DeletedUser
Gość
Gość
Cześć wam
Mam mały dylemat, aczkolwiek pewien bardzo dobry człowiek - który jest obecny na tym forum znany jest z nicku "LiLoo" doradził mi postać aby grać bronią białą, wszystkie pytania kierowane do niego zawsze odpisywał, i pomagał.
Jest to pierwsza osoba, która miała cierpliwość mi doradzać w trudnych chwilach - bardzo dziękuje, i cieszę się że są takie osoby które są otwarte na pomoc innym.
Lecz z bronią palną będę przegrywał, a chciałbym stworzyć postać 100% do pojedynków. - podobno broń palna ma szanse wygrać z każdym... do fortów niezbyt się nadaje.
I tutaj do was pytanie, jak rozwinąć dobrze postać do broni palnej...
EQ, itd. pierdoły wiem, muszą być na HP, strzelanie etc. - mam doświadczenie bo znam kilka osób grających bronią palną.
Zapewne, taka postać w 100 procentowa pod pojedynki to będzie się to wiązało z brakiem wielu prac, zapewne expieniem w pojedynkach, i dorobek też będzie trudny. - E jakoś dam rade
Deringer'a jest łatwo zdobyć, a hernandes'a... musiałbym zrobic kilka reskilli...
A więc w co dawać statystyki? Do ilu? mówiąc przyszłościowo...
Czytałem trochę i się zastanawiam co myślicie o tym:
Jest to mały cytat, z "poradnika" wykonanego przez gracza Master Slayer.
"Umiejętności - Więc tak jeżeli chcesz być uniwersalny w obronie/ataku tak jak ja . Dawaj wszystko w zręczność a umki pod koniec powinny wyglądać tak:
*Unik - 100
*Refleks/Odporność - Na razie możesz sobie darować
*Celowanie - Do ok. 65-70 - to w zupełności wystarcza. Dalsze pakowanie to tylko strata pkt.
*Zaskoczenie -100
* I reszta do strzelania WSZYSTKO"
Co o tym myślcie? proszę o odpowiedź )
Pozdrawiam, steel116.
Mam mały dylemat, aczkolwiek pewien bardzo dobry człowiek - który jest obecny na tym forum znany jest z nicku "LiLoo" doradził mi postać aby grać bronią białą, wszystkie pytania kierowane do niego zawsze odpisywał, i pomagał.
Jest to pierwsza osoba, która miała cierpliwość mi doradzać w trudnych chwilach - bardzo dziękuje, i cieszę się że są takie osoby które są otwarte na pomoc innym.
Lecz z bronią palną będę przegrywał, a chciałbym stworzyć postać 100% do pojedynków. - podobno broń palna ma szanse wygrać z każdym... do fortów niezbyt się nadaje.
I tutaj do was pytanie, jak rozwinąć dobrze postać do broni palnej...
EQ, itd. pierdoły wiem, muszą być na HP, strzelanie etc. - mam doświadczenie bo znam kilka osób grających bronią palną.
Zapewne, taka postać w 100 procentowa pod pojedynki to będzie się to wiązało z brakiem wielu prac, zapewne expieniem w pojedynkach, i dorobek też będzie trudny. - E jakoś dam rade
Deringer'a jest łatwo zdobyć, a hernandes'a... musiałbym zrobic kilka reskilli...
A więc w co dawać statystyki? Do ilu? mówiąc przyszłościowo...
Czytałem trochę i się zastanawiam co myślicie o tym:
Jest to mały cytat, z "poradnika" wykonanego przez gracza Master Slayer.
"Umiejętności - Więc tak jeżeli chcesz być uniwersalny w obronie/ataku tak jak ja . Dawaj wszystko w zręczność a umki pod koniec powinny wyglądać tak:
*Unik - 100
*Refleks/Odporność - Na razie możesz sobie darować
*Celowanie - Do ok. 65-70 - to w zupełności wystarcza. Dalsze pakowanie to tylko strata pkt.
*Zaskoczenie -100
* I reszta do strzelania WSZYSTKO"
Co o tym myślcie? proszę o odpowiedź )
Pozdrawiam, steel116.
Ostatnio edytowane przez moderatora: