświadczonych graczy:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czy ty zdajesz sobie sprawę jakby to obciążyło serwery? Innogames w Hamburgu i tak mają dużo roboty (np. na przełomie 2009/2010 zostanie wprowadzony handel między graczami)
 

DeletedUser10410

Gość
Gość
i po co to itak jak robi jakas prace dajemy na 2h i ni patrzymy na obazek 2h tylko 10 sek zle zly pomysl
 

DeletedUser10758

Gość
Gość
Tak pomysł fajny tylko kto Ci zrobi anikacje do ponad 100 prac
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak dla mnie fajny pomysl
ale jesli chodzi o rbienie osobnej animacji do kazdej pracy to by bylo bez sensu mozna by zgrupowac poszczegolne prace i wykonac do anej grupy jedna animacje to by urozmajcilo gre choc troszke
jestem jak najbardzej na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
ogólnie pomysł mi się podoba.:)
ale jednak obciąży to serwery.:(
jednak jeżeli dało by się to zrobić i nie obciąży to światów to jestem na duże TAK.
 

DeletedUser

Gość
Gość
jak dla mnie fajny pomysl
ale jesli chodzi o rbienie osobnej animacji do kazdej pracy to by bylo bez sensu mozna by zgrupowac poszczegolne prace i wykonac do anej grupy jedna animacje to by urozmajcilo gre choc troszke
jestem jak najbardzej na tak

Też uważam że wbijanie młotka przy handlowaniu z indianami jest trochę bez sensu.

Można łatwo pogrupować prace, tak by ograniczyć się do około 10 animacji.
Coś w stylu:
1. polowania
2. handlowanie
3. prace w polu, plantacjach
4. prace w budowie, stawianiu czegoś
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach
8. praca ze zwierzętami

I w sumie tyle...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Też uważam że wbijanie młotka przy handlowaniu z indianami jest trochę bez sensu.

Można łatwo pogrupować prace, tak by ograniczyć się do około 10 animacji.
Coś w stylu:
1. polowania
2. handlowanie
3. prace w polu, plantacjach
4. prace w budowie, stawianiu czegoś
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach
8. praca ze zwierzętami

I w sumie tyle...

Jestem na tak ale tylko z tym podziałem, inaczej serwery padną od nadmiaru animacji.
 

DeletedUser

Gość
Gość
To ja jeszcze to uzupełnię o propozycje konkretniejsze:

1. polowania (facet się schyla i zakłada pułapkę/sidła - w ten sposób obojętne na co polujemy)
2. handlowanie (facet wyciąga rękę z workiem pieniędzy, albo widać tylko tą rękę z pieniędzmi/monetami - obojętne czym i z kim handlujemy)
3. prace w polu, plantacjach (widać w tle bliżej nieokreślone kłosy a postać albo się schyla i coś zrywa albo macha sierpem, sam nie wiem co lepiej)
4. prace w budowie, stawianiu czegoś (tu może zostać młotek :)
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś (pistolet w łapie albo zakładanie takiej maski na twarz)
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś (postać nerwowo rozgląda się na boki ściskając broń)
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach (machanie kilofem)
8. praca ze zwierzętami (postać jedzie konno lub stoi obok konia i go głaszcze/poklepuje)
 

DeletedUser

Gość
Gość
To ja jeszcze to uzupełnię o propozycje konkretniejsze:

1. polowania (facet się schyla i zakłada pułapkę/sidła - w ten sposób obojętne na co polujemy)
2. handlowanie (facet wyciąga rękę z workiem pieniędzy, albo widać tylko tą rękę z pieniędzmi/monetami - obojętne czym i z kim handlujemy)
3. prace w polu, plantacjach (widać w tle bliżej nieokreślone kłosy a postać albo się schyla i coś zrywa albo macha sierpem, sam nie wiem co lepiej)
4. prace w budowie, stawianiu czegoś (tu może zostać młotek :)
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś (pistolet w łapie albo zakładanie takiej maski na twarz)
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś (postać nerwowo rozgląda się na boki ściskając broń)
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach (machanie kilofem)
8. praca ze zwierzętami (postać jedzie konno lub stoi obok konia i go głaszcze/poklepuje)

ale są jeszcze inne prace włamanie plądrowanie zwłok
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem za, ale z poprawkami.
Przydało by się urozmaicić, choć szkoda pracy na to.
Bo jak by nawet administracja się zgodziła na to, to lepiej by wprowadzili do gry coś lepszego, co się przyda.. bo bez tych urozmaiconych animacji przecież da się grać :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
To ja jeszcze to uzupełnię o propozycje konkretniejsze:

1. polowania (facet się schyla i zakłada pułapkę/sidła - w ten sposób obojętne na co polujemy)
2. handlowanie (facet wyciąga rękę z workiem pieniędzy, albo widać tylko tą rękę z pieniędzmi/monetami - obojętne czym i z kim handlujemy)
3. prace w polu, plantacjach (widać w tle bliżej nieokreślone kłosy a postać albo się schyla i coś zrywa albo macha sierpem, sam nie wiem co lepiej)
4. prace w budowie, stawianiu czegoś (tu może zostać młotek :)
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś (pistolet w łapie albo zakładanie takiej maski na twarz)
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś (postać nerwowo rozgląda się na boki ściskając broń)
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach (machanie kilofem)
8. praca ze zwierzętami (postać jedzie konno lub stoi obok konia i go głaszcze/poklepuje)
Małe poprawki
Ad 1. Proste,facet się schyla, w tle drzewa(mniejsza waga)
Ad. 3 to pierwsze.. I kłosów nie widać, postać się tylko schyla.
Ad. 7 to drugie:)
a do pana Naruto:
włamanie: Ad. 5
plądrowanie zwłok:???? chyba Ad.3
 

DeletedUser

Gość
Gość
po co wam to ? może happy tree friends jeszcze dodać ? skupcie się lepiej na motoryką gry a nie animacjach ;/ na 100% opóźni to działanie gry
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak to trochę głupie- łapanie koni a koleś wbija gwóźdź młotkiem w ściane, ale nie, to by się zamuliła gra:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zgrupowanie to świetny pomysł, serwery mogłyby rejestrować pracę z jakiej grupy wykonuje dana osoba, i wyświetlać u niej jednego z gifów. Ale to spowolni ich działanie, choć nie aż tak znacznie...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Też uważam że wbijanie młotka przy handlowaniu z indianami jest trochę bez sensu.

Można łatwo pogrupować prace, tak by ograniczyć się do około 10 animacji.
Coś w stylu:
1. polowania
2. handlowanie
3. prace w polu, plantacjach
4. prace w budowie, stawianiu czegoś
5. prace związane z napadaniem na coś / kogoś
6. prace związane z ochroną czegoś / kogoś
7. wydobycie surowców / praca w kopalniach i kamieniołomach
8. praca ze zwierzętami

I w sumie tyle...

Tak, nie za duże przeciążenie serwerów, nie walimy ciągle młotkiem.
 
Status
Zamknięty.
Do góry