Mój mały poradnik fortowy

  • Rozpoczynający wątek Smoke87
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser19363

Gość
Gość
Witam

Przeczytałem parę razy od góry do dołu i przeliczyłem swoje bonusy itp i nadal nie wiem czy te bonusy są aż takie dobre :) Tutaj przedstawię wam swoje staty:

ATAK:
Celowanie: 38 +4 bonus
Unik: 24 +4 bonus
Wytrzymałość: 35 +4 bonus
Dowodzenie: 30 +4 bonus
Punkty życia: 91 +6 bonus

Wytrzymałość +4, celowanie +4, dowodzenie +4 - bonus przy strzale = +12 bonus

OBRONA:
Celowanie: 38 +4 bonus
Unik: 24 +4 bonus
Chowanie: 10 +3 bonus
Dowodzenie: 30 +4 bonus
Punkty życia: 91 +6 bonus

Wczoraj na obronie fortu miałem 8 celnych na 8 chybionych, stałem na dolnym murze i na trawie więc nie miałem bonusów z baszty. Ani razu nikt do mnie nie strzelał więc nie mogłem zaobserwować czy mi wchodzą uniki czy nie. Czekam aby przyjrzeć się bardziej przy atakach na te bonusy bo teraz zacząłem zwracać na to uwagę :) Chowanie na obronę muszę podciągnąć do bonusu +4 i reszta to all w hp tak mi się wyda, ekwipunek fortowy mam marny, z racji tego że mam rozdane umiejki pod forty nie mam pracy dobrze płatnej.

PS. Liczone w ciuchach pod forty :) zapomniałem dodać
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
W przypadku fortu dużego większość dowódców stosuje taktykę ustawienia się z obu stron. Moim zdaniem taktyka ustawienia się z jednej w tym przypadku kończy się niemal zawsze porażką. Jednakże warto pokombinować, ponieważ maksymalnie rozbudowany fort z dobrą obroną jest naprawdę trudny do zdobycia.

Zapraszam na świat 11, tutaj ustawianie się z obu stron kończy się zawsze tym, że obrońcy tak czy inaczej (no, chyba, że mają takiego nijakiego dowódce) blokują atakujących. Że też się nauczyli, kiedyś czegoś takiego nie było... :) Za chwile opatentujemy przeskakiwanie z lewego na prawy mur w 2 rundy.
 
bonusy

Ok przeczytałem pkt 6 ... bonusy oraz pomoc ...

jestem poszukiwać z umiejętnosci mam 4 x +6 bonus
za wieże w małym rozbudowaną poszukiwacza max 3 lev .. +6 bonus

czyli mam bonus 12?

i jak z tym połączyć sprawność cecha pod poszukiwacza podobno w forcie
lev 18 ( ale moge 23 przy bonusach 2 x +6 i 2x +5 )

i z czym połączyć małe punkciki na baszcie lub pod jakie umiejetności czy cechę:
FLAGA +18
TARCZA +24
WYS. MURU +9
ZNACZEK KLASY +15

mam nadzieje że uzyskam odpwiedź wtedy lepej rozplanuje pkt umiejętności postaci aby usyskać max bonusów
 

DeletedUser16564

Gość
Gość
Chyba zapomniałeś o żołnierzu dający cechy w sprawność.
Dający w sprawność idzie automatycznie w unik,chowanie się i refleks.
Refleks przydatny do pojedynków między graczami.
Chowanie się do obrony fortu.
Unik do obrony i ataku na fort.
 

DeletedUser

Gość
Gość
1. Fajsoon

Wg mnie lepiej mieć te bonusy niż nie mieć. Wielu ludzi twierdzi, że tylko hp się liczy. Wielu też ludzi twierdzi, że są świetnymi snajperami, bo mają nawalone bonusów.
Trzeba połączyć oba poglądy. Ja twierdzę, że trzeba osiągnąć odpowiedni pułap w bonusach, a resztę pakować ile wlezie w HP :)

2. Sprouse

Nie musisz zapraszać, bo tylko tam gram ;p
Kiedy pisałem ten poradnik bitwy fortowe wyglądały inaczej. Z biegiem czasu taktyka każdego dowódcy ulega niezbędnym zmianom ;)

3. E.m.E

Na basztach dostajesz bonusy do ataku i obrony. Pierwszy znaczek to atak a drugi to obrona. Dalej masz wysokość muru. Na końcu masz bonus dla danej klasy postaci. Jak ten bonus działa nie jestem do końca pewien:
1. Daje siłę dla boba, sprawność dla poszukiwacza, zręczność dla zawadiaki i charyzmę dla żołnierza
2. Daje jakiś tam bonus dla danej klasy postaci

Ja bym obstawiał jedynkę ale głowy nie dam.

4. Knorpel

Wyżej była rozmowa o sprawności, więc tam polecam poczytać. Dla mnie osobiście 100% fortowiec dający punkty w sprawność to pomyłka.
 

DeletedUser19363

Gość
Gość
Wg mnie lepiej mieć te bonusy niż nie mieć. Wielu ludzi twierdzi, że tylko hp się liczy. Wielu też ludzi twierdzi, że są świetnymi snajperami, bo mają nawalone bonusów.
Trzeba połączyć oba poglądy. Ja twierdzę, że trzeba osiągnąć odpowiedni pułap w bonusach, a resztę pakować ile wlezie w HP

No właśnie tylko jaki to jest ten pułap, na Arizonie mam zamiar dojść od +5 bonus i będzie to wcześniej niż 40 lvl i później all w hp :) oczywiśćie w itemach :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli robisz czystego fortowca bez domieszek pojedynków i prac to:

Idealny ekwipunek:
- czarny materiałowy kapelusz
- brązowy krawat
- czerwone ubranie, zielone ubranie, brązowy płaszcz (do wyboru)
- sandały
- rakieta lub osioł z tequilą
- tomahawk

Teraz jak mają wyglądać punkty razem z założonym ekwipunkiem:

- dowodzenie 71 lub 108 - jak wolisz - te ewentualne 37 punktów możesz zainwestować w HP, Twój wybór. Pamiętaj, że dowodzenie dostaniesz też z przedmiotów.
- celowanie - dajesz 5, reszta będzie z itemów co da łącznie 23
- unik - nic nie dajesz, bo wszystko pokryją przedmioty. Również będzie 23.
- wytrzymałość - wszystko dajesz w siłę, więc nie trzeba dawać małych punktów
- chowanie się - nic nie dajesz - rakieta w połączeniu z tomahawkiem i zielonym ubraniem da nam 10 punktów a więc na bonus się łapie. Poza tym w obronie masz umocnienia, więc bonus w tą a w tamtą nie robi wielkiej różnicy.

Resztę punktów dajesz tylko i wyłącznie w HP

Gwarantuję zadowolenie z grania taką postacią. Ładnie trafia, ładnie unika a do tego masz multum HP, więc na pewno będziesz ceniony dookoła... Bo koksy po 4000hp robią różnicę ;)
 

DeletedUser19363

Gość
Gość
O to ja w ogóle inaczej zrobiłem bo od 20 poziomu pkt rozdaje pod celowanie i unik :) ale dzięki za rady :) a pace przy takim dowodzeniu to na bank jakieś wpadną:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Za niedługo wprowadzą aktualizację z nowymi bonusami w fortach dla niektórych klas postaci. Jakbyś mógł to uwzględnij te zmiany.
 

DeletedUser

Gość
Gość
taaa tylko żołnierz będzie poszkodowany bo nic nie dostsnie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Witam

ATAK:
Celowanie: 38 +4 bonus
Unik: 24 +4 bonus
Wytrzymałość: 35 +4 bonus
Dowodzenie: 30 +4 bonus
Punkty życia: 91 +6 bonus

Wytrzymałość +4, celowanie +4, dowodzenie +4 - bonus przy strzale = +12 bonus

OBRONA:
Celowanie: 38 +4 bonus
Unik: 24 +4 bonus
Chowanie: 10 +3 bonus
Dowodzenie: 30 +4 bonus
Punkty życia: 91 +6 bonus

ostatnia linijka ???? jak ty policzyłeś bonus z hp skoro
to nie jest um wymieniana podczas walki ???

po za tym jak wszyscy błądzisz po czymś czego nie ma
piszesz
przy strzale = +12 bonus


jak z czego do czego i dla czego
nikt nigdy z twórców gry i nigdzie nie napisał co to są te bonusy i co dają
a przede wszystkim jak są obliczane


zasada prosta lepiej mieć niż nie

wejdź w pomoc i czytaj
...Tak więc przy każdej próbie strzału, lub próbie uniknięcia strzału brane pod uwagę są dokładnie 3 umiejętności.
po czym masz


Bonusy umiejętności

* +1 bonus od punktu w górę
* +2 bonus od 3 punktów w górę
* +3 bonus od 10 punktów w górę... itd.


Bonusy umiejętności-nawet sama nazwa wskazuje na bonus do umiejętności ????? czyli co ??? i wracamy do punktu wyjścia

pozdrawiam i miłego zliczania bonusów
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pytanko co do eq

Napisałeś:
Jeśli robisz czystego fortowca bez domieszek pojedynków i prac to:
Idealny ekwipunek:
- czarny materiałowy kapelusz
- brązowy krawat
- czerwone ubranie, zielone ubranie, brązowy płaszcz (do wyboru)
- sandały
- rakieta lub osioł z tequilą
- tomahawk



A co myślałbyś o takim ekwipunku ? :
- Czarny Stenson ( +13 do HP, +2 do zręczności, +12 do dowodzenia )
- Brązowy Krawat ( +1 do siły, +9 do HP, +6 do unik, +8 do dowodzenia )
- Czarna Skórzana Kurtka ( +12 do odporności, + 11 do chowania się, +11 do dowodzenia )
- Sandały + Tequila + Osiołek ( już nie będę wypisywał .. )
- Broń : Trąba ( +6 do charyzmy, lecz trochę trudno znaleźć )

Wyjdzie trochę drogo, bo prawie 14.000$...

RAZEM
-do HP : 33, Co u PP, boba czy zawadiaki da 330 pkt, a u żołnierza 495 pkt
-do dowodzenia : 37 (jeżeli masz trąbkę, bez trąbki to 31)
-do celowania : 8
-do uniku : 14

Więc co sądzisz o tym zestawie ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Tequila nie jest opłacalna w secie na forty przebiła ją rakieta



tequila + 2 inne z setu (razem 3 przedmioty daje tylko +2 siła)

gdzie sama rakieta daje +2 siła i + 2 do każdej innej cechy

edycja
Ale nie każdy ma rakietę.. Ona dropiła w Dzień Niepodległości tak ?
Noo mnie wtedy nie było. Więc nie każdy może mieć rakietę .. ;)
fakt przepraszam
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Rakieta

Ale nie każdy ma rakietę.. Ona dropiła w Dzień Niepodległości tak ?
Noo mnie wtedy nie było. Fail ..
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Czarny Stetson ( +13 do HP, +2 do zręczności, +12 do dowodzenia ) = 27 punktów do fortów

Szlachecki materiałowy = 29 punktów do fortów


Szlachecki materiałowy jest lepszy. Chyba, że ktoś naprawdę ma bzika na punkcie HP, więc wtedy polecam Stetson :)
------------------
Czarna skórzana kurtka
- po pierwsze odporność nic nie daje w forcie
- po drugie jest całkiem fajna, ale mi się nie chce dopasowywać dowodzenia do niej. (inny bonus do dowodzenia w ataku i w obronie)
Dla samego chowania się bym jej nie brał, bo tak jak wyżej napisałem bonus za 10 punktów w zupełności w obronie wystarczy.

Osobiście preferuje na zmianę czerwone (atak) z zielonym ubraniem (obrona)
------------------
Trąbka
- super sprawa, ale niestety 100% żołnierz fortowy może co najwyżej pomarzyć o spełnieniu questów, aby ją uzyskać :)
------------------
Rakieta
- genialny przedmiot... jak nie udało się zdobyć to pozostaje niestety trio z tequilą.


Dopóki nie wejdą nowe przedmioty nikt mnie nie przekona do innego zestawu, bo moim skromnym zdaniem lepszego sklecić się nie da. Zaznaczam, że to moja koncepcja i nie każdy musi się z nią zgadzać ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
A co myślisz o butach żołnierskich ? .. Wiem, że są bardzo trudne do zdobycia, ale chcę wiedzieć co o nich sądzisz :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
A co myślisz o butach żołnierskich ? .. Wiem, że są bardzo trudne do zdobycia, ale chcę wiedzieć co o nich sądzisz :D

Dają tylko 12 punktów życia. Sandały o wiele lepsze. Buty żołnierskie przydają się kiedy chcesz zregenerować swoje hp. Wtedy nakładasz je przed snem i szybciej życie rośnie :)

Dodałem w poradniku kilka osobistych komentarzy po aktualce 1.28.

Niebawem dorobię nowy punkt na temat:
"krok po kroku do idealnego fortowca" :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wg mnie dodatkowe hp wzmocnione premium wciąż jest najlepszym bonusem fortowym ze wszystkich postaci. ..dostać obrażenia


w takim razie spytam czy mnie za sponsorujesz ???

skoro polecasz postać z bonusem którą trzeba dofinansowywać dodatkowo

...Owszem teraz można dostać obrażenia krytyczne, ale nie zdarza się to aż tak często...

wygląda to tak że żołnierz koks startujący z około 4 tys hp pod koniec gdy ma troszkę mniej niż 1000 hp musi zacząć się chować i unikać wystawiania na obrażenia bo może skończyć grę po 1-2 strzale (widziałem takie zakończenia mało przyjemne poza uśmiechem strzelającego)


edytuje : zadowalająca odpowiedz dziękuje i pokłony
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Wg mnie dodatkowe hp wzmocnione premium wciąż jest najlepszym bonusem fortowym ze wszystkich postaci.......


w takim razie spytam czy mnie za sponsorujesz ???

skoro polecasz postać z bonusem którą trzeba dofinansowywać dodatkowo

Marzę o tym. A odpracujesz jakoś? :p

Ok. Poprawka kolego. Patrząc na wszystkie bonusy bez premium żołnierski też jest najlepszy.
Nigdzie nie napisałem, że zawzięcie tą postać polecam i nigdzie nie napisałem, że trzeba koniecznie bonus wzmocnić premium.

Osobiście jak robię idealnego fortowca to jest to jedyne premium, które kupuję. Dodatkowe 1000 - 2000 hp robi różnicę. Stąd pojawiło się w moim poradniku "dodatkowe hp, wzmocnione premium". Nikogo do kupna nie zmuszam.

I proszę mi tu nie spamować, że premium jest dla leszczy lub coś w tym rodzaju :)

P.S - Jeśli Ci to będzie tak bardzo przeszkadzać to dodam, że "bez premium też" ;p

wygląda to tak że żołnierz koks startujący z około 4 tys hp pod koniec gdy ma troszkę mniej niż 1000 hp musi zacząć się chować i unikać wystawiania na obrażenia bo może skończyć grę po 1-2 strzale (widziałem takie zakończenia mało przyjemne poza uśmiechem strzelającego)

Równie dobrze może tych obrażeń nie otrzymać i przeżyć. Dobrze, że w końcu ci strzelający zawadiakami mogą się uśmiechnąć. Należało im się za trud włożony graniem do tej pory najgorszą postacią.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry