Ciosy specjalne w pojedynku

  • Rozpoczynający wątek bukimi
  • Data rozpoczęcia

Ciosy specjalne...


  • W sumie głosujących
    259
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł ogolnie bardzo fajny

podobaja mi sie niektore ciosy
budowlanca
poszukiwacza
ale to co proponujesz dla zolnierza czy zawadiaki absolutnie mi sie nie podoba - jest to szukanie dziury w całym na odwrócenie skuteczności tych dwóch klas
od tego jest sie zolnierzem zeby nie dać sie łatwo podejsć w obronie i być skutecznym w ataku, pisze to bo nie podobaja mi sie ostatnie tendencje do kastrowania żołnierzy pod przykrywką dysproporcji klas

podbiegniecie
-nieudane powinno skonczyc sie trafieniem w łepetyne lub zmniejszeniem o 50% bonusów za reflx/odporność, ze względu na to ze biegnąc postac sie odsłania

szybki reflex, kopiowanie ruchów
- jakos nie trafia do mnie idea

według mnie
-ciosów powinno być max 4 do wyboru (w tym jeden klasowy), zeby nie robic mega fermentu, w koncu to gra
-ciosów specjalnych można użyć max 2 na walke (da nam to 4 rundy z ciosami specjalnymi i 4 bez)
- ciosy specjalne powinny kosztować dodatkową energię, w końcu są to akcje oparte zwiekszonym wysiłku fizycznym lub psychicznym (skupienie itp.)
- mozna zrobić ewentualnie wiecej ciosów specjalnych jednak ich "odblokowanie" zalezało by od posiadanych poziomów umiejętnośći (przykładowo celność 100+ daje strzał mierzony)

narazie nie oddaje głosu
 

DeletedUser

Gość
Gość
- mozna zrobić ewentualnie wiecej ciosów specjalnych jednak ich "odblokowanie" zalezało by od posiadanych poziomów umiejętnośći (przykładowo celność 100+ daje strzał mierzony)

To BARDZO ciekawy pomysł!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł ( jak i twoje wszystkie :D ) by było zarazem łatwiej i trudniej... i więcej opcji do wybrania... choć te wezwanie do broni mi nie pasuje.... Oczywiście na bardzo duże tak!!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ekstra pomysł. Ogólnie strasznie by to urozmaiciło rozgrywkę. I jeśli np. jeszcze dodać, że tych sztuczek można się nauczyć od kogoś z zamian za coś to by było ekstra. ale:

Szybkie kucnięcie
+ w tej rundzie Twój przeciwnik celuje w Twoją głowę

To wtedy tym trikiem zmuszamy przeciwnika by strzelał w głowę? Bo przecież wystarczy w unikach wziąść postać w dół i nie trafi w główkę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
To wtedy tym trikiem zmuszamy przeciwnika by strzelał w głowę? Bo przecież wystarczy w unikach wziąść postać w dół i nie trafi w główkę.

Trafi albo i nie trafi.
Jeśli zrobisz wszystkie uniki w prawo to przeciwnik na pewno nie trafi w Twoją lewą rękę?
Zauważ że głowa w KAŻDYM uniku jest chroniona - nie tylko w tym w dół.

W tym specjalnym ataku połączone są wady i zalety.
Zaleta: przeciwnik ma mniejsze szanse na trafienie bo głowa to w 99% przypadków pole z unikiem
Wada: jak trafi to dużo mocniej...
 

DeletedUser

Gość
Gość
sporo tego i na pierwszy rzut oka ciężkie do ogarnięcia :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dałem na nie Ale po obejrzeniu Grafiki jestem Za ponieważ Ikona Pojedynki jest Nuudna przydało by się coś nowego.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale przecież żeby było coś takiego musiałbyś zmienic całą formę pojedynku, przecież ty nie wykonujesz czynności tylko czekasz na raport, to by było bez sensu
 

DeletedUser8523

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł urozmaicający grę, ale zwykle pomysły, które są dość rozbudowane nie wchodzą do gry, no ale taka broń podręczna......... Mam nadzieje, że jednak admini troche posiedzą i pomęczą się nad tym by rozbudować pojedynki, które jak narazie polegają na strzelaniu, unikaniu i niczym innym.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysł ale... (zawsze te ale) radzę usunąć te "Wezwanie kolegi" bo w końcu to pojedynek
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wiecie to świetny pomysł ale komplikujący grę... na nie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Obsługę można znaaacznie uprościć.

Już wpadłem na to jak i niedługo przedstawię jako alternatywny projekt graficzny :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Za duże ułatwienie.
Na NIE

Skoro korzystają z tego OBIE strony (i atakujący i obrońca) to gdzie tu ułatwienie?? I dla kogo? :rolleyes:


Tak jak obiecałem, prostszy interfejs i prostsze zasady.
Dzięki temu już trudno powiedzieć, że pomysł jest zbyt skomplikowany i pogubi graczy, szczególnie tych nowych:

ulepszone.jpg

Cios można wybrać tylko jeden i zastosować tylko raz w wybranej rundzie.
W tym przykładzie gracz wybrał rundę 4.

I wszystko proste i przejrzyste.


Przypominam, że pod przyciskiem "ciosy specjalne" byłaby "ściąga" z właściwości każdego ciosu specjalnego, jego warunków użycia.
Każdy może chcieć sobie przypomnieć co do czego służy.

EDIT: zapomniałem wspomnieć o rozwiązaniu konfliktów ze sprzecznymi ciosami specjalnymi użytymi jednocześnie przez atakującego i obrońcę.
W przypadku, gdy obaj gracze wybiorą cios w tej samej rundzie (sugestie dla administracji)
1. Ciosu używa tylko obrońca
2. Ciosu używa osoba o wyższym refleksie (albo innej zdolności)
3. Ciosu używa osoba o wyższym współczynniku inicjatywy (tajnym, tak jak w przypadku bitwy o fort)
Moim zdaniem 3 opcja najlepsza
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem na TAK!:)

- udana ucieczka = walka kończy się w tej rundzie, pojawia się normalne okno "gracz A wygrywa pojedynek i otrzymuje xxx doświadczenia i zabiera graczowi B xxx kasy. Gracz B uciekł w 4 rundzie"

W takim razie jeśli się ucieknie to się przegrywa. To jest trochę bez sensu, bo po pierwsze nie wiesz kiedy ktoś Cię atakuje, a po drugie (pomijając moje pierwsze zastrzeżenie) może Cię zaatakować jakiś gracz słabszy gracz, który ma o 20 lvl pojedynków mniej z np. procą, a ty masz np. ostrą maczetę to gdy uciekniesz przegrasz chociaż miałeś wygraną w kieszeni. To jest zupełnie nie potrzebna opcja, ponieważ każdy chce walczyć do końca. Chyba, że może to być opcja specjalna dla budowniczego, który wiadomo, że raczej przegra:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
W takim razie jeśli się ucieknie to się przegrywa. To jest trochę bez sensu, bo po pierwsze nie wiesz kiedy ktoś Cię atakuje, a po drugie (pomijając moje pierwsze zastrzeżenie) może Cię zaatakować jakiś gracz słabszy gracz, który ma o 20 lvl pojedynków mniej z np. procą, a ty masz np. ostrą maczetę to gdy uciekniesz przegrasz chociaż miałeś wygraną w kieszeni. To jest zupełnie nie potrzebna opcja, ponieważ każdy chce walczyć do końca. Chyba, że może to być opcja specjalna dla budowniczego, który wiadomo, że raczej przegra:)

Wybranie ucieczki nie oznacza przegranej.
Tylko tyle, że następne tury nie następują.

Może się np okazać że po 4 turach prowadzisz 105:100 i uciekasz.
Wtedy wygrywasz.
A jeśli byś nie uciekł mógłbyś np zostać uśpiony przez 8 tur, bo masz mało hp.

Tak samo sama ucieczka bez względu czy wygrana czy przegrana, pozwalałaby unikać usypiania, szczególnie dla tych słabszych.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Aha, o tym nie wiedziałem, bo napisałeś, że gracz B przegrał i uciekł. Przez to nasunęła mi się taka myśl:). W takim razie zrozumiała ta opcja.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł bardzo dobry , jeżeli miałby być wprowadzony to wprowadziłby niezły zamęt - szukanie nowej taktyki . A nawet jeżeli to wprowadza to można sie spodziewać tego około czerwca . Jestem na Tak
 

DeletedUser14316

Gość
Gość
Pomysł mi się niesamowicie podoba, ale jest mały problem - za duży SF (Science-Fiction) :p Jest to za duża "bajka" :D Pomysł dobry, ale takie coś na DZIKIM ZACHODZIE??:confused:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł mi się niesamowicie podoba, ale jest mały problem - za duży SF (Science-Fiction) :p Jest to za duża "bajka" :D Pomysł dobry, ale takie coś na DZIKIM ZACHODZIE??:confused:

A co na przykład jest z Science-Fiction Twoim zdaniem?
Kucanie? Podbieganie? Przymierzanie się do strzału?
Bo nie mam pojęcia co Ci nie pasuje do DZIKIEGO ZACHODU!

Nikt nie proponuje kosmicznych laserów ani alternatywnego świata.

W "teorii" wyglądało by to tak, że postacie nadal strzelają do siebie, tylko zamiast stać i wychylać się tylko na boki raz w lewo raz w prawo będą wykonywać bardziej skomplikowane czynności.
 
Status
Zamknięty.
Do góry