Co wpływa na ponoszone straty? Odporność na broń strzelecką ?!

  • Rozpoczynający wątek Nunki
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
W takim razie pomoc jest błędna

Wielkość obrażeń jest zależna od broni którą posiadają walczący. Każda broń ma swoje minimalne oraz maksymalne wartości zadawanych obrażeń, ponoszone obrażenia w pojedynku są ich wypadkową.

W grze są dwa rodzaje broni pojedynkowych. Broń do walki wręcz oraz broń strzelecka. Obrażenia od broni do walki wręcz zalezą od wartości "siły" atakującego oraz wartości "odporności" u obrońcy. Obrażenia od broni strzeleckiej zalezą od wartości "strzelania" atakującego oraz wartości "refleksu" u obrońcy. Gracz posiadający dużą wartość "siły" powinien używać broni do walki wręcz a gracz z wysoką wartością "strzelania" powinien korzystać z broni strzeleckiej.

Dzięki Czarnulka za zwrócenie na to uwagi, oraz na to że odporność pomniejsza zadawane obrażenia broni palnej! Dużo napisałaś a mało tyczy się konkretnie tego problemu. Czy ja piszę o budowie? Czy piszę o handlu? Czy piszę, że chcę poznać czyjeś umiejętnośći? czy piszę, że przeszkadza mi, że muszę liczyć na siebie? czy piszę coś o unikach? czy myślisz że nie mam świadomości istnienia losowości? czy piszę coś o losowości znajdowanych przedmiotów? Pytam jak się ma odporność do strzałów z broni palnej przeciwnika. Wg poradnika ma się nijak a wg liczb korelacja prawie idealna.

Losowość zakłada odchylenie standardowe. Jak odchylenia standardowego praktycznie nie ma to losowość jest minimalna.
Mówiąc po ludzku losowość zakłada skrajne sytuacje przy takich samych założeniach. A jeśli z pitim82 zadawałem obrażenia gdzie różnica między min i max wynosi 7 pkt, przy stratach ok 90 to gdzie miejsce na losowość (poniżej 10%)? Czy losowość jest tak duża że mając 70 pkt refleksu tak sparowuje się cios przeciwnika że spada on do wartości jakby miało się go 130 (to daje losowość prawie 100%)? Gdyby tak było to należy patrzyć w drugą stronę może być sytuacja by refleksu było 10! (zgodnie z założeniem rozkładu normalnego) ale taka sytuacja nie występuje (w moich pojedynkach i pojedynkach vautrina ciosy zadawane latiasowi mają bardzo małe odchyły). Występuje zawsze sytuacja w której odporność idealnie odpowiada jako przyczyna zmniejszania strat zadawanych przez broń palną a to PRZECZY założeniom pojedynkowym.

każdy liczy na siebie i to wszystkim przeszkadza.
Ps. Jestem ekonometrą :D Liczę na liczby.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser3420

Gość
Gość
Więcej pojedynków w najbliższym czasie nie będzie dlatego wrzucam jedyny jaki mam obecnie:

6bfa9f8dc14ab7175b5f4b2.png



Teraz wnioski:

Sprawdziłem właśnie w statystykach, piti82 ma 89 refleksu, Latias 70 - różnica nie jest wielka, piti powinien otrzymywać lekko mniej obrażeń.

Screeny pokazują coś zupełnie przeciwnego - i absolutnie nikt kto chodź trochę się zna nie powie mi, że tutajnie ma nigdzie błędu, a jest czysta losowość.

Jedyne rozwiązania jakie znajduje to chyba faktycznie w zmiejszaniu obrażeń miała tu udział odporność. I miejmy nadzieję, że jest to błąd programowy w grze a nie zaplanowane działanie, ponieważ wtedy już każdy grałby żołnierzem z bronią białą ;)

Prosiłbym o przesunięcie tematu do działu błędy programowe w grze.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Temat jest już w dziale błędy z linkiem na pierwszej stronie do tego tematu.

Tutaj link do działu błędy

Nie daje to do myślenia?
70 refleksu ponoszone straty 30.
89 refleksu straty 130.
Śmiech na sali jak ktoś nie widzi tej nieprawidłowości.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser99

Gość
Gość
Wybacz Mistrzu, ale czy wziąłeś pod uwagę inne umiejętności? Czy według Ciebie to jedynie moja odporność jest główną przyczyną takich, a nie innych wyników? Czy porównałeś sobie umiejętności z Vautrin'em? Czy wziąłeś pod uwagę, że ja potrafię myśleć i uniki też dosyć często zmieniam?

Pograj jeszcze trochę, a może nawet Ty zrozumiesz, że narzekanie na administrację, graczy i wymyślone błędy - nic nie da... Trzeba ruszyć trochę głową i zacząć próbować różnych sposobów... Ja nie mam idealnie dobranej postaci, ale nie przeszkadza mi to w dobrej zabawie... Jeszcze wiele rzeczy jest do zbadania, ale wolę większość z nich osiągnąć i zrozumieć osobiście, aniżeli dopytywać się o wszystko na forum i płakać, że coś na pewno jest źle skonstruowane w grze, a ja jestem biedny i samotny, więc nie poradzę sobie sam... ;)

Btw. Zaczynałem grać jako budowniczy i nie zamierzałem bawić się walką na tym świecie... Ale wystarczyło trochę pograć, a chęci do odkrycia nowych rzeczy przyszły same... Mam nadzieję, że wreszcie do Was dotrze, że lepiej spróbować stworzyć coś samemu, niż wysługiwać się innymi...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czy wziąłeś pod uwagę, że ja potrafię myśleć i uniki też dosyć często zmieniam?

Pograj jeszcze trochę, a może nawet Ty zrozumiesz, że narzekanie na administrację, graczy i wymyślone błędy - nic nie da... Trzeba ruszyć trochę głową i zacząć próbować różnych sposobów...

Gościu ty chyba nie wiesz o co chłopaki pytają w temacie i jak wg poradnika faktycznie wpływają odpowiednie parametry postaci na przebieg walki. Wyraźnie napisane jest, że wartość uniku pozwala na uniknięcie ciosu przciwnika (tylko) a nie obniża wartości zadanych obrażeń (od tego jest refleks i odporność)

Żeby dorzucić troszkę do pieca to powiem wam że na S7 też mam taki problem. Mianowicie mam ponad 100 siły i walczę maczetą (która ma niestety duży rozrzut) ale mam problem z wartością zadawanych obrażeń u niektórych graczy. Mianowicie już wcześniej zauważyłem, że ilość siły nie dodaje się wprost do wartości obrażeń broni, bo mając teraz 103 siły i biorąc w rękę jakiś badziew typu dzbanek przy ataku w głowę na gracza który mi się podstawia i odkrywa zadaję około -20dmg i mniej pomimo, że gracz ten ma niecałe 40 odporności (wydawało mi się że powinno być tego więcej ).

Ale to nie jest generalnie problemem. Problemem jest tak jak wcześniej wspomnieli koledzy ilość zadawanych obrażeń graczom, którzy faktycznie nie mają odporności więcej niż 60 (bo byli by widoczni w rankingu). Atakując jednego takiego zadaję maczetą (10-70 dmg i mając 103 siły) obrażenia rzędu 40-30. Z kolei ten sam gracz zadaje mi obrażenia rzędu 70-90 mając w ręku ostrą finkę. W rankingu siły uderzenia go nie ma, ale na pewno ma mniej niż 110 bo tyle posiada gracz top15. Miałem kilkaktotnie taką sytuację więc na szczęście raczej nie stawiam. Dla odmiany powiem, że są gracze którym zadaję duże obrażenia i to bez problemu i choć jak mówiłem maczeta ma duży rozrzut to przy walkach z innymi graczami zadanie dużych obrażenie nie stanowi problemu. Sytuacja chyba jak w poprzednich postach :)
 

DeletedUser99

Gość
Gość
Czy Wy rzeczywiście nie potraficie zrozumieć podstawowych spraw związanych z grą? Chcielibyście, żeby w poradniku wszystko Wam opisano i przedstawiono kilkaset możliwości rozwoju postaci w zależności od Waszych zachcianek? Zrozumcie wreszcie, że zamiast wymyślać sobie kolejne błędy w grze, w poradniku, etc. - lepiej jest posiedzieć nad tą grą i rozgryźć sobie mechanikę osobiście... Łatwo jest narzekać, ale ciężko jest cokolwiek zrobić, żeby się coś zmieniło... ;)

:p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Dziwi mnie że pozwalają tobie na taki język : przestańcie chrzanić *2, przestańcie płakać, wylewać żale, czy jesteście tępi.

Pomocy mogło by w ogóle nie być skoro to co tam jest zapisane ma się nijak do rzeczywistości. A ma się nijak. Bo jeśli piti ma straty na poziomi 130 przy refleksie 90, to musiałbyś mieć refleks na poziomie 190 by otrzymywać straty na poziomie 30! A masz tylko 70
Wygląda tak jakby do obniżania strat sumowało zarówno odporność jak i refleks.

Widzisz ten problem czy ślepy jesteś?

To nie jest tak, że jesteś inteligentny i coś wymyśliłeś. Założenia pojedynkowe są jasne. Błędy w tego typu grach jest bez liku. Wystarczy że dana broń palna nie jest rozpoznawana jako palna a ręczna albo zarówno jedna jak i druga przez co sumuje refleks i odporność. Możliwości zaistnienia błędu jest dużo.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Informacja dla nie rozumiejących o co chodzi w temacie:
Nie chodzi tu o całkowite obrażenia zadane w walce tylko w pojedyńczej turze gdy zaliczone jest trafienie. Nie piszcie więc o unikach, celności, zaskoczeniu, taktyce i innych skilach nie branych wtedy pod uwagę. Obrażenie liczone jest z broni +strzelanie lub siła ud. atakującego i odporności lub refleksu osoby, która otrzymuje cios/strzał. na przykładach ewidentnie widać że odporność jest liczona w obydwu rodzajach broni co jest sprzeczne z poradnikiem.
Jeśli w poradniku napisano bzdury to czemu tylko w tym miejscu... Lepiej odrazu było napisać: "Odporność zmniejsza obrażenie od broni strzelackiej i ręcznej"
Założenie było takie że refleks ma działać na broń strzelecką a odporność na ręczna (i na nic więcej).
Ciekawi mnie czy jakby celowanie sumowało się z wartością uniku też nikt nie widział by błędu i pisał jakieś farmazony by lepiej zapoznać się z mechaniką gry...
 

DeletedUser3420

Gość
Gość
Myślę, że wszystko już zostało wyjaśnione a zarzucanie mi tępoty pozostawię bez komentarza.

Pytanie teraz jest takie, ile dni może zająć sprawdzenie tego błędu administracji? Na pewno mają jakiś serwer testowy, gdzie można poskładać sobie różne postacie i szybko sprawdzić temat. Nie jest to na tyle pracochłonne, by nie móc tego zrobić w jedno popołudnie, a biorąc pod uwagę, że jest to chyba najważniejszy błąd z jakim się spotkałem to sprawa powinna być pilna.

Dlatego z niecierpliwością czekam na szybkie potwierdzenie istnienia błędu oraz wiadomość, że został on przekazany do Niemiec w celu naprawy. Chyba, że już teraz warto przerzucać skille na odporność, a ewentualnie trzeba będzie to zmienić za pół roku?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Do tego - tak jak ktoś zauważył wcześniej - refleks prawdopodobnie działa również na broń białą czyli błąd jest "w obie strony".

@ Latias - nikt nie użala się że wygrywa czy przegrywa. Walki z Tobą to przykład ale jak będziesz tu grał bohatera który to idealnie zna się na mechanice i ma tyyyle doświadczenia to już nikt Cię jako przykład nie weźmie ;)

A więc uniki, celowanie, taktykę i zaskoczenie odkładamy na bok.
Tak samo wynik całej walki (8 strzałów w sumie)

Pytanie jasne i precyzyjne: czy odporność działa na obrażenia POJEDYNCZEGO strzału z broni palnej

Więc nie piszcie czy wpływa na wygraną czy przegraną bo to tylko świadczy o Waszej ignorancji i nieprzeczytaniu tematu ze zrozumieniem!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Myślę, że mogę Wam pomóc, bo tu się robi trochę niemiła atmosfera... Na angielskim forum The West wyczytałem, że po wielu testach gracze doszli do wniosku, iż prawdopodobnie zmniejszenie obrażeń np. od broni palnej wynosi refleks + połowa odporności, tak samo ma się przy broni białej - odporność + połowa refleksu. Czyli wg. nich obydwie umiejętności mają wpływ na redukcję obrażeń, zarówno od broni strzeleckiej, jak i ręcznej, tylko przeciwna w dwukrotnie mniejszym stopniu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dodatkowa informacja dla tych co "rozgryźli mechanmikę gry".
§6) Błędy w grze
Każdy gracz ma obowiązek zgłosić administracji wykryte błędy w grze.
Wykorzystywanie błędów w grze do uzyskania przewagi nad innymi graczami, przekazanie informacji o błędzie innym graczom w celu wykluczenia ich z rozgrywki, omijanie zabezpieczeń gry, wykorzystywanie ograniczeń dla celów oszustwa lub utajnienie błędu jest zabronione.
Teraz może wam być trochę głupio. Bo ta tak zwana mechanika to nic innego tylko błąd. Wstawcie sobie wyraz błąd w miejsce mechanika gry... Niektóre z wypowiedzi by wyglądały tak: "wiele miesięcy rozpracowywałem o co chodzi w tym błędzie. Przysiądźcie sobie przy komputerze i sami rozpracujcie buga a nie nażekacie" LOL
 

DeletedUser1412

Gość
Gość
najprościej małpować z solucji...później coś nie pójdzie i wielki płacz...
ehhh ludzi dajcie spokój, są rzeczy o których poradnik wam nie powie... refleks i odporność faktycznie zmniejszają otrzymywane obrażenia, ale jak ktoś trafnie zauważył jest to poradnik dla nowicjuszy, żeby wiedzieli jak to działa w początkowej fazie. później trzeba już kombinować z rozdawanie ptk, ustawieniami ataków, ekwipunkiem... powiedzcie mi jaki byłby sens gry w the west gdyby każdy znał całą mechanikę gry i miał wzór na stworzenie poszukiwacza/zawadiaki/żołnierza idealnego? a gdzie zabawa? a gdzie własne decyzje przy rozdawaniu punktów? no gdzie? każdy rozdawałby punkty tak jak mu napisano... był gdzieś poradnik Pogiego, były poradniki innych graczy, ale każdy z ów poradników to subiektywna opinia autora, mimo że każdy miał w niego wgląd rozdawał punkty na swój sposób, każdy szukał złotego środka ale nie ma osób nie pokonanych każdy może osiągnąć sukces trzeba tylko dobrze kombinować z rozdawaniem punktów. pokażcie mi w weście gracza niepokonanego? nie ma tu takowych... nie idzie? to kombinuj przestawiaj staty, próbuj, ja sam na 1 św w czasach gdy byłem tam aktywnym graczem dostałem od Latiasa raz i drugi, ale kombinowałem, zmieniałem staty i sprzęt i pewnego dnia doszło do tego że każda z naszych walk była wyrównana, udawało mi się wygrywać by później przegrać i tak naprawdę żadne z nas nie był pewny swego w momencie kiedy odpalał "pojedynek"

idąc za waszym tokiem rozumowania: znamy schemat builda dla żołnierza i każdy żołnierz na danym świecie się na tym wzoruje... i co teraz? same remisy? czy tylko wygrane w obronie (bo żołnierz ma bonus) jest to bez sensu... takie przypadki jak właśnie to co zrobił Latias dodają tylko emocji grze... bo tak naprawdę każdy z Was gdyby odkrył coś takiego chodziłby z uniesionym czołem i bronił swoich racji... moim zdaniem powinien zniknąć ranking umiejętności, dopiero byłaby zabawa ;)

to tylko gra! bawcie się nią :)
AMEN
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Mylisz się emocje w pojedynkach będą ze względu na różne prawdopodobieństwo trafienia przeciwnika. Jest to losowanie wartości celowania i losowanie wartości uniku, która dodatkowo może być podwojona jeśli dobrze się unik wykona. Poza tym pewien modyfikator zaskoczenia i taktyki. I w tym są emocje bo są szanse na duże rozbieżności. To daje tysiące możliwości. Przez to możemy walczyć z tym samym człowiekiem zachowując wszystkie te same ustawienia i za każdym razem trafienia mogą być gdzie indziej.

Ale w zadawanych obrażeniach tak nie ma!!! losowość jest w różnicy między maks i min uderzenia broni. Dlatego choć w dziesiątkach pojedynków przy tych samych ustawieniach całkiem różnie można trafiać i być trafianym tak różnice zadawanych strat zawsze są z tego samego przedziału min i maks uderzenia broni (małe odstępstwa się zdarzają rzędu kilku procent, nie warte podkreślania).

A latias rozkładając w ten sposób swoje cechy nie mógł dojść do czegoś nadzwyczajnego ponieważ wszystkie punkty wyczerpał na odporność(ok70), refleks(ok50), punkty życia (ok 10), celowanie(ok30), unik(ok30) (może coś się jeszcze na taktykę i zaskoczenie ostało) a praktycznie wszystkie pkt cech (55) wydał na siłę . Czy wg ciebie taka kombinacja może dać coś nadzwyczajnego, co byłoby zgodne z regułami że refleks obniża straty zadawane z broni palnej? Dla przeciwnika walczącego bronią palną latias byłby nadzwyczaj łatwym celem gdyby wszystko grało wg reguł, gdyż jego 130 pkt w zasadzie do niczego by się mu nie przydawało.

A jeśli połowa odporności przenosi się do obniżania strat zadawanych bronią palną, to powinno to być zapisane, inaczej poradnik nawet na poziomie początkującym jest do niczego.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser99

Gość
Gość
Ja swoje zdanie mam i będę się go trzymał... Nie potraficie zrozumieć, że jeśli ktoś chce osiągnąć coś więcej niż przeciętny gracz, to stara się samemu dojść do rozwiązania wszelkich skomplikowanych dla Was wyliczeń...

Chciałbym Wam jeszcze przypomnieć, że to właśnie od graczy zależy, jak zinterpretują sobie tekst zawarty w Poradniku...

Pomoc napisał:
Obrażenia od broni do walki wręcz zalezą od wartości "siły" atakującego oraz wartości "odporności" u obrońcy. Obrażenia od broni strzeleckiej zalezą od wartości "strzelania" atakującego oraz wartości "refleksu" u obrońcy.

Czy widzicie gdzieś w tym tekście wyraz "tylko"? Nie... Ten wyraz jest istotny, a fakt niezamieszczenia go w tym fragmencie powoduje oczywistą zmianę w interpretacji owego tekstu... Otóż, nie jest nigdzie napisane, że tylko refleks wpływa na zmniejszenie zadawanych obrażeń z broni strzeleckiej przez przeciwnika... Nigdzie nie jest też wspomniane, że odporność w jakimś stopniu może na owe obrażenia wpływać... A dlaczego? Ponieważ to w kwestii graczy leży, żeby ruszyć głową, odpowiednio zinterpretować tekst i pokombinować trochę, o co w tej mechanice chodzi...

Podkreślam jeszcze raz, że ja nie jestem nieomylny... Jednak ja ze swojej strony zrobiłem na tyle dużo, by teraz móc bez obaw przyglądać się Waszej śmiesznej dyskusji, w której konkretnych argumentów podać nie potraficie, a jedynie rzucanie ogólnikami i stwierdzacie, że Poradnik powinien być prawidłowo napisany [mimo, że jest napisany zgodnie z prawdą dla tych, którzy potrafią go dobrze zinterpretować (taka aluzja do Biblii)]...

Zamiast nadal narzekać na forum, usiądźcie sobie w grupie narzekających i opracujcie nowy sposób gry... Ja wyszedłem od robotnika i przekwalifikowałem się na zawodowego wojownika... A niemała część z Was od początku dążyła do bycia dobrym w walce... ;)


Btw. Nunki... Nie znasz rozkładu moich punktów umiejętności i cech, więc z łaski swojej, nie dywaguj na ich temat... Zapewniam Cię, że są one inaczej rozdane, niż Ty byłeś łaskaw to przedstawić powyżej...
Powtórzę raz jeszcze, że ja przekwalifikowywałem się z zawodowego robotnika na zawodowego robotnika, więc sporo czasu poświęciłem na taką zmianę, ale teraz mogę otwarcie powiedzieć, że było warto...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Fakt nie ma napisanego że obrażenia redukowane są tylko przez refleks obrońcy. Ale jest tak, że gdy cokolwiek się tłumaczy, informuje to podaje się pełen stan wiedzy a jak się czegoś nie chce powiedzieć to się mówi, że coś jest dodatkowego. Inaczej to jest dezinformacja.

Zresztą to jest powszechna praktyka w tej grze. Tworzą sekrety jakby nie miały one wyjść kiedyś na jaw i nie zostać opublikowane tak, że nie będą żadnymi sekretami. Przykład: sekretne zadania, konsekwencje decyzji w misjach. W efekcie tego na straconej pozycji są pionierzy a następcy dowiedzą się i tak o wszystkim co miało być tajemnicą. Gdyby sekret opierał się na zmiennej innej u każdego gracza to byłaby tajemnicą dla każdego a taj pozostaje nierównością.

Może być Latias tak jak mówisz, co jest traktowaniem gracza jak śmiecia. Spytasz się żony czy cie kocha odpowie "tak" ale to w cale nie musi znaczyć że tylko ciebie kocha. Podobnych kłamstw, bo to trzeba wprost kłamstwem nazwać, można by mnożyć.

Faktycznie jest tak, że nie możesz być pewnym czy tak ma być czy nie ma tak być, ponieważ nie jest nigdzie napisane, że właśnie tak ma być. Widzisz do jakich głupot prowadzi taka dezinformacja?
 

DeletedUser99

Gość
Gość
To nie jest kłamstwo, a jedynie odmienna interpretacja...
Właśnie na tym polega gra, żeby dochodzić do czegoś samemu, a nie opierać się na tym, co będzie w całości napisane w jakimkolwiek poradniku... Najważniejszą sprawą jest to, że w tej grze nie ma stałych ustawień i wszystko można zmienić w zależności od zachcianek oraz sytuacji dookoła... ;)

@down
To nie jest wprowadzanie w błąd... Informacje są prawdziwe, a ich niepełność [aby były pełne należałoby podać także dokładny kod, który odpowiada za poszczególne aspekty gry i całą mechanikę] zmusza tylko graczy do działania i osobistego odkrywania nowych rzeczy zawartych w grze... ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Fakt nie ma napisanego że obrażenia redukowane są tylko przez refleks obrońcy. Ale jest tak, że gdy cokolwiek się tłumaczy, informuje to podaje się pełen stan wiedzy a jak się czegoś nie chce powiedzieć to się mówi, że coś jest dodatkowego. Inaczej to jest dezinformacja.

Zresztą to jest powszechna praktyka w tej grze. Tworzą sekrety jakby nie miały one wyjść kiedyś na jaw i nie zostać opublikowane tak, że nie będą żadnymi sekretami. Przykład: sekretne zadania, konsekwencje decyzji w misjach. W efekcie tego na straconej pozycji są pionierzy a następcy dowiedzą się i tak o wszystkim co miało być tajemnicą. Gdyby sekret opierał się na zmiennej innej u każdego gracza to byłaby tajemnicą dla każdego a taj pozostaje nierównością.

Może być Latias tak jak mówisz, co jest traktowaniem gracza jak śmiecia. Spytasz się żony czy cie kocha odpowie "tak" ale to w cale nie musi znaczyć że tylko ciebie kocha. Podobnych kłamstw, bo to trzeba wprost kłamstwem nazwać, można by mnożyć.

Faktycznie jest tak, że nie możesz być pewnym czy tak ma być czy nie ma tak być, ponieważ nie jest nigdzie napisane, że właśnie tak ma być. Widzisz do jakich głupot prowadzi taka dezinformacja?

Podpisuję się pod tym obiema rękami.

Ktoś powiedział że liczy się odporność + 50% refleksu lub na odwrót przy broni palnej.

Ale to teoria a jak widać gołym okiem jest coś takiego jak pomoc.

Albo się podaje informacje kompletne i dokładne albo wcale. Więc albo niech ktoś wypełni pomoc jak trzeba albo nich będzie całkiem usunięta.
W końcu po co wprowadzać w błąd?

@ Latias - niestety muszę Cię zmartwić. Zasady od aktualizacji do aktualizacji są stałe więc nie możesz powiedzieć że "nie ma stałych ustawień" bo jeśli są zmiany to o nich wiemy.

W dalszym ciągu bez sensu jest dyskusja czy podawać graczom wszystkie informacje czy nie.

Mnie jako żołnierza interesuje informacja o tym czy odporność wpływa na broń strzelecką czy nie. Bo przez info w pomocy posprzedawałem odporność na inne cechy jak strzelanie a gdybym wiedział że to działa na obie strony to pewnie bym tego nie zrobił!

Więc proszę kogoś "z góry" o jedną z opcji:
1) przyznanie co i w jakiej wielkości wpływa na obrażenia
2) poprawkę w pliku pomocy
3) usunięcie błędu - czyli wprowadzenie sytuacji że broń palna = refleks a biała = odporność
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry