[devblog] The West 2.0: prace rozpoczęte! (temat aktualizowany)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser29016

Gość
Gość
Starota

Ja mam tylko jedno pytanko a'propos właściwie dosyć już starej obietnicy, ale chciałbym wiedzieć, a mianowicie:
Czy podczas tej aktualki, bądź następnych może być efekt miasta 2d... (czy jakoś tak)
 

DeletedUser29262

Gość
Gość
Niech zostanie jak jest (One jest w 3D :p Widać) Nie wiem po co wgl. robiliście aż takie duże zmiany mi się najbardziej podobała ta 1 wersja z trapperem budowniczym poszukiwaczem przygód i żołnierzem ;P
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Ja mam tylko jedno pytanko a'propos właściwie dosyć już starej obietnicy, ale chciałbym wiedzieć, a mianowicie:
Czy podczas tej aktualki, bądź następnych może być efekt miasta 2d... (czy jakoś tak)

Miasta będą w 2D, tak jak teraz. Nikt nie planuje siedzenia w kolorowych okularach przed monitorem i oglądania budynków przestrzennych :p
 

DeletedUser29262

Gość
Gość
To jest 3D ale nie przez ekran tylko obrazowe... Ogar... :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Miasta będą w 2D, tak jak teraz. Nikt nie planuje siedzenia w kolorowych okularach przed monitorem i oglądania budynków przestrzennych :p

Miałeś na myśli że będą w 3D :p To że coś nie wychodzi z ekranu nie znaczy że to nie jest trójwymiarowe :)
 

DeletedUser23856

Gość
Gość
te 3 sety prawdopodobnie są za zdobycie 100000 pkt przyjaźni :) abedy zebrał już ponad 100000 pkt i mógł wybrać sobie ciuszki niedostępne dla zwykłych graczy dodatkowo ma inny żakiet w avatarku na becie ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Miałeś na myśli że będą w 3D :p To że coś nie wychodzi z ekranu nie znaczy że to nie jest trójwymiarowe :)

Tak naprawdę to właśnie to znaczy. Miasta w grze to dwuwymiarowe grafiki stworzone z renderów 3D.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ujmijmy to tak aktualnie to jest po prostu zwizualizowana przestrzeń trójwymiarowa, ale nie dążymy do efektu jakiego mamy w IMAX'ie ;D
 

DeletedUser24534

Gość
Gość
Może się mylę ale czy Doko nie napisał tego samego na wcześniejszej stronie? o_O
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
21.06.2012 - Robimy postępy...
Mam dla Was kilka screenshotów z komentarzem, mam nadzieję że się podobają :)

Widzimy tu trochę nowych gór, małe miasteczko i pełno drewna oraz rzek, weźcie pod uwagę że projekt miasta nie jest jeszcze ukończony i tej ramki dookoła też nie będzie.
Screen-Shot-2012-06-21-at-12.12.08.png


Pustynia z wieloma detalami, nowa ikona pracy w samym środku. Problem z tym związany: ikony prac w aktualnym stanie nie są wystarczająco wyraźne, jak ktoś ma jakiś pomysł, co z tym zrobić, to zapraszam do podzielenia się z nim :)
Screen-Shot-2012-06-21-at-12.13.23.png


Kolejny screenshot z drogami, miastami, ikonami prac, rzekami i drzewami.
Screen-Shot-2012-06-21-at-12.12.52.png


Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów, jakie zrobiliśmy i czekamy na możliwość ogłoszenia daty wdrożenia wersji na publiczną betę, a nastąpi to w najbliższej przyszłości.

Oprócz tego wydarzyło się sporo innych rzeczy, dostosowaliśmy do nowego wyglądu szeryfa, bank i wiele budynków fortowych. Już prawie wszystkie okna są gotowe, niedługo wrzucę kilka screenów.

Rozwijamy cały czas interfejs, mam nadzieję że będę mógł zaprezentować kilka obrazków w przyszłym tygodniu i opowiedzieć o nim trochę.

W tym tygodniu zoptymalizowaliśmy także kod php i serwer czatu. Naszym celem technicznym w wersji 2.0 jest uzyskanie większej wydajności, na co składa się - poza samą grą - czat, odpowiedzi serwera, a także nowy interfejs i kod javascript. Chcemy, by West 2.0 był płynniejszy i miał dużo krótszy czas odpowiedzi.

Pozostałe potwierdzone informacje:
- wszystkie światy zostaną zaktualizowane do wersji 2.0
- rozważane jest wprowadzenie opcji zmniejszenia detali grafiki dla graczy ze słabszym połączeniem sieciowym
- powstał także pomysł możliwości pobrania paczki z grafikami na dysk twardy komputera w celu zmniejszenia czasu ładowania stron
____________________________
linki do pozostałych części w 1 poście
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Grafiki miast nie mają już podziału na mniej i bardziej rozbudowane?

PS. Wygląda jak Sim City 4 Deluxe przed rozbudową budynków i aglomeracji miejskiej :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
- powstał także pomysł możliwości pobrania paczki z grafikami na dysk twardy komputera w celu zmniejszenia czasu ładowania stron

Mam nadzieję, że to zrobią. Nie wiem czemu tego nie wprowadzono od razu.
Przecież teraz za każdym razem musimy ładować tony grafik do mapy i do ekwipunku...

Poza tym, grafiki na dysku dają możliwości wprowadzenia ciekawych modów tworzonych przez graczy. :I:

ikony prac w aktualnym stanie nie są wystarczająco wyraźne, jak ktoś ma jakiś pomysł, co z tym zrobić, to zapraszam do podzielenia się z nim

Moim zdaniem taki wygląd ikon właśnie idealnie pasuje do nowej mapy.
Dodanie ikon w starym stylu (kółeczka, itp) zabije cały urok realistycznej grafiki.

Rozwiązaniem jest możliwość tymczasowego włączania podświetlenia dla prac w opcjach. (kółkiem, zmianą koloru, itd)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry