Aktualizacja 1.29

  • Rozpoczynający wątek bartekdeka
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
ktos cb wkurza to ty wyznaczasz za jego omdlenie albo pokonanie nagrode :) masz w profilu postaci taki znaczek z listem i jakas morda(chyba 3 od lewej strony) :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
wystawilem na targu HdS'a, jesli ktos zainteresowany, to zapraszam :D

zeby nie bylo off topu, to moze ktos mi powiedziec jak liczone sa oplaty za wystawienie na targu ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Aktualizacja osobiście mi bardzo się podoba, czekam teraz na zniesienie limitu poziomu.

Napomknę tylko do wcześniejszych postów o pojedynkach, że teraz trzeba biegać po mapie, jak dla mnie tak powinno być od samego początku TW, a nie w magiczny sposób w 10 minut wyzywasz gracza który jest na drugim końcu mapy + skończą się czasy w których po 10 osób wyzywało postać na pojedynek (to niekoniecznie ale na pewno będzie trudniej zrobić tak z całym miastem), sam uświadczyłem tego (co prawda z dość przeciwnym skutkiem dla atakujących, niż ich zamierzony, ale.. :kak:). Teraz będzie się pojedynkowało mniej, a myślę szukało bardziej ciekawych przeciwników pojedynkowych zamiast robić po 10-15 pojedynków dziennie za 30-50 PD powiedzmy zrobi się 3 po 200 ::P:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pierwszy rzut oka i zqachwyt. Nowy bazar. Szeryf. Miodzio.
A po dalszym oglądzie sprawy. Stwierdzam jedno. Aktualizacja 1,29 zabija idee pojedynkowania.
Dzisiaj postanowiłem wyzwać na pojedynek graczy z wrogiego miasta. Połowa mieszkańców sporego miasta za niska do ataku, część za wysoka. No dobra ... Z 40 mam do dyspozycji 16 których mogę zaatakować. Ochh 13 siedzi chroniona w fortach ( nowość 1,29 - forty chronią kolegów z innych miast ).
OK. 3 mogę zaatakować. Atakuję. Pierwszy atak za 30 min. Drugi za 2 godz. Trzeci za 6 godzin..... !!!!!!!! SZOK !!!!!

Nic to zmieniam miasto. Może tu akurat pojawił się taki felerny układ. Sprawdzam drugie miasto, trzecie , czwarte.... wszędzie to samo. Sprawdziłem wszystkie miasta ADT w sektorze. Mogę średnio odbyć 3 walki na dzień. **** !!!!

Oczywiście mogę łazić po pracach i atakować przypadkowych graczy. Ale .... to nuda. Więc kto nie jest fortowcem, niech kasuje konto :)

Dla fortowców łatka wydaje się doskonała.

//połączono - lubrzan

Nic to . Pomyślałem sobie, a co tam. Zaatakuję przypadkowych graczy przy pracy. Wybrałem taką przy której siedzi 40 ludzi. Klikam na pierwszego "pojedynek niemożliwy przez 48h", drugi to samo, trzeci też, 37 ooo JEST !

Nie ma żadnej informacji ( tak jak w saloonie ) czy można z kimś zawalczyć czy nie. Trzeba kliknąć walkę aby zobaczyć czerwony baner , że walka jest niemożliwa. Na 95 kliknięć 3 walki się aktywowały. ECHHHHHHHH !!!!!!

Testowano przecież łatę na becie. Czy tak wszyscy się zapatrzyli na forty, że zapomnieli o pojedynkach ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
mam tak samo:&: jeśli tego nie skorygują to trzeba będzie porzucić pojedynkio_O::(:


Vuteq

ale jeśli pojedynki były głównym sposobem na exp i $ to teraz pojedynki mogą być tylko okazyjne
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
owszem aktualka 1.29 niszczy pojedynkowców, ale ma też dla nich jedną niewątpliwą zaletę - pozwala im dużo zarobić. Wystarczy zaatakować gracza który coś drogiego właśnie sprzedał, zanim zdąży to wpłacić do banku pif paf
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zauważyliście, że w raportach z pojedynków wyświetlane są bronie jakie są używane przez pojedynkujących się? Wczoraj tego nie było dopiero dzisiaj musiało wejść ::D:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Poprzedni post usunięty, więc tera tylko zapytam...
Czy ja jako graz miasta x, będę mógł obejrzeć listę gończą miasta y?
 

DeletedUser19899

Gość
Gość
nie
2jbty6v.jpg



Poprzedni post usunięty, więc tera tylko zapytam...
Czy ja jako graz miasta x, będę mógł obejrzeć listę gończą miasta y?

rzeczywiście. Tylko w starszych raportach z przed aktualki zamiast broni jest znak zapytania.

Uwaga! :) Pokazuje w ilo gwiazdkowym hotelu śpimy :)
2pydkwp.jpg
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
hm..., ale w moim mieście, jeśli Szeryf będzie miał np. 3 lvl, to będę mógł zobaczyć lsite gończą miast, które są blisko mnie? I sam wystawiać tak, by inne miasta, pn. te które są blisko mnie, mogły zobaczyć kogo wystawiłem ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
owszem aktualka 1.29 niszczy pojedynkowców, ale ma też dla nich jedną niewątpliwą zaletę - pozwala im dużo zarobić. Wystarczy zaatakować gracza który coś drogiego właśnie sprzedał, zanim zdąży to wpłacić do banku pif paf

No nie bardzo bo kasa po sprzedaży przedmiotu nie ląduje automatycznie na koncie sprzedawcy tylko "czeka" aż ten ją odbierze z rynku więc na sprzedających nie da się zarobić więcej niż normalnie. Jak już to pojedynkowicze będą zarabiać na wykonywaniu kontraktów od szeryfa.
 

DeletedUser19899

Gość
Gość
hm..., ale w moim mieście, jeśli Szeryf będzie miał np. 3 lvl, to będę mógł zobaczyć lsite gończą miast, które są blisko mnie? I sam wystawiać tak, by inne miasta, pn. te które są blisko mnie, mogły zobaczyć kogo wystawiłem ?

aha to o to chodzi ::DD:
Tak , czym większy LVL szeryfa tym większy zasięg "widoku" nie wiem , czy to prawda ale na ostatnim LVL szeryfa prawdopodobnie widać wszystkie listy gończe ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mieszane uczucia

Z wielkim entuzjazmem oczekiwałam tej łaty. Bazar - genialne. szeryf - super.
Wielkie było moje rozczarowanie gdy próbowałam odbyć pierwsze walki. Dwa razy więcej niż zwykle ludzi śpi. Sądzę , że spowodowane jest to nową opcją spania w sojuszniczych fortach. Nie było takiego miasta w którym mogłam zrobić więcej niż 4 walki na 7-8 godzin.
Teraz gra na bryłkach to absurd. ustawiłam w trzech slotach walki ( najszybsza wersja ). Pierwsza była po 30 min, następne dwie najbliższe po 2 godzinach. Dla hecy wypełniłam wszystkie sloty. Ostatnia walka wypadała za 32 godziny. Oczywiście zaloguję się za te 3 dni i zlecę kolejne walki. Ale czy zaloguję się za tydzień to już nie wiem.

Oczywiście fortowcy się cieszą, bo opcja walk została mocno zminimalizowana.
Ale spora część graczy ma poblokowane porty nie może cieszyć się fortami. Dla tych graczy to już koniec gry....
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Rozgrywanie pojedynków tam gdzie znajduję się przeciwnik TRAGEDIA!!Ja muszę biegac 40 minut żeby stoczyc 2 pojedynki to jest żenujące . Targ bardzo fajny żadnych zarzutów.Szeryf-ujdzie aczkolwiek spodziewałem się czegoś lepszego.
 

DeletedUser

Gość
Gość
szeryf-super
targ-też super tylko szkoda, że nie widać przedmiotów(mieszkańców mojego miasta) automatycznie po wejściu w targ tylko muszę szukać

bonus dla żołnierza- wedłóg mnie teraz żołnierz ma za dużo bonusów pod forty
możnaby zamias tego 25% dowodzenia dla siebie i kolegów obok dać np.bonus do prac
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mam pytanie odnośnie tego punktu:

§17 Nielegalne wykorzystanie budynków rynku i szeryfa.

Zabronione jest wykorzystywanie budynków rynku i szeryfa do tworzenia z góry umówionych zdarzeń (aukcja, list gończy), mających na celu przekazanie pieniędzy między graczami. (tzw pushing).

========

Czy może ktoś KOMPETENTNY rozwinąć myśl zawartą w tym paragrafie?
Może o co mi konkretnie chodzi: czy wszystkie rzeczy wystawiane na bazarze powyżej kosztów zakupu uznawane są za pushing?
Czy tylko niektóre, a niektóre nie? Jeśli są różne to jakie jest kryterium wyboru rzeczy.
Prawie rok temu pisałem o kombinacjach jakie można robić na bazarku, praktycznie nic wyeliminowano. Widać, że nikt z developerów nie korzystał z doświadczeń twórców ogame. A jeszcze nie znacie talentu graczy hehehe

I co to znaczy pushing? Czy między dowolnymi osobami, czy tylko wobec wspieraniu silniejszego gracza?
Czy oferowanie i szukanie rzeczy za które ktoś jest gotowy dać sporo kasy jest nielegalne?

Pomijam,że na chwilę obecną ten paragraf nie ma sensu, ale to nie mój problem. Życzę powodzenia w ściganiu pusherów :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Mam pytanie odnośnie tego punktu:

§17 Nielegalne wykorzystanie budynków rynku i szeryfa.

Zabronione jest wykorzystywanie budynków rynku i szeryfa do tworzenia z góry umówionych zdarzeń (aukcja, list gończy), mających na celu przekazanie pieniędzy między graczami. (tzw pushing).

========

Czy może ktoś KOMPETENTNY rozwinąć myśl zawartą w tym paragrafie?
Może o co mi konkretnie chodzi: czy wszystkie rzeczy wystawiane na bazarze powyżej kosztów zakupu uznawane są za pushing?
Czy tylko niektóre, a niektóre nie? Jeśli są różne to jakie jest kryterium wyboru rzeczy.
Prawie rok temu pisałem o kombinacjach jakie można robić na bazarku, praktycznie nic wyeliminowano. Widać, że nikt z developerów nie korzystał z doświadczeń twórców ogame. A jeszcze nie znacie talentu graczy hehehe

I co to znaczy pushing? Czy między dowolnymi osobami, czy tylko wobec wspieraniu silniejszego gracza?
Czy oferowanie i szukanie rzeczy za które ktoś jest gotowy dać sporo kasy jest nielegalne?

Pomijam,że na chwilę obecną ten paragraf nie ma sensu, ale to nie mój problem. Życzę powodzenia w ściganiu pusherów :)

Chodzi o aby nie przekazywać sobie w ten sposób pieniędzy. Oczywiście jak ktoś wystawi HDS za 300K to nie będzie problemu, ale jak wystawi szara koszulę za 10K tylko po to, aby dostać od znajomego pieniądze na start, to będzie problem.

Mam nadzieję, że to jest jasne i czytelne. Należy się kierować zdrowym rozsądkiem. Administracja tak będzie rozpatrywać tego typu sprawy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czyli jednym słowem subiektywne rozpatrywanie sprawy. Super.
Nie chcę być niegrzeczny, ale jak są niejasne reguły gry, to dochodzi do konfliktów. W ten sposób tracą i twórcy i gracze. Co ostatni odchodzą.

A jeśli ktoś wystawi przedmiot poniżej ceny sprzedaży dla znajomego? To też ewidenty pushing! I jak to będzie rozpatrywane? Jeśli obniży cenę o 10% to jest push czy jeszcze nie? A może o 20% ?
A jeśli sprzedam znajomemu koszulę z zestawu śpiocha po zwykłej cenie, a on ją legalnie pchnie na targu za 15k, to jak niby wykryje Pan push?
Mogę całą listę sposobów na finezyjny push przedstawić!!

Każdy push to będzie kwestia sporna - bo są NIEJASNE reguły.
Mam nadzieję,że są zatrudnione osoby do obsługi tematu pushu

Może to czepianie, ale znam pushing od podszewki, dzięki mnie i mojemu 'talentowi' pushingu na ogame dwa razy zmieniano regulamin, dostosowując go do taktyki graczy. Dwa lata przerabiałem push bez konsekwencji, pomimo, że temat pushu był tematem jeden w ogame. Nawet wprowadzenie 'widełek' cenowych nie ukróciło pushu.

Czy jest sens wprowadzania takiego punktu regulaminu? Nie wiem czy Pan Onufry zdaje sobie sprawę,ale jaki jest problem w przekazywaniu kasy między graczami i bez targu?

Jeszcze raz powtórzę - nie chcę robić ' koło pióra' ,ale push to nie jest taka sprawa łatwa jak się wydaje.
 
Status
Zamknięty.
Do góry