DeletedUser20997
Gość
Gość
Oglądając filmy o Dzikim Zachodzie nigdy nie zobaczymy, żeby jakaś banda rewolwerowców mieszkała sobie w jednym miasteczku. Najczęściej jeździli oni na swych wierzchowcach po dzikim zachodzie a nie mieszkali w miasteczkach!
Stąd wziął się mój pomysł, aby stworzyć obozy, które byłyby czymś w rodzaju miasta, ale miały by kilka zmian.
Budowa obozu
Obóz zbudować mógłby każdy kto miałby 200$ w wyznaczonym miejscu na mapie (podobnie jak miasto). Budowa trwała by 6 godzin i kosztowała by nas 60 punktów energii. Po zbudowaniu założyciel mógłby zapraszać innych graczy do obozu i go rozbudowywać:
Przenoszenie obozu
Obozy w przeciwieństwie do miast będzie można przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.
Takie przeniesienie kosztowało by tylko 100$ i 30 punktów energii i mogłoby dokonywane tylko przez założyciela obozu (100$ na przeniesienie pobierane było by nie z portfela założyciela, ale ze wspólnych składek). Takie przeniesienie trwało by 3 godziny i mogłoby być dokonywane raz w ciągu 48 godzin. wyglądało by to tak: Założyciel idzie na miejsce w którym chce mieć obóz i z kasy wspólnej pobiera 100$ na jego przeniesienie. Po 3 godzinach obóz znika ze starego miejsca, a pojawia się na nowym.
UWAGA!
Obozu nie będzie można przenieść w dowolna miejsce na mapie! Na samym początku będzie można go przemieścić jedynie o 4 mile! Ile to 4 mile?? Z pewnością niewielu z Was zna tę jednostkę, a więc przedstawię ją na mapie:
4 mile to odległość między dwoma, żółtymi kropkami, czyli na początku przenoszenie obozu byłoby mało opłacalne, ale wraz z rozbudową ratusza ta odległość zwiększałaby się o 4 mile, czyli na 2 poziomie ratusza będzie można przenieść obóz o odległość 2 razy większą niż tę zaznaczoną żółtymi kropkami. Na 10 poziomie ratusza obóz będzie można przenieść na odległość 40 mil!
Charakterystyczne cechy obozu.
(Kolorem NIEBIESKIM zaznaczone zostały alternatywne rozwiązania.)
1.Obóz nie "stałby" w jednym miejscu, a można było by go przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.
2. Obozy nie potrzebowały by grabarza by członkowie mogli się pojedynkować.
3. Obozy nie mogły by posiadać fortów, tylko miasta mogłyby je mieć. Jednak członkowie obozów mogli by uczęszczać na bitwy fortowe jako atakujący lub obrońcy, ale założyciel obozu nie mógłby wypowiedzieć bitwy o fort.
4. W obozach nie było by kościołów. LUB istniały by kapliczki, które miały by nieskończoność poziomów rozbudowy (podobnie jak kościół). Jednak kapliczki nie dało by się przenieść z obozem i zostawała by ona na jednym miejscu. Gracze, którzy w takim miejscu założą nowy obóz lub przeniosą swój obóz na miejsce w którym jest kapliczka, mieli by ją na poziomie, na jaki wcześniej ją rozbudowano.
5. W obozie znajdowały by się następujące budynki:
Ratusz- wraz z każdą rozbudową ratusza można przenosić obóz o 4 mile dalej. Maksymalny poziom: 10
Namioty mieszkalne- pełniły by funkcje budynków mieszkalnych. Maksymalny poziom: 3 (W takim obozie 50 osób się nie zmieści )
Koszary- Cóż! Sen w nich trwałby 10 godzin, a efekt byłby ten sem co 8 godzin w hotelu, ale cóż: na deskach się tak dobrze nie wyśpisz LUB Sen trwałby KRÓCEJ niż w mieście, np. 6 godzin, a efekt byłby ten sam co po 8 godzinach snu w hotelu.
Maksymalny poziom: 5
Namiot przemytników- To było by połączenie krawca, rusznikarza i General Stone, ale z "małym" zastrzeżeniem! Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania i zardzewiałe rodzaje broni!! Nie oferowali by broni fortowych i wierzchowców! LUB Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania, ale wszystkie rodzaje broni (oczywiście z wyjątkiem broni szlacheckich)!
Maksymalny poziom rozbudowy: 15. Po osiągnięciu 10 poziomu u przemytnika oferowane są już tylko same bronie.
NP. na pierwszym poziomie otrzymalibyśmy szarą koszulę, dzban, krzemień, szarą chustkę na szyję i szare zniszczone buty.
Koniokrad- koniokrad byłby rarytasem obozu: oferowałby on wierzchowce o 50% taniej niż w General Stone! LUB Oprócz wierzchowców tańszych o połowę można by się zapatrzyć w przepisy, ale po cenie dwa razy większej!
Maksymalny poziom: 6 (1 wierzchowiec na poziom)
Schowek- schowek pełniłby rolę banku z takimi samymi zasadami jak bank w mieście. Opłaty bankowe były by jednak o 20% mniejsze niż w mieście! Czyli, zamiast 13% pieniędzy w baku na 1 lvl schowka gracz płaciłby tylko 10% wpłaconych pieniędzy!! Maksymalny poziom: 10
Do rozbudowy każdego z budynków potrzebowano by takich samych umiejętności jak do rozbudowy budynków w mieście i polegała by na tych samych zasadach. LUB Wymagane były by inne umiejętności np. wytrzymałość, dowodzenie, taktyka, sprawność manualna, zaskoczenie. A poziom trudności budowy byłby bardzo niski.
UWAGA!
Koniokrad oferowałby tanie wierzchowce tylko dla członków obozu! Gracze z zewnątrz musieli by płacić tyle samo ile w mieście czyli 1000$ za osła (w obozie osioł jest za 125$)
Przemytnicy oferowali by towary w normalnych cenach tylko dla członków obozu! Dla graczy z zewnątrz ceny były by wyższe czterokrotnie, czyli tak samo jak w mieście (szare niszczone buty kosztowały by 16$)
Schowek oferowałby niższe opłaty bankowe tylko dla członków obozu! Pozostali gracze dalej musieli by płacić 20% pieniędzy w banku!
Opuszczone obozu:
Obóz opuszczony byłby zaznaczony kolorem szarym i tak samo jak miasto mógłby zostać odrestaurowany za cenę budowy nowego obozu. Takie odnowione obozy mogły by być przenoszone tak samo jak inne.
Znaczenie obozów
Obozy były by stworzone głównie dla poszukiwaczy przygód i dla zawadiaków, ale każdy mógłby do nich wstąpić. Były one przystosowane głównie do tego by szybko zregenerować energię i by szybko wpłacić kasę w bezpieczne miejsce. Jest dużo zadań w których mamy przejść całą mapę znaleźć jakiegoś Georga i mu przynieść kilka produktów. Obozy rozwiązywały by ten problem, bo można by było przenieść się wraz z nim Pozwoliły by również stworzyć nowe strategia pojedynków i na pewno urozmaiciłby grę. Jednakże rozsądnie było by je wprowadzić na nowych światach, żeby zrównoważyć szansę ich i miast
Podsumowanie
Plusy obozów:
+ Obozy można przenosić z miejsca na miejsce i pojedynkowicze mogą jeździć po całym świecie (dosłownie ) i mieć szybki odstęp do regeneracji sił i do wpłaty pieniędzy.
+ Koniokrad oferuje tanie koniki.
+ Wystarczy rozbudować przemytników by dostać od razu ubrania, bronie i naszyjniki.
+ Nie trzeba nic budować by móc się pojedynkować
+ Budowa jest tańsza i szybsza niż budowa miasta.
+ Opłaty bankowe są mniejsze niż w mieście (tylko dla członków obozu!)
Minusy obozów:
- Członkowie obozu nie mogą posiadać fortu.
- W obozach nie są dostępne lepsze ubrania i bronie. (do przedyskutowania)
- W obozie może mieszkać max 15 osób
- Koszary nie zapewniają takiego luksusu jak hotel, przez co odpoczynek jest mniej efektywny (do przedyskutowania)
- Rozbudowa jest trudniejsza, gdyż ratusz nie oferuje bonusów do rozbudowy (do przedyskutowania)
- W obozie nie było by kościoła, co zmuszało by graczy do wyprawy do miasta w celu modlitwy (do przedyskutowania)
Stąd wziął się mój pomysł, aby stworzyć obozy, które byłyby czymś w rodzaju miasta, ale miały by kilka zmian.
Budowa obozu
Obóz zbudować mógłby każdy kto miałby 200$ w wyznaczonym miejscu na mapie (podobnie jak miasto). Budowa trwała by 6 godzin i kosztowała by nas 60 punktów energii. Po zbudowaniu założyciel mógłby zapraszać innych graczy do obozu i go rozbudowywać:
Przenoszenie obozu
Obozy w przeciwieństwie do miast będzie można przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.
Takie przeniesienie kosztowało by tylko 100$ i 30 punktów energii i mogłoby dokonywane tylko przez założyciela obozu (100$ na przeniesienie pobierane było by nie z portfela założyciela, ale ze wspólnych składek). Takie przeniesienie trwało by 3 godziny i mogłoby być dokonywane raz w ciągu 48 godzin. wyglądało by to tak: Założyciel idzie na miejsce w którym chce mieć obóz i z kasy wspólnej pobiera 100$ na jego przeniesienie. Po 3 godzinach obóz znika ze starego miejsca, a pojawia się na nowym.
UWAGA!
Obozu nie będzie można przenieść w dowolna miejsce na mapie! Na samym początku będzie można go przemieścić jedynie o 4 mile! Ile to 4 mile?? Z pewnością niewielu z Was zna tę jednostkę, a więc przedstawię ją na mapie:
4 mile to odległość między dwoma, żółtymi kropkami, czyli na początku przenoszenie obozu byłoby mało opłacalne, ale wraz z rozbudową ratusza ta odległość zwiększałaby się o 4 mile, czyli na 2 poziomie ratusza będzie można przenieść obóz o odległość 2 razy większą niż tę zaznaczoną żółtymi kropkami. Na 10 poziomie ratusza obóz będzie można przenieść na odległość 40 mil!
Charakterystyczne cechy obozu.
(Kolorem NIEBIESKIM zaznaczone zostały alternatywne rozwiązania.)
1.Obóz nie "stałby" w jednym miejscu, a można było by go przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.
2. Obozy nie potrzebowały by grabarza by członkowie mogli się pojedynkować.
3. Obozy nie mogły by posiadać fortów, tylko miasta mogłyby je mieć. Jednak członkowie obozów mogli by uczęszczać na bitwy fortowe jako atakujący lub obrońcy, ale założyciel obozu nie mógłby wypowiedzieć bitwy o fort.
4. W obozach nie było by kościołów. LUB istniały by kapliczki, które miały by nieskończoność poziomów rozbudowy (podobnie jak kościół). Jednak kapliczki nie dało by się przenieść z obozem i zostawała by ona na jednym miejscu. Gracze, którzy w takim miejscu założą nowy obóz lub przeniosą swój obóz na miejsce w którym jest kapliczka, mieli by ją na poziomie, na jaki wcześniej ją rozbudowano.
5. W obozie znajdowały by się następujące budynki:
Ratusz- wraz z każdą rozbudową ratusza można przenosić obóz o 4 mile dalej. Maksymalny poziom: 10
Namioty mieszkalne- pełniły by funkcje budynków mieszkalnych. Maksymalny poziom: 3 (W takim obozie 50 osób się nie zmieści )
Koszary- Cóż! Sen w nich trwałby 10 godzin, a efekt byłby ten sem co 8 godzin w hotelu, ale cóż: na deskach się tak dobrze nie wyśpisz LUB Sen trwałby KRÓCEJ niż w mieście, np. 6 godzin, a efekt byłby ten sam co po 8 godzinach snu w hotelu.
Maksymalny poziom: 5
Namiot przemytników- To było by połączenie krawca, rusznikarza i General Stone, ale z "małym" zastrzeżeniem! Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania i zardzewiałe rodzaje broni!! Nie oferowali by broni fortowych i wierzchowców! LUB Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania, ale wszystkie rodzaje broni (oczywiście z wyjątkiem broni szlacheckich)!
Maksymalny poziom rozbudowy: 15. Po osiągnięciu 10 poziomu u przemytnika oferowane są już tylko same bronie.
NP. na pierwszym poziomie otrzymalibyśmy szarą koszulę, dzban, krzemień, szarą chustkę na szyję i szare zniszczone buty.
Koniokrad- koniokrad byłby rarytasem obozu: oferowałby on wierzchowce o 50% taniej niż w General Stone! LUB Oprócz wierzchowców tańszych o połowę można by się zapatrzyć w przepisy, ale po cenie dwa razy większej!
Maksymalny poziom: 6 (1 wierzchowiec na poziom)
Schowek- schowek pełniłby rolę banku z takimi samymi zasadami jak bank w mieście. Opłaty bankowe były by jednak o 20% mniejsze niż w mieście! Czyli, zamiast 13% pieniędzy w baku na 1 lvl schowka gracz płaciłby tylko 10% wpłaconych pieniędzy!! Maksymalny poziom: 10
Do rozbudowy każdego z budynków potrzebowano by takich samych umiejętności jak do rozbudowy budynków w mieście i polegała by na tych samych zasadach. LUB Wymagane były by inne umiejętności np. wytrzymałość, dowodzenie, taktyka, sprawność manualna, zaskoczenie. A poziom trudności budowy byłby bardzo niski.
UWAGA!
Koniokrad oferowałby tanie wierzchowce tylko dla członków obozu! Gracze z zewnątrz musieli by płacić tyle samo ile w mieście czyli 1000$ za osła (w obozie osioł jest za 125$)
Przemytnicy oferowali by towary w normalnych cenach tylko dla członków obozu! Dla graczy z zewnątrz ceny były by wyższe czterokrotnie, czyli tak samo jak w mieście (szare niszczone buty kosztowały by 16$)
Schowek oferowałby niższe opłaty bankowe tylko dla członków obozu! Pozostali gracze dalej musieli by płacić 20% pieniędzy w banku!
Opuszczone obozu:
Obóz opuszczony byłby zaznaczony kolorem szarym i tak samo jak miasto mógłby zostać odrestaurowany za cenę budowy nowego obozu. Takie odnowione obozy mogły by być przenoszone tak samo jak inne.
Znaczenie obozów
Obozy były by stworzone głównie dla poszukiwaczy przygód i dla zawadiaków, ale każdy mógłby do nich wstąpić. Były one przystosowane głównie do tego by szybko zregenerować energię i by szybko wpłacić kasę w bezpieczne miejsce. Jest dużo zadań w których mamy przejść całą mapę znaleźć jakiegoś Georga i mu przynieść kilka produktów. Obozy rozwiązywały by ten problem, bo można by było przenieść się wraz z nim Pozwoliły by również stworzyć nowe strategia pojedynków i na pewno urozmaiciłby grę. Jednakże rozsądnie było by je wprowadzić na nowych światach, żeby zrównoważyć szansę ich i miast
Podsumowanie
Plusy obozów:
+ Obozy można przenosić z miejsca na miejsce i pojedynkowicze mogą jeździć po całym świecie (dosłownie ) i mieć szybki odstęp do regeneracji sił i do wpłaty pieniędzy.
+ Koniokrad oferuje tanie koniki.
+ Wystarczy rozbudować przemytników by dostać od razu ubrania, bronie i naszyjniki.
+ Nie trzeba nic budować by móc się pojedynkować
+ Budowa jest tańsza i szybsza niż budowa miasta.
+ Opłaty bankowe są mniejsze niż w mieście (tylko dla członków obozu!)
Minusy obozów:
- Członkowie obozu nie mogą posiadać fortu.
- W obozach nie są dostępne lepsze ubrania i bronie. (do przedyskutowania)
- W obozie może mieszkać max 15 osób
- Koszary nie zapewniają takiego luksusu jak hotel, przez co odpoczynek jest mniej efektywny (do przedyskutowania)
- Rozbudowa jest trudniejsza, gdyż ratusz nie oferuje bonusów do rozbudowy (do przedyskutowania)
- W obozie nie było by kościoła, co zmuszało by graczy do wyprawy do miasta w celu modlitwy (do przedyskutowania)
Proszę o zagłosowanie w ankiecie i ewentualne uwagi/pytania w komentarzach
Ostatnio edytowane przez moderatora: