DeletedUser
Gość
Gość
TAK.
I nie chodzi tylko o strzelbę jako fortówkę. Daje też pewne bonusy dla zwykłych graczy (umiejki).
I odpowiedź dla cwaniaków wypowiadających się - "mogłaś wybrać klucz bo pewnie w przyszłości do czegoś się przyda".
Po pierwsze są dwie drogi i tylko w jednej jest możliwość wybrania klucza.
Jeśli nie było nic o złotym pomyśle to nie każdy miał chęć robić potężnego reskilla aby wybrać odpowiednią drogę (jedynie słuszną) pod coś co mogło okazać się produktem w stylu kapelusza bałwana - niby w zestawie świątecznym coś daje ale jednocześnie więcej zabiera przez niskie umiejki- więc mało kto go stosuje.
Dodatkowo takie postawienie sprawy z tym zadaniem, działa jak prawo działające wstecz.
Dziś wolno coś robić- nawet jest to preferowane - jutro wchodzi prawo zakazujące danych czynności z jednoczesną informacją iż jeśli ktoś tak działał wcześniej to będzie teraz ukarany.
Klucz i złota strzelba jest typowym błędem przy rozpatrzeniu i planowaniu zadania programistów. I żadne realia dawnego Dzikiego Zachodu nie mają tu żadnego udziału.
Pozostaje tylko wstyd z wpadki do której nie chcą się widać przyznać twórcy.
Edit:
Super jest też odpowiedź - mnie to obojetne bo JESZCZE nie mam zamiaru robić zadania z rajdem. Super rozumienie tematu. Ludzie tak odpowiadający - wy macie wybór i już wiecie o wyniku swojego przyszłego wyboru.
Są tacy co zostali pozbawieni takiej możliwości poprzez niedopracowanie różnych prac projektowych przy tworzeniu gry .
I nie chodzi tylko o strzelbę jako fortówkę. Daje też pewne bonusy dla zwykłych graczy (umiejki).
I odpowiedź dla cwaniaków wypowiadających się - "mogłaś wybrać klucz bo pewnie w przyszłości do czegoś się przyda".
Po pierwsze są dwie drogi i tylko w jednej jest możliwość wybrania klucza.
Jeśli nie było nic o złotym pomyśle to nie każdy miał chęć robić potężnego reskilla aby wybrać odpowiednią drogę (jedynie słuszną) pod coś co mogło okazać się produktem w stylu kapelusza bałwana - niby w zestawie świątecznym coś daje ale jednocześnie więcej zabiera przez niskie umiejki- więc mało kto go stosuje.
Dodatkowo takie postawienie sprawy z tym zadaniem, działa jak prawo działające wstecz.
Dziś wolno coś robić- nawet jest to preferowane - jutro wchodzi prawo zakazujące danych czynności z jednoczesną informacją iż jeśli ktoś tak działał wcześniej to będzie teraz ukarany.
Klucz i złota strzelba jest typowym błędem przy rozpatrzeniu i planowaniu zadania programistów. I żadne realia dawnego Dzikiego Zachodu nie mają tu żadnego udziału.
Pozostaje tylko wstyd z wpadki do której nie chcą się widać przyznać twórcy.
Edit:
Super jest też odpowiedź - mnie to obojetne bo JESZCZE nie mam zamiaru robić zadania z rajdem. Super rozumienie tematu. Ludzie tak odpowiadający - wy macie wybór i już wiecie o wyniku swojego przyszłego wyboru.
Są tacy co zostali pozbawieni takiej możliwości poprzez niedopracowanie różnych prac projektowych przy tworzeniu gry .
Ostatnio edytowane przez moderatora: