aktualizacja 1.19

  • Rozpoczynający wątek zubr1991
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser11480

Gość
Gość
kto Ci tak powiedział? w ofercie nic takiego nie ma...
 

DeletedUser

Gość
Gość
ta aktualizacja jest bez sensu powinni da ć te przedmioty do miast które już mają wymagane poziomy
 
ale chyba nie do polskich adminów bo oni nie wiele mogą... oni wprowadzają to co odgórnie jest wyznaczone, przynajmniej tak mi się wydaje po tym jak nigdy żaden admin nie chce wytłumaczyć jeśli chodzi o nowości :(
 

DeletedUser

Gość
Gość
wydaje mi sie ze juz wprowadzili na nasze serwy ta aktualizacje..
 

DeletedUser

Gość
Gość
Może to i lepiej, że w "starych" miastach nie ma nowych przedmiotów. Pobudza to je do zakładania kolonii, zmniejsza przepaść pomiędzy graczami z dobrze rozbudowanych miast i tych mniej rozbudowanych, wzrosło zainteresowanie nowymi miastami. Wiem, że moja wypowiedź wzbudzi kontrowersje ale to jest moje zdanie i będę się go trzymał.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ta aktualizacja jest bez sensu powinni da ć te przedmioty do miast które już mają wymagane poziomy

Wydaje mi się, że to iż w obecnych miastach nie dodano nowych przedmiotów ma sens. Np. taki że, że na każdym poziomie sklepu dostaje się losowo dwa przedmioty. Nowe miasta też dostają po dwa przedmioty na poziom tylko teraz mogą wylosować nowe przedmioty. Gdyby w starych miastach dodali nowe przedmioty to logiczne wydaje się, że trzeba by zabrać jakieś przedmioty, które już w nich są tak aby dalej było po dwa przedmioty na poziom sklepu. W przeciwnym wypadku mielibyśmy taką sytuację, że stare miasta miały by więcej przedmiotów niż nowe, które są teraz budowane. Jest to chyba dosyć logiczne.
 
A bo to jest taka głupia myśl, że nie wiem czyją stanowi własność...

Aktualizacja -> nowe przedmioty -> dodawane do każdego sklepu w mieście mającego odpowiedni poziom -> a nie jakieś losowania...
 

DeletedUser

Gość
Gość
hmm moze to bedzie leki offtop, ale jak juz o sklepach i nowych itemach mowa - nie moge sie oprzec.

mogliby zalatwic problem sklepow w prosty sposob. po rozbudownie danego sklepu na maxymalny poziom - odpala sie licznik czasu (na przyklad miesiac). Po uplywie tego czasu - nastepuje ponowne losowanie itemow.

Mialoby to swoje plusy (a i byloby sensowne, bo sorry... w miescie od samego poczatki sa dokladnie takie same szmaty. jaki sklep nie zmienia asortymentu?)... ale tez i munusy (dla niektorych) - pakty handlowe stalyby sie marginalne ;)

a tak jak jest teraz to lipa z sosna. Masz sklepy, ale nie ma w nich przedmiocikow z aktualizacji... i od razu czesc graczy sie zniecheca.

pozdro
 
kwas.jpg


nam dzisiaj na 7 świecie wyskoczył w Rusznikarzu Żrący Kwas i nie pojawił się żaden floret :( Czyli o ile dobrze zrozumiałem to wymyślili sobie tak że w nowych sklepach mogą wyskoczyć nowe przedmioty zamiast jakiegoś jednego starego.... To ja już chyba wole stary system żeby zamiast tego kwasu co chyba do niczego poza zestawem nie jest potrzebny wyskoczył Floret albo Ostry Floret :(((((((
 

DeletedUser

Gość
Gość
za 1 godzinę 30 minut będę miał komplet meksykanina cały (wstawię screen'a)
 
Status
Zamknięty.
Do góry