DeletedUser
Gość
Gość
pomysł ogolnie bardzo fajny
podobaja mi sie niektore ciosy
budowlanca
poszukiwacza
ale to co proponujesz dla zolnierza czy zawadiaki absolutnie mi sie nie podoba - jest to szukanie dziury w całym na odwrócenie skuteczności tych dwóch klas
od tego jest sie zolnierzem zeby nie dać sie łatwo podejsć w obronie i być skutecznym w ataku, pisze to bo nie podobaja mi sie ostatnie tendencje do kastrowania żołnierzy pod przykrywką dysproporcji klas
podbiegniecie
-nieudane powinno skonczyc sie trafieniem w łepetyne lub zmniejszeniem o 50% bonusów za reflx/odporność, ze względu na to ze biegnąc postac sie odsłania
szybki reflex, kopiowanie ruchów
- jakos nie trafia do mnie idea
według mnie
-ciosów powinno być max 4 do wyboru (w tym jeden klasowy), zeby nie robic mega fermentu, w koncu to gra
-ciosów specjalnych można użyć max 2 na walke (da nam to 4 rundy z ciosami specjalnymi i 4 bez)
- ciosy specjalne powinny kosztować dodatkową energię, w końcu są to akcje oparte zwiekszonym wysiłku fizycznym lub psychicznym (skupienie itp.)
- mozna zrobić ewentualnie wiecej ciosów specjalnych jednak ich "odblokowanie" zalezało by od posiadanych poziomów umiejętnośći (przykładowo celność 100+ daje strzał mierzony)
narazie nie oddaje głosu
podobaja mi sie niektore ciosy
budowlanca
poszukiwacza
ale to co proponujesz dla zolnierza czy zawadiaki absolutnie mi sie nie podoba - jest to szukanie dziury w całym na odwrócenie skuteczności tych dwóch klas
od tego jest sie zolnierzem zeby nie dać sie łatwo podejsć w obronie i być skutecznym w ataku, pisze to bo nie podobaja mi sie ostatnie tendencje do kastrowania żołnierzy pod przykrywką dysproporcji klas
podbiegniecie
-nieudane powinno skonczyc sie trafieniem w łepetyne lub zmniejszeniem o 50% bonusów za reflx/odporność, ze względu na to ze biegnąc postac sie odsłania
szybki reflex, kopiowanie ruchów
- jakos nie trafia do mnie idea
według mnie
-ciosów powinno być max 4 do wyboru (w tym jeden klasowy), zeby nie robic mega fermentu, w koncu to gra
-ciosów specjalnych można użyć max 2 na walke (da nam to 4 rundy z ciosami specjalnymi i 4 bez)
- ciosy specjalne powinny kosztować dodatkową energię, w końcu są to akcje oparte zwiekszonym wysiłku fizycznym lub psychicznym (skupienie itp.)
- mozna zrobić ewentualnie wiecej ciosów specjalnych jednak ich "odblokowanie" zalezało by od posiadanych poziomów umiejętnośći (przykładowo celność 100+ daje strzał mierzony)
narazie nie oddaje głosu