Czy jest jakaś szansa na to że jak IG przestanie utrzymywać westa to czy dadzą kod źródłowy gry graczom aby sami mogli utrzymywać później serwery do gry i dalej grać w TW?
Kod źródłowy jest własnością firmy I nie jest praktykowane przekazywanie go graczom po zakończeniu wspierania gry. Jednak nie planujemy zamknięcia westa. Jesteśmy pewni, że gra będzie obchodziła swoje 15 urodziny.
Możliwość jednoczesnego uzywania wzmocnienia pod fort i pvp przykład: -schowek na amunicje (forty) jest na 5 użyć [dziennie jest 1 bitwa więc schowek wystarczy na 5 dni] -kamień polerski (pvp) używany do pojedynków ,jeśli go użyje to użyty wcześniej schowek przepada
Są to wzmocnienia z tej samej grupy tj. Dodają umiejek I obrażeń. Z tego powodu można mieć tylko jedno wzmocnienie aktywne. Można równocześnie aktywować np. Kamień polerski, koniczynę dającą szansę do dropu oraz prunkty pracy I jeszcze dodać podkowę, która daje prędkość.
Czy planowany jest jakis nerf/balans bonusu żołnierza w pvp (taktyka ) bo obecnie jest to smiech na sali
Myślimy nad tym, ale nie na pewno nie odbędzie się to w najbliższych miesiącach.
Czy planujecie zwiększyć nagrody(exp) za bitwy fortowe?
Obecnie nie pracujemy nad zmianami związanymi z nagrodami za bitwy fortowe. Nie wykluczamy jednak zmiany nagród.
Co z migracjami, czy stare światy będą zamykane i czy co roku chcecie otwierać nowe światy? Nie uważacie, że im więcej światów, tym bardziej są one puste?
Jeśli świat spełni wymagania dotyczące migracji i/lub zamknięcia to taka decyzja jest podejmowana. Póki co jedynie Cheyenne spełnił szereg wymagań I możliwe było otwarcie migracji. Wymagania dotyczą w głównej mierze aktywności graczy na serwerze.
Czy IG planuje w tym roku zaskoczyć graczy jakimiś dużymi nowościami (nie ubraniami, nie kosmetycznymi poprawkami, nie eventami, nie Gonzalesami, nie Mistrzostwami)?
Dla każdego duża nowość to co innego. Jeśli masz na myśli np. Dodanie nowej funkcji pokroju fortów to raczej nie będzie to możliwe.
Dlaczego IG nie ujawnia nawet strzępów informacji na temat przyszłości Westa? Ja rozumiem, że chcecie zrobić nam niespodziankę, tylko że my już czekamy na nią od kilku dobrych lat!
Gdy posiadamy pewne informacje na temat nowości to jesteście informowani. Nasze plany również ulegają zamianom w czasie, nie wszystko da się przewidzieć dlatego też nie prezentujemy swoich planów na przyszłe miesiące.
Czy IG ma pomysł na dalszy rozwój tej gry? Jeżeli tak, to w jakim kierunku podążacie? West jest obecnie stabilną grą.
Nie planujemy dodawania wielu nowych funkcji, skupiamy się na istniejących.
West ma już swoje lata, technologia poszła jednak do przodu, dlaczego nadal dość często pojawia się blokada związana z za dużą ilością kliknięć w grze, nawet podczas zwykłej aktywności (wysyłanie waluty eventowej, ściąganie produktów z rynku). Dlaczego nie możemy przełączać się między ogólnymi czatami na tym samym świecie i dlaczego w ogóle gra rozdziela graczy na dwa, trzy różne saloony?
Gra rozdziela graczy na Saloony, gdy jeden z nich jest pełen lub prawie pełen. Jeśli chcecie zmienić Saloon to polecam wylogować się i zalogować ponownie. Tedy masz szansę trafić na innych saloon.
Ochrona antybotowa nie zostanie zmieniona, ponieważ duża ilość graczy oszukiwała w grze. Aby uniknąć ochrony należy klikać wolnej lub używać opcji dostępnych w grze np. odbioru wszystkich towarów z targu.
W naszym kraju mamy coś takiego jak „budżet obywatelski”, który pozwala wybrać mieszkańcom danego miasta inwestycje do zrealizowania w ramach określonego budżetu. Czy IG jest w stanie stworzyć listę rzeczy, które można wprowadzić do gry w maksymalnie rok, a następnie pozwolić graczom zagłosować na te propozycje. Zwycięskie pomysły zostaną potraktowane priorytetowo i IG postara się wprowadzić je do gry tak szybko jak to się tylko da (będą traktowane jako pierwsze do wdrożenia).
Jest to bardzo ciężka sprawa. Wszystko może się wydarzyć, nie chcemy obiecać a później nie dać. Pomyślimy nad jakimiś konsultacjami społecznymi.
Mamy sporo starych, niegrywalnych (przynajmniej fortowo) światów. Czy IG rozważa wprowadzić udogodnienia, które pozwolą graczom z różnych światów na rozgrywanie bitew miedzyświatowych (mamy zakładkę multiplayer, może warto ją wykorzystać w tym celu). Czy są w planach bitwy międzyświatowe, między rożnymi marketami, bez konieczności organizowania Mistrzostw fortowych? Przecież taka funkcjonalność dała by niesamowitego kopa tej grze!
Jest to ciekawy pomysł. Obecnie jednak nie pracujemy nad jego implementacją. Bitwy fortowe z założenia są na jeden świat I tak zostały stworzone. Przygody są odrębną funkcją, która to została stworzona do na wiele serwerów.
Dlaczego „budowa kościoła” na wysokich poziomach rozbudowy jest taka tania i dlaczego jest bardziej opłacalna niż bitwy fortowe oraz każda inna aktywność w grze?
Opłacalność zależy od tego, co gracz chce osiągnąć.
Czy IG rozważa możliwość wynagradzania w złocie najaktywniejszych graczy (forty, przygody, zadania, budowanie)?
Dodajemy obecnie nowe osiągnięcia, część już jest dostępna. Będą one sukcesywnie dodawane do gry, chcemy aby miało to miejsce jak najszybciej.
Kiedy wejdą zmiany w forach, pracach, dropie, przygodach rzemiośle, w zadaniach itd.?
Opisane tutaj zmiany to zmiana całej gry. Obecnie skupiamy się na mniejszych zmianach.
Światy – zmniejszenie ilości światów, oraz utrzymywanie ich ilości na stałym poziomie (od 4 do 6)
Światy – wprowadzenie automatycznej migracji na światach starszych niż 4 lata
Możliwość otwarcia migracji/zamknięcia świata zależy od Was, graczy. Jeśli na serwerach są aktywni gracze to nie zostaną one zamknięte. Są też gracze, którzy dopytują o nowe serwery. Staramy się zachować balans pomiędzy postulatami.
Postać – odblokowanie kolejnych poziomów postaci w grze (150+)
Taka zmiana jest to ogromna ilość pracy, nie tylko dodanie poziomu. Trzeba dodać nowe osiągnięcia, prace, questy. Trzeba też znaleźć miejsce na mapie, żeby je umieścić. Ten pomysł krąży nam po głowie od jakiegoś czasu.
Bitwy fortowe – wprowadzenie atrakcyjnych nagród za bitwy (doświadczenie, obligacje, dolary, zestawy fortowe itp.) Chcemy grać z żywymi przeciwnikami, a nie z armią offków! Nagrody za bitwy powinny być atrakcyjniejsze niż budowa kościoła.
Aktywność na bitwach zależy od Was, graczy. Pamiętajcie, że nie każdy lubi bitwy oraz nie każdy ma czas akurat podczas danej bitwy. Mamy pewien pomysł na rozruszanie fortów i planujemy go przetestować już niedługo.
Rozgrywka - zmniejszenie znaczenia setów/ zwiększenie znaczenia cech i umiejętności.
Chodzi nam to po głowie.
Bitwy fortowe – umiejętne zbalansowanie bonusów fortowych klas postaci, w tym dodanie nowych
Mamy pomysł na rebalans klas. Równocześnie nie planujemy dodania nowej klasy, chociaż taki pomysł mieliśmy.
Zadania – wprowadzenie nowych, trudnych zadań dla weteranów tej gry (lvl 120+)
Mamy to w planach. Chcemy, aby te zadania były ciekawe i atrakcyjne. Być może będzie konkurs na nowe zadania.
Pojedynki – atrakcyjniejsze nagrody dla pojedynkowiczów
Nie myślimy nad dodatkowymi nagrodami. Nagroda za pojedynek jest zależna od przeciwnika, od ilości posiadanej przez niego gotówki.
Przygody – wprowadzenie zróżnicowanych map oraz nowych nagród, w tym zestawów do skompletowania
Obecnie prace nad przygodami są wstrzymane. Pracowaliśmy nad tym.