na moje oko, po prostu za duzo ograniczen. zrobic normalny gonzalez z wyscigiem miast i szybkim swiatem, zrobic osobna klasyfikacje expa graczy, osobna expa miast z rozbudowy (wylaczyc z rankingu miast forty, bo pamietamy jakie byly cyrki kiedys z rozbudowa fortow i fejkowaniem - wyzywaniem bitew na ostatnia chwile, aby zdobyc maksymalne pkt miasta), zrobic osobny ranking solo pvp, miasta pvp i miast fortowych i niech sie gracze bawia. calkowita dowolnosc, jedni sie leja inni expia, trzeci rozbudowuja, czwarci tluka forty, a piaci dropia produkty na wymiane. do rankingu fortowego, aby uniknac masowych fejkow ostatniego dnia wprowadzic pkt zliczane codziennie i wtedy zwyciezca tej klasyfikacji byloby miasto, ktore na przestrzeni 28 dni trwania serwera posiadalo najwiecej pkt fortowych w sumie (albo wylaczyc w ogole forty z gry, z racji komplikacji jakie sie wiaza z mass fejkiem ostatniego dnia i wprowadzic jedynie ranking solo celnych/pudel albo zadanych i skorzystac z westforts, aby admini nie musieli siedziec godzinami i liczyc)
wolnosc daje fun z gry, im wiecej ograniczen i obostrzen tym mniejsza przyjemnosc, a i im wiecej zadan, tym bardziej opiekunowie swiata/eventu musza kontrolowac, co tez im pochlania mase czasu