DeletedUser26252
Gość
Gość
Pewnie było już wielokrotnie, ale co mi tam.
Proponuje gdyż pojedynkowicze bardzo często uważają się za największe ofiary w grze. Moja propozycją jest utworzenie świata pojedynkowego na następujących ustawieniach:
-Forty na tym świecie są wyłączone.
-Można atakować i być atakowanym NIE będąc członkiem miasta.
-Krótszy czas omdlenia.
-Ochrona hotelowa uruchamia się powiedzmy po połowie czasu snu albo nie ma jej wcale.
-Na tym świecie nie istnieje targ (tak jak w starszych wersjach gry), aby uniknąć handlu między światowego jeśli uruchomiona była by migracja. Przekaz bankowy by mógł w sumie zostać, bo i tak ludzie się wymieniają między światowo kasą.
Na świat ten można by było przenieść się z dowolnego świata w grze. Poziom pojedynków byłby resetowany do zera. Powrót z powrotem na świat, z którego się przyszło NIE byłby możliwy lub był po odczekaniu określonego czasu przykładowo 30 dni. Ale trzeba by wtedy przywrócić poziom pojedynków na taki, jaki był przed migrowaniem żeby uniknąć sytuacji „resetowania” poziomu pojedynków w celu atakowania fortowców czy innych słabeuszy. Na takim świecie administracja miałaby szerokie pole do popisu. Gdyż mogłaby resetować poziom pojedynków po określonym czasie na zasadzie rund czy tam edycji pojedynkowych. A gracza, który był w tym momencie top 1 pojedynków czymś tam symbolicznie nagrodzić.
Problemem migracji z pewnością były by światy premium. Na którym jak wiadomo można nakupować cech i umiejek, co jest trochę niesprawiedliwie w stosunku do graczy, którzy tego zrobić nie mogą. Dlatego w ostateczności jestem za tym, aby stworzyć taki świat nawet bez możliwości przenosin.
Proponuje gdyż pojedynkowicze bardzo często uważają się za największe ofiary w grze. Moja propozycją jest utworzenie świata pojedynkowego na następujących ustawieniach:
-Forty na tym świecie są wyłączone.
-Można atakować i być atakowanym NIE będąc członkiem miasta.
-Krótszy czas omdlenia.
-Ochrona hotelowa uruchamia się powiedzmy po połowie czasu snu albo nie ma jej wcale.
-Na tym świecie nie istnieje targ (tak jak w starszych wersjach gry), aby uniknąć handlu między światowego jeśli uruchomiona była by migracja. Przekaz bankowy by mógł w sumie zostać, bo i tak ludzie się wymieniają między światowo kasą.
Na świat ten można by było przenieść się z dowolnego świata w grze. Poziom pojedynków byłby resetowany do zera. Powrót z powrotem na świat, z którego się przyszło NIE byłby możliwy lub był po odczekaniu określonego czasu przykładowo 30 dni. Ale trzeba by wtedy przywrócić poziom pojedynków na taki, jaki był przed migrowaniem żeby uniknąć sytuacji „resetowania” poziomu pojedynków w celu atakowania fortowców czy innych słabeuszy. Na takim świecie administracja miałaby szerokie pole do popisu. Gdyż mogłaby resetować poziom pojedynków po określonym czasie na zasadzie rund czy tam edycji pojedynkowych. A gracza, który był w tym momencie top 1 pojedynków czymś tam symbolicznie nagrodzić.
Problemem migracji z pewnością były by światy premium. Na którym jak wiadomo można nakupować cech i umiejek, co jest trochę niesprawiedliwie w stosunku do graczy, którzy tego zrobić nie mogą. Dlatego w ostateczności jestem za tym, aby stworzyć taki świat nawet bez możliwości przenosin.