znikł cyrk

Status
Zamknięty.
Witam, pod ikonką salonu jeszcze dzisiaj rano o ile się nie mylę był cyrk, teraz mi znikł, podobno nie tylko ja tak mam, można prosić o jakieś wyjaśnienie? To wina Chrome? Czy ogólnie kłopoty w kodzie?
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Dodam, że chodzi o s10, był i nima :gwizd:
 
Dodam że chodzi o s1, też był i ni ma.
Dodatkowo nie odpala mi skrypt GJF, domyślam się że to jest z sobą połączone, tylko nie wiem jak, programy to ja pisałem w Basicu i nie znam się na tych CSS i Javach
 

DeletedUser26706

Gość
Gość
edito, cyrk jest w podglądzie minimapy jak i na mapie, brakuje jedynie ikonki.......

{czy ktoś z administracji wypowie się w powyższym temacie?

a co z graczami którzy zainwestowali już w budowę cyrku (kasę i produkty) oczywiście nie zostaną zapewne zwrócone...?}
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Wydaje mi się, że cyrk się normalnie z powrotem pojawi, jakieś błędy mają, i nic nie przepadnie, ale miło by było gdyby admini napisali cokolwiek.
 

DeletedUser

Gość
Gość
I u mnie nie ma. Zauważyłam dziś, nie wiem jak było wczoraj.
Nie widać ani na chrome, ani na firefoxie.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
edito, cyrk jest w podglądzie minimapy jak i na mapie, brakuje jedynie ikonki.......

{czy ktoś z administracji wypowie się w powyższym temacie?

a co z graczami którzy zainwestowali już w budowę cyrku (kasę i produkty) oczywiście nie zostaną zapewne zwrócone...?}

Tu nie ma co dodawać, właściwie wszystko powiedziałeś. Cyrk jest, brakuje tylko ikonki z lewej strony. Można z niego normalnie korzystać.
 

DeletedUser19492

Gość
Gość
A czy byłby to duży problem aby przywrócić tą ikonkę? Znacznie ułatwiała grę ;;)

Dzisiaj na BF "przyjechał" cyrk ale zapewne większość graczy o tym nie wie, a ikonka na minimapie jest schowana za bitwą o duży fort i prawie jej nie widać..
 

DeletedUser31491

Gość
Gość
To znaczy, że jest popsute i będzie naprawione jak tylko naprawią.
Tyle to i sami gracze wiedzą.