05.07.2012 - Implementacja interfejsu
Tydzień temu rozpoczęliśmy implementację nowego interfejsu i, oczywiście, pokażę Wam pierwsze elementy. Najważniejszy ze wszystkiego jest nowy pasek statusu z podstawowymi informacjami jak ilość obligacji, pieniędzy, depozytu i bryłek złota. Pod przyciskiem bryłki złota w środku znajduje się okno premium, w którym można zakupić lub przedłużyć bonusy premium, a pod przyciskiem plusa otwiera się okno zakupu bryłek.
Mamy nowy pasek dolny z przyciskami linkującymi do podstawowych okien. Są 4 rodzaje przycisków: normalny, nieaktywny - gdy opcja nie jest jeszcze aktywna (np. rzemiosło przed osiągnięciem 20 poziomu lub miasto w przypadku nie bycia jego członkiem), normalny w sytuacji, w której najeżdżamy na niego myszką i aktywny - gdy okno jest aktualnie otwarte.
Ostatnim elementem w tym tygodniu jest czat. Wygląda on tak zaraz po zalogowaniu do gry i po prostu pokazuje liczbę znajomych online i czy są nowe zaproszenia do znajomych lub wiadomości na czacie. Jeśli są, to przycisk zaczyna się świecić. By zobaczyć pokoje czatowe i znajomych, będziesz musiał otworzyć to okienko (pokażę Wam otwarty widok czatu w następnym wpisie)
Jesteśmy bardzo, bardzo zajęci na tym etapie rozwoju i już mamy małe opóźnienie. Mamy pełno kodu javascript, który musi zostać zmieniony, ponieważ wreszcie pozbyliśmy się frameworka Mootools. Wprowadziliśmy też sporo zmian technicznych, na przykład zmiana sposobu przechowywania i ładowania nowej mapy, ulepszenia czatu i daemonów. Nie możemy się doczekać, by sprawdzić jak wersja 2.0 będzie działać na komputerach klientów i na naszych serwerach, ponieważ zainwestowaliśmy sporo czasu w optymalizację kodu w wersji 2.0.
Pod względem grafiki nowa mapa jest już prawie skończona, jeszcze tylko jedna osoba pracuje nad edytorem map, która już kończy swoją pracę.
Wewnętrzna beta została zaplanowana na początek przyszłego tygodnia, zostało bardzo niewiele czasu, więc robimy wszystko, by zdążyć.
____________________________
linki do pozostałych części w 1 poście