Zmiany fortowe - dyskusja

kruK629

Członek obsługi gry
Proponuje Wprowadzenie Powiększenia Fortów lub Nowych Budynków do Budowy w Fortach
Po co powiększać forty, skoro na dużych wszystkie serwery (może oprócz Arizony) mają problemy z zapełnieniem ?
Niech gracze w bitwach co są ofline mają 20 % mniej obrażeń zadawanych
W jaki sposób poprawi to bitwy fortowe? to tylko spotęguję tzw "święcący off, nie każdy ma też codziennie czas aby być akurat dostępny.
 
Przychodzę na konsultacje ;) Patrząc na dotychczasowe zmiany w fortach jak byście zmienili klasy postaci? Jakie bonusy i tak dalej?
Tyle było konsultacji/propozycji graczy odnośnie gry i tak prawie nic nie jest wcielane tylko pic na wodę. Bo coś nie nie da itp. Jakiś jest duży opór z tym.
 

kruK629

Członek obsługi gry
Przychodzę na konsultacje ;) Patrząc na dotychczasowe zmiany w fortach jak byście zmienili klasy postaci? Jakie bonusy i tak dalej?
Przede wszystkim zawadiacy i zmniejszenie ich % na trafienia krytyczne lub zmniejszenie % zadawanych obrażeń w ramach trafienia krytycznego - skoro poszła zmiana w ABS, która dotknęła szczególnie tanków to ta zmiana też by wydłużyła by bitwę fortową.

W klasie Żołnierz - Poziom potrzebny do użycia danej broni jest obniżony o 3 poziomy. - to jest w ogóle do usunięcia moim zdaniem. Każda broń z setów jest od pierwszego poziomu, także ten bonus nic nie wnosi do fortów. W zamian tego dodałbym jakomś premie w ramach zabranej absorpcji
 
Nerf na zawadiake to tym samym samoistny buff na żołnierza więc on nic nie powinien mieć zmienionego oprócz zmniejszenia poziomu % dod. taktyki do dziejszych realiów. Ja bym poszukiwaczowi zabrał obecną (bezużyteczną już niewidkę bo w realiach tylu full dowo to oni strzelają pierwsi i zawsze mu zabiorą dużo hp) i dał mu np dodatkową szansę na unik w wysokości 30% (bo bobek ma 20% do ataku i 20% do obrony) i gdyby absorbcja działała to też np 2 abso per poziom
 
Przychodzę na konsultacje ;) Patrząc na dotychczasowe zmiany w fortach jak byście zmienili klasy postaci? Jakie bonusy i tak dalej?
Czyli ktoś pielęgnował swoja postać przez ostatnie 15 lat a teraz chcecie wprowadzić zmiany do postaci? Odważnie.
Lepiej zająć się zmianami w samym forcie niż w postaciach.
Aha, i sety jakieś fortowe by sie przydały - stare, nowe, egal. Trzeba wyrównywać szanse.
 
No jako poszukiwacz też chciałbym jakieś zmiany. Żołnierze są turbo dokokszeni ze względu na hp i bonus dowo, zawki robią kosmiczny dmg, boba jak masz przeciwko sobie to zawsze Cię trafi lub uniknie. A ppk... masz % szans że od drugiego strzału (który i tak zjada Ci 20% HP bo kosmicznie mocne dowo strzela pierwsze) coś tam unikniesz...
 
Przychodzę na konsultacje ;) Patrząc na dotychczasowe zmiany w fortach jak byście zmienili klasy postaci? Jakie bonusy i tak dalej?
Każda klasa jest wyjątkowa, chodź patrząc z perspektywy czasu jest potrzebna modernizacja.

Żołnierz proponuję że krytyczne trafienie w następnej rundzie odnawia od 0,1 do 0,5% hp. Nie częściej niż co 5 rund.

Poszukiwacz dodanie tak zwanego rykoszetu 1-3 % nie czesciej niż co 3 rundy, polegającej na tym że jeśli ktoś trafi poszukiwacza dostanie rykoszetem 10 % obrażeń zadanych jemu.

Zawiadaka dodać podwójne trafienie krytyczne 0,1 % nie czesciej niż co 10 rund.

Robotnik dodać dodatkowo 5% do uniku i celowania co 5rund, czyli w 5, 10,15 itd. rundzie robotnik dostaje te bonusy.


To są tylko przykłady, można procenty, rundy modyfikować.
 
Zastanawiam się ile trzeba mieć IQ żeby łapać się na ten sam bait już od x lat. Jeszcze się nie nauczyliście że wasze peplanie to tylko peplanie? Chyba że niemiec kazał naszej "szanownej" cm ruszyć forum. A do samej Patelki mam pytanie ile pomysłów graczy zostało wprowadzone na przestrzeni ostatnich 5 lat pomijając ten rok.
 
Zawadiaka
Szansa na trafienie krytyczne zależna od poziomu postaci zamiast jak to jest obecnie stała wartość.
Przykład: 0,05%/poziom
Szansa na trafienie krytyczne na poszczególnych poziomach wyglądałaby następująco:
  • 20 poziom - 1%
  • 100 poziom - 5%
  • 150 poziom - 7,5%
  • 200 poziom - 10% (tyle samo, co obecna stała wartość)
  • 250 poziom - 12,5%
Poszukiwacz
Obecna umiejętność poszukiwacza jest bezużyteczna. Założeniem działania tej umiejętności miało być wykorzystanie klasy poszukiwacza do blokowania sektorów. Mam propozycję, która zachowałaby pierwotne założenie do wykorzystania tej klasy i byłaby o wiele bardziej użyteczna. Wymagałoby to oczywiście testów, które w Inno są wyrazem obcym.
  • +50% do uniku, gdy nie stoi na żadnych umocnieniach (baszty, mur, domek)
50% to się może wydawać bardzo dużo na pierwszy rzut oka, ale wydaje mi się, że to wciąż mniej niż ma bob na swojej baszcie. No i te 50% by od razu znikało po wejściu na basztę czy mur, więc chyba nie jest jakieś super mocne, a na pewno bardziej użyteczne od tego czegoś (zdolnością tego nie nazwę), co posiada obecnie.
 
Temat był poruszony, aby w bitwach zwiększyć dla wygranych jak i przegranych kilka losowych itemow powiedzmy łącznie 5. Jeśli wymóg w bitwie będzie spełniony np. Minimum 50 osób i te nagrody jak np. Torba lekarska itp. Rzeczy są losowane wśród wszystkich graczy, którzy brali udział to lekka zachęta do uczestnictwa.
 
Do góry