Pojedynki 1.33 - Opinie

Status
Zamknięty.
Sposób na wygrywanie 95% pojedynków (5% losowość)?

Żołnierz, 210 takty + premka, 400 strzelania + zaostrzenie.

Bijesz wszystkich prócz żołnierzy z taktą.
 

DeletedUser

Gość
Gość
No to i ja się odezwę.

Thompson - z całym szacunkiem, ale o pojedynkach masz nad wyraz nikłe pojęcie... Wprowadzenie 45 minut spowodowowało zanik wielu ciekawych buildów pojedynkowych (zwłaszcza tych nastawionych wyłącznie na atak) i wprowadziło dualizm: albo żołnierz taktyk, albo siepacz r/o dla reszty klas. Jednym słowem nuuuuuda....
Teraz nastąpi albo nudy ciąg dalszy: czyli sprowadzimy wszystkich do jednego bulidu: c/u, albo też znając losowość tych dwóch umiejętności będzie to jakaś maksymalna loteria a nie pojedynki.
Rezultat: jeszcze większy odpływ graczy od pojedynków w stronę fortów...A ja, jak to Wasai napisał, z 390 levelem pojedynków to co najwyżej do orłów przelatujących nad prerią sobie będę mogła postrzelać...hmpf
 

DeletedUser

Gość
Gość
Już nic nie poradzimy, aktualka wchodzi za kilka dni.

Sam rezygnuję z pojedynków, a kasę będę przerzucał na świat, gdzie jestem fortowcem, już to robię właściwie, a postać, którą się pojedynkowałem usunę niedługo.

Obecnie właśnie świat pierwszy wydawał się atrakcyjny, jeśli chodzi o pojedynki i wydaję mi się, że tam mielibyśmy cały czas, z kim walczyć, levele pvp wywindowane, więc łatwy exp do wbicia konkretnego levelu postaci.
Taki plan miałem z kolegą, a aktualka 1.33 jedynie rozwiała nasze plany:D
 

DeletedUser

Gość
Gość
No i jak tam Wam się podoba nowy system pojedynków? Pierwsze wrażenia?
 

DeletedUser18323

Gość
Gość
Bob ma budować.
Żołnierz ma być na forty
Zawadiaka na pojedynki
Poszukiwacz na solo grę pod questy.

Gdybym ja decydował o kształtach postaci to tak by to wyglądało.
Ostatnie co bym zrobił to dał bonus do pojedynków budowniczemu.

Skoro Bob ma być robolem a poszukiwacz questami bawić to dlaczego nie mają np. dłuższej ochrony przed pojedynkami (z 48h na np. 72-96h), albo np. bonus do uniku kiedy zostaną zaatakowani? Taki bob na starych światach to nie ma w ogóle co budować... dla fazy rozbudowałem full jedno miasto żeby dostać medale/osiągnięcia, ale ileż można budować? Jeżeli byłaby zachęta w postaci skrzynek to jeszcze ok... ale przy aktualnie panujących realiach (aktualka 1.33) to niedługo klasę boba będzie można zdjąć bo do niczego nie będzie nadawała się.

No i jak tam Wam się podoba nowy system pojedynków? Pierwsze wrażenia?
Pomijając quest na reskill, to masakra... ::P:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jestem zadowolony ze zmian, może dlatego, że mój build opierał się właśnie na dużej ilości uniku, kilka pojedynków i widać poprawę. :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czemu NPC mają zwykle dużo uniku, a mało celowania? O co w tym chodzi?
Nie mówcie że to przypadek, bo przetestowałem reprezentatywną ich ilość. ::P:
 

DeletedUser20349

Gość
Gość
Nie każdy :)

Na 5 NPC dwóch ma więcej celowania niż uniku.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dziwne, u mnie prawie zawsze mają więcej uniku.
Widziałem takich co mają ~280 uniku, ale takiego co by miał choćby 150 celowania nie.
 

DeletedUser2097

Gość
Gość
http://img17.imageshack.us/img17/3659/wtfbc.png

Przeciwnik był offline, więc nic nie zmieniał w eq/ustawieniach.

A teraz pytanie: JAKIM CUDEM, zmniejszenie refleksu o 27 spowodowało zwiększenie obrażeń średnio o 68, prosiłbym kogoś kto się zna w temacie pojedynków (kiedyś bym wiedział, ale nie grałem sporo, a że się dużo rzeczy zmieniło to taka zmiana mnie zszokowała).

EDIT: Przeciwnik miał 300 strzelania, 250 celowania, 160 uniku

Broń Złota szabla(moja)/Złoty Colt (jego), w obu przypadkach jestem atakującym i w obu przypadkach przegrywam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Jedna rzecz - LOSOWOSC!!! ktora na dluzsza mete nie ma sensu walczac z orkiem(zawadiaka) TEORETYCZNIE powienienem trafic kolo 4 razy minimum a trafiam raz, walczac z zolnierzem w eq pod taktyke + premia postaci zdaza sie ze trafiamy sie po osiem razy, takze ja naprawde nie rozumiem o co sie rozchodzi teraz w pojedynkach....

Taki maly edit:
Prosze nie pisac ze mam malo celowania uniku czy plywania by podtapiac przeciwnika;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser2097

Gość
Gość
Losowość nie ma aż takiego dużego wpływu na damage, zresztą można sobie porównać skrajne wartości. Co do @up to bez znajomości wszystkich statystyk przeciwnika nic Ci się nie uda wyliczyć i oskarżyć losowość. Ja natomiast chciałbym by ktoś mądry i obeznany wytłumaczył jak to jest z tymi obrażeniami. Przeciwnik miał 300 strzelania, jak mi się udało dowiedzieć.
 
Chłopaki pisali (chyba Piecka), że są wzory na wyliczanie dmg, ale ja się nie znam i w nie nie wierzę ;)
Zauważyłem za to pewien próg, który właśnie został przekroczony po zmniejszeniu refleksu. Strzelec "przestrzelił się" i tyle. Tak to działa, zwiększenie o/r powiedzmy o 20, a dmg miast 120 masz 60. Tak to działa.
Z tego co widzę (nie zagłębiam się, szkoda czasu) większość orków na S10 już nie jest orkami. Szkoda, bo byli orkowie, zaskoczeniowcy, taktycy, łowcy orków (ja). Teraz jest nie wiadomo co, bo każdy pcha w cel/unik, a jakoś to... nie wiem, działa, nie działa.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Owszem - s10 był całkiem fajny do pojedynków... Jeszcze lepszy do fortów:D

To raczej nie wzory, a mniej lub bardziej słuszne pomysły, ale tak pisał w dziale "Pytania", pamiętam;)

Wcześniej na gracza mającego 200 odporności i 200 refleksu potrzeba było 310-320 strzelania na normalne hity, co łatwo policzyć - mamy przeciwko 200 refleksu plus 25% wsparcia odporności, czyli już 250, jeszcze do "przebicia" na maksymalne hity potrzeba było 60-70 strzelania około - w to akurat trudno było mi idealnie trafić, wiadomo, że dając więcej w strzelanie nie zwiększymy hitów, mając mniej można obserwować, jaki to ma wpływ na dmg, stąd można było ocenić, domyślić się, jakie hity polecą;)

Teraz zupełnie nie mam pojęcia jak jest z odpornością i refleksem, nie wiem czy ORki jeszcze będą, ale jeśli "rynek" oleje strzelanie i ewentualnie su to ORki się pojawią.
Poczekamy, zobaczymy, a zanim wszystko się ustabilizuje to miną miesiące...:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Odwołuje swoje słowa jako żeby owa aktualka była przydatna - beznadzieja, IG pogrzebało pojedynki Rest in pieces.
 
Status
Zamknięty.
Do góry