Aktualizacja 1.28

Podobają Ci się nowe aktualizacje w obecnej formie?


  • W sumie głosujących
    366
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
nie cieszy mnie to ale to ma chyba zlikwidować opłacalność kosów na fortach

w sumie przez koksy powstała 5 profesja

czyli spreparowany żołnierz , który miał niewiele wspólnego z reszta profesji oraz samą fabułą gry ( w której za bardzo nie brał udziału ) ale przez okres od powstania fortów się z nią zintegrował na własnych zasadach i zaczął szybko rozwijać

nie wiem może to strach w oczach programistów gdzie żołnierz na 120 lev będzie stał na polu z flaga mając kilkanaście tyś hp blokując całą rozgrywkę np. na małym forcie doprowadził do takich zmian

wiec może to i dobra zmiana ???? niestety szkoda że w trakcie gry i to dla większości już zaawansowanych poziomach do tego niestety najbardziej i tak odczują to ci których postacie z powodu rozłożenia um z fortami maja niewiele wspólnego

aż do czasu gdzie znowu pojawi się np. spreparowany bob z pełnym unikiem nie do przejścia na murach kto wie

:cool:
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
Nie, to bob stał się najlepszy a żołnierz najgorszy.




Po co piszesz o taktyce skoro tu piszą o fortach ?




Czyli nie "tylko", są osoby które pobrały żołnierzy do fortów, jak i takie które pobrały ich do pojedynków, ja osobiście teraz wolałbym grać w fortach bobem niż żołnierzem.




O jakiej strategii piszesz ?
Co ktoś miał przewidzieć co wprowadzą w przyszłej aktualizacji i wymyślać sobie strategie jak to będzie wyglądało ?
Nie da rady zrobić strategii, jeśli nagle wprowadzają aktualkę, która jest wbrew tej strategii którą sobie wymyśliłeś.





Chyba Ci się tematy pomyliły ;/
To jest temat o ostatniej aktualizacji, a nie o tym, do czego jaka klasa postaci najbardziej się przyda, i dla kogo.

rozumiem, że grasz żołnierzem... nie wiem po co ta cała nagonka. przecież TEJ AKTUALIZACJI SIĘ NIE COFNIE! bob nie jest najlepszy pod forty, bo ma tylko 1 bonus, a żołnierz 2. Ponadto nie wiem czy zauważyliście, ale sektory bonusowe znajdują się W FORTACH, więc atakującym na wiele się nie przydadzą! Ja tam wolę mieć lepszą broń i więcej życia niż zwiększony bonus na wieży na którą się wszyscy pchają i na której nie będzie dla mnie miejsca i co wtedy mogę zrobić ze swoim bonusikiem?? Wiadomo co ;) Nie wiem na ile obiektywna jest moja ocena, ale gram na becie żołnierzem i po aktualizacji nic się nie mieniło! po prostu boba zabijam 6 strzałami, zamiast 5! wielka rzecz! co do PP i zawadiaki to nie miałem okazji przekonać się jaki to mają super-bonus, chyba, że już oberwałem z krytyka, ale obrażania były tak małe, że nawet tego nie zauważyłem (mam mało hp, inwestuję w celowanie ;)). Proszę nierozbijania tego posta na mniejsze pościki i nie dawania swoich rad typu tematy ci się pomyliły, to jest bez sensu itp. bo bez sensu to jest spędzać wakacje przed kompem, a interpretując całość posta można dopatrzeć się jasnego przekazu ;)
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
Bob jest najlepszy pod forty ! - zwłaszcza na premium, prawie 2x takie bonusy jak inni, żołnierz ma 2 bonusy, niby jakie ? Hp i 3 poziomy mniej do broni ? To nie ma nic wpólnego z fortami.
Ale Ty masz prbolem... Chcesz mieć wicej Hp ? Więc na co czekasz, ładuj skille w Hp, i będziesz miał większe, chcesz mieć lepszą broń fortową ? Tez nie ma problemu, wbijaj szybciej lvl'e i będziesz miał lepszą.
Jeszcze coś lepszego chcesz mieć ?
[tak Ci doradziłem, jak Ty komus wyżej, żeby zakończył grę]
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
mlody8505 zadał ci 896 obrażeń

gracz mnie trafił z Flinty i walną krytyka. Mam 6750 hp.

Dzięki za ta aktualkę. Narazie chyba trzeba odpuścić forty jak tego nie zmienią.
 

DeletedUser

Gość
Gość
teraz za takie bonusy zawadiaki ładny exp wbijają sobie na fortach niech przez 5 rund wejdzie krytyk np : 850 x 5 = 4250 obrażeń potem niech normalnie wali to po 1500 expa ...
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
No ładnie ale to jest logika twórców.

Żeby z flinty zadawać większe obrażenia niż winchesterem.

Czekam aż to zmienią no chyba że uważają że to jest sprawiedliwe i dobre.
 

DeletedUser14524

Gość
Gość
w następnej aktulce się to udoskonali bo tak nie może być :D 900 hita to przesada, ja za całą bitwę przeciętnie tyle zadaje i jest git :D

przydało by się żołnierza wesprzeć też jakimś bonem
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Pomyśl co by mi zrobił z shotgana :D z 1100hp spokojnie by zabrał.

Naprawdę brak słów na takie bonusy
 

DeletedUser14524

Gość
Gość
bika ma coś około 9k hp więc on ma największy problem jak mu gościu zada hita shotgunem
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Fajnie Panowie, znamy Wasze zdanie, ale nie róbcie czatu sobie z tego wątku. THX.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Gram robotnikiem w szczególności nastawionym na forty. Aktualizacja bardzo wspomogła moją klasę postaci. Stojąc na własnej baszcie jestem trudnym celem do zdjęcia, ale trzeba też pamiętać, że działa to i w drugą stronę: ciężko mi zestrzelić innego robotnika stacjonującego na wieży własnej profesji. Na bonusy innych klas postaci też można byłoby ponarzekać, ale wypowiem się na ten temat później. Mówiąc w skrócie, według mnie nowe przywileje nie zostały w zupełności dopracowane. IG albo znowu zadbało o własną kieszeń, albo ten balans postaci im po prostu nie wyszedł. Osobiście wprowadziłbym parę poprawek w tych nowych bonusach pod forty... Przyglądałem się kilka dni bitwom i stwierdzam, że te wspomagacze w obecnej formie w znacznym stopniu wpływają na nierównowagę sił walczących (zaczęli przeważać obrońcy). Jak mogłyby one wyglądać? Propozycję moich zmian podkreśliłem.

Zawadiaka
Posiada szansę 10% na zadanie trafienia krytycznego. Strzał krytyczny odbiera celowi dodatkowo tyle punktów zdrowia, ile wynosi średnia obrażeń używanej przez niego broni. Dzięki temu początkujący zawadiaka nie miałby szansy zadać tankowi jakiejś wygórowanej liczby obrażeń i skupiłby się na pozyskiwaniu jak najlepszej broni podręcznej na swój aktualny poziom. Myślę, że te 10% szansy jest w sam raz, jeżeli bierzemy pod uwagę jego możliwości na bitwie.

Robotnik
Bonus sektora i bonus z umiejętności wzrasta o 15%. Dlaczego tak? Aktualnie robotnik może korzystać ze swojego bonusu tylko w jedym przypadku - gdy stoi na domku/murze/baszcie (przeważnie to robotnik-obrońca). Robotnik-napastnik został pokrzywdzony. Poza tym zaproponowałem zmniejszenie wartości bonusu do 15%... Wszystko dlatego, aby nie robić z robotnika napakowanego koksa na bitwie. Trzeba pamiętać, że jest to klasa postaci, której współczynnik zdrowia regularnie i szybko wzrasta co poziom (siła). Poza tym walka przeciwko premiowanemu robotnikowi, wspomaganego przez podwojenie wartości bonusów nie ma aktualnie sensu.

Poszukiwacz
Po 2 otrzymanych trafieniach w danej rundzie otrzymuje 20% szans na ominięcie reszty strzałów. Czy wyobrażacie sobie poszukiwacza z premium, gdy strzela do niego spora grupka atakujących? 50% szans daje mu zbyt wielką skuteczność na bitwach, w porównaniu do innych klas - zbyt dużą.

Cóż... Niestety jestem tylko zwykłym graczem i nie mam szans odmienić losów bitew o forty. I podkreślam: to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Tyle tutaj rozmawiamy o fortach jakby na tym się gra kończyła. Wybierając klasę postaci zawadiaka nie myślałem o bitwach fortowych. Moim celem były i są pojedynki. Ja osobiście wolałbym jakąś zmiane w bonusach do walki bo teraz jak już wiele osób słusznie zauważyło, zawadiaka nie ma nic do pojedynków. Motywacji nie liczę bo raczej to słabe pocieszenie. Szczególnie, że na poźniejszym etapie gry mało przydatne.

Pojedynki i tak są jeszcze mniej atrakcyjne niż jak to miało miejsce przed wprowadzdeniem fortów. Jeszcze bardziej IG chce znięchęcić pojedynkowiczów od walki? Czy może się spodziewają, że ktoś zrobi z zawadiaki 100% fortowca...

Inno Games powinno urozmaicić tak zawadiakę aby ta klasa postaci była korzystna do wybrania ze względu na pojedynki, a nie na forty.
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
od razu powiem, że bonus 15% umiejętności dla robotnika fortowca to przegięcie i od razu też powiem, że marne 10% szans na zadanie krytyka które zabiera dodatkowo tyle punktów zdrowia, ile wynosi średnia obrażeń używanej przez niego broni to też przegięcie, bo 10% na zadanie dodatkowo średniego ciosu i bonus umiejek dla boba to czysta niesprawiedliwość!

Ja bym nic nie zmieniał, a dodał jedynie żołnierzowi bonus +10% umiejętności w walkach o fort. Jeśli żołnierz miałby w tym razie 120 punktów na celowaniu to bonus dawałby mu 132 punktów i wyrównało by to bonusy postaci :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
leser dla boba tu chodziło chyba o to żeby miał jakieś szanse w bitwie ( nie mówię tutaj o bobach fortowych tylko 100% budowanie) bo cały czas jest dręczony przez pojedynkowiczów w grze to na fortach on sie miał by mścić:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Fajny ten Handlarz jest u mnie miał dzisiaj szlachecką muszkę :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
od razu powiem, że bonus 15% umiejętności dla robotnika fortowca to przegięcie i od razu też powiem, że marne 10% szans na zadanie krytyka które zabiera dodatkowo tyle punktów zdrowia, ile wynosi średnia obrażeń używanej przez niego broni to też przegięcie, bo 10% na zadanie dodatkowo średniego ciosu i bonus umiejek dla boba to czysta niesprawiedliwość!

Ja bym nic nie zmieniał, a dodał jedynie żołnierzowi bonus +10% umiejętności w walkach o fort. Jeśli żołnierz miałby w tym razie 120 punktów na celowaniu to bonus dawałby mu 132 punktów i wyrównało by to bonusy postaci :)

Nie wiem, czy się do końca zrozumieliśmy... Chodziło mi mianowicie o to, aby podnieść bonusy z umiejętności robotnika o 15%, a nie jego umiejętności. Poprawiłem swoją wypowiedź i mam nadzieję, że tym razem nie ma żadnych niedomówień. Powinieneś wziąć pod uwagę, że te 15% to i tak bardzo mało, bo gdyby robotnik wyciągnął z umiejętności bonusy +20 do celowania i +20 do unikania, to ten dodatkowy przywilej zwiększyłby te wartości tylko o 3 (w sumie po +23). A powinieneś wiedzieć, że robotnik z tak wysokimi bonusami z umiejętności to rzadkość! Moja propozycja miałaby zrekompensować/zmniejszyć straty robotnika-atakującego wobec robotnika-obrońcy (ponieważ aktualnie ze swojego bonusu we wstępnej fazie bitwy mogą korzystać jedynie Ci drudzy).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser21608

Gość
Gość
A ja mam pytanie czy u was handlarz dawał coś ciekawego z fortówek ubranek broni czy wisiorków bo u mnie nic ciekawego nawet konika mi nie pokazał. Mam jeszcze drugie pytanie przeczytałem gdzieś przed wprowadzeniem tej aktualizacji że ceny bedą trochę niższe trochę wyższe a u mnie zawsze te co normalnie a jak u was.:cool:
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
leser dla boba tu chodziło chyba o to żeby miał jakieś szanse w bitwie ( nie mówię tutaj o bobach fortowych tylko 100% budowanie) bo cały czas jest dręczony przez pojedynkowiczów w grze to na fortach on sie miał by mścić:)

a jak ja sobie zrobię boba 100% forty to mi nie dadzą tych bonusów??
 
Status
Zamknięty.
Do góry