DeletedUser19160
Gość
Gość
Było już trochę takich pomysłów, postaram się je odświeżyć
Jest jakaś praca, załóżmy zbieranie zboża, my w niej pracujemy, ale ktoś musi nam tą prace dać, wiadomo pracodawca
a co wy na to żebyśmy to my (przynajmniej po jakiejś części) byli pracodawcami
dobra, do rzeczy
przedstawię to na przykładzie farmy zboża
w niektórych miejscach byłyby znaczki ze zbożem na niebieskim tle, takim
jak przy budowie miasta
oznacza to, że w tym miejscu możemy zbudować farmę zboża
po kliknięciu na znaczek wyświetla nam się to:
http://img293.imageshack.us/i/farmyikopalnie3.png/
ekran budowy, tak jak przy budowie miasta
ceny i takie różne można oczywiście zmienić
aby nie robić manipulacji jakiegoś miasta nad wszystkimi miejscami pracy dałem ograniczenie do kilku budynków, im więcej mamy pkt. rozbudowy miasta, tym więcej budynków możemy zbudować
dobra, jedziemy dalej
po wybudowaniu farmy na mapie pojawia się takie coś:
http://img594.imageshack.us/i/farmyikopalnie2.png/
to jest nasza farma, można jej wyszukać na mini mapie
można także wyszukać budynki sojusznicze i te obce (grafiki nie będe wstawiał, wystarczy odrobina wyobraźni )
teraz czas na rozbudowę farmy:
http://img717.imageshack.us/i/farmyikopalnie4.png/
Chata - tak jak hotel, na farmie oczywiście niższa jakość wypoczynku
Młyn - zwiększa podstawową produkcje zboża, zyski
Magazyn - miejsce składowania zboża
Pole uprawne - zwiększa max. możliwą produkcję zboża i max. ilość możliwych dodatkowych robotników (czyli nas, graczy)
Handlarz - tutaj można kupić zboże za trochę wyższą cenę (1 poziom, ponieważ sprzedaje się tu tylko zboże)
Dobra, teraz czas na menu produkcji:
http://img695.imageshack.us/i/farmyikopalnie5.png/
PRODUKCJA:
produkcja podstawowa, czyli ile dostajemy dziennie zboża bez naszej pomocy (w przypadku zboża ta ilość była by zdecydowanie większa)
produkcja dodatkowa, czyli to co my wyprodukujemy (oczywiście można otrzymać to 55% zboża do własnej ręki)
razem, tego chyba nie muszę tłumaczyć
PRODUKCJA MĄKI:
czyli najbliższe miejsce gdzie możemy sprzedać hurtowo nasze zboże (w przypadku posiadania miejsca produkcji mąki można szukać najbliższej farmy)
PRACOWNICY:
dodatkowi gracze pracujący na polu, nadzorcy farmy mogą każdego z nich wyrzucić (jednak ta osoba po kilku dniach mogłaby powrócić)
Dobra teraz trzecia zakładka "nadzorcy budynku"
grafiki nie ma, ponieważ to wyglądałoby tak samo jak lista mieszkańców miasta, tyle że na farmie ograniczałaby się do 5-10 osób, nadzorców mianuje założyciel miasta lub radny miasta założycielskiego
właściciele i nadzorcy farmy dostawaliby bonus (minimalny, ale zawsze bonus) do wydobycia albo motywacji
można także zapraszać cudze miasta do wspólnego wydobycia (tak jak w fortach)
korzyści:
-możliwość zarobienia przez miasto kasy na bitwy fortowe
-przedmioty można sprzedawać tylko dla budynków, nie dla graczy, utworzyło by to w jakiś sposób bezpieczny handel
-większe korzyści z pracy
takich budynków byłoby mnóstwo, więc miasta nie musiałyby się o nie kłócić, zyski byłyby mniej więcej podobne
po jakimś czasie sukcesu prace zaczęłyby być zastępowane takimi warsztatami
(w niektórych miejscach zostałoby tak jak jest, aby nie komplikować rozwoju przy powstawaniu świata)
zapraszam do głosowania w ankiecie
Jest jakaś praca, załóżmy zbieranie zboża, my w niej pracujemy, ale ktoś musi nam tą prace dać, wiadomo pracodawca
a co wy na to żebyśmy to my (przynajmniej po jakiejś części) byli pracodawcami
dobra, do rzeczy
przedstawię to na przykładzie farmy zboża
w niektórych miejscach byłyby znaczki ze zbożem na niebieskim tle, takim
jak przy budowie miasta
oznacza to, że w tym miejscu możemy zbudować farmę zboża
po kliknięciu na znaczek wyświetla nam się to:
http://img293.imageshack.us/i/farmyikopalnie3.png/
ekran budowy, tak jak przy budowie miasta
ceny i takie różne można oczywiście zmienić
aby nie robić manipulacji jakiegoś miasta nad wszystkimi miejscami pracy dałem ograniczenie do kilku budynków, im więcej mamy pkt. rozbudowy miasta, tym więcej budynków możemy zbudować
dobra, jedziemy dalej
po wybudowaniu farmy na mapie pojawia się takie coś:
http://img594.imageshack.us/i/farmyikopalnie2.png/
to jest nasza farma, można jej wyszukać na mini mapie
można także wyszukać budynki sojusznicze i te obce (grafiki nie będe wstawiał, wystarczy odrobina wyobraźni )
teraz czas na rozbudowę farmy:
http://img717.imageshack.us/i/farmyikopalnie4.png/
Chata - tak jak hotel, na farmie oczywiście niższa jakość wypoczynku
Młyn - zwiększa podstawową produkcje zboża, zyski
Magazyn - miejsce składowania zboża
Pole uprawne - zwiększa max. możliwą produkcję zboża i max. ilość możliwych dodatkowych robotników (czyli nas, graczy)
Handlarz - tutaj można kupić zboże za trochę wyższą cenę (1 poziom, ponieważ sprzedaje się tu tylko zboże)
Dobra, teraz czas na menu produkcji:
http://img695.imageshack.us/i/farmyikopalnie5.png/
PRODUKCJA:
produkcja podstawowa, czyli ile dostajemy dziennie zboża bez naszej pomocy (w przypadku zboża ta ilość była by zdecydowanie większa)
produkcja dodatkowa, czyli to co my wyprodukujemy (oczywiście można otrzymać to 55% zboża do własnej ręki)
razem, tego chyba nie muszę tłumaczyć
PRODUKCJA MĄKI:
czyli najbliższe miejsce gdzie możemy sprzedać hurtowo nasze zboże (w przypadku posiadania miejsca produkcji mąki można szukać najbliższej farmy)
PRACOWNICY:
dodatkowi gracze pracujący na polu, nadzorcy farmy mogą każdego z nich wyrzucić (jednak ta osoba po kilku dniach mogłaby powrócić)
Dobra teraz trzecia zakładka "nadzorcy budynku"
grafiki nie ma, ponieważ to wyglądałoby tak samo jak lista mieszkańców miasta, tyle że na farmie ograniczałaby się do 5-10 osób, nadzorców mianuje założyciel miasta lub radny miasta założycielskiego
właściciele i nadzorcy farmy dostawaliby bonus (minimalny, ale zawsze bonus) do wydobycia albo motywacji
można także zapraszać cudze miasta do wspólnego wydobycia (tak jak w fortach)
korzyści:
-możliwość zarobienia przez miasto kasy na bitwy fortowe
-przedmioty można sprzedawać tylko dla budynków, nie dla graczy, utworzyło by to w jakiś sposób bezpieczny handel
-większe korzyści z pracy
takich budynków byłoby mnóstwo, więc miasta nie musiałyby się o nie kłócić, zyski byłyby mniej więcej podobne
po jakimś czasie sukcesu prace zaczęłyby być zastępowane takimi warsztatami
(w niektórych miejscach zostałoby tak jak jest, aby nie komplikować rozwoju przy powstawaniu świata)
zapraszam do głosowania w ankiecie
Ostatnio edytowane przez moderatora: