Farmy i kopalnie - produkcja

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19160
  • Data rozpoczęcia

Podoba się???

  • Tak

    Głosy: 148 53,6%
  • Tak, poprawka

    Głosy: 31 11,2%
  • Nie

    Głosy: 67 24,3%
  • Obojętnie

    Głosy: 30 10,9%

  • W sumie głosujących
    276
Status
Zamknięty.

DeletedUser19160

Gość
Gość
Było już trochę takich pomysłów, postaram się je odświeżyć

Jest jakaś praca, załóżmy zbieranie zboża, my w niej pracujemy, ale ktoś musi nam tą prace dać, wiadomo pracodawca
a co wy na to żebyśmy to my (przynajmniej po jakiejś części) byli pracodawcami???
dobra, do rzeczy
przedstawię to na przykładzie farmy zboża
w niektórych miejscach byłyby znaczki ze zbożem na niebieskim tle, takim
jak przy budowie miasta
oznacza to, że w tym miejscu możemy zbudować farmę zboża
po kliknięciu na znaczek wyświetla nam się to:
http://img293.imageshack.us/i/farmyikopalnie3.png/
ekran budowy, tak jak przy budowie miasta
ceny i takie różne można oczywiście zmienić
aby nie robić manipulacji jakiegoś miasta nad wszystkimi miejscami pracy dałem ograniczenie do kilku budynków, im więcej mamy pkt. rozbudowy miasta, tym więcej budynków możemy zbudować
dobra, jedziemy dalej
po wybudowaniu farmy na mapie pojawia się takie coś:
http://img594.imageshack.us/i/farmyikopalnie2.png/
to jest nasza farma, można jej wyszukać na mini mapie
można także wyszukać budynki sojusznicze i te obce (grafiki nie będe wstawiał, wystarczy odrobina wyobraźni :D)
teraz czas na rozbudowę farmy:
http://img717.imageshack.us/i/farmyikopalnie4.png/
Chata - tak jak hotel, na farmie oczywiście niższa jakość wypoczynku
Młyn - zwiększa podstawową produkcje zboża, zyski
Magazyn - miejsce składowania zboża
Pole uprawne - zwiększa max. możliwą produkcję zboża i max. ilość możliwych dodatkowych robotników (czyli nas, graczy)
Handlarz - tutaj można kupić zboże za trochę wyższą cenę (1 poziom, ponieważ sprzedaje się tu tylko zboże)

Dobra, teraz czas na menu produkcji:
http://img695.imageshack.us/i/farmyikopalnie5.png/
PRODUKCJA:
produkcja podstawowa, czyli ile dostajemy dziennie zboża bez naszej pomocy (w przypadku zboża ta ilość była by zdecydowanie większa)
produkcja dodatkowa, czyli to co my wyprodukujemy (oczywiście można otrzymać to 55% zboża do własnej ręki)
razem, tego chyba nie muszę tłumaczyć :D

PRODUKCJA MĄKI:
czyli najbliższe miejsce gdzie możemy sprzedać hurtowo nasze zboże (w przypadku posiadania miejsca produkcji mąki można szukać najbliższej farmy)

PRACOWNICY:
dodatkowi gracze pracujący na polu, nadzorcy farmy mogą każdego z nich wyrzucić (jednak ta osoba po kilku dniach mogłaby powrócić)

Dobra teraz trzecia zakładka "nadzorcy budynku"
grafiki nie ma, ponieważ to wyglądałoby tak samo jak lista mieszkańców miasta, tyle że na farmie ograniczałaby się do 5-10 osób, nadzorców mianuje założyciel miasta lub radny miasta założycielskiego

właściciele i nadzorcy farmy dostawaliby bonus (minimalny, ale zawsze bonus) do wydobycia albo motywacji
można także zapraszać cudze miasta do wspólnego wydobycia (tak jak w fortach)

korzyści:
-możliwość zarobienia przez miasto kasy na bitwy fortowe
-przedmioty można sprzedawać tylko dla budynków, nie dla graczy, utworzyło by to w jakiś sposób bezpieczny handel
-większe korzyści z pracy

takich budynków byłoby mnóstwo, więc miasta nie musiałyby się o nie kłócić, zyski byłyby mniej więcej podobne

po jakimś czasie sukcesu prace zaczęłyby być zastępowane takimi warsztatami
(w niektórych miejscach zostałoby tak jak jest, aby nie komplikować rozwoju przy powstawaniu świata)

zapraszam do głosowania w ankiecie
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Na tak, dobry pomysł.
Byłaby nowa innowacja.
Ładna grafika ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na nie. Po co to komu? Myślisz, że komu chciało by się marnować czas i bawić się w farmera? Jeśli ktoś potrzebuje kasy do miasta to są dobrze płatne prac i w nich na pewno zarobi się więcej niż na farmie.
 

DeletedUser19160

Gość
Gość
Nevil napisał:
Na nie. Po co to komu? Myślisz, że komu chciało by się marnować czas i bawić się w farmera? Jeśli ktoś potrzebuje kasy do miasta to są dobrze płatne prac i w nich na pewno zarobi się więcej niż na farmie.

mi chodzi o to, aby powoli zastąpić zwykłe prace takimi warsztatami
praca taka wiązałaby się z dużymi zyskami doświadczenia
prowadzenie farmy wymaga wprawy :D


Ps:A to tak w ogóle nie rozchodzi się tylko o farmę, to był tylko przykład
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Fajny pomysł, ładna grafika :)
jestem na TAK :)
Chociaż jest jedno małe "ale".
Był już pomysł z obozami, więc ten by trochę namieszał... :D
I zaśmieciło by to trochę grę, oczywiście urozmaicając jednocześnie :p
Ale masz, ciesz się :p
Zagłosowałem na tak :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Według mnie jest to nie potrzebne i na dodatek do większości prac trzeba by coś takiego zrobić a to jest trochę pracy a na dodatek duża komplikacja gry...

Np.Jest nowy serwer i co? Nie ma na czym zarabiać (!!)...bo nie ma prac - ktoś nie wybudował strachów na rozmaite ptaszyska, farm, osad rybackich! A taka inwestycja daje sporo kasy a miasta które na takie coś nie stać były by miliony lat świetlnych do tyłu

Na NIE

PS. Super Grafa
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19160

Gość
Gość
volveryin71 napisał:
Według mnie jest to nie potrzebne i na dodatek do większości prac trzeba by coś takiego zrobić a to jest trochę pracy a na dodatek duża komplikacja gry...

Np.Jest nowy serwer i co? Nie ma na czym zarabiać (!!)...bo nie ma prac - ktoś nie wybudował strachów na rozmaite ptaszyska, farm, osad rybackich!

Na NIE

jakaś część tych budynków byłaby kierowana przez NPC, byłoby tak jak teraz w niektórych miejscach, aby nie stało się tak jak mówisz
 

DeletedUser

Gość
Gość
No chyba że tak to może...jednakże i tak pomysł wymaga kilku(dziesięciu/set) poprawek...

Jeszcze nie zagłosowałem (xD) i teraz dałem - Tak, z poprawkami
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser20327

Gość
Gość
to my mamy byc hrabiami czy kowbojami na dzikim zachodzie?
 

DeletedUser19932

Gość
Gość
Radekrad chciał powiedzieć, że nabija sobie posty :p

Na NIE. Bawić się w farmy itp.??? Zapraszam do Grepolis lub Plemion, tam też są farmy :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
To ma być The West.. Nie zmieniaj go w jakieś Plemiona czy Wild Guns ..
POMYSŁ BEZNADZIEJNY !
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł moim zdaniem jest swietny!

-Mozliwosc posiadania farmy i produkowania maki
-Gdy mamy dużo kasy i nie wiemy co zrobic to budujemy farme
-fajna zabawa

Jeszcze fajnie by bylo gdyby wprowadzili warsztaty np:

Stolarnia:deski

Drwal mogby je nam sprzedawac,a my produkujemy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
No weź przestań... The West wtedy by było grą ekonomiczną i strategiczną...
Już na farmy źle myślę ale jakoś to przebolę a jeszcze warsztaty?? Skończcie już...pliss :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co cie boli?

Bylo by chociaż cos nowego i co sie szybko nie nudzi!
Ty jestes osoba,ktora chce grac wiecznie w to samo,to samo i to samo...

A ludzie chcą czegos nowego
 

DeletedUser19932

Gość
Gość
Pomysł moim zdaniem jest swietny!

-Mozliwosc posiadania farmy i produkowania maki
-Gdy mamy dużo kasy i nie wiemy co zrobic to budujemy farme
-fajna zabawa

Jeszcze fajnie by bylo gdyby wprowadzili warsztaty np:

Stolarnia:deski

Drwal mogby je nam sprzedawac,a my produkujemy

Stwórz nową grę razem z pomysłodawcą tematu. Ewentualnie, zostają jeszcze Plemiona.
 

DeletedUser19160

Gość
Gość
Egueppo napisał:
Pomysł moim zdaniem jest swietny!

-Mozliwosc posiadania farmy i produkowania maki
-Gdy mamy dużo kasy i nie wiemy co zrobic to budujemy farme
-fajna zabawa

Jeszcze fajnie by bylo gdyby wprowadzili warsztaty np:

Stolarnia:deski

Drwal mogby je nam sprzedawac,a my produkujemy

Ja nie pisze tylko o farmach, ale o większości prac w tej grze

player698 napisał:
Stwórz nową grę razem z pomysłodawcą tematu. Ewentualnie, zostają jeszcze Plemiona.

nie mam czasu na tworzenie nowej gry, a Egueppo ma racje
ja na przykład nie chcę grać w jedną wielką rutyne
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co cie boli?

Bylo by chociaż cos nowego i co sie szybko nie nudzi!
Ty jestes osoba,ktora chce grac wiecznie w to samo,to samo i to samo...

A ludzie chcą czegos nowego

Odsyłam do Plemion lub do Metina - Codziennie coś nowego :p

The West to MMOG i nie ma sensu zmieniać tego. Chcesz jakieś warsztaty czy farmy?? Odsyłam do plemion lub do "Wolni Famerzy" (wolni?? ta... akurat:D) czy Zielone Imperium

Coś co szybko się nie nudzi?? Coś mi się widzi że jakby te farmy (i warsztaty nieszczęsne) wprowadzili to po 2 miesiącach to by się jeszcze szybciej nudziło...
A tak naprawdę to każda gra szybko się nudzi jeżeli ma się nieodpowiednie podejście i styl...
The West - tylko jakieś marne prace i budowa wiochy i mnóstwo takich samych przegranych pojedynków a bitwy o fort?? ktoś wie co to jest??
Plemiona, Grepolis - gry polegające na budowie miasta, potem wojska, potem podbijaniu, potem od nowa... i tak w kółko
Gothic - chodzenie, zabijanie, chodzenie do NPC i klikanie Enter, Enter i jeszcze raz Enter

Widzisz?

Właściwie teraz po głębszym zastanowieniu się nad tymi farmami to iż pomysł jest dopracowany i przemyślany byłbym na NIE ale że oddałem już głos to trudno :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry