Podróże-Niebezpieczeństwo/Szczęście

  • Rozpoczynający wątek Lakilók
  • Data rozpoczęcia

Co o tym yślicie

  • Taa , dobry pomysł

    Głosy: 390 74,1%
  • No...może być

    Głosy: 86 16,3%
  • No nie jestem pewien

    Głosy: 24 4,6%
  • Nie , nie z pewnością nie

    Głosy: 26 4,9%

  • W sumie głosujących
    526
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Niebezpieczeństwo​

Mam mianowicie taki pomysł , nie wiem czy jest wprowadzony w grze , ale co tam.
Często podróżujemy z różnych lokacji do innych . Może przydałoby się to urozmaicić , że za każdym razem , mamy jakiś stopień nie bezpieczeństwa.
Mógłby nas zaatakować bandyta , dzikie zwierzę , można by było wpaść w sidła i stracić trochę HP. Oczywiście tym wszystkim sterowałby komputer. Wiem , że jest to utrudnienie w rozgrywce , ale może by było bardziej ciekawie . Wszystko byłoby przystosowane do naszego poziomu i umiejętności.Im dłużej podróżujemy tym większa szansa , że ktoś/coś nas zaatakuje.

Szczęście​

Można by było podczas podróży znaleźć jakiś przedmioty , drobną ilość pieniędzy itp.
Myślę , że nie powinny to być jakieś drogocenne przedmioty , tylko może np ukażę nam się wiadomość "Znalazłeś porzuconą karawanę przewożącą surowce , dostajesz 2 woreczki mąki , 3 zboża i kapelusz" Mogłyby być wyjątki , ale bardzo rzadkie typu " Znalazłeś porzuconą osadę " i w tedy dostaje się dużo rzeczy :)
Im dłużej podróżujemy tym większa szansa na znalezienie przedmiotu.

Zapraszam do ankiety
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
mi sie nawet podoba taki pomysl fajne urozmaicenie ale byla by mozliwosc pokonania tego bandyty/zwierzęcia
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak, można by też zrobić takie coś ze im więcej podróz będzie trwałą tym większe szanse na znalezienie przedmiotu
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak o tym też myślałem , zapraszam do dalszej dyskusji
 

DeletedUser6197

Gość
Gość
Jak dla mnie odjazd. A gdybyśmy pokonali tego bandytę, to coś byśmy mogli znaleźć? Tzn. jakąś zgubę po bandycie? Np. "Zaatakował Cię bandyta, ale z łatwością go pokonałeś. Podczas pojedynku bandyta zgubił swój kapelusz." A jeżeli chodzi o zwierzęta, to mógłby się pojawiać taki raport: "Zaatakował Ciebie pyton. Straciłeś 400 pkt życia". O ile się nie mylę, to pytony wtedy już były.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak dla mnie odjazd. A gdybyśmy pokonali tego bandytę, to coś byśmy mogli znaleźć? Tzn. jakąś zgubę po bandycie? Np. "Zaatakował Cię bandyta, ale z łatwością go pokonałeś. Podczas pojedynku bandyta zgubił swój kapelusz." A jeżeli chodzi o zwierzęta, to mógłby się pojawiać taki raport: "Zaatakował Ciebie pyton. Straciłeś 400 pkt życia". O ile się nie mylę, to pytony wtedy już były.

Tak można by było np. oblukać bandytę i znaleźć parę dolców . Ale np. z tym pytonem to musiałoby to zależeć od poziomu postaci , bo nie każdy ma nawet 400 pkt życia.
 

DeletedUser6197

Gość
Gość
Tak można by było np. oblukać bandytę i znaleźć parę dolców .

Ale jak już bandyta ucieknie (bo chyba nie będzie stać jak głupi przy nas), to jak można go oblukać? Lepsze jest już to, że on coś zgubi, ale nie przyjdzie po tą rzecz.

A jeśli chodzi o pytona, to po prostu takie życie. Przecież on najpierw dusi a potem bodajże "pożera". A tutaj te zabrane 400 pkt życia to jest "minimum" tego co umie zaprezentować pyton. To tak na poboczu.

A jeśli mowa o niebezpieczeństwu to może by tak wprowadzić, że np. kucyk się wystraszył bo zobaczył pająka, np. "Twój wierzchowiec przestraszył się widoku pająka i zrzuca Cię. Tracisz 19 pkt życia."
 

DeletedUser

Gość
Gość
Podobny pomysł już był, ale ten jest bardziej rozbudowany. Tylko z tą osadą mi się nie podoba bo za dużo rzeczy by się znajdowało. Mogłoby być tak: Znalazłeś opuszczoną osadę dostajesz czerwone poncho i 4 worki mąki- to tylko przykład.
Jeśliby dopracować to pomysł bardzo dobry.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wspaniały pomysł, byle takich więcej. Bardzo duze urozmaicenie gry, zgadzam się z tym. Korzyści będą wielkie ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
był już podobny pomysł, ale jestem na tak. I tak w życie nie wejdzie ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
dla mnie sie podoba. wkoncu to dziki zachod, wszystko mzoe sie zdazyc
 

DeletedUser

Gość
Gość
To może dobry pomysł. Ale wyobraś sobie że poszukiwacz przygod bez miasta po pracy transport amunicji ma wypadek: BOOM! straciłeś ... życia. Zostało mu parę punktow. A potem idzie do miasta, do hotelu i po drodze traci ostatnie punkty. A potem mdleje traci CAŁĄ forsę i... Ma ten pomysł gdzieś!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jasne ,że na Taak. Macie racje to Dziki Zachód a nie ogródek koło domu (choć tam też można ciekawe rzeczy znaleźć :) )
 

DeletedUser

Gość
Gość
proponuję zrobić takie coś też np dla szabrownika i zawadiaków jak szedłeś przez las napadł cię tygrys i nie znalazłeś dla niego litości dostajesz 4 szynki i 1 skóry (takiej jak z garbowania) w przypadku grabarza podczas podróży natknąłeś się na tygrysa pomyślałeś będzie z niego świetny dywan i wygrałeś dostajesz 3 skóry i 1 szynki w przypadku poszukiwacza przygód natknąłeś się na tygrysa walka zajęła ci sporo czasu i nauczyła cię wiele otrzymujesz 56 doświadczenia w przypadku robotnika podczas wędrówki natknąłeś się na tygrysa nie chciałeś walczyć i starałeś się ucie lecz cię dogonił strasznie cię wkurzył i tak mocno rzuciłeś nim o drzewo że aż jedna gałąź z niego spadła otrzymujesz 2 szynki 1 skóry 1 drewna i 20 doświadczenia a w przypadku losowym a i im słabszy wierzchowiec ty większe szanse tego wypadku a więc pod czas drogi do swego miasta napadł cię tygrys był tak głodny że pożarł twego osła strasznie się wkurzyłeś złapałeś zwierzę za ogon i rzuciłeś nim tak daleko aż zatrzymał się o pobliską górę otrzymujesz 100 pkt doświadczenia i ta walka zabiera ci 5 energii oraz hmm 5 hpsów czemu ? bo opłakiwałeś/aś swego kochanego osła aż zobaczył cię człowiek który się z ciebie śmiał wpadłeś w szał i go w twarz lecz się zęmścił i chciał kopnąć cię w brzuch lecz zrobiłeś sprytny unik i trafił w zadek po wygranej walce dostajesz kilka dolców oraz czarą czapkę z daszkiem ewentualnie możesz dostać ząb kojota jak typ wracał z polowania i miał go w kieszeni albo jakaś rodzina jechała powozem który przewrócił się na ciebie tracisz 93 hp :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
proponuję zrobić takie coś też np dla szabrownika i zawadiaków jak szedłeś przez las napadł cię tygrys i nie znalazłeś dla niego litości dostajesz 4 szynki i 1 skóry (takiej jak z garbowania) w przypadku grabarza podczas podróży natknąłeś się na tygrysa pomyślałeś będzie z niego świetny dywan i wygrałeś dostajesz 3 skóry i 1 szynki w przypadku poszukiwacza przygód natknąłeś się na tygrysa walka zajęła ci sporo czasu i nauczyła cię wiele otrzymujesz 56 doświadczenia w przypadku robotnika podczas wędrówki natknąłeś się na tygrysa nie chciałeś walczyć i starałeś się ucie lecz cię dogonił strasznie cię wkurzył i tak mocno rzuciłeś nim o drzewo że aż jedna gałąź z niego spadła otrzymujesz 2 szynki 1 skóry 1 drewna i 20 doświadczenia a w przypadku losowym a i im słabszy wierzchowiec ty większe szanse tego wypadku a więc pod czas drogi do swego miasta napadł cię tygrys był tak głodny że pożarł twego osła strasznie się wkurzyłeś złapałeś zwierzę za ogon i rzuciłeś nim tak daleko aż zatrzymał się o pobliską górę otrzymujesz 100 pkt doświadczenia i ta walka zabiera ci 5 energii oraz hmm 5 hpsów czemu ? bo opłakiwałeś/aś swego kochanego osła aż zobaczył cię człowiek który się z ciebie śmiał wpadłeś w szał i go w twarz lecz się zęmścił i chciał kopnąć cię w brzuch lecz zrobiłeś sprytny unik i trafił w zadek po wygranej walce dostajesz kilka dolców oraz czarą czapkę z daszkiem ewentualnie możesz dostać ząb kojota jak typ wracał z polowania i miał go w kieszeni albo jakaś rodzina jechała powozem który przewrócił się na ciebie tracisz 93 hp :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dobra myśl ja bym to troszke zmienił że wygrał by ta osoba która ma lepszą broń np. tygrys by miał pazury bron tak nowa by był a ale można by byłonią tylko znaleźć mogło by dojść jeszcze w połowie drogi zaskoczyła cię burza schroniłeś sie pod drzewek które sie na ciebie zawaliło leżałeś pod nim bardzo długo zanim przybyła pomoc tracisz 30 hp
 

DeletedUser

Gość
Gość
dobre teraz ja pod czas podróży natknąłeś się na fort i patrzyłeś się na niego lecz pewien żołnierz w forcie myślał że jesteś wrogiem i zaatakował cię był to bardzo silny żołnierz lecz wygrałeś otrzymujesz : ostry floret (no może nie aż tak wartościowy przedmiot ale... ) flaga stanów północnych ooo był to ford harnadeza otrzymujesz kawałek kartki cz 2 lecz po pokonaniu tego żołnierza zauważył to inny żołnierz i wezwał pomoc dołożyli ci i omdlewasz żołnierze tak cię dobili że tracisz 10 pomarańczy a po utracie pomarańczy żołnierze z ochotą je zjedli i rzucili w ciebie tym co zostało i łącznie po tym wypadku omdlewasz i jesteś tak poraniony że po zakończeniu snu miałeś 450/600 zdrowia


ktoś cię zagadał i usiadłeś na kaktusie tracisz 56 hp

i poco zaczynałeś rozmawiać z tym indianinem ? tracisz 83 hp (od strzały)

zauważyłeś pojedynek stałeś za jednym z pojedynkowiczów i kiedy jeden z nich chciał trafić w drugiego ten drugi zrobił unik i kula uderzyła w ciebie i była to kula z precyzyjnego deringera tracisz 206 hp

potknąłeś się i upadłeś tracisz 1 hp

no i teraz już wież że pszczoły bronią zaciekle swego miodu tracisz 89 hp

mijając pobliską plantacje zboża jednemu pracownikowi wypadła kosa z ręki chciałeś mu ją dać lecz on myślał że masz złe zamiary i cię pobił tracisz 35 hp

znalazłeś kawałek kartki cz 3 :D :D :D :D :D



podczas podróży natknąłeś się na nieznajomego i zacząłeś z nim rozmawiać rozmowa układała się bardzo dobrze dopóki nie zauważyłeś że wyciąga sztylet i mówisz haaaaaa przejrzałem cię a on mówi skoro to już wiesz to jestem zmuszony cię zabić a ty mówisz hehehehehe jak chcesz to zrobić ? i wyciągasz swój floret i powiedziałeś a więc walczmy walczyliście... i walczyliście aż w końcu powiedział starczy już tej zabawy (zza pleców wyciąga sztylet cody) i rzucił się na ciebie lecz pod czas jego głupiego gadania zdążyłeś wymyślić plan i kiedy on się rzucił ty wykonałeś śmiertelne pchnięcie lecz kiedy sztylet wypadł mu z ręki wbił się w twoje udo i bardzo mocno się zranił cała bitwa i to zranienie zabrały ci 578 hp ledwo trzymasz się przy życiu więc pociąłeś go na kawałki i zabrałeś wszystko co ma czyli 150 $ szarą czapkę z daszkiem szarą koszulę szary naszyjnik indiański szare zniszczone buty oraz ostry sztylet



dzień był słoneczny i od tego gorąca zacząłeś ściągać swoją koszulę i zaczęło tak grzać że skóra ci zeszła tracisz 8 hp



pod czas podróży zobaczyłeś jak pracę idą pełną parą jak grabarz kopię grób a robotnik robi trumnę popłakałeś się i zapytałeś grabarza kto zmarł ? a grabarz na to zmarł wielki wojownik Haster i tak się popłakałeś że nic nie widziałeś i nie świadomy niczego wchodzisz do dołu i mówisz nic mi nie jest lecz w dole znalazłeś krzemień i tracisz 56 pkt życia



zmęczony bardzo długim podróżowaniem tracisz 5 energii (może się stać tylko w przypadku co najmniej dwu godzinnego marszu )



pod czas podróży natknąłeś się na miłą dziewczynę która robiła wyprzedaż i myślisz co tu wziąść 20 gwoździ 3 młotki młot kowalski trofeum a może ząb kojota zastanawiałeś się kilka minut i zdecydowałeś się na młot kowalski i powiedziałeś że chcesz młot kowalski lecz dziewczyna powiedziała dam ci cały stragan za pocałunek i dałeś jej buziaka i dostałeś za darmo młot kowalski a ona powiedziała spotkamy się nie długo lecz trwało to sporo czasu i ktoś kolejny w kolejce mówi szybciej !! i kopnął cię tracisz 19 hp i dostajesz młot kowalski

mija kilka dni i znów spotykasz miłą dziewczynę zaciągnęła cię do domu i miło rozmawialiście przy soku z pomarańczy i pysznym jedzeniu i zapytała cię chcesz deser ? powiedziałeś tak i dostałeś pyszny deser na zimno a ona zjadła ciasto po jedzeniu patrzyłeś jak ona degustuje ciasto i zacząłeś się huśtać na krześle i z niego spadłeś jako że przedawkowałeś z obiadem zatrzęsła się ziemia i miska przykryła twoją twarz (tracisz 26 hp) ona ją zabrała i pomogła wstać położyła cię na kanapie i powiedziała nic ci nie jest ? odpowiadasz nie wszystko gra i dała ci okład z wody i położyła na czole i dała do poczytania gazetę i powiedziałeś dzięki a tak na marginesie jak masz na imię ? ona odpowiada jestem Tepele a tobie jak na imię ? powiedziałeś jestem John i wyszedłeś a wychodząc powiedziałeś żegnaj Tepele a ona stój John i dała ci 4 skóry (z garbowania) które zajmowały miejsce w szafie koleżanki i powiedziała żegnaj John do następnego razu



zobaczyłeś dziewczynę i ona zobaczyła ciebie i tak głośno krzyknąłeś jej CZEŚĆ że dostałeś chrypki i wpatrzony w nią potykasz się o kamień więc razem tracisz 25 punktów życia



a na złapanie serii z dziewczyną szanse są mniejsze niż na znalezienie kartki szanse wynoszą 0,1 % / 1 godz

C.D.N

no i nie mam pomysłów ale z każdym pomysłem mój post będzie aktualizowany
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry