[migracja] Dyskusja

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182

Gość
Gość
W oczekiwaniu na migrację update o postępach: migracja włączona została na *.net
Mam szczerą nadzieję, że najpóźniej w przyszłym tygodniu ruszymy i my.
 

DeletedUser23275

Gość
Gość
W oczekiwaniu na migrację update o postępach: migracja włączona została na *.net
Mam szczerą nadzieję, że najpóźniej w przyszłym tygodniu ruszymy i my.

Jak w takim tempie co tydzień będą wprowadzić migracje na nowym rynku to może się to przeciągnąć do końca wakacji.
 

KozaK69

Elitarny Tester
A jak wygląda historia kar nałożonych na postać w przypadku migracji? Jest ona przypisane do konta, postaci czy świata?
Załóżmy że na S11 dostałem bana na tydzień za nieuczciwe pojedynki (oczywiście tylko hipotetycznie ;)). Teraz usuwam tę postać i migruję na S11 inną postacią, która nigdy nie była ukarana. Wtedy znowu dostaję karę za nieuczciwe pojedynki. Będzie ona traktowana jako pierwsze przewinienie czy drugie?
 

DeletedUser182

Gość
Gość
A jak wygląda historia kar nałożonych na postać w przypadku migracji? Jest ona przypisane do konta, postaci czy świata?
Załóżmy że na S11 dostałem bana na tydzień za nieuczciwe pojedynki (oczywiście tylko hipotetycznie ;)). Teraz usuwam tę postać i migruję na S11 inną postacią, która nigdy nie była ukarana. Wtedy znowu dostaję karę za nieuczciwe pojedynki. Będzie ona traktowana jako pierwsze przewinienie czy drugie?

Kary się nie kasują wraz z postacią. Będzie to traktowane jako kolejne wykroczenie. To się niczym nie różni od sytuacji w której skasuje ktoś sobie konto, za pół roku założy je ponownie. Kary ma "zapamiętane"
 

DeletedUser

Gość
Gość
Miałem nadzieję, że zanim zostanie wprowadzony ten bubel zwany migracją w waszym wykonaniu, to poważnie przeanalizujecie jeszcze raz to i poprawicie. Nie mam nic do migracji, bo na początku roku w innej grze takową przeszedłem, ale to, co wy wyczyniacie to jest jak projekt przygotowany przez przygłupawego ucznia podstawówki. Nic nie jest przygotowane, nic nieprzeanalizowane, nie ma żadnego planu. Cel to migracja, ale po najmniejszym wysiłku intelektualnym. Jeden wielki DOM UCIECH (czyt. burdel - o ile Pan Mod pozwoli na użycie tego słowa).
Czy traktujecie graczy jak poważnych ludzi i z szacunkiem, jaki powinien należeć się tym, dzięki którym zarabiacie na papier, którym możecie podetrzeć swoje delikatne 4 litery, czy jak frajerów, z których chcecie wyciągnąć jak najwięcej kasy? Jeśli z szacunkiem, w co wątpię, to rozejrzyjcie się dookoła jak wygląda choćby najmniejsza zmiana nazwy, loga, czy przejęcia byle jakiej firemki i jak tam traktuje się klientów, jak informuje, jak przygotowuje do tego. Gdzie jest jakakolwiek informacja? Z głównego tematu wieje stwierdzeniami w stylu "najprawdopodobniej", "jeżeli migracja pozwoli", nie lepiej jest też w temacie do dyskusji (np. "nie ma konkretów", "nie planujemy jeszcze").
A teraz do konkretów.

1. Brak PEŁNEJ informacji.
Wszystkie poniższe podpunkty łączą się ze sobą i wynikają z braku PEŁNEJ i RZETELNEJ informacji oraz wprowadzenia migracji bez uprzedzenia i planu.
1.1.
Wszystko robione jest na szybko. Na 48h przed migracją oficjalnie ogłaszacie przenosiny. Czy to jest poważne? Postać kasuje sie po 120h, a wy dajecie ogłoszenie na 48h przed i to w momencie, gdy rozpoczął się sezon urlopowy. Co z ludźmi, którzy już wyjechali, a nie przeniosą się? Też na 48h przed kasacją opuszczonych światów ogłosicie im to? A może będzie promocja i dacie im 24h?
1.2.
Brak daty zakończenia przenosin. Macie w ogóle jakiś plan, czy harmonogram tej migracji, czy może zgodnie ze słowami Onufrego "nie ma konkretów", albo "nie planujemy jeszcze".
Edit: Przeoczyłem rzetelną informację Onufrego: "Nie ma ustalonego limitu żadnego. Jeżeli zostanie ustalony to poinformujemy wcześniej. "
1.3. Targ
Przedmioty i pieniądze z targów należy odebrać przed migracją. W momencie ogłaszania "planów" migracji nie było podanej daty, nawet przybliżonej. Targ cały czas działał. Czy waszym zdaniem w 48h w środku tygodnia, gdzie ludzie chodzą do pracy i grają mniej aktywnie jest możliwość "obskoczenia" np. 10-15 miast w różnych zakątkach mapy? Nie podaliście innej daty niż początek, więc z waszym podejściem ta migracja może się skończyć po 24h. I co wtedy?
1.4. Konto Premium
Teoretyczna sytuacja. Posiadam 2 konta (świat A i B) i na obu mam wykupione PREMIUM na np. 30 kolejnych dni. Migrując na świat B muszę skasować konto z tego świata. I proste, a zarazem podstawowe pytanie: co wtedy? Zainwestowałem PRAWDZIWE pieniądze i teraz mam zrezygnować z usługi, którą wykupiłem? Bo ani słowa nie ma o tym w oficjalnym ogłoszeniu.
1.5. Obligacje
Wprowadziliście nową jednostkę do gry. O ile jeszcze ekwipunek czy gotówkę da się z kasowanej postaci "wyprowadzić" do postaci docelowej - tak tak, łaskawie przymknęliście oko stwierdzeniem "regulamin tego nie zabrania", to co z obligacjami? Kupić niepotrzebny przedmiot z "SZOPU", żeby jak najmniej się zmarnowało, czy może machnąć ręką i pozwolić je skasować? W końcu, żeby je zdobyć zmarnowało się sporo czasu, ale co to was obchodzi.

2. Podział na autochtonów i przesiedleńców.
Przeprowadzacie migrację w taki sposób, żeby podzielić graczy na tych lepszych (z danego świata) i tych gorszych (przesiedleńców). Mieliście tyle czasu, żeby pomyśleć jak nie dopuścić do tego, ale całkowicie zignorowaliście to. Każecie się ludziom spakować do jednego plecaka i zapomnieć o całej reszcie, całej ich historii, całym ich dorobku, który przez wiele lat gry osiągnęli. No bo przecież, to nie wasz czas był poświęcony na grę. Panteon i to co się w nim znajduje dotyczy tylko kilku osób, ale są rzeczy, które dotyczą 80-90 % graczy na danym świecie.
2.1. Miasto
Miasta (ani kasa miejska) nie będą przenoszone. Kiedyś Onufry napisał, że na światach docelowych istnieje sporo miast w pełni zabudowanych, więc nie powinniśmy narzekać. Tylko, że są to miasta zabudowane w stopniu podstawowym. W międzyczasie wprowadziliście możliwość rozbudowy kościoła, co miało przywrócić do łask klasę robotnika. Na światach przeznaczonych do "wygaszenia" są kościoły powyżej 90 poziomu. Czy jesteś w stanie znaleźć mi miasto widmo na świecie docelowym, w którym kościół będzie rozbudowany przynajmniej w 20% na taki poziom? Czy dasz się namówić na opublikowanie danych o ilości godzin przepracowanych przy rozbudowie TOP 1 kościoła na jednym, dowolnym świecie przeznaczonym do "wygaszenia"? Wiem, że to trochę pracy, ale może wtedy docenicie czas, który ludzie poświęcili - ustawienie takiej pracy też wymaga chwili czasu, a później ponowne zalogowanie się do gry, żeby ustawić nowe.
Czy można znaleźć jakieś rozwiązanie? Oczywiście. Pierwsze, które mi przyszło do głowy wygląda następująco. Przed migracją pojawia się wiadomość w grze od teamu, że przez kolejny tydzień czasu np. poprzez zgłoszenie ticketu do supportu założyciele miast będą mogli zgłaszać, na jaki świat docelowy będą chcieli przenieść swoje miasto. I po zakończeniu migracji np. w wybranym przez założyciela sektorze takie miasto "stworzyć" sztucznie. To by wymagało od Teamu trochę wysiłku, ale jeśli tylko ktoś posiada chęci to raczej nie byłoby z tym problemu.
2.2. Forty
Forty nie będą przenoszone. Ale dlaczego nie zresetować posiadania fortów i zacząć wszystkiego od nowa? Oczywiście rozbudowane forty by były, tylko nie miałyby swoich właścicieli i należałoby je zdobyć.Szybkie dwie propozycje wyglądają następująco:
- np. 5 dni po zakończeniu procesu migracji rozpocząłby się tygodniowy konkurs fortowy. Przez tydzień o losowo wygenerowanych porach można byłoby zdobyć jeden fort. O takiej losowej porze w podglądzie fortu aktywny byłby przycisk "wyzwij fort", a także pojawiłby się napis "teraz możesz wyzwać fort". Pierwsze miasto, które znajdzie fort z taką informacją i wyzwie fort, otrzymuje ten fort, a drugie wyzywa go tak jak się normalnie wyzywa fort i następnego dnia odbyłaby się bitwa. I tak w tydzień czasu każdy fort znalazłby swojego właściciela. (Można jeszcze dodać, że miasta, które posiądą fort oraz te, które wyzwą fort, nie mogą już zdobywać nowych fortów).
- Konkurs fortowy w obrębie sektorów. Miasta z danego sektora wybierałyby jeden z fortów w nim leżących zgłaszając chęć posiadania go. A później odbywałyby się bitwy o ten fort, o losowo wygenerowanej godzinie (np. z przedziału 10-22) i zwycięzca tych zmagań otrzymywałby fort. Można dodatkowo zastrzec, że w bitwie takiej mogliby brać udział tylko mieszkańcy danego miasta, którzy byliby członkami miasta w momencie zakończenia składania zgłoszeń o dany fort. I każde miasto mogłoby zgłosić się tylko do 1 fortu.
2.3. Podwójne opodatkowanie
Gracze przesiedleni zapłacą podwójny podatek. Przed migracją gracze muszą opuścić miasto, co wiąże się z wyjęciem pieniędzy z banku. Po migracji, po przystąpieniu do miasta będą chcieli te pieniądze ponownie wpłacić do banku. I znowu zostanie im potrącona opłata za to. Tym sposobem po raz kolejny wskazujecie ich, jako tych "gorszych".
3. Punkty przyjaźni i powiązania ze zwerbowanymi graczami
Werbowanie graczy w zamian za korzyści w grze zostało bezczelnie skopiowane z innych gier przeglądarkowych, żeby chociaż w minimalnym stopniu ukryć indolencję osób odpowiedzialnych za promocję tego tytułu. Różnica jednak polega na tym, że w tej grze nikt oficjalnie nie wie, jakie korzyści otrzymuje się za to. Ci indolenci, których wyręczamy werbując graczy doskonale wiedzą jaką pensję dostają za swoją symulację pracy, a my niestety jesteśmy oszukiwani i mamieni obietnicami bez pokrycia. Bo czy dostaniemy za nowego gracza punkty przyjaźni czy nie, jest wielką niewiadomą. A Onufry na każde pytanie i zgłoszenie nieprawidłowości odpowiada w sposób arogancki i agresywny. Wyłóżcie kawę na ławę i bądźcie szczerzy z ludźmi, którzy wam pomagają utrzymać rentowność tej gry. Napiszcie, że 1 poziom osiągnięty przez gracza to x punktów przyjaźni, a wydana 1 bryłka to y. Stać was na to? Czy będziecie dalej konfabulować i oszukiwać, a punkty przyjaźni będą w losowy sposób znajdowały się na kontach graczy? Wy dzięki nim zarabiacie realne pieniądze, więc napiszcie jak w innych grach, na co konkretnie możemy liczyć.
Brak przenoszenia powiązań między graczami znowu dzieli na lepszych i gorszych. Było tyle czasu, żebyście opracowali sposób na równe traktowanie, a nie zrobiliście nic. W czym zwerbowany przez przesiedleńca, aktywny nowy gracz jest gorszy od zwerbowanego przez autochtona? Macie w ogóle zamiar jeszcze coś z tym zrobić, czy nie interesuje was to zupełnie?

Czy cokolwiek jeszcze będzie zrobione w celu poprawy sposobu procesu migracji, czy ktoś w ogóle sprawuje nad tym opiekę? Jest jakiś plan? Potraficie udzielić jakichkolwiek informacji? Potraficie traktować ich poważnie?

A może należałoby szczerze przyznać się do zaniechań i napisać, że daliście ****, nie ma żadnego planu, nie przygotowaliśmy tej migracji dobrze, liczymy, że jakoś to będzie.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
2.2. Forty
Forty nie będą przenoszone. Ale dlaczego nie zresetować posiadania fortów i zacząć wszystkiego od nowa? Oczywiście rozbudowane forty by były, tylko nie miałyby swoich właścicieli i należałoby je zdobyć.Szybkie dwie propozycje wyglądają następująco:
- np. 5 dni po zakończeniu procesu migracji rozpocząłby się tygodniowy konkurs fortowy. Przez tydzień o losowo wygenerowanych porach można byłoby zdobyć jeden fort. O takiej losowej porze w podglądzie fortu aktywny byłby przycisk "wyzwij fort", a także pojawiłby się napis "teraz możesz wyzwać fort". Pierwsze miasto, które znajdzie fort z taką informacją i wyzwie fort, otrzymuje ten fort, a drugie wyzywa go tak jak się normalnie wyzywa fort i następnego dnia odbyłaby się bitwa. I tak w tydzień czasu każdy fort znalazłby swojego właściciela. (Można jeszcze dodać, że miasta, które posiądą fort oraz te, które wyzwą fort, nie mogą już zdobywać nowych fortów).


To jest też problem ludzi którzy się przenoszą to fakt, ale o ile dobrze Ciebie zrozumiałem na świecie docelowym wszystkie koalicje miałby by stracić forty? Ktoś zadał sobie trud żeby go zdobyć a ty chcesz żeby tak po prostu go od nich wziąć? I jeszcze ktoś poświęcił czas i produkty żeby go rozbudować i ma go stracić i nie wiadomo czy odzyskać- tutaj sam sobie zaprzeczasz bo piszesz też o rozbudowie miasta (punkt 2.1)


Poza tym zapraszam do głównego tematu odnoście migracji i do tego postu http://forum.the-west.pl/showpost.php?p=443181&postcount=2 punkt 8 tam masz info o obligacjach proszę o przeczytanie.

2.3. Podwójne opodatkowanie
Gracze przesiedleni zapłacą podwójny podatek. Przed migracją gracze muszą opuścić miasto, co wiąże się z wyjęciem pieniędzy z banku. Po migracji, po przystąpieniu do miasta będą chcieli te pieniądze ponownie wpłacić do banku. I znowu zostanie im potrącona opłata za to. Tym sposobem po raz kolejny wskazujecie ich, jako tych "gorszych".
Jeżeli potrafisz w tej grze wypłacać pieniądze z banku to chciałbym wiedzieć jak?


Ja za to mam pytanie: Czy po przeniesieniu postaci na świat B w saloonie będą te zadania które pobrałem(ale nie zakończyłem) w trakcie gry na świecie A? I czy lista zadań ukończonych też będzie pokazana w saloonie(jeżeli było pytanie to bardzo za to przepraszam)?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ktoś zadał sobie trud żeby go zdobyć a ty chcesz żeby tak po prostu go od nich wziąć? I jeszcze ktoś poświęcił czas i produkty żeby go rozbudować i ma go stracić i nie wiadomo czy odzyskać- tutaj sam sobie zaprzeczasz bo piszesz też o rozbudowie miasta
Osoby przenoszące się też poświęciły czas, surowce i $ na rozbudowę swoich fortów i oni nie mają wyboru i muszą zrezygnować z fortów.

Co do obligacji to chodzi mi o te z konta, które jesteś zmuszony skasować, żeby przenieść "konto docelowe na dany świat. A temat główny czytałem wielokrotnie :)

Jeżeli potrafisz w tej grze wypłacać pieniądze z banku to chciałbym wiedzieć jak?

skrót myślowy. Chodziło mi o to, że po wyjściu z miasta automatycznie $ z banku dostajesz do "ręki" i musisz je jeszcze raz wpłacać do banku na docelowym świecie

I dziękuję za przeczytanie całego posta
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Nie musisz migrować jak nie chcesz to jest tylko po to by zapełnić kilka światów. Sam Onufry pisał że nie wie co się stanie z tymi światami z których wszyscy nie będą chcieli wyemigrować chociaż pewnie jak mało osób zostanie to dadzą info o tym że będą chcieli usunąć serwer z powodu małej liczby graczy na nim.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Pomijam fascynacje domami uciech i 4 literami (do tego się odnosił nie będę, bo to nie mój krąg zainteresowań).

1. Brak PEŁNEJ informacji.
Wszystkie poniższe podpunkty łączą się ze sobą i wynikają z braku PEŁNEJ i RZETELNEJ informacji oraz wprowadzenia migracji bez uprzedzenia i planu.

Bez uprzedzenia?
W kwietniu była informacja na stornie głównej i na forum podana, że planujemy migrację.

Wszystko robione jest na szybko. Na 48h przed migracją oficjalnie ogłaszacie przenosiny. Czy to jest poważne?

Nie, od dawna migracja jest zapowiadana, początkowo miała być nawet maju i to wszystko było podawane, ale jak ktoś nie czyta newsów na stronie głównej to już na to nic nie poradzimy. Przykro mi.

Brak daty zakończenia przenosin. Macie w ogóle jakiś plan, czy harmonogram tej migracji, czy może zgodnie ze słowami Onufrego "nie ma konkretów", albo "nie planujemy jeszcze".

Pojęcie "bezterminowo" rozumiem jest obce? Skoro nie ma daty, to znaczy że migracja będzie otwarta i nie planujemy jej zamykania. To dosyć proste, prawda?

Teoretyczna sytuacja. Posiadam 2 konta (świat A i B) i na obu mam wykupione PREMIUM na np. 30 kolejnych dni. Migrując na świat B muszę skasować konto z tego świata. I proste, a zarazem podstawowe pytanie: co wtedy? Zainwestowałem PRAWDZIWE pieniądze i teraz mam zrezygnować z usługi, którą wykupiłem?

Proszę nie migrować i korzystać ze swojego wykupionego premium.

Wprowadziliście nową jednostkę do gry. O ile jeszcze ekwipunek czy gotówkę da się z kasowanej postaci "wyprowadzić" do postaci docelowej - tak tak, łaskawie przymknęliście oko stwierdzeniem "regulamin tego nie zabrania", to co z obligacjami? Kupić niepotrzebny przedmiot z "SZOPU", żeby jak najmniej się zmarnowało, czy może machnąć ręką i pozwolić je skasować? W końcu, żeby je zdobyć zmarnowało się sporo czasu, ale co to was obchodzi.

Proszę nie migrować i korzystać ze swoich obligacji na obu światach.

Każecie się ludziom spakować do jednego plecaka i zapomnieć o całej reszcie, całej ich historii, całym ich dorobku, który przez wiele lat gry osiągnęli. No bo przecież, to nie wasz czas był poświęcony na grę. Panteon i to co się w nim znajduje dotyczy tylko kilku osób, ale są rzeczy, które dotyczą 80-90 % graczy na danym świecie.

Nic nikomu nie każemy. Poza tym migracja została wprowadzona na prośbę graczy, którzy najwyraźniej znudzili się grą na pustym świecie, wpatrywaniem się w panteon i czytaniem po raz setny wspaniałej historii świata, świata na którym spotkanie kogoś na czacie można uznać za wielki wyczyn a zebranie kompletu online na mały fort graniczy z cudem.


Miasta (ani kasa miejska) nie będą przenoszone. Kiedyś Onufry napisał, że na światach docelowych istnieje sporo miast w pełni zabudowanych, więc nie powinniśmy narzekać. Tylko, że są to miasta zabudowane w stopniu podstawowym. W międzyczasie wprowadziliście możliwość rozbudowy kościoła, co miało przywrócić do łask klasę robotnika. Na światach przeznaczonych do "wygaszenia" są kościoły powyżej 90 poziomu. Czy jesteś w stanie znaleźć mi miasto widmo na świecie docelowym, w którym kościół będzie rozbudowany przynajmniej w 20% na taki poziom? Czy dasz się namówić na opublikowanie danych o ilości godzin przepracowanych przy rozbudowie TOP 1 kościoła na jednym, dowolnym świecie przeznaczonym do "wygaszenia"? Wiem, że to trochę pracy, ale może wtedy docenicie czas, który ludzie poświęcili - ustawienie takiej pracy też wymaga chwili czasu, a później ponowne zalogowanie się do gry, żeby ustawić nowe.
Czy można znaleźć jakieś rozwiązanie? Oczywiście. Pierwsze, które mi przyszło do głowy wygląda następująco. Przed migracją pojawia się wiadomość w grze od teamu, że przez kolejny tydzień czasu np. poprzez zgłoszenie ticketu do supportu założyciele miast będą mogli zgłaszać, na jaki świat docelowy będą chcieli przenieść swoje miasto. I po zakończeniu migracji np. w wybranym przez założyciela sektorze takie miasto "stworzyć" sztucznie. To by wymagało od Teamu trochę wysiłku, ale jeśli tylko ktoś posiada chęci to raczej nie byłoby z tym problemu.

Technicznie niewykonalne.

Forty nie będą przenoszone. Ale dlaczego nie zresetować posiadania fortów i zacząć wszystkiego od nowa?

A dlatego, że głowę mam jedną i dam sobie ją uciąć, że w sytuacji gdyby to przyszło resetować fort graczowi waldgrave to powstałby punkt 2.2 "dlaczego mi kasujecie fort, na który poświęciłem lata gry, setki nieprzespanych godzin, itd itp"


Gracze przesiedleni zapłacą podwójny podatek. Przed migracją gracze muszą opuścić miasto, co wiąże się z wyjęciem pieniędzy z banku.

Proszę? Chyba w różne gry gramy, bo pieniądze od dawna z banku nie są wyjmowane przy opuszczaniu miasta.

3. Punkty przyjaźni i powiązania ze zwerbowanymi graczami
Werbowanie graczy w zamian za korzyści w grze zostało bezczelnie skopiowane z innych gier przeglądarkowych,

Tak, ja pójdę nawet krok dalej... pomysł stworzenia gry przeglądarkowej został bezczelnie skopiowany. Przecież już jedna gra była. No wzięli i zrobili kolejną. Jak tak można?

Wyłóżcie kawę na ławę i bądźcie szczerzy z ludźmi, którzy wam pomagają utrzymać rentowność tej gry. Napiszcie, że 1 poziom osiągnięty przez gracza to x punktów przyjaźni, a wydana 1 bryłka to y. Stać was na to? Czy będziecie dalej konfabulować i oszukiwać, a punkty przyjaźni będą w losowy sposób znajdowały się na kontach graczy?

Nie napiszemy tak, właśnie dlatego, że nie chcemy nikogo oszukiwać i wprowadzać w błąd. Wzór na punkty przyjaźni nie został ujawniony przez autorów gry i nie jest nam znany. Strzelać nie zamierzamy.


Czy cokolwiek jeszcze będzie zrobione w celu poprawy sposobu procesu migracji, czy ktoś w ogóle sprawuje nad tym opiekę?

Sposób migracji jest dobry i przemyślany. Zawsze znajdą się malkontenci, którzy będą szukać dziury w całym.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak już narzekamy, to ja również dodam swoje trzy grosze... Ciągle nie ma żadnego regulaminu dot. migracji, przez co bardzo łatwo można robić multikonta. Każdy gracz może na tym bardzo łatwo zarobić. Wystarczy zrobić sobie konto na każdym ze światów z których będzie można się przenieść, nabić sporo kasy a później oddać innej osobie, która będzie przenosić się na świat na którym aktywnie gramy i w trzy tygodnie mamy kilka milionów na koncie.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Jak już narzekamy, to ja również dodam swoje trzy grosze... Ciągle nie ma żadnego regulaminu dot. migracji,

Nie będzie żadnego dodatkowego reguliaminu poza tym co jest.

przez co bardzo łatwo można robić multikonta.

Nie można, regulamin tego zabrania.

Każdy gracz może na tym bardzo łatwo zarobić. Wystarczy zrobić sobie konto na każdym ze światów z których będzie można się przenieść, nabić sporo kasy a później oddać innej osobie, która będzie przenosić się na świat na którym aktywnie gramy i w trzy tygodnie mamy kilka milionów na koncie.

A czym to się różni od obecnego "oddam kasę na s2 za kasę na s1?". Niczym.
Już teraz bez migracji możesz dać komuś pieniądze na świecie X a on Ci da na świecie Y (o ile Cię nie oszuka).
Poza tym konta sobie nie zrobisz na świecie z którego będzie można migrować, bo się nie będzie dało.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Córka (nie jest tutaj zarejestrowana) dzisiaj zrobiła transfer z ś8 nawet nie wiem na który świat, bo nie tykam się Jej konta, ale chyba ten ostatni Huron....
Po dziesięciu minutach chciała się zalogować i wyskoczył komunikat, że postać jest podczas transferu inajprawdopodobniej skończy się w nocy.

Chciałem tylko spytać czy to tak wygląda i czy ma sobie do jutra odpuścić grę?
Nie chcę, żeby mi się dziecko denerwowało.
 
tak to wyglada, dzis juz sobie nie zagra...
najlepiej transfer ustawic sobie wieczorem przed snem ,rano sie budzisz i wszystko masz przeniesione
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Na postać oczekująca na transfer nie można się już logować. Nie można również założyć między czasie postaci na świecie docelowym.
Przy próbie logowania na postać ze zleconym transferem będziemy mieli odpowiedni komunikat informujący właśnie o tym, że postać oczekuje na migrację. Po godzinie od zlecenia migracji, będzie możliwość anulowania tego zlecenia (oczywiście jeżeli migracja jeszcze się nie dokonała, tylko jesteśmy w trakcie oczekiwania na nią). Nie polecam anulowania, gdyż ponownie zlecić migrację w przypadku anulowania będzie można dopiero po upływie 2 dni.
Migracje następują w nocy, późno w nocy, nie jest to 24:00 :p (tak na dobrą sprawę one się zaczynają koło 3 w nocy)

Moja postać migrowała o 3:28 a byłem 7 w kolejce migrujących w danym dniu.
Ciekawostka: we wczorajszym "rzucie" migrowało łącznie ponad 500 osób.
 

DeletedUser23275

Gość
Gość
Czekam na dalsze ciekawostki, a najlepiej statystyki dotyczące migracji (ile, skąd i gdzie).
 
Wreszcie, choć i tak późno ;)

Dziwi mnie, że nikt z dowodzących nie zachęca(ł) do przejścia do swojej koalicji. Nie zależy Wam na nowych nabytkach?
Sądziłem, że każdy świat będzie się ostro reklamował, a tu taka (niemiła) niespodzianka hah...

Onufry, będziesz robił jakieś podsumowanie, ile postaci skąd/dokąd poszło?
Np po tygodniu. Masz dostęp do takich danych?

Pozdrawiam ;)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
To nie jest temat do reklamowania światów, omawiania sytuacji na tych światach, itp. Od tego są działy osobne dla każdego świata a w nich wątki w stylu "sytuacja na świecie xyz".

Tutaj poruszamy sprawy techniczne związane z migracja.

@KZI, nie będę robił.
 
Ustawiłem moją postać na S10 do usunięcia. Czy zawsze trwa to 5 dni (szok), czy jest możliwość, że wyleci szybciej? Czy admini mogą przyśpieszyć proces kasowania postaci?

Onufry? Proszę Cię o odpowiedź i ewentualne przyśpieszenie, jeżeli leży to w Twojej mocy ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry