Aktualizacja 1.28

Podobają Ci się nowe aktualizacje w obecnej formie?


  • W sumie głosujących
    366
Status
Zamknięty.

DeletedUser13776

Gość
Gość
ja powiem wam tak:

-mam 99lvl zawadiaki i mało zawadiaków jest z wysokimi lvlami wiec raczej na razie zmasowane ataki dobrych zawadiaków wam nie grożą;),
-mimo typowo fortowej budowy postaci od wprowadzenia aktualki dla mnie nie zmieniło się nic(jak pudłowałem w ataku tak pudłuje [więcej pudeł niż trafień] a w obronie było zawsze lepiej i teraz też tak jest),
-trafienia krytyczne? codziennie chodzę na bitwy i miałem jedno -402 obrażenia a wcześniej przed aktualką raz zadałem 337 obrażeń:p

więc wydaje mi się ze narzekacie za bardzo:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Po co? Zrobi się nową dyskusję: "Dlaczego żołnierz dostał bonus fortowy".
No w końcu po coś jest to forum.:p O niczym to można sobie pogadać w tych plackach. Poza tym jak się za dużo słodzi to aż się nie dobrze robi. Jesteśmy narodem, który lubi marudzić i każdy z nas coś z tego ma.;) Nawet Ty Onufry. Tylko zawsze się psioczy do góry.:p Więc i ja dorzuce swoje 3 grosze.

Jeżeli chodzi o te bonusy to mnie nie tyle się nie podoba fakt, że żołnierz nic nie dostał co to, że inne bonusy wbrew pozorom nie są wyrównane. Wczoraj brałem udział w jednej bitwie. Stałem na przeciwko baszty budowniczych. Nie trafiałem jednego strzału za drugim, a "boby" traciły garstkę życia na runde. Sam nie zadałem żadnego krytycznego strzału. Nie jestem fortowce, ale bez przesady.

Od aktualizacji brałem już udział w kilku bitwach i jeszcze ani razu nie udało mi się trafić strzału krytycznego. Zawadiaka ma na prawdę dobry bonus, ale często go nie wykorzystuje, więc nie róbmy z niego boga.:) Poza tym nikt z zawadiaki nie będzie robił fortowca. Za dużo ma bonusów pod pojedynki.

W mojej opini bitwy fortowe są jeszcze bardziej niezrównoważone. Tak na prawdę to ilu mamy fortowców z naprawdę dużym hp na świecie? Z 20 to maksimum na 20k graczy. Nie jest to powalająca liczba aby z żołnierzy robić czołgi nie do przejścia. Czołgiem nie do przejścia to kiedyś był gracz, który w pojedynkach szedł w refleks i odporność. Do tego trzeba brać pod uwagę fakt, że żołnierz nie miał innych bonusów. W życie musiał inwestować aby go mieć dużo.

To tak jakby u zawadiaki strzały krytyczne, które zadaje zależą od ilości celowania lub u poszukiwacza przygód jego unik właśnie od uniku.

Na nowych światach dominują żołnierze. Inno games chcąc coś z tym zrobić wprowadza bonusy dla innych klas postaci. Gdy żołnierz zacznie tracić i mniej osób zacznie go wybierać to wprowadzą mu bonus fortowy. Ciekawa strategia. Za rok albo trochę więcej każda klasa będzie miała po 5-6 bonusów ponieważ IG będzie się starało wyrównać te klasy postaci.:D

Inno Games powinno się oficialnie zwrócić do Blizzard'a aby się dowiedzieć jak zrównoważyć klasy postaci.;) Najlepszym przykładem jest StarCraft.:p

Edit
to trzeba było nie wybierać żołnierza :p popełniłeś błąd i tez za niego płacisz :) skazuj konto i zacznij grać od nowa, ale bobem i będziesz superfortowiec :)
Ty też popełniłeś błąd. Skasuj konto z tego forum i przestań spamować. Zrobisz przysługę wszystkim graczom.:p Na cała 27 stronę laser czy jak to go tam zwą już nie potrafił odpowiedzieć.:D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Uwielbiam takie teksty. Powinno się zostać przy pierwotnej wersji gry, ponieważ wprowadzenie de facto każdej aktualizacji to zmiana zasad gry.

Nie bardzo zrozumiałeś, jeżeli aktualizacja dodaje nowe elementy to niema przecież "zmiany zasad" ... Nowe zadania, zestawy ubrań, forty, grafika, czat, wędrowny kupiec czy nawet nowy bank te zmiany tylko urozmaicają grę nie zmieniając sytuacji w grze, ponieważ wszyscy zyskują jednakowo i raczej nikt nic nie traci, natomiast wprowadzenie takich bonusów fortowych jak w ostatniej aktualizacji wywróciło w tychże bitwach fortowych wszystko do góry nogami więc nie powinno to mieć miejsca.
Gdzieś wcześniej pisałeś, że zostaną dodane również bonusy fortowe dla żołnierza, cóż nie wiem co to będzie ale przypuszczam, że znowu wojak będzie przegięty czyli przedstawiciele innych profesji będą pokrzywdzeni i wybuchnie kolejna wielka dyskusja na forum. Dlatego uważam, że nie powinno być żadnych bonusów fortowych dla nikogo natomiast profesje Boba, Zawadiaki i Poszukiwacza powinny mieć wzmocnione standardowe bonusy i na tym koniec.
Tak wiem, że Niemcy postanowili przyjąć takie rozwiązanie i żadne biadolenie tego na 99% nie zmieni, tylko się zastanawiam czy to było testowane na becie bo trochę w to wątpię.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Jeśli ma być wprowadzony bonus dla żołnierza to bardzo dobrze bo wtedy każdy coś dostanie. Tylko żeby to był mały bonus ,a najlepiej zmniejszyć wszystkie bonusy które dostały inne klasy postaci. Nie zapominajcie dając bonus dla żołnierza że są też strzelcy bez hp , bo czasem wydaje mi się że każdy widzi żołnierza z dużym hp koksy po 5k hp azapominacie że są żołnierze z 1300hp max :D

P.s Pamiętajcie również że klasa postaci nie jest tak ważna najważniejsze jest to jak gracz rozwinie postać. To że ktoś jest poszukiwaczem nie oznacza że dajew ZP,zaskoczenie itd możę również dawać w siłe i dowodzenie i będzie poszukiwaczem z 2-3k hp a z takimi bonusami może wiele. itd
 
Mnie tam aktualizacja bardzo się podoba. Zbieram właśnie na prec. shotguna i doładowuję premkę. Na bitwach będę szukał tanków z CSA i W4.
Taki Muminek ma 7000 HP. Strzał krytyczny w niego da 700 + jeszcze strzał z shotguna 400 , łącznie jakieś 1100 obrażeń przy jednym strzale.
________________________________

 

DeletedUser182

Gość
Gość
Nie bardzo zrozumiałeś, jeżeli aktualizacja dodaje nowe elementy to niema przecież "zmiany zasad" ...

Praktycznie w każdej aktualizacji można znaleźć coś co będzie zmianą zasad. Chociażby w 1.28 pomijając bonusy. Ktoś może powiedzieć, że robi już 10 miasto żeby mieć szeroki asortyment a tu handlarz się pojawia u którego jest wszystko.
1.27 Pojedynki z NPC'ami doszły. Ktoś może powiedzieć, że jakby wiedział że dojdą to by inaczej rozdał skille, inną profesję wybrał.
Nowe zadania? Ktoś może powiedzieć, że jakby wiedział że dojdą nowe zadania to by sobie inaczej rozdał skille, bo teraz np. konowała nie może wykonać. Przykłady można mnożyć a co najważniejsze, zawsze znajdzie się ktoś kto może powiedzieć, że zmieniły się warunki gry, bo tak jest. Wejdą kiedyś listy gończe. Co będzie mógł powiedzieć ktoś kto zaczynał grę i nie wiedział, że takie coś będzie? Zmieniły się warunki, jakby wiedział to by sobie zrobił postać ofensywną pod pojedynki. Wejdzie handel. Co powie ktoś kto sprzedał cały plecak do sklepu? Stracił bo zmieniły się warunki i mógł sprzedać drożej innemu graczowi.

Inno Games powinno się oficialnie zwrócić do Blizzard'a aby się dowiedzieć jak zrównoważyć klasy postaci.;) Najlepszym przykładem jest StarCraft.:p

Taa, pamiętam jak w WoWie szaman był imba pod PvP, wszyscy grali szamanami. Ludzie zaczęli krzyczeć żeby go nerfnąć jak nerfnęli to zaczęli krzyczeć czemu tak :p
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Mnie tam aktualizacja bardzo się podoba. Zbieram właśnie na prec. shotguna i doładowuję premkę. Na bitwach będę szukał tanków z CSA i W4.
Taki Muminek ma 7000 HP. Strzał krytyczny w niego da 700 + jeszcze strzał z shotguna 400 , łącznie jakieś 1100 obrażeń przy jednym strzale.

Życzę powodzenia :p

P.s Ja od aktualki omijam zawadiaków i ich baszte szerokim łukiem :p Żeby zabrać mi te 1100hp jeszcze trzeba trafić :p A tu niespodzianka i nowym bonusem dla żołnierza jest regeneracja hp 1 runda 500hp :D

Właśnie ktoś wyżej pisał że to głupie jest że koleś z kamieniem może zabrać mi 700hp. Chyba głazem do mnie rzuci wtedy. Bo krytyczny zabiera max hp czyli jak mam 7000hp i po kilku rundach zostanie mi 2000hp to jak walnie krytyka to też zabiera mi np 1000hp ?? czy zabiera tylko 200hp z krytyka plus z broni np 300 czyli razem 500 ?? Bo jak jednak zabiera te 700hp z początkowego hp jak zaczynałem to bonus jest nie dopracowany :p Moim zdaniem krytyk powinien zabierać od 50-100% dodatkowego życia od zadanego obrażenia z broni czyli: jak koleś trafił mnie za 250hp i zadziałał krytyk to może dodatkowo zabrać mi 125hp-250hp plus te 250 w sumie max 500hp, lub poprostu zabrać tego krytyka i zamiast tego dać możliwość podwójnego strzału. Wtedy gracz zadaje 250hp np i akurat miał szczeście i zadaje kolejne 240hp np.

Nie lepiej by było ?? równe dla każdego. Bo teraz koksy będą obrywać od słabych graczy zawadiaków z kamieniami ogromne obrażenia.

To tylko propozycja.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
...
teraz wychodzi, że nie żołdak, a zawadiaka jest najlepszy pod forty. bo walnie kilka krytyków, schowa się za tankiem i będzie bogiem.
...
...
A tu niespodzianka i nowym bonusem dla żołnierza jest regeneracja hp 1 runda 500hp :D
...
No i z Dzikiego Zachodu mamy fantasy czyli wskrzeszanie , niewidzialność i inne cuda znane z good mode lub God mode bo poszukiwacz ma też rundy boskości przeżywając takie coś jak na tym screenie :D
rirw1w.gif
 

DeletedUser

Gość
Gość
Praktycznie w każdej aktualizacji można znaleźć coś co będzie zmianą zasad...

Nie za bardzo masz racje z tej prostej przyczyny, że umiejętności można zmienić a profesji nie, dlatego każda korekta w tychże bonusach musi być przemyślana. A chyba jedyną aktualizacją, która tu namieszała były te nieszczęsne nowe bonusy, ponieważ:
- Jeżeli chce się koniecznie zrobić nową pracę można zrobić reskila
- Do pojedynków z NPC`ami nie ma znaczenia profesja, poza tym pojedynki te są użyteczne tylko na początku więc raczej nikt się na nie nie nastawia.
- Wędrownych handlarz rzadko ma coś ciekawego w ofercie (ja jeszcze nic u niego nie znalazłem) więc "sieć sklepów" i tak jest przydatna, poza tym tzw. kolonii nie tworzy się jedynie dla sklepów to sklepy są raczej zyskiem ubocznym z posiadania "kolonii"
- Natomiast dzięki nowej aktualizacji osoba, która nastawiła się na forty i wzięła żołnierza aby mieć przewagę w tej zabawie została dzięki najnowszej aktualizacji tej przewagi pozbawiona, czyli zmiana reguł w trakcie zabawy ma tu ogromne znaczenie.
- Przeczytałem "mapę drogową" i jedyną zmianą jaka tam jest, a która mogła by wprowadzić tak dużą zmianę reguł gry jak bonusy fortowe dla klas jest limit ekwipunku, ale jak zostanie wprowadzony ten limit to ja raczej nic nie będę pisał na forum tylko skasuje konto bo taka zmiana jest dla mnie nie do przyjęcia nie zależnie od profesji. Mam tylko nadzieję że ten pomysł umrze tak jak kilka innych. Moim zdaniem reszta zmian proponowanych w "mapie drogowej" nie zmieni sposobu rozgrywki a jedynie go ubarwi, bo nowe elementy to nie jest zmiana reguł, zmianą reguł jest znaczna modyfikacja już istniejących.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
- Jeżeli chce się koniecznie zrobić nową pracę można zrobić reskila

Wszystko fajnie, tylko dlaczego mam robić reskilla i wydawać na to dolary/bryłki? Zasady powinny być niezmienne, czyli dwa lata temu przyjąłem sobie jakiś plan rozwoju postaci bazując na ówczesnych pracach/zadaniach. Teraz ktoś zmienił te zasady, dodając nowe prace/zadania.

- Do pojedynków z NPC`ami nie ma znaczenia profesja, poza tym pojedynki te są użyteczne tylko na początku więc raczej nikt się na nie nie nastawia.

Tego nie wiesz. Może ktoś by sobie zrobił zamiast boba, postać pod pojedynki.

- Wędrownych handlarz rzadko ma coś ciekawego w ofercie (ja jeszcze nic u niego nie znalazłem) więc "sieć sklepów" i tak jest przydatna, poza tym tzw. kolonii nie tworzy się jedynie dla sklepów to sklepy są raczej zyskiem ubocznym z posiadania "kolonii"

Ja akurat sporo trafiłem. Inny przykład. Dzień przed 1.28 wydałem 200$ na zakupy w mieście (gram bez miasta) żeby taniej kupić przedmiot X. Jak wprowadzili handlarza to mi się ten przedmiot X pojawił po 2 dniach. Straciłem 200$ bo ktoś zmienił zasady gry. Proszę mi to zwrócić.

- Natomiast dzięki nowej aktualizacji osoba, która nastawiła się na forty i wzięła żołnierza aby mieć przewagę w tej zabawie została dzięki najnowszej aktualizacji tej przewagi pozbawiona, czyli zmiana reguł w trakcie zabawy ma tu ogromne znaczenie.

Dokładnie o tym mówię. Zmiana reguł gry jest co aktualizację. To że Ty kwalifikujesz pewne reguły jako bardziej lub mniej ważne to jest Twoja sprawa. Dla innego gracza, np. takiego co w ogóle na forty nie chodzi ta zmiana nie będzie miała żadnego znaczenia a będzie miała inna zmiana, która dla Ciebie nie jest zmianą reguł gry, gdyż w ogóle Cię nie dotyka.

- Przeczytałem "mapę drogową" i jedyną zmianą jaka tam jest, a która mogła by wprowadzić tak dużą zmianę reguł gry jak bonusy fortowe dla klas jest limit ekwipunku, ale jak zostanie wprowadzony ten limit to ja raczej nic nie będę pisał na forum tylko skasuje konto bo taka zmiana jest dla mnie nie do przyjęcia nie zależnie od profesji.

Widzisz. Idąc Twoim tokiem myślenia dla kogoś z pustym plecakiem to nie będzie zmiana reguł gry.

Mam tylko nadzieję że ten pomysł umrze tak jak kilka innych. Moim zdaniem reszta zmian proponowanych w "mapie drogowej" nie zmieni sposobu rozgrywki a jedynie go ubarwi,

Dla Ciebie może nie zmieni, dla innego może zmieni.

bo nowe elementy to nie jest zmiana reguł, zmianą reguł jest znaczna modyfikacja już istniejących.

Aha, czyli jak teraz dodamy do gry element jakiś dowolny z którego korzyści będą czerpać np. tylko budowniczy. Powiedzmy szereg nowych super prac pod budowanie, to Twoim zdaniem nie będzie to zmiana reguł gry. Moim zadaniem będzie i to spora.

Chyba się wzajemnie nie przekonamy, więc pozostańmy przy własnych punktach widzenia.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Może to krócej wyjaśnię:
- Każda zmiana do której można się w jakiś sposób dostosować bez konieczności gry od nowa jest do zaakceptowania.
- I analogicznie: jeżeli po aktualizacji gry aby grać w stylu jaki sobie zaplanowaliśmy musimy zaczynać od nowa to taka sytuacja jest trudna do zaakceptowania.
- Jeżeli zostanie wprowadzony limit ekwipunku to jedyną formą dostosowania się do nowej rzeczywistości będzie pozbycie się części sprzętu, co oznacza brak dostępu do części prac, a taka sytuacja dla mnie jest nie tyle trudna do zaakceptowania co wręcz nie do zaakceptowania więc będzie dla mnie końcem gry... Z tego też powodu po rocznej przerwie od westa po powrocie i stworzeniu nowej postaci nie kupiłem ani jednej bryłki i nie kupie do chwili gdy sprawa z tym limitem się ostatecznie nie wyjaśni bo nie chcę, aby pojawiła się sytuacja gdy po wydaniu kasy będę zmuszony (przez coś co nie jestem w stanie zaakceptować) zakończyć zabawę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
(...)
- Jeżeli zostanie wprowadzony limit ekwipunku to jedyną formą dostosowania się do nowej rzeczywistości będzie pozbycie się części sprzętu, co oznacza brak dostępu do części prac, a taka sytuacja dla mnie jest nie tyle trudna do zaakceptowania co wręcz nie do zaakceptowania więc będzie dla mnie końcem gry... Z tego też powodu po rocznej przerwie od westa po powrocie i stworzeniu nowej postaci nie kupiłem ani jednej bryłki i nie kupie do chwili gdy sprawa z tym limitem się ostatecznie nie wyjaśni bo nie chcę, aby pojawiła się sytuacja gdy po wydaniu kasy będę zmuszony (przez coś co nie jestem w stanie zaakceptować) zakończyć zabawę.

I znów gdybanie.....
A może limit będzie polegał na posiadaniu 100 przedmiotów w ekwipunku? Albo 150? Wtedy każdy zmieści wszystko, co mu potrzebne...

Jeszcze nic nie wprowadzono, a już zaczyna się marudzenie. Wakacje są, a przynajmniej ładna pogoda. Nie lepiej skorzystać z powyższych, niż wdawać się w jakieś teoretyzowanie?
 

DeletedUser20997

Gość
Gość
czegoś tu nie rozumiem:

przez kilka miechów na forum odbywały się żale zawadiaków, o tym jacy to oni są najgorszą klasą, a żołnierz jest najlepszą. Twórcy gry dodali więc im 10% szansy na zadanie silnego uderzenia i nagle to żołnierz stał się najgorszy a zawadiaka najlepszy??! wasze ubolewania są bezpodstawne! Żołnierz ma 50% taktyki więcej w pojedynkach, więcej Hp i możliwość zakupu lepszych broni. Jego bonusy są CZYSTO POJEDYNKOWE I CZYSTO FORTOWE! Żołnierz jest klasą stworzoną tylko do walk fortowych i pojedynków i nie ma innych alternatyw! Jeśli ktoś zdecydował się grać żołnierzem to powinien przeczytać opis postaci i mieć strategię! PP jest do wszystkiego (dla początkujących), zawadiaka dla tych którzy siedzą cały czas przed kompem (częste bieganie po miastach i pojedynki), bob dla gracza który planuje dłuższa karierę na TW, ale woli pracować, a nie walczyć i żołnierz który jest postacią 100% pojedynkową! On nie ma opcji wyboru jeśli chce korzystać z bonusów, z resztą bob też nie ma! jeśli bob będzie dawał w strzelanie to na co mu bonusy z szybszą motywką do budowy skoro nawet nie będzie miał wystarczająco dużo budowania by móc budować?

jeśli miałbym w TYM MOMENCIE wybrać klasę postaci, którą chciałbym grać pod forty to wybrałbym żołnierza, którym z resztą gram na becie. A gdyby ktoś uparł się, że zawadiaka jest lepszy to bonus do taktyki żołnierza powinien rozwiać jego wątpliwości.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
czegoś tu nie rozumiem:

przez kilka miechów na forum odbywały się żale zawadiaków, o tym jacy to oni są najgorszą klasą, a żołnierz jest najlepszą. Twórcy gry dodali więc im 10% szansy na zadanie silnego uderzenia i nagle to żołnierz stał się najgorszy a zawadiaka najlepszy??! wasze ubolewania są bezpodstawne! Żołnierz ma 50% taktyki więcej w pojedynkach, więcej Hp i możliwość zakupu lepszych broni. Jego bonusy są CZYSTO POJEDYNKOWE I CZYSTO FORTOWE! Żołnierz jest klasą stworzoną tylko do walk fortowych i pojedynków i nie ma innych alternatyw! Jeśli ktoś zdecydował się grać żołnierzem to powinien przeczytać opis postaci i mieć strategię! PP jest do wszystkiego (dla początkujących), zawadiaka dla tych którzy siedzą cały czas przed kompem (częste bieganie po miastach i pojedynki), bob dla gracza który planuje dłuższa karierę na TW, ale woli pracować, a nie walczyć i żołnierz który jest postacią 100% pojedynkową! On nie ma opcji wyboru jeśli chce korzystać z bonusów, z resztą bob też nie ma! jeśli bob będzie dawał w strzelanie to na co mu bonusy z szybszą motywką do budowy skoro nawet nie będzie miał wystarczająco dużo budowania by móc budować?

jeśli miałbym w TYM MOMENCIE wybrać klasę postaci, którą chciałbym grać pod forty to wybrałbym żołnierza, którym z resztą gram na becie. A gdyby ktoś uparł się, że zawadiaka jest lepszy to bonus do taktyki żołnierza powinien rozwiać jego wątpliwości.

same bzdury.

Tu mowa o bonusach na fortach a nie pojedynkach więc nie pisz o jednym i o drugim. Żołnierz na fortach ma więcej hp ale nie każdy więc nie zapominaj o tym że więcej jest żołnierzy bez hp. Nie interesuje nas motywacja taktyka do pojedynków tylko to co jest związane z fortami. Zawadiaka teraz ma możliwość z kamieniem bić tanków po 500hp. Co dostał żołnierz który jest stworzony na forty ?? nic. Co z żołnierzami strzelcami co oni dostali ?? nie dość że mają hp jak reszta klas np jak poszukiwacze i zawadiacy to nie mają żadnego bonusu. Więc odpowiedz kto teraz jest gorszy zawadiaka/poszukiwacze/boby czy żołnierz strzelec bez hp. ??
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak tak "wyrównujemy szanse" to powinniśmy dać żołnierzowi jakiś bonus niekoniecznie związany z samym przebiegiem bitwy np: ma 15% więcej szans na znalezienie przedmiotu po bitwie.
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
czegoś tu nie rozumiem:

przez kilka miechów na forum odbywały się żale zawadiaków, o tym jacy to oni są najgorszą klasą, a żołnierz jest najlepszą. Twórcy gry dodali więc im 10% szansy na zadanie silnego uderzenia i nagle to żołnierz stał się najgorszy a zawadiaka najlepszy??!

Nie, to bob stał się najlepszy a żołnierz najgorszy.


Żołnierz ma 50% taktyki więcej w pojedynkach, więcej Hp i możliwość zakupu lepszych broni.

Po co piszesz o taktyce skoro tu piszą o fortach ?


Jego bonusy są CZYSTO POJEDYNKOWE I CZYSTO FORTOWE! Żołnierz jest klasą stworzoną tylko do walk fortowych i pojedynków i nie ma innych alternatyw!

Czyli nie "tylko", są osoby które pobrały żołnierzy do fortów, jak i takie które pobrały ich do pojedynków, ja osobiście teraz wolałbym grać w fortach bobem niż żołnierzem.


Jeśli ktoś zdecydował się grać żołnierzem to powinien przeczytać opis postaci i mieć strategię!

O jakiej strategii piszesz ?
Co ktoś miał przewidzieć co wprowadzą w przyszłej aktualizacji i wymyślać sobie strategie jak to będzie wyglądało ?
Nie da rady zrobić strategii, jeśli nagle wprowadzają aktualkę, która jest wbrew tej strategii którą sobie wymyśliłeś.



PP jest do wszystkiego (dla początkujących), zawadiaka dla tych którzy siedzą cały czas przed kompem (częste bieganie po miastach i pojedynki), bob dla gracza który planuje dłuższa karierę na TW, ale woli pracować, a nie walczyć i żołnierz który jest postacią 100% pojedynkową! On nie ma opcji wyboru jeśli chce korzystać z bonusów, z resztą bob też nie ma! jeśli bob będzie dawał w strzelanie to na co mu bonusy z szybszą motywką do budowy skoro nawet nie będzie miał wystarczająco dużo budowania by móc budować?

Chyba Ci się tematy pomyliły ;/
To jest temat o ostatniej aktualizacji, a nie o tym, do czego jaka klasa postaci najbardziej się przyda, i dla kogo.
 

DeletedUser10104

Gość
Gość
Jedyne chyba zadowalające wyjście to premium zmiana postaci.To było naturalne na dzikim zachodzie.Traperzy byli werbowani do armi a żołnierze zostawali robotnikami.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
- Każda zmiana do której można się w jakiś sposób dostosować bez konieczności gry od nowa jest do zaakceptowania.

Zrozum jedno. Ty się możesz do czegoś dostosować, ktoś inny nie.
Przykład z plecakiem, który podałeś jest znakomity. Ty zakończysz grę, ktoś inny sprzeda wszystko i będzie grał dalej a jeszcze inny w ogóle będzie miał tą zmianę w głębokim poważaniu bo sprzedaje rzeczy na bieżąco.

Tak samo teraz, są ludzie którym bonusy przeszkadzają, są ludzie którzy tą zmianę widzą jako zmianę dobrą a są też tacy, którym ta zmiana jest kompletnie obojętna. Nie możesz mówić że zmiana A to zmiana reguł i gra staje się bez sensu a zmiana B to zmiana, która nie wpływa na grę. Dla Ciebie tak, dla innego nie, bo ja tak samo mogę powiedzieć w tej chwili że limit plecaka to dla mnie zmiana, która w ogóle mnie nie obejdzie z punktu widzenia moich postaci. Ty skasujesz konto, ja będę grał dalej. Która postać jest zatem wykładnią wielkości zmiany, czy też jej wpływu na grę. Moja czy Twoja? Żadna, to są wszystko pojęcia subiektywne bardzo.
 
Status
Zamknięty.
Do góry