DeletedUser
Gość
Gość
W takim razie pomoc jest błędna
Dzięki Czarnulka za zwrócenie na to uwagi, oraz na to że odporność pomniejsza zadawane obrażenia broni palnej! Dużo napisałaś a mało tyczy się konkretnie tego problemu. Czy ja piszę o budowie? Czy piszę o handlu? Czy piszę, że chcę poznać czyjeś umiejętnośći? czy piszę, że przeszkadza mi, że muszę liczyć na siebie? czy piszę coś o unikach? czy myślisz że nie mam świadomości istnienia losowości? czy piszę coś o losowości znajdowanych przedmiotów? Pytam jak się ma odporność do strzałów z broni palnej przeciwnika. Wg poradnika ma się nijak a wg liczb korelacja prawie idealna.
Losowość zakłada odchylenie standardowe. Jak odchylenia standardowego praktycznie nie ma to losowość jest minimalna.
Mówiąc po ludzku losowość zakłada skrajne sytuacje przy takich samych założeniach. A jeśli z pitim82 zadawałem obrażenia gdzie różnica między min i max wynosi 7 pkt, przy stratach ok 90 to gdzie miejsce na losowość (poniżej 10%)? Czy losowość jest tak duża że mając 70 pkt refleksu tak sparowuje się cios przeciwnika że spada on do wartości jakby miało się go 130 (to daje losowość prawie 100%)? Gdyby tak było to należy patrzyć w drugą stronę może być sytuacja by refleksu było 10! (zgodnie z założeniem rozkładu normalnego) ale taka sytuacja nie występuje (w moich pojedynkach i pojedynkach vautrina ciosy zadawane latiasowi mają bardzo małe odchyły). Występuje zawsze sytuacja w której odporność idealnie odpowiada jako przyczyna zmniejszania strat zadawanych przez broń palną a to PRZECZY założeniom pojedynkowym.
Wielkość obrażeń jest zależna od broni którą posiadają walczący. Każda broń ma swoje minimalne oraz maksymalne wartości zadawanych obrażeń, ponoszone obrażenia w pojedynku są ich wypadkową.
W grze są dwa rodzaje broni pojedynkowych. Broń do walki wręcz oraz broń strzelecka. Obrażenia od broni do walki wręcz zalezą od wartości "siły" atakującego oraz wartości "odporności" u obrońcy. Obrażenia od broni strzeleckiej zalezą od wartości "strzelania" atakującego oraz wartości "refleksu" u obrońcy. Gracz posiadający dużą wartość "siły" powinien używać broni do walki wręcz a gracz z wysoką wartością "strzelania" powinien korzystać z broni strzeleckiej.
Dzięki Czarnulka za zwrócenie na to uwagi, oraz na to że odporność pomniejsza zadawane obrażenia broni palnej! Dużo napisałaś a mało tyczy się konkretnie tego problemu. Czy ja piszę o budowie? Czy piszę o handlu? Czy piszę, że chcę poznać czyjeś umiejętnośći? czy piszę, że przeszkadza mi, że muszę liczyć na siebie? czy piszę coś o unikach? czy myślisz że nie mam świadomości istnienia losowości? czy piszę coś o losowości znajdowanych przedmiotów? Pytam jak się ma odporność do strzałów z broni palnej przeciwnika. Wg poradnika ma się nijak a wg liczb korelacja prawie idealna.
Losowość zakłada odchylenie standardowe. Jak odchylenia standardowego praktycznie nie ma to losowość jest minimalna.
Mówiąc po ludzku losowość zakłada skrajne sytuacje przy takich samych założeniach. A jeśli z pitim82 zadawałem obrażenia gdzie różnica między min i max wynosi 7 pkt, przy stratach ok 90 to gdzie miejsce na losowość (poniżej 10%)? Czy losowość jest tak duża że mając 70 pkt refleksu tak sparowuje się cios przeciwnika że spada on do wartości jakby miało się go 130 (to daje losowość prawie 100%)? Gdyby tak było to należy patrzyć w drugą stronę może być sytuacja by refleksu było 10! (zgodnie z założeniem rozkładu normalnego) ale taka sytuacja nie występuje (w moich pojedynkach i pojedynkach vautrina ciosy zadawane latiasowi mają bardzo małe odchyły). Występuje zawsze sytuacja w której odporność idealnie odpowiada jako przyczyna zmniejszania strat zadawanych przez broń palną a to PRZECZY założeniom pojedynkowym.
Ps. Jestem ekonometrą Liczę na liczby.każdy liczy na siebie i to wszystkim przeszkadza.
Ostatnio edytowane przez moderatora: