DeletedUser1170
Gość
Gość
[db] The West 2.0: wszystkie informacje! (temat aktualizowany)
Cześć,
mam przyjemność poinformować, że właśnie rozpoczęliśmy pracę nad Wersją 2.0 i idzie nam coraz lepiej. Chcę Was informować na bieżąco o tym, co robimy w tym poście, więc będę się starał go aktualizować co tydzień - pierw jednak muszę się upewnić, że wolno mi udzielać tych informacji
Zanim przyjrzymy się temu, nad czym aktualnie pracujemy, krótka lista najważniejszych rzeczy, które planujemy wprowadzić w nowej wersji.
Nowa mapa
Najważniejszą zmianą w Wersji 2.0 będzie całkowite odświeżenie mapy. Stworzymy całkowicie nową grafikę i przystosujemy mapę do pracy w pełnym ekranie.
Nowy design interfejsu
Cały interfejs zostanie zaprojektowany od nowa, ale nie bójcie się - naszym celem jest uproszczenie go i ujednolicenie go z wyglądem okienek (który także zostanie już ostatecznie ukończony).
Lepszy start
Celem wersji 2.0 jest przyciągnięcie do gry nowych graczy. W tym celu zmienimy trochę rzeczy w początkowej fazie gry:
System prac
Zmienimy kilka rzeczy w systemie prac. Ułatwimy zrozumienie takich rzeczy jak zdobywane doświadczenie, zarobione pieniądze, szansę na znalezienie przedmiotów i sprawimy, że te elementy będą łatwiejsze do ogarnięcia dla graczy. Każda praca będzie miała określony czas w Wersji 2.0, więc nie będzie trzeba już wybierać czasu pracy. Napiszemy od nowa algorytmy dla nowych czasów prac i zmodyfikujemy system zranień - na przykład jak zranisz się przy napadzie na pociąg, to będziesz mógł stracić większość życia albo nawet umrzeć.
Wklejam fragment artykułu dotyczący tych zmian z Game-Designer Ashock.
__________________________________________________
Aktualizowana sekcja:
13.06.2012: Księga zleceń, saloon i zleceniodawcy
14.06.2012: Uzupełnienie dot. nowego systemu prac
21.06.2012: Robimy postępy...
05.07.2012: Implementacja interfejsu
Cześć,
mam przyjemność poinformować, że właśnie rozpoczęliśmy pracę nad Wersją 2.0 i idzie nam coraz lepiej. Chcę Was informować na bieżąco o tym, co robimy w tym poście, więc będę się starał go aktualizować co tydzień - pierw jednak muszę się upewnić, że wolno mi udzielać tych informacji
Zanim przyjrzymy się temu, nad czym aktualnie pracujemy, krótka lista najważniejszych rzeczy, które planujemy wprowadzić w nowej wersji.
Nowa mapa
Najważniejszą zmianą w Wersji 2.0 będzie całkowite odświeżenie mapy. Stworzymy całkowicie nową grafikę i przystosujemy mapę do pracy w pełnym ekranie.
Nowy design interfejsu
Cały interfejs zostanie zaprojektowany od nowa, ale nie bójcie się - naszym celem jest uproszczenie go i ujednolicenie go z wyglądem okienek (który także zostanie już ostatecznie ukończony).
Lepszy start
Celem wersji 2.0 jest przyciągnięcie do gry nowych graczy. W tym celu zmienimy trochę rzeczy w początkowej fazie gry:
- nowy tutorial
- pierwsze prace będą zajmowały mniej czasu
- prędkość poruszania zostanie zwiększona do czasu osiągnięcia konkretnego poziomu
- do czasu osiągnięcia konkretnego poziomu niedostępne będą zaawansowane opcje jak np. rynek
System prac
Zmienimy kilka rzeczy w systemie prac. Ułatwimy zrozumienie takich rzeczy jak zdobywane doświadczenie, zarobione pieniądze, szansę na znalezienie przedmiotów i sprawimy, że te elementy będą łatwiejsze do ogarnięcia dla graczy. Każda praca będzie miała określony czas w Wersji 2.0, więc nie będzie trzeba już wybierać czasu pracy. Napiszemy od nowa algorytmy dla nowych czasów prac i zmodyfikujemy system zranień - na przykład jak zranisz się przy napadzie na pociąg, to będziesz mógł stracić większość życia albo nawet umrzeć.
Wklejam fragment artykułu dotyczący tych zmian z Game-Designer Ashock.
Prace:
W The West 2.0 pracę zostaną całkowicie przebudowane - zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. Na mapie będzie teraz dużo mniej ikonek, a prace zostaną pogrupowane (do 5 prac w jednej grupie). Wszystkie aktualne prace zostaną zastąpione przez 28 grup prac z różnymi czynnościami. W każdym hrabstwie będą 4 podstawowe i 2 rzadkie grupy prac. Nie wszystkie grupy będą miały 5 prac, co daje nam możliwość dodawania nowych prac w przyszłości.
Zmiana w systemie prac jest podyktowana przede wszystkim chęcią uporządkowania wyglądu mapy i lepszym dostosowaniu prac do środowiska. Kolejnym powodem zmiany jest ułatwienie graczowi znajdywania prac, co nastąpi także poprzez poprawione okno prac, które już nie będzie dostępne tylko dla osób, które wykupiły konto premium.
Czas pracy
System czasu pracy będzie także zupełnie zmieniony. Każda praca będzie miała z góry narzucony czas i gracz nie będzie już miał możliwości wyboru jak długo chce pracować. Minimalny czas także zostanie drastycznie zredukowany - do 15 sekund. Oznacza to, że niektóre prace będą trwały 15 sekund, inne na przykład minutę, pół godziny czy 2 godziny. W zależności od poziomu trudności pracy czas będzie się zwiększał. Przykładowo "przepędzanie ptaków z pola" trwa 15 sekund, a "uwalnianie niewolników" wymaga 2 godzin pracy. Aby wynagrodzić aktywnych graczy wprowadzimy nowy bonus skracający czas pracy.
Ta zmiana z kolei jest podyktowana chęcią zaoferowania graczom bardziej aktywnej gry, która nie zmusza gracza do pasywności - szczególnie w początkowym stadium gry. Z naszej analizy wynika, że większość graczy kończy grę na początku właśnie, gdy muszą czekać na coś dłuższy czas. Mimo tego dalej będziemy oferować dłuższe prace dla graczy, którzy preferują mniej aktywny rodzaj gry.
__________________________________________________
Aktualizowana sekcja:
13.06.2012: Księga zleceń, saloon i zleceniodawcy
14.06.2012: Uzupełnienie dot. nowego systemu prac
21.06.2012: Robimy postępy...
05.07.2012: Implementacja interfejsu
Ostatnio edytowane przez moderatora: