Aktualizacja - dyskusja

Lenka222

Członek obsługi gry
Nowe zadania z rzemiosła
Po otrzymaniu Waszych opinii dokonaliśmy zmian w nowych zadaniach z rzemiosła:
  • Do wykonania każdego z zadań potrzebny będzie tylko jeden przedmiot z rzemiosła, do tej pory potrzebne były dwa
  • Zmienione zostało jedno z wymagań w zadaniu "Wyciągnij kosztowności ze skały.". Od teraz zamiast "Strzały uniknięte na bitwach fortowych: 50/50" brzmi "Strzały uniknięte na bitwach fortowych: 40/40"
I fajnie, że się nas słuchają, zatem @Lenka222 niech się posłuchają też tego: 10 omdleń niech zmniejszą do 5, wtedy będzie można zadanie wykonać, bo 10 jest prawie nieosiągalne, szczególnie w chwili, gdy jest 1 bitwa dziennie na danym serwerze (i to jest dobra sytuacja, gdy bitwy odbywają się raz dziennie). Wystarczy zobaczyć ile bitew odbywa się na każdym ze światów, a do tego zobaczyć ile osób bierze udział w walkach, bo to też istotne. Ludzie będący aktywni nie potrafią tego celu 10 omdleń wykonać, a co dopiero Ci mniej aktywni na mniej aktywnych światach? Do tego trzeba pamiętać, że to zadanie ma czasowe ograniczenie, co najbardziej utrudnia wykonanie zadania ;)
Także proszę by wzięto pod dyskusję warunek dla zadania z przedmiotem od kowala. Proszę się naprawdę gruntownie zastanowić i zrobić odpowiedni reaserch ;) by podjąć odpowiednią decyzję ;) bo co jak co ale warunek 50 uników w ciągu tych kilku dni idzie zrobić jeśli bitwy odbywają się codziennie, a mając szczęście to nawet podczas jednej walki idzie to wykręcić, więc naprawdę nie wiem kto chciał by ten warunek został ułatwiony. (mmożna lajkować jeśli się ze mną drodzy kamraci zgadzacie)

Nic nie mogę obiecać, ale na pewno przekażę tą opinię do odpowiednich osób.
 
Ludzie narzekają na 10 omdleń kowala, zmniejszamy uniki rymarza/znachora? (nie wiem której klasy to quest). xDDDDDDD
 
Tak szczerze to ja nie do końca rozumiem problem, gdyż każda klasa rzemiosła może wykonać zadanie na każdą broń. Ktoś woli robić uniki - robi uniki, komuś łatwiej zdobyć KO (np jest full dowo) - robi KO. Są ważniejsze rzeczy do zmiany niż bezużyteczna (przynajmniej jak na razie ) broń.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Tak szczerze to ja nie do końca rozumiem problem, gdyż każda klasa rzemiosła może wykonać zadanie na każdą broń. Ktoś woli robić uniki - robi uniki, komuś łatwiej zdobyć KO (np jest full dowo) - robi KO. Są ważniejsze rzeczy do zmiany niż bezużyteczna (przynajmniej jak na razie ) broń.
Tak, ale są osoby, które chcą zrobić wszystkie zadania, z zrobienie 10 omdleń podczas bitwy o fort łatwe nie jest, nawet jeśli zadanie jest rozciągnięte na kilka dni.
 
Tak, ale są osoby, które chcą zrobić wszystkie zadania, z zrobienie 10 omdleń podczas bitwy o fort łatwe nie jest, nawet jeśli zadanie jest rozciągnięte na kilka dni.

Nie będąc w full dowo udało mi się tego dokonać podczas pierwszej próby, także jest to możliwe. Myślę że fajnie jest jak gra stawia nam jakieś wyzwania, a nie wszystko jest do zrobienia w kilka dni. Na wielu światach zrobienie broni nie jest możliwe z racji tego że brakuje przepisów, czy też chętnych do zrobienia rzemiosła. Trzeba się skupić na tym aby przekonać administrację do zmniejszenia liczy światów. Jeden lub dwa "stare serwery" (powstałe podczas połączenie wszystkich istniejących dłużej niż załóżmy 4 lata) , nowy serwer co roku , migracja z nowego na stary odpalana automatycznie po upływie jakiegoś czasu - proponuję 3 lub 4 lata ( z moich obserwacji wynika że po takim czasie serwer zaczyna umierać). Wiele osób znów zacznie cieszyć się grą.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Podczas pierwszej próby 10 omdleń? Ponadto ok, wyzwanie, ale nagroda w takim razie powinna być o wiele lepsza, bo te bronie to po prostu kolejne do kolekcjonowania, żadnej konkurencyjności nie przedstawiają względem już istniejących setów, a nawet ośmielę się zaryzykować stwierdzenie, iż te bronie są po prostu nic nie warte, coś ala bronie sprzed 2 lat może.
Miałeś farta, a gra nie ma polegać na farcie, tylko na umiejętności. A to, że jest się pod dowodzenie nie wpływa na to, że ma się większe szanse na omdlenie kogoś.
A jesli masz propozycję to przedstaw ją w odpowiednim dziale.
 
Niestety propozycja migracji nie wchodzi w grę o czym przekonałem się szukając przyczyny usunięcia posta. W sumie dobra zagrywka - nie można zrobić ankiety która pokazałaby ile graczy popiera migracje.

Zgadza się że nagroda jest bardzo słaba, bronie są nic nie warte , dlatego podejrzewam że niewiele osób będzie chciało je zdobyć, a osoby które chcą mieć wszystko, są kolekcjonerami - mogą się o to postarać i mieć jakieś wyzwanie. To przynajmniej moja opinia.

A co do mojego farta - nie do końca tak bym to nazwał - trzeba odpowiednio się ustawiać i strzelać w osoby które mamy szansę zabić. Dowodzenie wpływa w ten sposób że zadajemy większe obrażenia i strzelamy pierwsi ( tu wchodzi jeszcze ranga, ale chyba na każdy serwerze dowo jest promowane aby strzało pierwsze).
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Niestety propozycja migracji nie wchodzi w grę o czym przekonałem się szukając przyczyny usunięcia posta. W sumie dobra zagrywka - nie można zrobić ankiety która pokazałaby ile graczy popiera migracje.
Takich ankiet było już mnóstwo i większość z podobnymi wynikami, lecz IG na razie jest nieugięte w tej sprawie, więc kolejne dyskusje raczej nie mają sensu. Lenka podobno za każdym razem wspomina IG, że migracja jest potrzebna, ale oni mają swoje kryteria.
 
Takich ankiet było już mnóstwo i większość z podobnymi wynikami, lecz IG na razie jest nieugięte w tej sprawie, więc kolejne dyskusje raczej nie mają sensu. Lenka podobno za każdym razem wspomina IG, że migracja jest potrzebna, ale oni mają swoje kryteria.


Nie spotkałem się jeszcze z propozycją którą przedstawiłem - każdy mówi o migracji, ja podałem konkretne rozwiązanie - zmieniające formę migracji. Zaproponowałem aby migracja była wywoływana odgórnie po jakimś czasie od startu serwera (podałem przykład 4 lata) oraz przestawiłem zmianę jej formy. Aktualnie migrować możemy na połowę światów (mowa o Cheyenne) - przedstawiłem propozycję, aby migrować można było na mniejszą ilość światów np 2.

Temat migracji był wielokrotnie wałkowany, jednak nie znalazłem nigdzie sposobu zmiany przeprowadzania migracji, uważam że 90% graczy zgodziłaby się z pomysłem, a IG dostałoby dowód w postaci głosów na "tak" oraz konkretne rozwiązanie - bardzo łatwe do zrealizowania.
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Takich ankiet było już mnóstwo i większość z podobnymi wynikami, lecz IG na razie jest nieugięte w tej sprawie, więc kolejne dyskusje raczej nie mają sensu. Lenka podobno za każdym razem wspomina IG, że migracja jest potrzebna, ale oni mają swoje kryteria.

Panie kochany, a to nie jest tak, że my jesteśmy MARKETEM TESTOWYM dla całego Westa?! To może czas najwyższy przetestować na nas masowe migracje? Niech IG sprawdzi czy to się opłaci :) Może niech Lenka zacznie ich zachęcać od tej strony :p
 
Zmienione zostało jedno z wymagań w zadaniu "Wyciągnij kosztowności ze skały.". Od teraz zamiast "Strzały uniknięte na bitwach fortowych: 50/50" brzmi "Strzały uniknięte na bitwach fortowych: 40/40"
cooooo ? Zmieniacie takie zadanie, które mozna bez problemu zrobić w przeciagu 6dni a nie zmieniacie zadania z 10 omdleniami ?
 
Nie będąc w full dowo udało mi się tego dokonać podczas pierwszej próby, także jest to możliwe. Myślę że fajnie jest jak gra stawia nam jakieś wyzwania, a nie wszystko jest do zrobienia w kilka dni.

Taaa? To spróbuj zrobić 10 omdleń na dakocie gdzie są bitwy 15 vs 15

A co do mojego farta - nie do końca tak bym to nazwał - trzeba odpowiednio się ustawiać i strzelać w osoby które mamy szansę zabić.

Serio? Nie wpadł bym na to. Dobrze, że powiedziałeś :D
 
omdlenia.png

Stanie na baszcie i strzelanie nie wystarczy... trzeba chodzić i szukać celu do omdlenia. Zadań z 10 omdleniami zrobiłem już 3 i problemu nie było :)
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Ale nie powiesz, że to jest łatwe. Oczywiście gratuluję wyniku, ale już iks osób pisało mi, ze ten wymóg jest najtrudniejszy ze wszystkich i nawet chodząc i być online na bitwach zbierają maks 7-8 omdleń, po prostu nie dają rady tych 10 zebrać.
Gdyby jeszcze nagroda za tak trudne zadanie była odpowiednia, ale dostajemy broń która odstaje i to tak bardzo, że to będzie kolejny przedmiot kolekcjonerski, a nie taki przydatny, co już zresztą gdzieś pisałem. Samo to, że 3 profesje mają zadanie zwiażane z fortami, a rymarz dostaje zadanie związane z przygodami jest co najmniej nielogiczne. Nie potrafili wymyślić kolejnego wymogu? Serio? A zadać powiedzmy 30 czy 50k obrażeń to nie można było ustawić?
 
Taaa? To spróbuj zrobić 10 omdleń na dakocie gdzie są bitwy 15 vs 15

Dakota jest wymarłym światem potrzebującym migracji. Bitwy toczą się raz na kilka dni więc nie ma się co dziwić że to zadanie ciężko zrobić. Rzemiosło zaczęło rozwijać 4 osoby, na ten moment 3- 36 przepisów 1-39 przepisów. Takich światów jest więcej. I to nie wina trudności zadania- tak jest trudne, ale możliwe do zrobienia, - ale braku graczy na danym świecie.

Uważam że potrzebne są wyzwania, gra nie stawia większych wyzwań i ludzie przyzwyczaili się że można zrobić wszystko w czasie pstryknięcia palcami. Tym bardziej że w tym przypadku broń jest bezużyteczna i są inne alternatywne.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Masz oczywiście rację i to bez dwóch zdań. Natomiast problemem IG jest brak w praktyce trudnych serii zadań. Ostatnie jakie sprawiały trudności zostały dodane do gry parę lat temu. A nagrody za zadania to już w ogóle porażka. Obecnie jest tyle zadań które są do poziomu >100, że Ig w ogóle powinno teraz skupić się wyłącznie na zadaniach na poziom 120+ i dawać tam odpowiednie nagrody.
 
Do góry