[devblog] The West 2.0: prace rozpoczęte! (temat aktualizowany)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.
Trwała dyskusja? No ja myślałem, że jak coś wprowadzają, to wprowadzają do gry na wszystkie światy, a nie wybiórcze albo w ogóle nie.
 

DeletedUser24534

Gość
Gość
A jeszcze mam pytanie. Możliwe, że wcześniej było to napisane ale musiałem przeoczyć... mianowicie chodzi mi o nowe światy (Arizona, BF, Dakota etc.)
Skoro będzie nowy czas prac to wszędzie taki sam czy na nowych światach będzie jeszcze skrócony o połowę???
 

DeletedUser3790

Gość
Gość
Wiemy, że The West będzie miał odświeżoną szatę graficzną.
Pojawią się zmiany w systemie prac i powiązanych z nimi zadaniami.

Rozumiem, że dzięki temu chce się pozyskać nowych graczy, ale czy pojawi się coś co doda blasku pojedynkom? Tej części gry, którą najbardziej odwołuje się do dzikiego zachodu? Kiedyś pisano, że pojedynki zostaną wzbogacone o możliwość zastosowania w nich ataków specjalnych, które będzie można odblokować o ile zainwestuje się punkty w odpowiednie umiejętności. Mimo wielu aktualizacji gry ten element pozostawiono bez zmian, jeśli nie liczyć osłabienie pewnych umiejętności pojedynkowych kosztem drugich.
Nie wspominam już o dysproporcjach między korzyściami z pojedynków a bitwami o fort w zdobywaniu obligacji.

Wydaje mi się, że West został podporządkowany bitwą o forty.

Czy pojawią się inne typy instancji dające możliwość gry grupie kilku osób tak jak forty?

Wbrew pozorom nawet starzy gracze oczkują nowości, ale takich, które nie są związane z podaniem tego co już mamy w ładniejszym opakowaniu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wbrew pozorom nawet starzy gracze oczkują nowości, ale takich, które nie są związane z podaniem tego co już mamy w ładniejszym opakowaniu.

I to też mnie właśnie boli, np. ten nowy design umiejętności... Notabene niedawno wprowadzony tak zmienił rozgrywkę że aż jestem zdziwiony, gdy wchodzę w umiejętności to po prostu aż mnie zapiera dech w piersiach... I nic po za tym że to ironia...
 

DeletedUser29315

Gość
Gość
...Wydaje mi się, że West został podporządkowany bitwą o forty...
Celownik - komu?/czemu? - bitwie/bitwom
Narzędnik - z kim?/z czym? - bitwą/bitwami

Co do meritum :
1. "ładniejsza grafika mapy, ulepszenie pełnego ekranu ..."
Po co ? Kto gra w tę gierkę na pełnym ekranie, na Boga ? To nie Simsy !
2. Prace pogrupowane po 5 w jednym miejscu...
O.K. Mniej straty czasu na podróże pod warunkiem, że będa to prace o podobnym składzie umiejętności bo przynajmniej do 55 lewela nie da sie pracowac w jednym ekwipunku.
3. Nowe czasy pracy...
O.K. Na pewno wiekszośc graczy, tak jak i ja, zostawia linie zadaniowe z wymogiem 5 godzin jakiejs mało płatnej pracy, gdy nagroda jest raptem 50 exp i 50 dol.- śmiech na sali.
Notabene - niektore zadania wymagaja nie innego czasu lecz zwiekszenia proc. dropa bo takie zadanie np. na zdobycie "Flagi St. Pn." na niskim lewelu, które ma chyba 2 % dropa, powoduje, że nagroda za tę prace staje sie bezuzyteczna po kilkunastu godzinach szukania gdy juz dawno mamy kilka leweli więcej i lepsze itemy.
I dlaczego niby nie będzie mozna wybrac innego czasu pracy jak minimalny ? To spowoduje, że zaprogramowanie zużycia energii stanie się bardzo trudne i przynajmniej na niskich lewelach przyniesie skutek odwrotny od oczekiwanego !
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser29315

Gość
Gość
Nie śmiej się. Gdy się czyta forum to niejednokrotnie zgroza człowieka ogarnia - ten przykład to jeszcze nic choć błąd idiotyczny...
 
Z tego co śledzę w tym temacie to wersja 2.0 zapowiada się całkowicie inaczej. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale jedno wiem na pewno. Będziemy musieli porzucić wszystkie nasze dotychczasowe "nawyki" w TW:) Oby nie było tak, że starzy gracze odejdą...
Ja planuję zagrać nową postacią...
 

DeletedUser

Gość
Gość
A ja mam nadzieje że przynajmniej ta zmiana będzie lepsza niż wygląda:eek:
Bo jak sięgam pamięcią większość zmian była do kitu.Zabrali medale stare avatarki i zmienili system pojedynków i bóg wie co jeszcze zabiorą:?: .
 
Do tej pory co gra ktorej uzywam online i jakas ambitna zmiana wiekszosc graczy odzuca takich co dluzej grali takze mysle ze i to mnie wykonczy, abym byl zlym prorokiem i sie pierwszy raz okazalo ze ktos zrobil cos fajniejszego niz bylo.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Gra była ładna, może parę lat temu. Obecnie jest brzydka i taka jest prawda.
Dla wielu liczy się pierwsze wrażenie. Założą konto, zobaczą przestarzały interfejs, grafikę i więcej się nie zalogują. Może się to Wam wydaje dziwne, ale tak jest. Ta zmiana, mimo że w większości dotyczy "opakowania" jest koniecznością i tyle.
 

DeletedUser24534

Gość
Gość
Szczerze mówiąc to ja gram już kilka lat i trochę mnie znudził ten interfejs... Przyda się jakaś odmiana, coś nowego ::):
Tylko ciekawe kiedy to wprowadzą? Za ruski miesiąc? :;):
 

DeletedUser

Gość
Gość
Cóż argumenty graczy nie trafiają liczyć tylko że te zmiany to będzie jak budowa autostrad w Polsce...

A co do interfejsu... Nie jest on 8 bitowy albo nie wiadomo co jeszcze. Jest ładny, dość prosty, przyjazny użytkownikowi i nie j...aśnieje po oczach.

Może Onufry (bo tu mówisz o interfejsie) jest pewna gra, może nawet w nią grałeś. "Kosmiczne" MMOSG na przeglądarę na literkę "O" (regulamin nie pozwala na więcej), tam interfejs był cepowaty, prosty i generalnie składał się tylko z literek i cyferek z małymi obrazkami nikomu to nie przeszkadzało grywalność była przeogromna do czasu kolejnych zmian interfejsu... I wycofania możliwości wgrywania własnych skórek. Na który jak się patrzyło to się haftowało tęczą po prostu. Przekombinowany do bólu.

Taki interfejs jaki jest wypasiony :D.
Fajnie by było jakbyście zrobili ew. tak:

- możliwość wyboru grafiki/mapy 1.0 / 2.0
- ale ew. wgranie technicznych nowinek np. lokacji prac które było by jednakowe dla obydwu wersji

"Jeśli coś ulepszasz dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz"
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
05.07.2012 - Implementacja interfejsu

Tydzień temu rozpoczęliśmy implementację nowego interfejsu i, oczywiście, pokażę Wam pierwsze elementy. Najważniejszy ze wszystkiego jest nowy pasek statusu z podstawowymi informacjami jak ilość obligacji, pieniędzy, depozytu i bryłek złota. Pod przyciskiem bryłki złota w środku znajduje się okno premium, w którym można zakupić lub przedłużyć bonusy premium, a pod przyciskiem plusa otwiera się okno zakupu bryłek.

Screen-Shot-2012-07-05-at-09.56.30.png


Mamy nowy pasek dolny z przyciskami linkującymi do podstawowych okien. Są 4 rodzaje przycisków: normalny, nieaktywny - gdy opcja nie jest jeszcze aktywna (np. rzemiosło przed osiągnięciem 20 poziomu lub miasto w przypadku nie bycia jego członkiem), normalny w sytuacji, w której najeżdżamy na niego myszką i aktywny - gdy okno jest aktualnie otwarte.

Screen-Shot-2012-07-05-at-09.56.58.png


Ostatnim elementem w tym tygodniu jest czat. Wygląda on tak zaraz po zalogowaniu do gry i po prostu pokazuje liczbę znajomych online i czy są nowe zaproszenia do znajomych lub wiadomości na czacie. Jeśli są, to przycisk zaczyna się świecić. By zobaczyć pokoje czatowe i znajomych, będziesz musiał otworzyć to okienko (pokażę Wam otwarty widok czatu w następnym wpisie)

Screen-Shot-2012-07-05-at-09.57.10.png


Jesteśmy bardzo, bardzo zajęci na tym etapie rozwoju i już mamy małe opóźnienie. Mamy pełno kodu javascript, który musi zostać zmieniony, ponieważ wreszcie pozbyliśmy się frameworka Mootools. Wprowadziliśmy też sporo zmian technicznych, na przykład zmiana sposobu przechowywania i ładowania nowej mapy, ulepszenia czatu i daemonów. Nie możemy się doczekać, by sprawdzić jak wersja 2.0 będzie działać na komputerach klientów i na naszych serwerach, ponieważ zainwestowaliśmy sporo czasu w optymalizację kodu w wersji 2.0.

Pod względem grafiki nowa mapa jest już prawie skończona, jeszcze tylko jedna osoba pracuje nad edytorem map, która już kończy swoją pracę.

Wewnętrzna beta została zaplanowana na początek przyszłego tygodnia, zostało bardzo niewiele czasu, więc robimy wszystko, by zdążyć.


____________________________
linki do pozostałych części w 1 poście
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
05.07.2012 - Implementacja interfejsu
Najważniejszy ze wszystkiego jest nowy pasek statusu z podstawowymi informacjami jak ilość obligacji, pieniędzy, depozytu i bryłek złota. Pod przyciskiem bryłki złota w środku znajduje się okno premium, w którym można zakupić lub przedłużyć bonusy premium, a pod przyciskiem plusa otwiera się okno zakupu bryłek.


Ostatnim elementem w tym tygodniu jest czat. Wygląda on tak zaraz po zalogowaniu do gry i po prostu pokazuje liczbę znajomych online i czy są nowe zaproszenia do znajomych lub wiadomości na czacie. Jeśli są, to przycisk zaczyna się świecić. By zobaczyć pokoje czatowe i znajomych, będziesz musiał otworzyć to okienko (pokażę Wam otwarty widok czatu w następnym wpisie)

Nie możemy się doczekać, by sprawdzić jak wersja 2.0 będzie działać na komputerach klientów i na naszych serwerach, ponieważ zainwestowaliśmy sporo czasu w optymalizację kodu w wersji 2.0.

- Podstawowa informacja - bryłki ! Ile masz kupić bryłek! I żeby móc szybko kupić bryłki! No i premium, premium, premium!

- Czat ala FB albo NK, żeby móc ze znajomymi pogaworzyć przecież to portal społecznościowy, musisz wiedzieć ile znajomych jest online ::P:. A licznik ile rzeczy masz jeszcze do odebrania na targu, albo jaka jest wartość produktów kupionych to nie łaska?

- Sporo czasu, i sporo pieniędzy - jak szybko włączymy te 2.0 to będziemy mieli argument do likwidacji bonusu bryłek żeby ściągać więcej forsy, w końcu dajemy więcej co nie?
 
Status
Zamknięty.
Do góry