Snajperzy

  • Rozpoczynający wątek Redeagle
  • Data rozpoczęcia

Czy chcesz snajperów?

  • Super propozycja

    Głosy: 74 25,5%
  • Tak, ale...(napisz)

    Głosy: 26 9,0%
  • Nie, ale...(napisz)

    Głosy: 20 6,9%
  • Fatalny pomysł

    Głosy: 170 58,6%

  • W sumie głosujących
    290
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Mam prostą i bardzo ciekawą propozycję do walk fortowych. Proponuję wprowadzenie ,,snajperów".
,,Snajper" - będzie to wyznaczona osoba przez dowódcę ataku i obrony, która przez np. 15 pierwszych rund będzie niewidoczna dla wroga, ale jednocześnie będzie mogła razić przeciwnika bez możliwości zranienia jej. Czyli tak jak w walce, ktoś bardzo dobrze ukryty.
Dowódcy będą decydować, gdzie taką osobę umieścić. Będą mieli też możliwość sprawdzenia czy potrafią dobrać do tej akcji gracza z najlepszymi cechami dobrego ,,fortowca". Po 15 rundzie zostają oni ,,wykryci" i pojawiają się na ekranie gry jako normalni gracze widoczni dla wszystkich.
W okresie 15 pierwszych rund jedynie dowódcy będą widzieli, gdzie taka osoba jest i jak się porusza.
Można by też dodać takim graczom jakiś drobny bonus przez te 15 rund, np. +1 dodający się do cech walk fortowych.
Pozdrawiam
 

DeletedUser

Gość
Gość
a jeżeli przyjdzie 5 atak 5 na obronie to jak do siebie będą strzelać 15 rund nic ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie zajarzyłeś :) chyba.. Liczba graczy w ataku i obronie nie ma znaczenia. Gra toczy się normalnie dla reszty, snajperzy w tym czasie też walczą.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale musiało być ograniczenie, że można mieć snajpera od iluś tam graczy w ataku.
 

DeletedUser

Gość
Gość
może nie, że snajper miałby 15 rund, w których byłby "niewidzialny" tylko : snajperzy miali by bonus 50% zmniejszenia obrazen albo 50% na unik strzalów przez 15 rund
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobrze by było, jakby Ci, którzy mają dużo celowania byli snajperami, moze jakis bonusik do tego?
 

DeletedUser

Gość
Gość
teraz już się snajperzy trafiają
....
g..... zadał ci 206 obrażeń
tygr.... zadał ci 717 obrażeń
c.... strzela do ciebie, ale nie trafia
...

cytuje
"..ale jednocześnie będzie mogła razić przeciwnika bez możliwości zranienia jej.."

to może czy nie może :) jej "razić"strzałami ???


ale poważnie
nie a dla czego to ci odpowiadam
podstawowa zasadą na jakiej oparte są forty jest zakaz wejścia na sektor zajmowany przez przeciwnika

wystarczy taka osobę umieścić na sektorze ( baszcie, mur) od strony ataku aby dokładnie zblokowała sektor co przez 15 rund jest równe z załamaniem każdego ataku
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł dobry ale wiesz co?. Na dzikim zachodzie nie było snajperów. Jestem na nie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Źle napisałem, chodziło mi, że przez 15 rund ,,snajper" (nazwa umowna) nie może być trafiony. Gracz taki mógłby być snajperem jedynie na swoich polach i dodatkowo przez te 15 rund musiałby strzelać jedynie z tego pola, na które został ustawiony.
 

DeletedUser21330

Gość
Gość
podstawowa zasadą na jakiej oparte są forty jest zakaz wejścia na sektor zajmowany przez przeciwnika

wystarczy taka osobę umieścić na sektorze ( baszcie, mur) od strony ataku aby dokładnie zblokowała sektor co przez 15 rund jest równe z załamaniem każdego ataku

No właśnie, dlatego również jestem na nie, poza tym na dzikim zachodzie nie było snajperów.
 

DeletedUser13322

Gość
Gość
Daniele, na dzikim zachodzie, już były lunety do karabinów, i to śmiesznie długie, ciągnęły, się przez cały karabin, ale się mylisz, bo byli na zachodzie strzelcy wyborowi, którzy właśnie z ukrycia, zestrzeliwywali wroga. Ja jestem na tak.
 

DeletedUser21705

Gość
Gość
Właśnie, zgadzam się z przedmówcą gdyż snajper to określenie banalne i pasując do znanej chyba każdemu gry "Counter Strike".Ale mam kilka niedogodności np.Jak ten "snajper" będzie do kogoś strzelał to niech pisze w dolnej części okna mapy fortowej(tam gdzie pokazuje nam się cze do kogoś trafiliśmy)- Strzelec wyborowy Strzelił do Ciebie i zadał Ci 250 obrażeń!
i wtedy nie będzie można go tak łatwo rozpoznać :)Jeszcze druga rzecz-jeśli snajper ma być nie widoczny(ukryty(to będzie jako bonus)To niech będzie stał w miejscu przez te 15 rund.Będzie i bonus i wada :).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na nie. Dlaczego? Bo to bez sensu. Popieram kolegę który napisał o tym blokowaniu sektora. To byłoby bez sensu. A poza tym walki fortowe zostały urozmaicone po nowej aktualizacji bonusami dla poszczególnych klas postaci ( co do tych bonusów to jestem przeciw :p ) tak że może wystarczy tych "cudów" na bitwach :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak, ustawić gościa z 1500 hp jako snajpera, żeby spokojnie sobie dobił resztę graczy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem oczywiście na nie ponieważ jest to fatalny pomysł gra byłaby bez sensu!!!.

Koleś, którego nie widać hmm...czy to ma sans??? NIE!!!

Snajper czy na dzikim zachodzie byli snajperzy???? pewnie nie

Może czołg sobie dołóż
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jednak jestem na nie. Według mnie to bez sensu. Byłby taki snajper zawadiaka i by kosił wszystkich.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19160

Gość
Gość
totalny bezsens
niedawno myślałem o snajperach w the wescie
i doszedłem do wniosku, że nie było w tamtych czasach nawet karabinów snajperskich (chyba :D)
nawet gdyby to miało jakiś sens to na pewno nie w tej formie


Na NIE
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser11649

Gość
Gość
Do wszystkich którzy twierdzą ,że snajperów nie było na Dzikim Zachodzie-jesteście w błędzie.Snajperzy w swej istocie byli już podczas Wojny Secesyjnej ,ba byli podczas rewolucji francuskiej (Tyraliera).


@Topic
Dlaczego snajper został wykryty?Zdmuchnął jego osłonę wiatr?Na razie się wstrzymam
 
Status
Zamknięty.
Do góry