Proponuję wprowadzenie kar finansowych za fejkowy atak na fort:
1. Jeżeli atak jest mniejszy niż 10 osób z kasy miasta atakującego pobierane jest 1 000 000$ (jeżeli w kasie nie ma takiej sumy pieniądze w mieście wchodzą na minus, nic nie można zrobić do czasu spłaty)
2. Jeżeli podpalający nie zjawił się na ataku z jego kona pobierany jest 1 000 000 $ (jeżeli nie ma takiej sumy, jego pieniądze są na minusie wszystko co zarabia wpierw idzie wpierw na spłatę długu).
Oczywiście nad ilością osób i kwotami można dyskutować w zależności od wieku świata. Ja to napisałem z perspektywy starego świata jakim jest IRO. Gdzie dzisiaj w nocy mieliśmy 6 bitew z jakimiś minimalnymi składami na ataku.
Może to wyeliminuje spamowanie bitwami po nocach, a jeżeli nie to przynajmniej odpompuje trochę kasy ze starych serwerów.
1. Jeżeli atak jest mniejszy niż 10 osób z kasy miasta atakującego pobierane jest 1 000 000$ (jeżeli w kasie nie ma takiej sumy pieniądze w mieście wchodzą na minus, nic nie można zrobić do czasu spłaty)
2. Jeżeli podpalający nie zjawił się na ataku z jego kona pobierany jest 1 000 000 $ (jeżeli nie ma takiej sumy, jego pieniądze są na minusie wszystko co zarabia wpierw idzie wpierw na spłatę długu).
Oczywiście nad ilością osób i kwotami można dyskutować w zależności od wieku świata. Ja to napisałem z perspektywy starego świata jakim jest IRO. Gdzie dzisiaj w nocy mieliśmy 6 bitew z jakimiś minimalnymi składami na ataku.
Może to wyeliminuje spamowanie bitwami po nocach, a jeżeli nie to przynajmniej odpompuje trochę kasy ze starych serwerów.