21.06.2012 - Robimy postępy...
Mam dla Was kilka screenshotów z komentarzem, mam nadzieję że się podobają
Widzimy tu trochę nowych gór, małe miasteczko i pełno drewna oraz rzek, weźcie pod uwagę że projekt miasta nie jest jeszcze ukończony i tej ramki dookoła też nie będzie.
Pustynia z wieloma detalami, nowa ikona pracy w samym środku. Problem z tym związany: ikony prac w aktualnym stanie nie są wystarczająco wyraźne, jak ktoś ma jakiś pomysł, co z tym zrobić, to zapraszam do podzielenia się z nim
Kolejny screenshot z drogami, miastami, ikonami prac, rzekami i drzewami.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów, jakie zrobiliśmy i czekamy na możliwość ogłoszenia daty wdrożenia wersji na publiczną betę, a nastąpi to w najbliższej przyszłości.
Oprócz tego wydarzyło się sporo innych rzeczy, dostosowaliśmy do nowego wyglądu szeryfa, bank i wiele budynków fortowych. Już prawie wszystkie okna są gotowe, niedługo wrzucę kilka screenów.
Rozwijamy cały czas interfejs, mam nadzieję że będę mógł zaprezentować kilka obrazków w przyszłym tygodniu i opowiedzieć o nim trochę.
W tym tygodniu zoptymalizowaliśmy także kod php i serwer czatu. Naszym celem technicznym w wersji 2.0 jest uzyskanie większej wydajności, na co składa się - poza samą grą - czat, odpowiedzi serwera, a także nowy interfejs i kod javascript. Chcemy, by West 2.0 był płynniejszy i miał dużo krótszy czas odpowiedzi.
Pozostałe potwierdzone informacje:
- wszystkie światy zostaną zaktualizowane do wersji 2.0
- rozważane jest wprowadzenie opcji zmniejszenia detali grafiki dla graczy ze słabszym połączeniem sieciowym
- powstał także pomysł możliwości pobrania paczki z grafikami na dysk twardy komputera w celu zmniejszenia czasu ładowania stron
____________________________
linki do pozostałych części w 1 poście