Co wpływa na ponoszone straty? Odporność na broń strzelecką ?!

  • Rozpoczynający wątek Nunki
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser2832

Gość
Gość
Podejrzana sprawa. Dlaczego NIKT z administracji się nie wypowie, aby to wyjaśnić?
 

DeletedUser6383

Gość
Gość
Może administracja chce, żeby problem ucichł...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Refleks działa na broń palną poprawnie. Wiem to po sobie walcząc z gościem top15 w refleksie i zadając słabe ciosy.

A wiesz jaką ma odporność? Może odporność blokuje Twoje strzały?
I na jakim to świecie?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
na pewno odporności sporej nie ma bo:
refleksu ma sporo, idzie w strzelanie więc więcej niż 15 odporności na pewno nie ma. Średnio zadaję ciosy 80-150 zależy gdzie trafię.
A z nim ledwo 70 najwięcej.
A świat 6.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Z supportu odpisali że przyjrzą się sprawie, więc wkrótce poznamy jak jest.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wg mnie cały system walk jest tak idiotycznie skonstruowany, że polski support wytłumaczy to chwilowym błędem w grze, naprawdę nie wiedząc o co chodzi. I taka jest też prawda, te całe pojedynki są idiotyczne, faq w którym napisane jest że np. jeśli masz większe zaskoczenie to jesteś troszkę lepszy, również jest idiotycznie zrobione.

na forum jest tylko burdel i masa spekulacji ponieważ nikt z nas tak naprawdę nie wie jaki wpływ na przebieg pojedynku mają poszczególne umiejętności a każdy tworzy swoje teorie.
 

DeletedUser6221

Gość
Gość
Nie i mnie problem dotknął na pewnym koncie.

Walcze bronią białą.

Walka z gostkiem, który ma ~60 odporności.
- zadaje obrażenia od 76 pż do 117 Pż.

Walka z gostkiem, który ma ~80-85 odporności.
- zadaje każde obrażenie po - uwaga - 1 pż.

Dodam, że gość ten ma reflex w granicach 100.

Wprawdzie podczas walk z tym drugim mam siłe uderzenia niższą o jakies 20, ale wątpie zeby AŻ TAK to wpływało na wartość ciosu.

Screenów na razie nie bede wklejał, bo nie mam czasu.

Aha - walcze ostrym mieczem konkwisty obr. 54-74 :]

Mój post ma na celu podkreślenie, ze jakiś problem z odpornoscią/reflexem prawdopodobnie faktycznie istenieje.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
A możesz podać jaką masz siłę uderzenia?
Obydwaj przeciwnicy są w top15 odporności? Czy z innych źródeł wnioskujesz o ich odporności?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie zapominając, że taktyka też jest wliczana do pojedynku ;) A o ile mi wiadomo obniża otrzymywane obrażenia podczas obrony...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie zapominając, że taktyka też jest wliczana do pojedynku ;) A o ile mi wiadomo obniża otrzymywane obrażenia podczas obrony...
Na jakiej podstawie tak twierdzisz, że obniża otrzymywane obrażenia? Wg poradnika wpływa na celność strzałów.
 

DeletedUser1710

Gość
Gość
Liczba zadanych i otrzymanych obrażeń zależy od wielu czynników:
- od ilości przydzielonych punktów do zaskoczenia u atakującego
- u obrońcy ilość punktów taktyki
- celowanie
- unik
- refleks lub odporność (zależy jaką nasz przeciwnik ma broń)
- ekwipunek
- ustawienia uników i strzałów
- klasy postaci
- czy ktoś posiada konto premium "Premia postaci"
- szczęście
System pojedynków w tej grze jest bardzo zawiły i trzeba dużo się pojedynkować aby go pojąć.
Ja wypisałem tylko te czynniki o których sam wiem, być może jest ich więcej. Tak więc jedna cecha którą mamy dobrze rozwiniętą nie daje nam gwarancji na zwycięstwo. Nie można wykluczyć lub zminimalizować znaczenie żadnej z nich.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Liczba zadanych i otrzymanych obrażeń zależy od wielu czynników:
- od ilości przydzielonych punktów do zaskoczenia u atakującego
- u obrońcy ilość punktów taktyki
- celowanie
- unik
- refleks lub odporność (zależy jaką nasz przeciwnik ma broń)
- ekwipunek
- ustawienia uników i strzałów
- klasy postaci
- czy ktoś posiada konto premium "Premia postaci"
- szczęście
System pojedynków w tej grze jest bardzo zawiły i trzeba dużo się pojedynkować aby go pojąć.
Ja wypisałem tylko te czynniki o których sam wiem, być może jest ich więcej. Tak więc jedna cecha którą mamy dobrze rozwiniętą nie daje nam gwarancji na zwycięstwo. Nie można wykluczyć lub zminimalizować znaczenie żadnej z nich.

A skąd te wnioski? Nie wiem czy celowo czy nie, ale twórcy gry bardzo zaciemniają obraz jej działania - brak jasnych odpowiedzi na zadane pytania - brak opisu szczegółowych zasad gry.

Cytat z pomocy:

"Obrażenia powstają gdy gracz trafi drugiego gracza, a więc gdy wartość celowania jest większa od wartości uników. Wielkość obrażeń jest zależna od broni którą posiadają walczący. Każda broń ma swoje minimalne oraz maksymalne wartości zadawanych obrażeń, ponoszone obrażenia w pojedynku są ich wypadkową.
W grze są dwa rodzaje broni pojedynkowych. Broń do walki wręcz oraz broń strzelecka. Obrażenia od broni do walki wręcz zalezą od wartości "siły" atakującego oraz wartości "wytrzymałości" u obrońcy. Obrażenia od broni strzeleckiej zalezą od wartości "strzelania" atakującego oraz wartości "refleksu" u obrońcy. Gracz posiadający dużą wartość "siły" powinien używać broni do walki wręcz a gracz z wysoką wartością "strzelania" powinien korzystać z broni strzeleckiej."


Z tego wynika że na wartość zadanych obrażeń od broni strzeleckiej mają wpływ tylko typ broni + strzelanie + strefa strzału u atakującego i refleks u obrońcy. Także nasuwa się pytanie SKĄD TE ROZBIEŻNOŚCI?!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser6383

Gość
Gość
No, chociaż raz ktoś nie wysunął swojej boskiej teorii, tylko wypisał konkrety...

Co do wypowiedzi to skąd mamy wiedzieć, skąd te rozbieżności?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie i mnie problem dotknął na pewnym koncie.

Walcze bronią białą.

Walka z gostkiem, który ma ~60 odporności.
- zadaje obrażenia od 76 pż do 117 Pż.

Walka z gostkiem, który ma ~80-85 odporności.
- zadaje każde obrażenie po - uwaga - 1 pż.

Dodam, że gość ten ma reflex w granicach 100.

Wprawdzie podczas walk z tym drugim mam siłe uderzenia niższą o jakies 20, ale wątpie zeby AŻ TAK to wpływało na wartość ciosu.

Screenów na razie nie bede wklejał, bo nie mam czasu.

Aha - walcze ostrym mieczem konkwisty obr. 54-74 :]

Mój post ma na celu podkreślenie, ze jakiś problem z odpornoscią/reflexem prawdopodobnie faktycznie istenieje.

Z tego by wynikało że bez względu na rodzaj broni odporność na obrażenia liczy się zarówno z refleksu jak i z odporności.

Czyli 100 refleksu = 100 odporności bez względu na broń przeciwnika

LUB

ta druga zdolność daje częściową odporność na te drugie obrażenia, np 100 odporności liczy się jak 50 refleksu w przypadku walki bronią palną

ALE O TYM NIGDZIE NIE PISZE WIĘC PÓKI CO NADAL TRAKTUJEMY TO JAKO BŁĄD GRY!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na s7 gram żołnierzem. Od początku szedłem w odporność (chciałem dobić do agawy). Miałem z 65 odporności z przedmiotami gdzieś na 15 levelu, a pomimo tego dostawałem dość mocno od broni strzeleckiej. Niestety nie pamiętam jak mocno bo raporty już dawno zniknęły.
 

DeletedUser99

Gość
Gość
Nunki i wszyscy, którzy uważają, że w pojedynkach jest jakiś bug... Przeczytajcie i wbijcie to sobie do głowy...

W pojedynkach nie ma żadnego bugu... Gracze, którzy poświęcili czas na częściowe rozgryzienie mechaniki, osiągają teraz adekwatne do poświęconego czasu, efekty... Nikt nie jest nieomylny i genialny... Ale jeśli ktoś poświęca się, żeby coś osiągnąć, osiąga to i tym samym ściąga na siebie niekorzystne obgadywanie za plecami... Tak było z Pogim i Czarnulką na świecie 1 i tak jest ze mną na świecie 4...

Wybaczcie, ale jeśli nie macie konkretów przeciwko mojej osobie i przeciwko mojemu sposobowi gry, to bezsensowne podejrzenia o bugi, zostawcie dla siebie... Zajmijcie się jakimiś mniej stresującymi grami... Może Pasjans będzie Wam odpowiadał...

Jeszcze raz podkreślę, że to nie bug, a doświadczenie poszczególnych graczy, wpływa na osiągane wyniki... Do tego dochodzi odrobina szczęścia i mamy efekt jak ten, o który ta cała awantura...


Chciałbym wyrazić szacunek dla gracza Vautrin, grającego na 4 świecie... On udowadnia, że to nie bugi i ułatwienia gry, a konsekwencja i doświadczenie, jest potrzebne do osiągnięcia postawionych sobie celów...

Weźcie z Niego przykład i przestańcie rzucać podejrzenia na kolejnych graczy, bo nikomu to nie służy...

0c449731d49816ba978c766.png


231781ca419d5afc35087da.png


a4aea143a7dcda1b81d5ed5.png



Jeśli jeszcze macie pytania, to zapraszam... Ale przestańcie chrzanić i bierzcie się za normalną grę...
 

DeletedUser3420

Gość
Gość
Hyh, również cieszę się, że mam tak godnego przeciwnika ;)

Ale wracając do tematu:

Patrząc na screeny pojedynków zamieszczaone przez Nunki coś faktycznie jest na rzeczy. Dużo pojedynków już odbyłem i nie znam niczego, co mogłoby wpływać na taki rozstrzał obrażeń. Faktycznie coś jest na rzeczy. Jutro postaram się powalczyć z graczem piti82, który ma więcej refleksu niż Latias, w związku z czym powinieniem zadawać mu mniejsze obrażenia. Z Latiasem jak widać obrażenia wahają się 22 -37 (przy tych wielkościach 15% bonus to margines), zobaczymy jak mi pójdzie z tamtym.

Ale mój nos mi mówi, że coś tu śmierdzi ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie rzucam oskarżeń Latias, walka z Tobą posłużyła jedynie jako przykład do wykazania pewnych nieprawidłowości.

Błąd jest albo w poradniku the west albo mechanice pojedynku. Przecież ani na jedno ani na drugie nie masz wpływu. Dlaczego, więc miałbym Ciebie winić za zaistniałą sytuację?

Screeny, które pokazałeś potwierdzają tylko to co napisałem na samym początku

Vautrin zadaje straty z broni od 55- 99 jego strzelanie to minimum 66 z cechy zręczność i 13 z płaszcza, zakładam najmniejszą wartość gdzie nie włożył ani jednego pkt do strzelania. Daje to razem od 134 do 178! przy założeniu MINIMALNYM! średnio 156. Jaki powinien być Twój refleks? Pomyślmy skoro zabierał Ci przeciętnie 30 pkt życia to powinien wynosić.... 126 pkt a ile wynosi... 70. Czy to nie prawie 2 razy za mało? Spójrzmy jaką umiejętność masz na poziomie ok 126? Okazuje się, że ODPORNOŚĆ. Tak masz odporność na poziomie 132 pkt! A jeśli Vautrin walczył w momencie gdy naszyjnika z kości nie miałeś (tylko talizman) to 127 pkt odporności. Zadziwiająca zbieżność, nieprawdaż?
Tak samo było w pojedynku ze mną zadawałem za małe straty, których wartość była za mała DOKŁADNIE o wartość Twojej ODPORNOŚCI a nie refleksu jak być powinno.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Brawo Latias.

oczywiście wszyscy by chcieli mieć jak zwykle wszystko na dłoni wiedzieć kto ile co ma uniku celności refleksu odporności jakie ma uniki i za każdym razem wygrywać, nie ma złotego środka na wszystko po to powstała ta gra, dlatego nie ma tu Handlu aby sobie pomagać, każdy liczy na siebie i to wszystkim przeszkadza. Nie ma żadnych poradników na doskonałą budowę aby wygrać z każdym, Pan Vautrin napisał piękny poradnik poświęcił grze sporo czasu, a nie dowiedział się ze strony www jak zbudować bo co to za przyjemność jak by 99% miało taki sam build a 1% to budowlańce.

unikami się nie wygrywa pojedynków tylko obrażeniami ale Unik gra największą rolę dzięki temu nie tracimy punktów życia można iść spokojnie dalej do pracy czy walczyć,

testowałam pojedynki na kilku serwerach i uwierzcie nie wygrasz z każdym przez losowość z Pogim na s1 mamy podobne budowy ale nie wygrasz za każdym razem z Nami przez losowość która tu występuje wszędzie i to tworzy grę bardziej emocjonującą i nikt nie napisze że jest najlepszy ponieważ z każdym można wygrać ale tu nie o to chodzi, chodzi o to by być zadowolonym z tego co się osiągnęło i się stworzyło.

Twórcy gry poukrywali i nie mówią jak to wszystko działa bo ponowie pytanie czy to coś zmieni które zadałam kilka dni temu w innym pytaniu czy znajdziemy częściej przedmiot gdy będziemy wiedzieć że szansa wynosi 5%, czy będą się sypały kolejne pytania dlaczego po 20 razach nic mi nie wypadło?
 
Status
Zamknięty.
Do góry