DeletedUser
Gość
Gość
Jedynie buildem R/O można stworzyć postać tak samo dobrą w obronie jak i w ataku każdą klasą postaci.
Żołnierzem możliwe jest przy użyciu buildu Z/U zbudować postać wymiatającą i w obronie i w ataku, a każdą inną klasą trzeba wybrać czy priorytetem jest obrona czy atak.
Na razie nie ma co się wypowiadać na temat aktualizacji gdyż nie wiadomo o ile zwiększone będzie znaczenie celowania i uniku. Czytałem gdzieś, że na becie nie widać prawie żadnej różnicy w pojedynkach.
Żołnierzem możliwe jest przy użyciu buildu Z/U zbudować postać wymiatającą i w obronie i w ataku, a każdą inną klasą trzeba wybrać czy priorytetem jest obrona czy atak.
Na razie nie ma co się wypowiadać na temat aktualizacji gdyż nie wiadomo o ile zwiększone będzie znaczenie celowania i uniku. Czytałem gdzieś, że na becie nie widać prawie żadnej różnicy w pojedynkach.